SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:KNVB-Beker
[ Bericht 2% gewijzigd door JR-Style-93 op 06-05-2019 16:49:30 ]Oh.![]()
Ik hoop dat het nieuwe uitshirt een grapje is.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Waren we Ajacieden aanwezig gister in de kuip?
Waar ik benieuwd naar ben, je bent toch in het stadion van de aartsrivaal. Nu schat ik FOK!supporters normaal in, maar hoe gaan de hooligans om in zo'n stadion van Feyenoord?
Worden er overal Ajax stickers opgepakt, gekrast etc? Of is dat niet aan de orde.
Voelt als Feyenoord er ook wel raar zoveel Ajacieden in je vertrouwde huis zonder dat je erbij bent..
Ben benieuwd.Love is in the air!![]()
Ik hoorde dat er genoeg urinoirs gesneuveld zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:50 schreef Landgeld het volgende:
Waar ik benieuwd naar ben, je bent toch in het stadion van de aartsrivaal. Nu schat ik FOK!supporters normaal in, maar hoe gaan de hooligans om in zo'n stadion van Feyenoord?
Worden er overal Ajax stickers opgepakt, gekrast etc? Of is dat niet aan de orde.
Voelt als Feyenoord er ook wel raar zoveel Ajacieden in je vertrouwde huis zonder dat je erbij bent..
Ben benieuwd.-nee-![]()
Is de verwachting dat Tottenham met Sissoko gaat spelen? Toen kreeg Ajax het wel een stuk moeilijker. Hoop dat Ajax snel die 1-0 maakt, dan moet Tottenham echt ruimte weg gaan geven.![]()
100% Sissokoquote:Op maandag 6 mei 2019 16:51 schreef GwaiLow het volgende:
Is de verwachting dat Tottenham met Sissoko gaat spelen? Toen kreeg Ajax het wel een stuk moeilijker. Hoop dat Ajax snel die 1-0 maakt, dan moet Tottenham echt ruimte weg gaan geven.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Zwart en rood was inderdaad mooier. Nu is het Ziggo kleur.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Prachtig. Hopelijk alleen wel zwart en rood..Love is in the air!![]()
https://www.voetbalprimeu(...)rdam-verwachten.htmlquote:Op maandag 6 mei 2019 16:50 schreef Landgeld het volgende:
Ben benieuwd.![]()
Ja zo bewerkt ziet het er altijd lelijk uit.quote:
Maar hoeft niet per se lelijk te zijn hoor, sowieso beter dan dat gifgele shirt wat we toen hadden met Gudelj o.a.Oh.![]()
elk shirt had lelijk gestaan bij gudelj. Ook van het thuisshirt walgde ik als hij hem droeg.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo bewerkt ziet het er altijd lelijk uit.
Maar hoeft niet per se lelijk te zijn hoor, sowieso beter dan dat gifgele shirt wat we toen hadden met Gudelj o.a.![]()
https://twitter.com/timot(...)660476313602/photo/1quote:Op maandag 6 mei 2019 16:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Prachtig. Hopelijk alleen wel zwart en rood..
Daar staan de andere versie (in het rood).Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:54 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
Als deze maar op het shirt staat![]()
![]()
Ziet er dik uit...quote:Op maandag 6 mei 2019 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
https://twitter.com/timot(...)660476313602/photo/1
Daar staan de andere versie (in het rood).Love is in the air!![]()
We krijgen wel weer onze Duitse vriend Brych als ref. Welke wedstrijd tegen Real of Juve hadden we hem ook alweer nog meer? Maakte een hele goede indruk op me toen.![]()
de 1-4 tegen Real.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:58 schreef GwaiLow het volgende:
We krijgen wel weer onze Duitse vriend Brych als ref. Welke wedstrijd tegen Real of Juve hadden we hem ook alweer nog meer? Maakte een hele goede indruk op me toen.![]()
De uitwedstrijd in Madrid.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:58 schreef GwaiLow het volgende:
We krijgen wel weer onze Duitse vriend Brych als ref. Welke wedstrijd tegen Real of Juve hadden we hem ook alweer nog meer? Maakte een hele goede indruk op me toen.Oh.![]()
Hij floot toen erg sterk ! Maar goed, daar zal Real vast anders over denken. Zo werkt het meestalquote:![]()
https://www.goal.com/en/n(...)cdfq0sj1uo8kj79v3u5uquote:How Ajax hero Van de Beek overcame tragedy to become Champions League starLife is what you make it.![]()
Nee toch zeker.quote:
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
1-0 verandert weinig aan hun situatie. Ze moeten sowieso 2 keer scoren..quote:Op maandag 6 mei 2019 16:51 schreef GwaiLow het volgende:
Is de verwachting dat Tottenham met Sissoko gaat spelen? Toen kreeg Ajax het wel een stuk moeilijker. Hoop dat Ajax snel die 1-0 maakt, dan moet Tottenham echt ruimte weg gaan geven.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Laten we dat Feyenoord er dan bij kopen, zijn we direct klaar. Max 15 miljoen.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)rdam-verwachten.html![]()
Huidige uit-tenue is 100x lelijker. Jammer, anders had ik zeker eentje gekocht als aandenken van dit seizoen.
Die van 2016-2017 met die Andreas kruizen was echt
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Dat lijkt mij weggegooid geld.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Laten we dat Feyenoord er dan bij kopen, zijn we direct klaar. Max 15 miljoen.![]()
Het kan ze wel zenuwachtig maken, want met nog een goal moeten zij er al 3 maken. Bovendien leg je met 1goal al kwetsbaarheden van Tottenham bloot. Het doet hoe dan ook iets met de mentale gesteldheid van Tottenhamquote:Op maandag 6 mei 2019 17:46 schreef fathank het volgende:
[..]
1-0 verandert weinig aan hun situatie. Ze moeten sowieso 2 keer scoren..Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Maar dat zaten ze wel.quote:Op maandag 6 mei 2019 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoe komt het dat er nog geen echte grote clubs achter hem aanzitten dan?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ik vind het uitshirt wel wat hebben eigenlijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Huidige uit-tenue is 100x lelijker. Jammer, anders had ik zeker eentje gekocht als aandenken van dit seizoen.
Die van 2016-2017 met die Andreas kruizen was echt
Het beige in het shirt een mooie verwijzing naar de blonde jongens in het shirt die iedereen in de CL van BLACKED geven.Oh.![]()
Regel even een tweede danquote:Op maandag 6 mei 2019 16:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Jazeker, erg veel zin in. Ik heb ook een semi-belofte voor een finalekaartje via mn oude werk, maar daar durf ik niet op te hopen.
Ik zal met mijn SVA neem ik aan niet aan de beurt komen![]()
Sinds 3 seizoenen een seizoenskaart voor Ajax. Op het juiste moment aangeschaft
Europa league campagne en volledige CL campagne in alle rust een kaartje kunnen kopen.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
DUITSE SCHEIDSRECHTERS ZIJN DE BESTE!!!!quote:Op maandag 6 mei 2019 16:58 schreef GwaiLow het volgende:
Ik ben ook overgeleverd aan de goden, heb ik bij mijn vorige baan wel genoeg gelikt, that’s the questionquote:Op maandag 6 mei 2019 17:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Regel even een tweede dan
Ik zal met mijn SVA neem ik aan niet aan de beurt komen
Als ik een tweede kaartje krijg, je staat nu bovenaan m’n lijstje
-nee-![]()
Het zou zomaar kunnen dat Ajax na woensdag nog maar 1 wedstrijd hoeft te winnen om het bijna onmogelijke te realiseren : het veroveren van de CL door een Nederlandse club"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
https://www.dumpert.nl/me(...)_heeft_kudtbaan.htmlquote:Op maandag 6 mei 2019 01:06 schreef Brammess het volgende:
Prima bekerfinale, stickerpaket van 65 in één dag opgemaakt
@Brammess
Je was niet de enige.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Woensdag op vakantie, hopelijk een leuke kroeg in Boedapest waar ze het uitzenden....No bitch to me![]()
Briljantquote:Op maandag 6 mei 2019 18:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)_heeft_kudtbaan.html
@:Brammess
Je was niet de enige.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Neem een abbo op Ziggo Go. Werkt perfect en overal met of zonder WIFIquote:Op maandag 6 mei 2019 18:39 schreef TornadoDK het volgende:
Woensdag op vakantie, hopelijk een leuke kroeg in Boedapest waar ze het uitzenden....What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Voetbal is wel vaak landgebonden. WiFi werkt dan vaak niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neem een abbo op Ziggo Go. Werkt perfect en overal met of zonder WIFI
Data wel, dat heeft blijkbaar een NL IP (althans bij Vodafone)Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Dat heb ik gelukkig al, dus kijken doe ik het sowieso.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neem een abbo op Ziggo Go. Werkt perfect en overal met of zonder WIFI
Maar is toch leuker in een kroeg het liefst met andere Ajax fans.No bitch to me![]()
Ik heb Ziggo Go in 9 verschillende landen gebruikt, en ik heb altijd (nou ja, behalve op zeequote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Voetbal is wel vaak landgebonden. WiFi werkt dan vaak niet.
Data wel, dat heeft blijkbaar een NL IP (althans bij Vodafone)) alles prima zonder restricties kunnen volgen.
Scheelt ook dat ik een 30GB databundel heb
![]()
De app van NOS en RTL werken idd niet op de wifi in het buitenland.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Tegen Standard heb ik het gekeken op mijn telefoon in Griekenland met wifi, dus dat kan gelukkig wel.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Voetbal is wel vaak landgebonden. WiFi werkt dan vaak niet.
Data wel, dat heeft blijkbaar een NL IP (althans bij Vodafone)No bitch to me![]()
Ja precies, met data werkt het wel, maar als je WiFi gebruikt niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo Go in 9 verschillende landen gebruikt, en ik heb altijd (nou ja, behalve op zee) alles prima zonder restricties kunnen volgen.
Scheelt ook dat ik een 30GB databundel heb
![]()
De app van NOS en RTL werken idd niet op de wifi in het buitenland.
Met data heb je een Nederlands IP namelijk
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Ah, valt mee!quote:Op maandag 6 mei 2019 19:02 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Tegen Standard heb ik het gekeken op mijn telefoon in Griekenland met wifi, dus dat kan gelukkig wel.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Zoals eerder aangegeven, Ziggo Go werkt OOK op de wifi in het buitenlandquote:Op maandag 6 mei 2019 19:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja precies, met data werkt het wel, maar als je WiFi gebruikt niet.
Met data heb je een Nederlands IP namelijkNet zoals Netflix.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik heb andere ervaringen met sportevenementen op ziggo go, sommige zijn blijkbaar ge geofenced ivm exclusiviteitdeals in het betreffende land.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals eerder aangegeven, Ziggo Go werkt OOK op de wifi in het buitenlandNet zoals Netflix.
Maar dat verschilt natuurlijk per evenement en per land
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Wifi kan met een VPN. En dan een nederlands ip. Zo doe ik het.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja precies, met data werkt het wel, maar als je WiFi gebruikt niet.
Met data heb je een Nederlands IP namelijk![]()
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wifi kan met een VPN. En dan een nederlands ip. Zo doe ik het.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Er zijn behoorlijk wat stickers geplakt, maar voor de rest vrij rustig.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:50 schreef Landgeld het volgende:
Ben benieuwd.Groot fan van User Wotte![]()
Je zou met afstand mijn favoriete fokker zijnquote:Op maandag 6 mei 2019 18:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ben ook overgeleverd aan de goden, heb ik bij mijn vorige baan wel genoeg gelikt, that’s the question
Als ik een tweede kaartje krijg, je staat nu bovenaan m’n lijstje![]()
![]()
Ik ga met de auto naar Madrid. Aangezien vluchten niet te betalen zijn. Als er iemand mee wilt rijden moet je tegen die tijd een dm sturen.Groot fan van User Wotte![]()
Heb ook een aantal mensen gehoord die vliegen naar Valencia en dan de trein naar Madrid nemenquote:Op maandag 6 mei 2019 19:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga met de auto naar Madrid. Aangezien vluchten niet te betalen zijn. Als er iemand mee wilt rijden moet je tegen die tijd een dm sturen.![]()
Mocht je een beetje internet daar hebben kan ik je wel een privé stream sturen.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:39 schreef TornadoDK het volgende:
Woensdag op vakantie, hopelijk een leuke kroeg in Boedapest waar ze het uitzenden....Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Stickers plakken. En nog lelijke ook. Wat een tokkies trekt dat voetbal ook aan.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Als je ziet wat voor een plekken we zouden krijgen geef je je eerstgeborene misschien nog wel.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou met afstand mijn favoriete fokker zijn
-nee-![]()
Vroeger werden er tenminste nog hele woonwijken afgebroken.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:42 schreef Smoofie het volgende:
Stickers plakken. En nog lelijke ook. Wat een tokkies trekt dat voetbal ook aan.
Tegenwoordig is het al gek als je je trommels en stickers meeneemt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vond dat vuurwerk gisteren vooral zo treurig.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:42 schreef Smoofie het volgende:
Het was niet mooi, het was niet grappig, alleen maar irritant en zwakzinnig.Oh.![]()
Ik hoef geen herhaling van pec zwolle, maar dit was wel treurig ja.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond dat vuurwerk gisteren vooral zo treurig.
Het was niet mooi, het was niet grappig, alleen maar irritant en zwakzinnig.-nee-![]()
Vergeet de megafoon niet. Dat is stoer.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeger werden er tenminste nog hele woonwijken afgebroken.
Tegenwoordig is het al gek als je je trommels en stickers meeneemt.AFCA
Publiciteitsstunt... Die kleuren gaan het niet worden. Gewoon leuk voor de sponsor.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die kleurencombi doet gewoon pijn aan de ogen en ik ben kleurenblind.Love is in the air!![]()
En een verhoginkje.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vergeet de megafoon niet. Dat is stoer.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zelden zo'n domme post gezien.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:49 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
fair point, echter denk ik dat de oorlog op het middenveld bepalend gaat zijn, als in; Heeft TH een antwoord voor de man meer situatie op het middenveld die eigenlijk alles bepalend was vorige week? Dit kregen we pas onder controle toen Mazraoui kwam voor Schone.
Gek idee voor een opstelling:
Onana
Veltman - Ligt - Blind - Tagliafico
Mazraoui - De jong
Schone - Vd Beek - Neres
Tadic
Dus Schone op z'n oude plek waarbij hij minder vaak op komt en eigenlijk gewoon meer controlerend speelt, Mazraoui kan dan aanvallend doorschuiven indien in balbezit en meters maken..![]()
Het grappige is dat al die stickertjes morgen weg zijn, de rekening netjes wordt betaald door Ajax en ondertussen Brammesss en zijn vrienden anaal in het poeperdje zijn genomen door mede’supporters’ die een tientje rekenen voor wat stickers met aankoopwaarde 50 cent.
Dat is dan wel weer humor
Joden blijven jodenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is lief, het kijken gaat wel lukken maar ik zoek vooral een leuke sfeer. Zou jammer zijn om dit in mijn eentje op een hotelkamer te kijken 😂quote:Op maandag 6 mei 2019 19:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mocht je een beetje internet daar hebben kan ik je wel een privé stream sturen.No bitch to me![]()
14 mei 1940, dat was pas humor.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:50 schreef Caland het volgende:
Het grappige is dat al die stickertjes morgen weg zijn, de rekening netjes wordt betaald door Ajax en ondertussen Brammesss en zijn vrienden anaal in het poeperdje zijn genomen door mede’supporters’ die een tientje rekenen voor wat stickers met aankoopwaarde 50 cent.
Joden blijven joden.![]()
Sow koekoekquote:Op maandag 6 mei 2019 19:50 schreef Caland het volgende:
Joden blijven jodenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Deed ik bij de thuiswedstrijd, maar ik wacht woensdag nog even af.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb ook een aantal mensen gehoord die vliegen naar Valencia en dan de trein naar Madrid nemenGroot fan van User Wotte![]()
Ziedend.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:50 schreef Caland het volgende:
Joden blijven joden![]()
Bizar ja 10 euro.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:50 schreef Caland het volgende:
Joden blijven jodenGroot fan van User Wotte![]()
Voor 10 stickers. F shite verkocht dat.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht wat? 10 euro voor wat? En aan wie?Groot fan van User Wotte![]()
Geef ze maar eens ongelijk. Gouden handel als je ziet hoeveel downies het kopen.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:58 schreef Tjacka het volgende:
En reken maar er op dat ze er enorm veel verkocht hebben.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Precies. Van al dat spul trouwens. Die Afca kleding verkoopt ook als een tierelier (en is nog lelijk ook). De nieuwe sven maakt echt bizar veel geld met debielen op te lichten.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef ze maar eens ongelijk. Gouden handel als je ziet hoeveel downies het kopen.Groot fan van User Wotte![]()
En gewoon de rekening verhalen op de downie side en afc downie van vuurwerk en stickers.AFCA
Toch mooi man, die badkuip vol laten stickeren door een stel randdebielen die 10 euro willen lappen voor een paar stickertjes..![]()
Niet als je bedenkt dat ze ook stemrecht hebbenquote:Op maandag 6 mei 2019 20:05 schreef Timooon het volgende:
Toch mooi man, die badkuip vol laten stickeren door een stel randdebielen die 10 euro willen lappen voor een paar stickertjes.AFCA
Groenlinkser gespot.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:04 schreef Smoofie het volgende:
En gewoon de rekening verhalen op de downie side en afc downie van vuurwerk en stickers.
Rij je al ecovriendelijk vriend en heb je ecowcpapier thuis liggen?![]()
Vuurwerk hoort er een beetje bij op zo'n dag van de bekerfinale. En die stickers worden gewoon vergoed, big deal.AFCA!![]()
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op basis van stop of je komt de arena niet meer in
Groot fan van User Wotte![]()
quote:Telstar heeft aanvaller Jordie van der Laan per direct ontslagen vanwege ziek melden voor een bezoek aan Tottenham Hotspur-Ajax, dat meldt de IJmuider Courant. De clubleiding van Telstar kon dat niet waarderen.
Technisch directeur Piet Buter van Telstar bevestigt het aan de IJmuider Courant. Van der Laan: "Ik besef natuurlijk dat het een heel onhandige actie is geweest. Ik heb afgelopen donderdag naar aanleiding van de situatie een gesprek gehad met Piet en in goede harmonie is besloten uit elkaar te gaan."
De spits had via een vriend een kaartje geregeld voor de Champions League-wedstrijd van Tottenham Hotspur tegen Ajax. "Ik heb mij ziek gemeld, omdat ik ervan overtuigd was dat ik geen vrij zou krijgen van de training. Bij deze beslissing heb ik meegenomen dat wij met Telstar nergens meer voor speelden en ikzelf gezien het aantal speelminuten in de afgelopen periode slechts een geringe kans had om in te vallen tegen Jong PSV. In elk ander geval zou ik absoluut niet naar Londen zijn gegaan."
"Ik heb echter alsnog voor de Champions League-wedstrijd aangegeven dat ik niet ziek was en in Londen zat. Het was dus niet zo dat mensen van de club verbaasd waren mij op tv-beelden te herkennen. Op dat moment waren ze namelijk al op de hoogte. Het blijft overigens wel bijzonder dat ik met mijn dikke kop drie keer in beeld ben gekomen”.
AFCA!![]()
Zullen wel geen fans van Ajax zijn dan. Als iemand 1x zoiets doet, gelijk ontslaanquote:Waarschuwing en boete lijkt me wel voldoelde toch.
![]()
Sow, ¤10. Ik zou er niet van kunnen slapen wetende dat het ook voor 50 cent had gekund.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:50 schreef Caland het volgende:
Joden blijven joden![]()
Oepsies. Nouja, wel genoten van de wedstrijd hopelijk.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Zijn contract loopt volgende maand af, dus is gewoon eerder ontbonden.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zullen wel geen fans van Ajax zijn dan. Als iemand 1x zoiets doet, gelijk ontslaanWaarschuwing en boete lijkt me wel voldoelde toch.
![]()
Dat is al een stuk logischer jaquote:Op maandag 6 mei 2019 21:15 schreef Robbberttt het volgende:
[..]
Zijn contract loopt volgende maand af, dus is gewoon eerder ontbonden.![]()
Hij wil de return ook zien, dus ik denk het wel hahaquote:Op maandag 6 mei 2019 20:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Oepsies. Nouja, wel genoten van de wedstrijd hopelijk.![]()
Ik herken er gewoon een supermarkt in hoor.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je niet beter wist dan dacht je dat ze home waren![]()
Je ziet toch echt vrij duidelijk dat ze in een Albert Heijn staan.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je niet beter wist dan dacht je dat ze home warenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Constructiefquote:Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 00:28:07#Ajax heeft een officieel bod van 7 miljoen euro uitgebracht op de Argentijnse verdediger Lisandro #Martinez. Morgen meer in @telegraaf reageer retweet
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Mike die alleen weer de buitenlandse bronnen overschrijft, lekker man.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:29 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 00:28:07#Ajax heeft een officieel bod van 7 miljoen euro uitgebracht op de Argentijnse verdediger Lisandro #Martinez. Morgen meer in @:telegraaf reageer retweet
Oh.![]()
#nietmethagelschietenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mike die alleen weer de buitenlandse bronnen overschrijft, lekker man.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik gok aan het eind van deze maand.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer we weer nieuws krijgen over Ödegaard.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Real Madrid gaat daar gewoon een buybackclause bij proppen zodat ze alsnog hun fout kunnen herstellen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:51 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Zidane heeft hem zeker niet meer nodig♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Deze aankoop wordt gewoon een Bojan 2.0 danquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Real Madrid gaat daar gewoon een buybackclause bij proppen zodat ze alsnog hun fout kunnen herstellen.
metal up your ass![]()
Wel eentje die pas na 2 seizoenen geactiveerd kan worden mag ik hopen, en met flinke winst.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Real Madrid gaat daar gewoon een buybackclause bij proppen zodat ze alsnog hun fout kunnen herstellen.Oh.![]()
Lisandro Martinez
Lengte: 1,78 m
Op zich mag er wel iemand bij die kan heersen in de lucht, aangezien je enige goede kopper weggaat. Ik heb niet de indruk dat deze kabouter dát kan.![]()
Utrecht shirt laten bedrukken met Ziyechquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:41 schreef Vollenhoven het volgende:
Waar kan ik een Ziyech shirtje kopen (in Utrecht)?![]()
Nico is ook klein en kopsterk. En Frank de Boer was ook fenomenaal in de lucht met z'n 1.80m.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:28 schreef wimderon het volgende:
Lisandro Martinez
Lengte: 1,78 m
Op zich mag er wel iemand bij die kan heersen in de lucht, aangezien je enige goede kopper weggaat. Ik heb niet de indruk dat deze kabouter dát kan.
Lengte zegt niet alles als je goed kan timen.![]()
Kane sowieso niet tegen Ajax, Vertonghen en Sanchez onzeker voor return'
Gepubliceerd: Ma 06-05-2019 om 21:40
Tottenham Hotspur treedt mogelijk ook woensdag met een half B-elftal aan tegen Ajax. Spits Harry Kane doet sowieso niet mee en achter de naam van Davinson Sanchez staat een vraagteken.
Dat meldt Football London. Er werd even gesuggereerd dat Kane op tijd fit zou zijn voor de return tegen Ajax, maar dat zit er niet in. De kans is groot dat Jan Vertonghen het tweede duel met Ajax mist. Datzelfde geldt voor Sanchez, die een blessure heeft. Dat zou een forse tegenvaller zijn voor Spurs-manager Mauricio Pochettino, die dan achterin zal moeten improviseren.
Erik Lamela zit waarschijnlijk bij de selectie van Spurs, maar begint mogelijk op de bank. Pochettino zal dinsdag op de persconferentie duidelijkheid verschaffen over de fitheid van zijn spelers. Ook Ajax-trainer Erik ten Hag komt dan aan het woord.![]()
Ik neem dit soort berichten altijd met een korreltje zout zo vlak voor de wedstrijd. Feit is wel dat Tottenham niet fit is, niet zoals Ajax.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 06:24 schreef patrickt37 het volgende:
Tottenham Hotspur treedt mogelijk ook woensdag met een half B-elftal aan tegen Ajax. Spits Harry Kane doet sowieso niet mee en achter de naam van Davinson Sanchez staat een vraagteken.
Dat meldt Football London. Er werd even gesuggereerd dat Kane op tijd fit zou zijn voor de return tegen Ajax, maar dat zit er niet in. De kans is groot dat Jan Vertonghen het tweede duel met Ajax mist. Datzelfde geldt voor Sanchez, die een blessure heeft. Dat zou een forse tegenvaller zijn voor Spurs-manager Mauricio Pochettino, die dan achterin zal moeten improviseren.
Erik Lamela zit waarschijnlijk bij de selectie van Spurs, maar begint mogelijk op de bank. Pochettino zal dinsdag op de persconferentie duidelijkheid verschaffen over de fitheid van zijn spelers. Ook Ajax-trainer Erik ten Hag komt dan aan het woord.![]()
met vertongen speelden ze trouwens ook minder goed.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Dat is niet rullevant, Tottenham zal sowieso met vier verdedigers spelen lijkt me. De vraag is dus of Vertonghen beter is dan Rose (denk het wel).quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:40 schreef manny het volgende:
met vertongen speelden ze trouwens ook minder goed.![]()
Leuk verhaal, en dan verbaast zijn als Kane vervolgens wel gewoon speelt. Geloof geen reet van dit soort berichtenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 06:24 schreef patrickt37 het volgende:
Erik Lamela zit waarschijnlijk bij de selectie van Spurs, maar begint mogelijk op de bank. Pochettino zal dinsdag op de persconferentie duidelijkheid verschaffen over de fitheid van zijn spelers. Ook Ajax-trainer Erik ten Hag komt dan aan het woord.Voor al uw FIFA lijstjes!
Kane speelt sowieso niet. Daar is al weken van bekend dat ie mogelijk en op zn vroegst voor de CL finale fit zou kunnen zijn..![]()
Zijn gekkere dingen gebeurd.. Eerst zien dan geloven. Er is nu wel echt een noodzaak dat hij speelt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:59 schreef Timooon het volgende:
Kane speelt sowieso niet. Daar is al weken van bekend dat ie mogelijk en op zn vroegst voor de CL finale fit zou kunnen zijn.![]()
ik sluit het niet uit hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:59 schreef Timooon het volgende:
Kane speelt sowieso niet. Daar is al weken van bekend dat ie mogelijk en op zn vroegst voor de CL finale fit zou kunnen zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dat Juventus allemaal half fitte spelers opstelde was inderdaad juist een voordeel. Dus laat Kane maar lekker met zijn zwakke poot spelen.![]()
Heeft hij eigen kledinglijn?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:41 schreef Vollenhoven het volgende:
Waar kan ik een Ziyech shirtje kopen (in Utrecht)?![]()
Weet je, die pot moet gewoon gespeeld worden nu, schiet op, duurt.
90 MINUTEN LANG!Voor al uw FIFA lijstjes!
Het kan mij ook allemaal even niet schelen wie er nou speelt of niet, morgen gewoon als Ajax er keihard opklappen en totale gekkenhuis in de Arena.![]()
Zat even te dagdromen over De Graafschap - Ajax. Wat zou het vet zijn als Van de Beek bij een 0-3 stand de aanvoerdersband overneemt van De Ligt en schaal nummer 34 omhoog mag houden.![]()
![]()
ik vind op de beek helemaal geen aanvoerder.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:56 schreef PicoMMP het volgende:
Zat even te dagdromen over De Graafschap - Ajax. Wat zou het vet zijn als Van de Beek bij een 0-3 stand de aanvoerdersband overneemt van De Ligt en schaal nummer 34 omhoog mag houden.
al weet ik niet wie dat wel zou moeten zijn volgend seizoen, blind is het ook niet.
Huntelaar speelt niet alles. misschien als Ziyech nog een jaar blijft of anders Tadic.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik heb het over De Graafschap - Ajax, Hans.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik vind op de beek helemaal geen aanvoerder.
al weet ik niet wie dat wel zou moeten zijn volgend seizoen, blind is het ook niet.
Huntelaar speelt niet alles. misschien als Ziyech nog een jaar blijft of anders Tadic.![]()
over het overnemen van de aanvoerdersband, waarom zouden ze dat doen als het niet een voorbode is voor volgend jaar?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb het over De Graafschap - Ajax, Hans.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor al uw FIFA lijstjes!
Iets met schaal nummer 34 omhoog houden, voor Nouri.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
over het overnemen van de aanvoerdersband, waarom zouden ze dat doen als het niet een voorbode is voor volgend jaar?![]()
Dat kijkt Nico wel ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:42 schreef fetX het volgende:
Waarom heeft hij z’n macbook bij zich? Nieuwste afleveringen GoT?![]()
![]()
De Ligt vreet Kane helemaal op.quote:
Alleen gaat die niet mee doen. Dat is al weken bekend. Ik ga er niet vanuit dat hij zomaar ineens dan fit is.
Ik ben benieuwd hoe Son speelt. Je hoort van iedereen dat hij de verlosser zou moeten zijn en een goalgetter, maar volgens mij valt dat wel mee. 4 goals over 10 wedstrijden, en in 3 wedstrijden gescoord, vind ik nou niet echt cijfers waar ik heel erg van in paniek zou raken.
Goede voetballer, maar zoals ik nu af en toe lees/hoor valt het allemaal wel mee.
Wel een voordeel dat we sowieso met de sterkste 11 de finale kunnen spelen, mocht je die halen. Tenzij iemand een rode kaart krijgt natuurlijk.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Veltman.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Huntelaar speelt niet alles. misschien als Ziyech nog een jaar blijft of anders Tadic.![]()
Appie (34)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
over het overnemen van de aanvoerdersband, waarom zouden ze dat doen als het niet een voorbode is voor volgend jaar?![]()
https://twitter.com/Daily_Hotspur/status/1125418446336905216quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
De Ligt vreet Kane helemaal op.
Alleen gaat die niet mee doen. Dat is al weken bekend. Ik ga er niet vanuit dat hij zomaar ineens dan fit is.
Ik ben benieuwd hoe Son speelt. Je hoort van iedereen dat hij de verlosser zou moeten zijn en een goalgetter, maar volgens mij valt dat wel mee. 4 goals over 10 wedstrijden, en in 3 wedstrijden gescoord, vind ik nou niet echt cijfers waar ik heel erg van in paniek zou raken.
Goede voetballer, maar zoals ik nu af en toe lees/hoor valt het allemaal wel mee.
Wel een voordeel dat we sowieso met de sterkste 11 de finale kunnen spelen, mocht je die halen. Tenzij iemand een rode kaart krijgt natuurlijk.Voor al uw FIFA lijstjes!
Als Tadic wil, dan wordt het Tadic.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Huntelaar speelt niet alles. misschien als Ziyech nog een jaar blijft of anders Tadic.
Speelt alles, is 1 van de belangrijkste spelers, blijft komend seizoen nog en heeft de nodige ervaring.
Ik vind het wel een nadeel aangezien het geen nederlander is. Verder zou ik het niet echt gek vinden. Ik denk dat Blind het op zich ook wel kan.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Er werd gezegd dat Kane niet beschikbaar is tot en met Nations League begin juni en dan zou hij nu al terug zijn. Natuurlijk niet.
Ajax is gewoon beter, als zij gefocust zijn en hun spelletje spelen gaan we door![]()
als dat de onbetwiste rechtsback is, dan is dat een optie.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als dat de onbetwiste rechtsback is, dan is dat een optie.![]()
ja ik snap de link wel, maar ook zonder de aanvoerdersband mag je de schaal omhoog houden hoor.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat gebeurt wel vaker bij bookies dat ze een geblesseerde speler ook in lijst zetten. Als hij niet speelt is de bet void dan krijg je je inzet terug. Niets raars aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:17 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
https://twitter.com/Daily_Hotspur/status/1125418446336905216![]()
Niet als eerste Hansquote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja ik snap de link wel, maar ook zonder de aanvoerdersband mag je de schaal omhoog houden hoor.![]()
nou, het zou inderdaad wel sprookjesachtig zijn. mooi gebaar inderdaad.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dus?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:17 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
https://twitter.com/Daily_Hotspur/status/1125418446336905216Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ik heb het gevoel dat mensen hier doodgaan van de zenuwen, er komt zoveel poep voorbij. Maar ik ken het gevoel![]()
![]()
Ik denk niet dat hij dat wordt. Tenzij ze Nouss willen gaan blijven inzetten als middenvelder.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als dat de onbetwiste rechtsback is, dan is dat een optie.
Veltman is goed voor zware potjes, maar als je voornamelijk in balbezit bent heb je veel meer aan Mazraoui. Daarnaast is Mazraoui volgens mij een beetje het toppertje van Ten Hag. Net als Sinkgraven dat was van Bosz.
Bosz zegt nog steeds dat hij gelooft dat Sinkgraven als LB door kan breken naar de top. Blijkbaar denkt Ajax er niet zo over aangezien ze eerst Tagliafico hebben gekocht (ok toen was Sinkgraven geblesseerd) en nu weer met een argentijn bezig zijn voor die positie.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ik merk wel dat de zenuwen beginnen te komen. Het begint altijd met twijfel.
Tot zondag dacht ik niet bizar veel na over Ajax-Tottenham en als ik er dan over nadacht kwam er eigenlijk heel vaak in me op dat het wel goed zou komen.
Nu de wedstrijd nadert begin ik hem toch wel te knijpen. Scenario's gaan door mijn gedachten. Rode kaart Nico, vroege achterstand, uiteindelijk een counterend Tottenham naar 0-2, etc. Aan de andere kant moet ik gewoon even terugdenken aan de eerdere CL-wedstrijden. Ajax was gewoon de baas in Londen, zeker het eerste halfuur. En tegen Real en Juventus zijn we vier keer minimaal gelijkwaardig geweest.
Ben blij als het morgen 21.00 uur is. Of 21.30 met een 2-0 voorsprong![]()
![]()
Ik hoop heel erg dat er een plan is om beter met het hoge drukzetten en afjagen om te gaan. Keer op keer heeft Ajax hier weer moeite mee waardoor het lange ballen gaat spelen en niet meer aan voetballen toekomt en er hachelijke momenten onstaan. Gelukkig overleeft Ajax dat de laatste tijd prima maar echt lekker kijkt het niet. Onana kan 'm zo in de voeten van de tegenstander peren of Frenkie kan zo van de bal gezet worden en dan is het direct prijsschieten voor Spurs.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Dood gaan nog niet, maar ik begin al wel een beetje spanning te voelen ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:21 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb het gevoel dat mensen hier doodgaan van de zenuwen, er komt zoveel poep voorbij. Maar ik ken het gevoelTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ben al de hele week zenuwachtig. Dit is de kans van de eeuw om de CL finale te halen (en in het verlengde ervan de kans van de eeuw om de CL te winnen). We zijn niet meer de underdog tegen de Spurs en hebben daadwerkelijk iets te verliezen. In de finale zouden we wel weer de underdog zijn maar ook daar heb je daadwerkelijk iets te verliezen. Het vrijblijvende is echt voorbij.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ik als het ongeveer 23:00 is morgen (tenzij er verlenging komt)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:29 schreef PicoMMP het volgende:
Ik merk wel dat de zenuwen beginnen te komen. Het begint altijd met twijfel.
Tot zondag dacht ik niet bizar veel na over Ajax-Tottenham en als ik er dan over nadacht kwam er eigenlijk heel vaak in me op dat het wel goed zou komen.
Nu de wedstrijd nadert begin ik hem toch wel te knijpen. Scenario's gaan door mijn gedachten. Rode kaart Nico, vroege achterstand, uiteindelijk een counterend Tottenham naar 0-2, etc. Aan de andere kant moet ik gewoon even terugdenken aan de eerdere CL-wedstrijden. Ajax was gewoon de baas in Londen, zeker het eerste halfuur. En tegen Real en Juventus zijn we vier keer minimaal gelijkwaardig geweest.
Ben blij als het morgen 21.00 uur is. Of 21.30 met een 2-0 voorsprong
Als ze winnen, is dat top. Als ze verliezen kan ik er op zich wel vrede mee hebben. Dan is het onwijs jammer, maar als ze verliezen van een goed spelend Tottenham kan dat gewoon.
Wat me niet zint is de uitslag van vorige week. 0-1 winnen is eigenlijk gewoon een rotuitslag. Je mag gewoon niet verliezen morgen. Met wat voor uitslag dan ook. Blijkbaar kun je beter thuis winnen met 1-0 dan uit, want als je thuis wint met 1-0 moet de tegenstander altijd met 2 doelpunten verschil winnen in de 2de wedstrijd. Best wel krom...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
0-1 in een uitwedstrijd halve finale CL is inderdaad beschamend.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat me niet zint is de uitslag van vorige week. 0-1 winnen is eigenlijk gewoon een rotuitslag. Je mag gewoon niet verliezen morgen. Met wat voor uitslag dan ook. Blijkbaar kun je beter thuis winnen met 1-0 dan uit, want als je thuis wint met 1-0 moet de tegenstander altijd met 2 doelpunten verschil winnen in de 2de wedstrijd. Best wel krom...![]()
Ik heb eerst thuis spelen altijd fijner gevonden om die reden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik als het ongeveer 23:00 is morgen (tenzij er verlenging komt)
Als ze winnen, is dat top. Als ze verliezen kan ik er op zich wel vrede mee hebben. Dan is het onwijs jammer, maar als ze verliezen van een goed spelend Tottenham kan dat gewoon.
