Inderdaad, juist omdat hij toch niet live gaat spelen vind ik het ook wat raar. Aan de andere kant past het misschien wel bij hem.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:25 schreef blackswangreen het volgende:
Wat een gezeur over dat denim joh. Het is zijn stijl. Geen rare scheurjurk ofzo.
Het enige waar ik nog niet van overtuigd ben is de piano, waarom dat nou weer? Dat ziet er al snel fake uit.
Volgens mij is dit geen spijkerstof hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:10 schreef Aoibhin het volgende:
Duncan lieverd: er is meer in het leven dan denim
Het lijkt er wel een beetje op. Maar ik vind het nu al niet erg meerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen spijkerstof hoor.
PRAISE GREYS!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:39 schreef Greys het volgende:
Piano, outfit, hij had wmb geen betere keuzes kunnen maken. Volledig als zichzelf. En we weten allemaal wat dat voor bv Salvador deed, die ook volledig zichzelf op het podium was.
Je beste versie is altijd als jezelf.
Ja ik hoop ook heel erg dat ie halverwege opstaat maar zit momenten in het nummer te bedenken waarop dat mogelijk is, hij houdt amper een seconde z’n muil.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:53 schreef Jesper23 het volgende:
Ik verwacht dat hij tot en met het eerste refrein achter de piano blijft, en vanaf "how many pennies in the slot" ergens anders heengaat.
Ik denk het niet, want hij heeft het over een korter jasje voor achter de piano en een langer jasje in de greenroom.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:53 schreef Jesper23 het volgende:
Ik verwacht dat hij tot en met het eerste refrein achter de piano blijft, en vanaf "how many pennies in the slot" ergens anders heengaat.
Dat voelt dan juist plastic/nep aan, net als gitaren voor de helft van een nummer..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:53 schreef Jesper23 het volgende:
Hij vertelt het in het filmpje waarbij hij zijn outfit onthuld. Hij zegt 'een korter jasje is mooier achter de piano...'quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:59 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ik ook niet echt.... hoe weten we dit overigens?
Dit filmpje.quote:
Mooi geschrevenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:39 schreef Greys het volgende:
Piano, outfit, hij had wmb geen betere keuzes kunnen maken. Volledig als zichzelf. En we weten allemaal wat dat voor bv Salvador deed, die ook volledig zichzelf op het podium was.
Je beste versie is altijd als jezelf.
Oh thanks. Zit op t werk in een meeting dus kan t filmpje nog niet bekijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:00 schreef Momazie het volgende:
[..]
Hij vertelt het in het filmpje waarbij hij zijn outfit onthuld. Hij zegt 'een korter jasje is mooier achter de piano...'
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:59 schreef Majkool het volgende:
Dat voelt dan juist plastic/nep aan, net als gitaren voor de helft van een nummer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |