SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:KNVB-Beker
[ Bericht 2% gewijzigd door JR-Style-93 op 06-05-2019 16:49:30 ]Oh.![]()
Ik hoop dat het nieuwe uitshirt een grapje is.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Waren we Ajacieden aanwezig gister in de kuip?
Waar ik benieuwd naar ben, je bent toch in het stadion van de aartsrivaal. Nu schat ik FOK!supporters normaal in, maar hoe gaan de hooligans om in zo'n stadion van Feyenoord?
Worden er overal Ajax stickers opgepakt, gekrast etc? Of is dat niet aan de orde.
Voelt als Feyenoord er ook wel raar zoveel Ajacieden in je vertrouwde huis zonder dat je erbij bent..
Ben benieuwd.Love is in the air!![]()
Ik hoorde dat er genoeg urinoirs gesneuveld zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:50 schreef Landgeld het volgende:
Waar ik benieuwd naar ben, je bent toch in het stadion van de aartsrivaal. Nu schat ik FOK!supporters normaal in, maar hoe gaan de hooligans om in zo'n stadion van Feyenoord?
Worden er overal Ajax stickers opgepakt, gekrast etc? Of is dat niet aan de orde.
Voelt als Feyenoord er ook wel raar zoveel Ajacieden in je vertrouwde huis zonder dat je erbij bent..
Ben benieuwd.-nee-![]()
Is de verwachting dat Tottenham met Sissoko gaat spelen? Toen kreeg Ajax het wel een stuk moeilijker. Hoop dat Ajax snel die 1-0 maakt, dan moet Tottenham echt ruimte weg gaan geven.![]()
100% Sissokoquote:Op maandag 6 mei 2019 16:51 schreef GwaiLow het volgende:
Is de verwachting dat Tottenham met Sissoko gaat spelen? Toen kreeg Ajax het wel een stuk moeilijker. Hoop dat Ajax snel die 1-0 maakt, dan moet Tottenham echt ruimte weg gaan geven.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Zwart en rood was inderdaad mooier. Nu is het Ziggo kleur.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Prachtig. Hopelijk alleen wel zwart en rood..Love is in the air!![]()
https://www.voetbalprimeu(...)rdam-verwachten.htmlquote:Op maandag 6 mei 2019 16:50 schreef Landgeld het volgende:
Ben benieuwd.![]()
Ja zo bewerkt ziet het er altijd lelijk uit.quote:
Maar hoeft niet per se lelijk te zijn hoor, sowieso beter dan dat gifgele shirt wat we toen hadden met Gudelj o.a.Oh.![]()
elk shirt had lelijk gestaan bij gudelj. Ook van het thuisshirt walgde ik als hij hem droeg.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo bewerkt ziet het er altijd lelijk uit.
Maar hoeft niet per se lelijk te zijn hoor, sowieso beter dan dat gifgele shirt wat we toen hadden met Gudelj o.a.![]()
https://twitter.com/timot(...)660476313602/photo/1quote:Op maandag 6 mei 2019 16:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Prachtig. Hopelijk alleen wel zwart en rood..
Daar staan de andere versie (in het rood).Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:54 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
Als deze maar op het shirt staat![]()
![]()
Ziet er dik uit...quote:Op maandag 6 mei 2019 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
https://twitter.com/timot(...)660476313602/photo/1
Daar staan de andere versie (in het rood).Love is in the air!![]()
We krijgen wel weer onze Duitse vriend Brych als ref. Welke wedstrijd tegen Real of Juve hadden we hem ook alweer nog meer? Maakte een hele goede indruk op me toen.![]()
de 1-4 tegen Real.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:58 schreef GwaiLow het volgende:
We krijgen wel weer onze Duitse vriend Brych als ref. Welke wedstrijd tegen Real of Juve hadden we hem ook alweer nog meer? Maakte een hele goede indruk op me toen.![]()
De uitwedstrijd in Madrid.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:58 schreef GwaiLow het volgende:
We krijgen wel weer onze Duitse vriend Brych als ref. Welke wedstrijd tegen Real of Juve hadden we hem ook alweer nog meer? Maakte een hele goede indruk op me toen.Oh.![]()
Hij floot toen erg sterk ! Maar goed, daar zal Real vast anders over denken. Zo werkt het meestalquote:![]()
https://www.goal.com/en/n(...)cdfq0sj1uo8kj79v3u5uquote:How Ajax hero Van de Beek overcame tragedy to become Champions League starLife is what you make it.![]()
Nee toch zeker.quote:
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
1-0 verandert weinig aan hun situatie. Ze moeten sowieso 2 keer scoren..quote:Op maandag 6 mei 2019 16:51 schreef GwaiLow het volgende:
Is de verwachting dat Tottenham met Sissoko gaat spelen? Toen kreeg Ajax het wel een stuk moeilijker. Hoop dat Ajax snel die 1-0 maakt, dan moet Tottenham echt ruimte weg gaan geven.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Laten we dat Feyenoord er dan bij kopen, zijn we direct klaar. Max 15 miljoen.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)rdam-verwachten.html![]()
Huidige uit-tenue is 100x lelijker. Jammer, anders had ik zeker eentje gekocht als aandenken van dit seizoen.
Die van 2016-2017 met die Andreas kruizen was echt
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Dat lijkt mij weggegooid geld.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Laten we dat Feyenoord er dan bij kopen, zijn we direct klaar. Max 15 miljoen.![]()
Het kan ze wel zenuwachtig maken, want met nog een goal moeten zij er al 3 maken. Bovendien leg je met 1goal al kwetsbaarheden van Tottenham bloot. Het doet hoe dan ook iets met de mentale gesteldheid van Tottenhamquote:Op maandag 6 mei 2019 17:46 schreef