Wat me niet zint is de uitslag van vorige week. 0-1 winnen is eigenlijk gewoon een rotuitslag. Je mag gewoon niet verliezen morgen. Met wat voor uitslag dan ook. Blijkbaar kun je beter thuis winnen met 1-0 dan uit, want als je thuis wint met 1-0 moet de tegenstander altijd met 2 doelpunten verschil winnen in de 2de wedstrijd. Best wel krom...
Als je dan thuis 1-0 wint oid, ligt de druk er vol op in de return. Als je daar dan 1 goal maakt moeten zij er gelijk 3 maken.
Andersom heb je dat mentale effect niet.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
andersom kan je het juist in 1 keer afmaken door meerdere keren te scoren in de uitwedstrijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik heb eerst thuis spelen altijd fijner gevonden om die reden.
Als je dan thuis 1-0 wint oid, ligt de druk er vol op in de return. Als je daar dan 1 goal maakt moeten zij er gelijk 3 maken.
Andersom heb je dat mentale effect niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Toewerken naar de uitwedstrijd Juve/Real was sowieso een stuk relaxter, heerlijk gevoel van het mag, maar als het niet lukt dan pech. Nu heb ik toch wel echt gevoel dat ik ontzettend teleurgesteld ga zijn, zeker met de nieuwe opzet van de CL kan dit weleens de laatste kans zijn voor een heel lange periode.![]()
Als je eerst uitspeelt heb je niets aan de uitdoelpuntenregel als de tegenstander niet scoort in die wedstrijd. (Zoals nu dus is gebeurd).quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
andersom kan je het juist in 1 keer afmaken door meerdere keren te scoren in de uitwedstrijd.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Als je dit gevoel fijn vindt, dan moet je supporter worden van een degradatieclub die zelden degradeert. ADO ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:44 schreef Simmertje het volgende:
Toewerken naar de uitwedstrijd Juve/Real was sowieso een stuk relaxter, heerlijk gevoel van het mag, maar als het niet lukt dan pech. Nu heb ik toch wel echt gevoel dat ik ontzettend teleurgesteld ga zijn, zeker met de nieuwe opzet van de CL kan dit weleens de laatste kans zijn voor een heel lange periode.![]()
Yep, ik begin nu al misselijk te worden. Vorige week heb ik de hele dinsdag amper kunnen etenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:21 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb het gevoel dat mensen hier doodgaan van de zenuwen, er komt zoveel poep voorbij. Maar ik ken het gevoel
Voor al uw FIFA lijstjes!
Ik vind dit eigenlijk wel een fijne situatie, publiek erachter in de eigen arena om het helemaal af te maken. Die gaan de ploeg echt wel erdoorheen slepen om 200% te geven morgenavond. Voor veel spelers is dit ook waarschijnlijk de enige kans op een CL finale ooit in hun loopbaan. De Ligt en Tagliafico gaan sowieso beesten achterin.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:48 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Yep, ik begin nu al misselijk te worden. Vorige week heb ik de hele dinsdag amper kunnen eten!!!
Waar sta je ergens in het stadion?![]()
Ik verwacht ook een 15 mei 2011 sfeertje en beleving. Maar dat neemt niet weg dat ik die dag ook met verschrikkelijke zenuwen in de kroeg zat.![]()
Je bent er maar druk mee Lenny.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]!!!
Waar sta je ergens in het stadion?![]()
lekker op het bankie, eerste rij, hapje en drankje erbij. geen mongolen schreeuwen om mij heen. Alles lekker 6 keer in herhaling zien, ipv blindelings roepen dat iets een overtreding is of buitenspel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]!!!
Waar sta je ergens in het stadion?
lekker relaxed.
Zal vast een mooie sfeer zijn in en rond het stadion ouwe reus. Maar denigrerend doen over mensen die niet naar het stadion gaan voor (elke) wedstrijd is best wel treurig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voordeeltje:
Tottenham uit: 6 uitwedstrijden gespeeld. 1 gewonnen, 2 gelijk en 3 verloren.
8 goals gemaakt. 9 tegen. gemiddeld uitslag van 1.3 - 1.5 (afgerond)
Ajax thuis: 8 wedstrijden gespeeld. 5 gewonnen, 2 gelijk, 1 verloren
17 goals gemaakt. 7 tegen. gemiddelde uitslag van 2.1 - 0.9 (afgerond)
Kortom, alles wijst er op. Tottenham maakt er gemiddeld iets meer dan 1 per wedstrijd en krijgt er tussen de 1 en 2 tegen. Ajax maakt er gemiddeld net iets meer dan 2 per wedstrijd en krijgt er gemiddeld minder dan 1 tegen.
Met een beetje optellen en aftrekken krijg je een uitslag van: 1.8 - 1.1. Kortom, Ajax wint met 2-1 of het wordt maximaal 1-1.
We hoeven niet meer te spelen. Uitslag staat zo goed als vast. Gevolg is in ieder geval dat Ajax door gaat.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Nee helemaal niet, maar het gaat mij meer om het feitelijke voordeel je hebt als je de eerste wedstrijd met 1-0 uit wint. Voordeel is gewoon niet zo groot als je zou verwachten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
0-1 in een uitwedstrijd halve finale CL is inderdaad beschamend.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
en hoe verklaar je de 1-0 van vorige week dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:58 schreef Komakie het volgende:
Voordeeltje:
Kortom, alles wijst er op. Tottenham maakt er gemiddeld iets meer dan 1 per wedstrijd en krijgt er tussen de 1 en 2 tegen. Ajax maakt er gemiddeld net iets meer dan 2 per wedstrijd en krijgt er gemiddeld minder dan 1 tegen.
Met een beetje optellen en aftrekken krijg je een uitslag van: 1.8 - 1.1. Kortom, Ajax wint met 2-1 of het wordt maximaal 1-1.
We hoeven niet meer te spelen. Uitslag staat zo goed als vast. Gevolg is in ieder geval dat Ajax door gaat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:58 schreef Komakie het volgende:
Voordeeltje:
We hoeven niet meer te spelen. Uitslag staat zo goed als vast. Gevolg is in ieder geval dat Ajax door gaat.![]()
![]()
quote:Chelsea, Arsenal en Liverpool zijn in de race voor de handtekening van David Neres. De Braziliaanse aanvaller van Ajax moet ruim 40 miljoen euro kosten. Dat meldt boulevardkrant The Sun dinsdag.
[ Bericht 18% gewijzigd door mokkiemok op 07-05-2019 11:12:14 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het verschil wordt dan wel groter, maar dat is altijd zo als je met groter verschil wint natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
andersom kan je het juist in 1 keer afmaken door meerdere keren te scoren in de uitwedstrijd.
Voordeel is dat als je thuis met 1-0 wint de tegenstander altijd met 2 doelpunten verschil moet winnen om door te gaan. Zie de vorige ronde van Tottenham. Voordeel daarin is dat als je een keer scoort de tegenstander gelijk 3 keer moet scoren.
Omgekeerd maakt het geen donder uit als Ajax er 1 in schiet morgen. Tottenham moet sowieso 2 keer scoren om door te gaan en er 1 minder tegen krijgen dan ze zelf maken. Ajax moet dus minimaal 2 keer scoren om redelijk zeker te zijn om door te gaan aangezien dan Tottenham 3 keer moet scoren.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Dat is waarschijnlijk elke keer zo.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:44 schreef Simmertje het volgende:
Toewerken naar de uitwedstrijd Juve/Real was sowieso een stuk relaxter, heerlijk gevoel van het mag, maar als het niet lukt dan pech. Nu heb ik toch wel echt gevoel dat ik ontzettend teleurgesteld ga zijn, zeker met de nieuwe opzet van de CL kan dit weleens de laatste kans zijn voor een heel lange periode.
Structureel zal een nederlandse club nooit bij de top horen, of er moet een heleboel veranderen op het gebied van geld. Maar incidenteel kunnen dit soort resultaten dus wel.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
dat lijkt mij wel duidelijkquote:Erik ten Hag (Ajax), Mark van Bommel (PSV), John van den Brom (AZ), Adrie Koster (Willem II) en Maurice Steijn (VVV-Venlo) zijn genomineerd voor de Rinus Michels Award, de prijs voor beste trainer van het seizoen. Dat meldt het Algemeen Dagblad dinsdag.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik zei exact dit na de wedstrijd vorige week. de lachers waren groot.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het verschil wordt dan wel groter, maar dat is altijd zo als je met groter verschil wint natuurlijk.
Voordeel is dat als je thuis met 1-0 wint de tegenstander altijd met 2 doelpunten verschil moet winnen om door te gaan. Zie de vorige ronde van Tottenham. Voordeel daarin is dat als je een keer scoort de tegenstander gelijk 3 keer moet scoren.
Omgekeerd maakt het geen donder uit als Ajax er 1 in schiet morgen. Tottenham moet sowieso 2 keer scoren om door te gaan en er 1 minder tegen krijgen dan ze zelf maken. Ajax moet dus minimaal 2 keer scoren om redelijk zeker te zijn om door te gaan aangezien dan Tottenham 3 keer moet scoren.
1-0 is gewoon heel weinig voordeel, 2-0 is gelopen race voor Tottenham imo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oefffquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:03 schreef koentjuh18 het volgende:
Is het al woensdag 21:00 uur ? Werken is serieus lastig!![]()
Geldt voor Tottenham natuurlijk ook. Meeste spelers gaan nooit de kans krijgen om er nog 1 te spelen. Ook die zullen er dus op klappen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:49 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een fijne situatie, publiek erachter in de eigen arena om het helemaal af te maken. Die gaan de ploeg echt wel erdoorheen slepen om 200% te geven morgenavond. Voor veel spelers is dit ook waarschijnlijk de enige kans op een CL finale ooit in hun loopbaan. De Ligt en Tagliafico gaan sowieso beesten achterin.
Ik heb wel het idee dat ze een beetje gefrustreerd zijn als je naar de wedstrijd van afgelopen weekend kijkt. Misschien dat de druk daar ook wel erg groot is, of dat het gewoon echt niet loopt zoals ze willen. Sinds City uit in de CL gaat het natuurlijk gewoon slecht met Tottenham. 5 gespeeld, 4 verloren, 1 gewonnen. Alle wedstrijden waren 1-0 wedstrijden.
En de wedstrijd van City was natuurlijk geweldig voor ze en de blijdschap was groot, maar ze verloren de wedstrijd uiteindelijk wel en gingen met behulp van de VAR door.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eensch.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
lekker op het bankie, eerste rij, hapje en drankje erbij. geen mongolen schreeuwen om mij heen. Alles lekker 6 keer in herhaling zien, ipv blindelings roepen dat iets een overtreding is of buitenspel.
lekker relaxed.
Zal vast een mooie sfeer zijn in en rond het stadion ouwe reus. Maar denigrerend doen over mensen die niet naar het stadion gaan voor (elke) wedstrijd is best wel treurig.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
het voordeel wat je hebt is dat een gelijkspel genoeg isquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zei exact dit na de wedstrijd vorige week. de lachers waren groot.
1-0 is gewoon heel weinig voordeel, 2-0 is gelopen race voor Tottenham imo.![]()
Gaan we serieus een 1-0 voorsprong in halve finale CL waar elke club om smeekt bagatelliseren?
Het is een enorm voordeel, zeker in deze fase.![]()
Maakt inderdaad geen donder uit als Ajax er morgen eentje inschiet. 0-1 en 1-1 als uitslag hebben precies dezelfde consequenties.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het verschil wordt dan wel groter, maar dat is altijd zo als je met groter verschil wint natuurlijk.
Omgekeerd maakt het geen donder uit als Ajax er 1 in schiet morgen. Tottenham moet sowieso 2 keer scoren om door te gaan en er 1 minder tegen krijgen dan ze zelf maken. Ajax moet dus minimaal 2 keer scoren om redelijk zeker te zijn om door te gaan aangezien dan Tottenham 3 keer moet scoren.![]()
heel klein voordeel dus, want dat is enkel bij 1-1quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
het voordeel wat je hebt is dat een gelijkspel genoeg is
als je vorige week de tweede had gemaakt, moet Tottenham er morgen 3 maken.
dus met 1 doelpunt extra ga je een factor 3 omhoog qua voordeel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Euh, bij 2-2 en 3-3 en 4-4 en 5-5 ookquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heel klein voordeel dus, want dat is enkel bij 1-1
als je vorige week de tweede had gemaakt, moet Tottenham er morgen 3 maken.
dus met 1 doelpunt extra ga je een factor 3 omhoog qua voordeel.![]()
ik was even abuis, excuus. de rest van mijn post klopt wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Euh, bij 2-2 en 3-3 en 4-4 en 5-5 ookFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik was even abuis, excuus. de rest van mijn post klopt wel.![]()
Het is een voordeel omdat Ajax in een kolkende arena het mag afmaken, een stadion waar wij Europees (en nationaal) zelden verliezen. Geloof dat een speler van Twente toen over de kampioenswedstrijd in 2011 zei dat ze in de catacomben eigenlijk al verloren hadden vanwege de intimiderende sfeer die dag.![]()
het is gewoon vrij eenvoudig, bij verlies met >2 goals tegen lig je er uit, gelijkspel en winst is het klaarquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik was even abuis, excuus. de rest van mijn post klopt wel.![]()
Dit dus, dat is dus ook het voordeel. Wij hoeven niet per se te winnen, Tottenham wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is gewoon vrij eenvoudig, bij verlies met >2 goals tegen lig je er uit, gelijkspel en winst is het klaar![]()
We hebben uit gewonnen. Ik zie het met vertrouwen in.
Tottenham moet komen = ruimte = waar dit Ajax meester in is om te benutten om ze suf te tikken.![]()
intimiderende sfeer zijn ze in Engeland wel gewent hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:24 schreef Simmertje het volgende:
Het is een voordeel omdat Ajax in een kolkende arena het mag afmaken, een stadion waar wij Europees (en nationaal) zelden verliezen. Geloof dat een speler van Twente toen over de kampioenswedstrijd in 2011 zei dat ze in de catacomben eigenlijk al verloren hadden vanwege de intimiderende sfeer die dag.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Foutje gemaakt. Tottenham speelde maar 5 keer uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en hoe verklaar je de 1-0 van vorige week dan?
Hierdoor wordt het 2.0 - 1.3
Voorspelling blijft grotendeels hetzelfde. Met de kanttekening dat Ajax zo goed als zeker 2 keer scoort en Tottenham 1 keer.
Verklaring voor vorige week:
Tottenham 6 keer thuis, 4 keer gewonnen, 2 keer verloren.
9 goals gemaakt, 6 tegen. Gemiddelde uitslag van 1.5 - 1.0
Ajax 9 keer uit, 5 keer gewonnen, 4 gelijk
16 goals gemaakt, 7 tegen. Gemiddelde uitslag van 1.7 - 0.7
Optellen en aftrekken: 1.1 - 1.4
Kortom, Ajax zou sowieso 1 keer scoren. Met een beetje mazzel zou het nog 2 keer kunnen zijn. Uiteindelijk was dat ook zo, alleen was de mazzel er dus niet.
Kans was aanwezig dat Tottenham 2 keer zou scoren, maar sowieso 1 keer. Echter, als je dat wat breder trekt en dus de nationele competitie mee rekent was de kans dat Tottenham scoorde een heel stuk lager.
Als je de mogelijke uitslag van morgen doortrekt met de nationale competitie is de kans dat Tottenham scoort eigenlijk maar heel klein.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Is dat zo? Volgens mij valt het best tegen met al die toeristenclubs tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
intimiderende sfeer zijn ze in Engeland wel gewent hoor.![]()
Ligt er aan of Ten Hag het kampioenschap pakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zei exact dit na de wedstrijd vorige week. de lachers waren groot.
1-0 is gewoon heel weinig voordeel, 2-0 is gelopen race voor Tottenham imo.
Er wordt het hele seizoen al geroepen dat Van Bommel minder materiaal heeft. Als hij dan toch de schaal pakt kunnen ze zo maar voor hem kiezen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
spelen dramatisch voetbal en zijn overal vroegtijdig in uitgeschakeld, behalve het kampioenschap dan. nee dan nog eerder die van VVVquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ligt er aan of Ten Hag het kampioenschap pakt.
Er wordt het hele seizoen al geroepen dat Van Bommel minder materiaal heeft. Als hij dan toch de schaal pakt kunnen ze zo maar voor hem kiezen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het ging mij over het uitgangspunt voor Tottenham. Die gaan de wedstrijd in met de wetenschap dat ze er 2 moeten maken om door te gaan(en er 1 meer moeten maken dan Ajax natuurlijk). Als ze er 1 tegen krijgen is dat nog steeds het geval.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maakt inderdaad geen donder uit als Ajax er morgen eentje inschiet. 0-1 en 1-1 als uitslag hebben precies dezelfde consequenties.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Dat is wel een voordeel natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:24 schreef Simmertje het volgende:
Het is een voordeel omdat Ajax in een kolkende arena het mag afmaken, een stadion waar wij Europees (en nationaal) zelden verliezen. Geloof dat een speler van Twente toen over de kampioenswedstrijd in 2011 zei dat ze in de catacomben eigenlijk al verloren hadden vanwege de intimiderende sfeer die dag.
Was ook een geweldige dag. Sfeer en wedstrijd waren fantastisch. Alles kwam toen samen. Laatste speeldag beslissing tegen de rivaal van dat jaar.
Natuurlijk heeft Ajax ook de beste papieren. Ze staan voor, spelen thuis, zijn meer in vorm, selectie is compleet, etc.
Alleen had je het jezelf makkelijker kunnen maken vorige week en is een 0-1 overwinning vorige week niet zo veel voordeel als je zou verwachten.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Nee, met >1 goal tegen. Met 1 goal tegen heb je ook niets. Alleen verlenging.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is gewoon vrij eenvoudig, bij verlies met >2 goals tegen lig je er uit, gelijkspel en winst is het klaarTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
dan lig je er toch nog niet uitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee, met >1 goal tegen. Met 1 goal tegen heb je ook niets. Alleen verlenging.![]()
![]()
Eerder Adrie Koster.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
spelen dramatisch voetbal en zijn overal vroegtijdig in uitgeschakeld, behalve het kampioenschap dan. nee dan nog eerder die van VVV![]()
Waar hebben we het over, bij Real Madrid stond je 1-2 achter, nu sta je 0-1 voor. Ik heb meer vertrouwen in deze wedstrijd dan dat ik had tegen Real Madrid.
Winnen of gelijkspelen is genoeg, maar ga ervan uit dat we gewoon 2, 3-0 winnen.![]()
jawel, meer dan 1. Dus 2 of meer.quote:Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Alleen supporters denken dat, schattigquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:24 schreef Simmertje het volgende:
Het is een voordeel omdat Ajax in een kolkende arena het mag afmaken, een stadion waar wij Europees (en nationaal) zelden verliezen. Geloof dat een speler van Twente toen over de kampioenswedstrijd in 2011 zei dat ze in de catacomben eigenlijk al verloren hadden vanwege de intimiderende sfeer die dag.![]()
![]()
Son ook rood gepakt tegen Bournemouth zie ik, is dat zo'n heethoofd joh?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heb je zeker gelijk in, maar Real verloren we thuis met 1-2. Dat is nu genoeg voor uitschakeling.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Waar hebben we het over, bij Real Madrid stond je 1-2 achter, nu sta je 0-1 voor. Ik heb meer vertrouwen in deze wedstrijd dan dat ik had tegen Real Madrid.
Winnen of gelijkspelen is genoeg, maar ga ervan uit dat we gewoon 2, 3-0 winnen.
En zo'n wedstrijd als tegen Real speel je nooit meer. Wat een geniale avond was dat. Mooiste avond van het seizoen tot nu toe
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
gewoon winnen en dat moet ook kunnenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt. maar je hebt er ook geen kut aan.
En pingels... alsjeblieft niet zeg![]()
dus alleen als je naar het stadion gaat voor een wedstrijd ben je een ekte?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, je neemt het dan toch wel te serieus. Vind je niet, max?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zat ze niet mee maar wel terecht rood, hij liet zich opfokkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:50 schreef mokkiemok het volgende:
Son ook rood gepakt tegen Bournemouth zie ik, is dat zo'n heethoofd joh?![]()
Lenny is een beetje mad sinds zondagquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dus alleen als je naar het stadion gaat voor een wedstrijd ben je een ekte?![]()
Ik beleef het zelf niet zo nee, dat komt wel als de wedstrijd begint. Maar goed ik ga ook vrijwel niet (meer) naar het stadion toe. Word soms wel wat moe van dat gedweep van mensen die dat wel doen. Er kunnen een dikke 50.000 mensen heen, Ajax heeft wel wat meer fans dan dat. En die mogen het van mij allemaal beleven op hun eigen manier.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, je neemt het dan toch wel te serieus. Vind je niet, max?![]()
![]()
Nee, maar het was gewoon een naaiactie van de tegenstander.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:50 schreef mokkiemok het volgende:
Son ook rood gepakt tegen Bournemouth zie ik, is dat zo'n heethoofd joh?
Ging bijna op zijn hand staan terwijl hij de bal pakt na een overtreding. Son krijgt rood omdat hij daarna een duw geeft. Kan me de reactie voorstellen.
Eigenlijk vond ik rood wel belachelijk.
Check filmpje:
zou die een beetje de druk voelen als de grote verlosser?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
zat ze niet mee maar wel terecht rood, hij liet zich opfokkenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tagliafico timet goed en springt hoog, maar tegen een grote jongen komt hij er vaak ook niet aan. Het zou natuurlijk kunnen dat dit weer net die ene is die wel heerst in de lucht, maar dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 05:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nico is ook klein en kopsterk. En Frank de Boer was ook fenomenaal in de lucht met z'n 1.80m.
Lengte zegt niet alles als je goed kan timen.
Ik lees nu dat het een linksback is, dan is het inderdaad voldoende als je kopt zoals Tagliafico.![]()
ik ga ook al tijden niet meer en ik mis het echt niet, het is sowieso een tv sport geworden en mensen in het stadion een leuke decoratie, maar ieder z'n meug hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik beleef het zelf niet zo nee, dat komt wel als de wedstrijd begint. Maar goed ik ga ook vrijwel niet (meer) naar het stadion toe. Word soms wel wat moe van dat gedweep van mensen die dat wel doen. Er kunnen een dikke 50.000 mensen heen, Ajax heeft wel wat meer fans dan dat. En die mogen het van mij allemaal beleven op hun eigen manier.![]()
geheel terecht, geel voor de overtreding, daarna meteen geel voor de duw. kaart was nog niet gegeven, dus (2x geel) rood.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee, maar het was gewoon een naaiactie van de tegenstander.
Ging bijna op zijn hand staan terwijl hij de bal pakt na een overtreding. Son krijgt rood omdat hij daarna een duw geeft. Kan me de reactie voorstellen.
Check filmpje:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
vaak is meekoppen genoeg om het de tegenstander moeilijk genoeg te maken om echt te kunnen koppen.... tenzij Ronaldo.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tagliafico timet goed en springt hoog, maar tegen een grote jongen komt hij er vaak ook niet aan. Het zou natuurlijk kunnen dat dit weer net die ene is die wel heerst in de lucht, maar dat lijkt me sterk.
Ik lees nu dat het een linksback is, dan is het inderdaad voldoende als je kopt zoals Tagliafico.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wel heerlijk hoe dramatisch die scheids die kaart paktquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee, maar het was gewoon een naaiactie van de tegenstander.
Check filmpje:![]()
![]()
Geel voor de overtreding? Nee man hij was helemaal niet van plan om geel te geven. Zelfs in Nederland krijg je daar geen geel voor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
geheel terecht, geel voor de overtreding, daarna meteen geel voor de duw. kaart was nog niet gegeven, dus (2x geel) rood.
Hij geeft gewoon direct rood voor de duw. Geel had ik meer op zijn plaats gevonden. Sowieso de actie van de tegenstander. Er was al lang en breed gefloten en hij zet nog even zijn voet net wel/niet op zijn voet/hand. De reactie is misschien niet goed, maar ik snap hem wel.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Of De Ligtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vaak is meekoppen genoeg om het de tegenstander moeilijk genoeg te maken om echt te kunnen koppen.... tenzij Ronaldo.
Het is vooral de vraag hoe je voetbal beleeft.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga ook al tijden niet meer en ik mis het echt niet, het is sowieso een tv sport geworden en mensen in het stadion een leuke decoratie, maar ieder z'n meug hoor.
Sommigen willen deel zijn van de goede sfeer en de entourage eromheen, die gaan naar het stadion.
Anderen (waaronder ik) zijn vooral geïnteresseerd in het voetbal zelf, en dan ben je weer beter af thuis achter de tv.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
grapje ouwe reus, is niet eens geel waardig. de hele situatie niet, deze gaat terug gedraaid worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Geel voor de overtreding? Nee man hij was helemaal niet van plan om geel te geven. Zelfs in Nederland krijg je daar geen geel voor.
Hij geeft gewoon direct rood voor de duw. Geel had ik meer op zijn plaats gevonden. Sowieso de actie van de tegenstander. Er was al lang en breed gefloten en hij zet nog even zijn voet net wel/niet op zijn voet/hand. De reactie is misschien niet goed, maar ik snap hem wel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik kijk voetbal voor mijzelf.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het is vooral de vraag hoe je voetbal beleeft.
Sommigen willen deel zijn van de goede sfeer en de entourage eromheen, die gaan naar het stadion.
Anderen (waaronder ik) zijn vooral geïnteresseerd in het voetbal zelf, en dan ben je weer beter af thuis achter de tv.
Hoe andere dat doen en wat andere er van vinden, lekker belangrijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wordt gewoon 2 a 3 wedstrijden schorsing voor Son en Foyth. Die mogen lekker langer op vakantie. Maar dat geheel terzijde![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Anderen (waaronder ik) zijn vooral geïnteresseerd in het voetbal zelf, en dan ben je weer beter af thuis achter de tv.
Ik vind een wedstrijd kijken in een stadion zelfs veel minder interessant. Je ziet de kleine dingen die je op televisie ziet niet. Uitdrukkingen van spelers enzo.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Dat die Foyth geschorst wordt vind ik dan weer niet meer dan normaal. Smerige streek.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt gewoon 2 a 3 wedstrijden schorsing voor Son en Foyth. Die mogen lekker langer op vakantie. Maar dat geheel terzijdeTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
plus met die var tegenwoordig heb je in het stadion vaak niet eens door waarom een goal is goed of afgekeurdquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind een wedstrijd kijken in een stadion zelfs veel minder interessant. Je ziet de kleine dingen die je op televisie ziet niet. Uitdrukkingen van spelers enzo.![]()
onkunde, was niet eens opzet denk ik, Son was gewoon dom onder de neus van de scheidsrechterquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat die Foyth geschorst wordt vind ik dan weer niet meer dan normaal. Smerige streek.![]()
Pure aids is datquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
plus met die var tegenwoordig heb je in het stadion vaak niet eens door waarom een goal is goed of afgekeurd-nee-![]()
dat is de voornaamste reden dat ik voetbal kijk inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind een wedstrijd kijken in een stadion zelfs veel minder interessant. Je ziet de kleine dingen die je op televisie ziet niet. Uitdrukkingen van spelers enzo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Achter de tv? Ik zou er gewoon voor gaan zitten, zie je het beter. Protip.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Anderen (waaronder ik) zijn vooral geïnteresseerd in het voetbal zelf, en dan ben je weer beter af thuis achter de tv.![]()
Het is ook niet slim van Son, maar de beweging van de tegenstander was gewoon gemeen en die kreeg er niets voor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
onkunde, was niet eens opzet denk ik, Son was gewoon dom onder de neus van de scheidsrechter
Nou ja, blijkbaar moeten we bij hem een paar keer op zijn voet gaan staan en gaat hij dan over de pis
je ziet dat het bij hun niet helemaal goed zit, ook tegen Ajax veel te gehaast proberen die gelijkmaker te maken er werd helaas te weinig gebruik van de ruimtes gemaakt om het af te straffen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is ook niet slim van Son, maar de beweging van de tegenstander was gewoon gemeen en die kreeg er niets voor.
Nou ja, blijkbaar moeten we bij hem een paar keer op zijn voet gaan staan en gaat hij dan over de pis![]()
Gaat mij er meer om dat je alles daardoor wat anders mee maakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is de voornaamste reden dat ik voetbal kijk inderdaad.
Was maar een voorbeeldje wat me heel erg opviel toen ik vorig jaar bij een wedstrijd van Barcelona was en hem daarna terug keek op televisie. Spelers reageerden heel anders dan dat het leek in het stadion als je er verder vanaf zit.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Klopt. En toch is Ajax niet 1 keer echt in gevaar geweest. Op wat ballen uit de lucht halen heeft Onana niet echt hele moeilijke reddingen moeten doen ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
je ziet dat het bij hun niet helemaal goed zit, ook tegen Ajax veel te gehaast proberen die gelijkmaker te maken er werd helaas te weinig gebruik van de ruimtes gemaakt om het af te straffen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
een verongelijkte boze Ronaldo was wel genotquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gaat mij er meer om dat je alles daardoor wat anders mee maakt.
Was maar een voorbeeldje wat me heel erg opviel toen ik vorig jaar bij een wedstrijd van Barcelona was en hem daarna terug keek op televisie. Spelers reageerden heel anders dan dat het leek in het stadion als je er verder vanaf zit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als Ajax dat morgen wel goed doet dan wordt het 3-0quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt. En toch is Ajax niet 1 keer echt in gevaar geweest. Op wat ballen uit de lucht halen heeft Onana niet echt hele moeilijke reddingen moeten doen ofzo.![]()
ik zie Tottenham niet 3 keer scoren, dus als Ajax morgen de score opent, gaat het broekje uit en zak ik onderuit.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt. En toch is Ajax niet 1 keer echt in gevaar geweest. Op wat ballen uit de lucht halen heeft Onana niet echt hele moeilijke reddingen moeten doen ofzo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan hebben ze genoeg aan 2 doelpunten he... dus hou dat broekje nog maar even aan danquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zie Tottenham niet 3 keer scoren, dus als Ajax morgen de score opent, gaat het broekje uit en zak ik onderuit.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
dat zeg ik al een week, maargoed.....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:20 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dan hebben ze genoeg aan 2 doelpunten he... dus hou dat broekje nog maar even aan danFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nee rustig zitten is bij 2-0 of bij eindsignaal met goeie afloopquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:20 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dan hebben ze genoeg aan 2 doelpunten he... dus hou dat broekje nog maar even aan dan![]()
Je zegt dat je onderuit gaat zitten als Ajax de score opent, omdat Spurs dan 3x moet scoren, maar dat klopt dus nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zeg ik al een week, maargoed.....
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
deze CL campagne heb ik nog geen 1 keer rustig gezeten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee rustig zitten is bij 2-0 of bij eindsignaal met goeie afloopFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nee dat klopte niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je zegt dat je onderuit gaat zitten als Ajax de score opent, omdat Spurs dan 3x moet scoren, maar dat klopt dus nietFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
na die 0-3 tegen Real wel hoor, nou ja niet rustig maar niet meer ongerustquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
deze CL campagne heb ik nog geen 1 keer rustig gezeten.![]()
Bij Juve uit vond ik het ook wel meevallen hoor, toen de Ligt die 1-2 had gemaakt ging Ajax vrolijk verder met goed voetballen. Je zag gewoon dat het klaar was bij Juve.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
deze CL campagne heb ik nog geen 1 keer rustig gezeten.![]()
In de overige wedstrijden liep je het lopenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
na die 0-3 tegen Real wel hoor, nou ja niet rustig maar niet meer ongerust![]()
liep je het lopen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
In de overige wedstrijden liep je het lopen![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
![]()
Watquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
![]()
Het enige wat wel beter is in het stadion (mits op de juiste plek) is dat je ook de positionering van de spelers zonder bal beter in de gaten kan houden. Maar verder is het vaak wel onduidelijker ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind een wedstrijd kijken in een stadion zelfs veel minder interessant. Je ziet de kleine dingen die je op televisie ziet niet. Uitdrukkingen van spelers enzo.Oh.![]()
Ik kijk met vrienden.... Dus broekje blijft aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zie Tottenham niet 3 keer scoren, dus als Ajax morgen de score opent, gaat het broekje uit en zak ik onderuit.![]()
waar heb je dan vrienden voor?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:16 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik kijk met vrienden.... Dus broekje blijft aan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik kijk met je moeder, dus het broekje gaat sowieso uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:16 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik kijk met vrienden.... Dus broekje blijft aan.![]()
wat is dat voor opgever mentaliteit zeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Omdat ik in mijn uppie een kratje niet leeg krijgFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kijk met je moeder, dus het broekje gaat sowieso uit.
Oh.![]()
enige die jouw broekje uit doet is je eigen moederquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kijk met je moeder, dus het broekje gaat sowieso uit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die is 75.... Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kijk met je moeder, dus het broekje gaat sowieso uit.![]()
113395 seconden
1889 minuten en 55 seconden
31 uur, 29 minuten en 55 seconden
1 dag, 7 uur, 29 minuten en 55 seconden![]()
Lisandro Martinez, wat is jouw mening erover?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
Zullen we het weer over Ajax hebben jongens?Oh.![]()
Nog nooit zien spelen maar als Koffieplanter het een goede vindt vertrouw ik daarop. Ik ben in ieder geval wel blij dat ze in Zuid-Amerika blijven scouten. Mannetje is ook nog maar 21. Hij is wel erg klein dus ik heb hem liever op de back dan in het centrum. (een jaar als back-up van Tagliafico, kan hij daarna het stokje overnemen)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lisandro Martinez, wat is jouw mening erover?![]()
Volgens mij is hij wel meer een centrale verdediger dan een back.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog nooit zien spelen maar als Koffieplanter het een goede vindt vertrouw ik daarop. Ik ben in ieder geval wel blij dat ze in Zuid-Amerika blijven scouten. Mannetje is ook nog maar 21. Hij is wel erg klein dus ik heb hem liever op de back dan in het centrum. (een jaar als back-up van Tagliafico, kan hij daarna het stokje overnemen)
Maar zijn lengte is wel een probleem dan ja, kan je De Ligt niet mee vervangen.Oh.![]()
In dit stuk https://www.goal.com/nl/n(...)mzperqy2zh2fkme3lph4 staat iets meer maar als CV heb ik liever iemand met wat meer lengte naast Blind. En Magallan hebben ze al afgeschreven?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij wel meer een centrale verdediger dan een back.
Maar zijn lengte is wel een probleem dan ja, kan je De Ligt niet mee vervangen.![]()
Zo lang al geen prijsquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:30 schreef Simmertje het volgende:
113395 seconden
1889 minuten en 55 seconden
31 uur, 29 minuten en 55 seconden
1 dag, 7 uur, 29 minuten en 55 seconden![]()
![]()
Denk niet dat ze het aandurven om met Magallán als basisspeler te starten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In dit stuk https://www.goal.com/nl/n(...)mzperqy2zh2fkme3lph4 staat iets meer maar als CV heb ik liever iemand met wat meer lengte naast Blind. En Magallan hebben ze al afgeschreven?
Er kwamen laatst wel wat geluiden door (via de Telegraaf dus neem het met een kruiwagen vol zout) dat ze bij Ajax teleurgesteld zijn in hem. Wat dom zou zijn want je wist precies wat je aan hem had na twee jaar scouten lijkt me.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:37 schreef mokkiemok het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)op-z-n-laatste-benen
Nee dit trek ik niet.Oh.![]()
Na twee jaar scouten zou je wel een aardig beeld moeten hebben ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het aandurven om met Magallán als basisspeler te starten.
Er kwamen laatst wel wat geluiden door (via de Telegraaf dus neem het met een kruiwagen vol zout) dat ze bij Ajax teleurgesteld zijn in hem. Wat dom zou zijn want je wist precies wat je aan hem had na twee jaar scouten lijkt me.Als ik onderstaand filmpje zie zou hij wel back moeten kunnen spelen trouwens. (Martinez)
![]()
En toch zijn er in de historie van de CL/EC1 slechts 2 teams geweest die na een 1-0 nederlaag thuis alsnog zijn doorgegaan. En in totaal is maar 8 keer een team doorgegaan dat de eerste wedstrijd thuis verloor - waarvan 2x dit seizoen in de 8e finales. 3 van die 8x was trouwens Ajax!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 10:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar het gaat mij meer om het feitelijke voordeel je hebt als je de eerste wedstrijd met 1-0 uit wint. Voordeel is gewoon niet zo groot als je zou verwachten.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Dan gaan ze dus nog een verdediger halen als De Ligt zo vertrekt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na twee jaar scouten zou je wel een aardig beeld moeten hebben ja.Als ik onderstaand filmpje zie zou hij wel back moeten kunnen spelen trouwens. (Martinez)
Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |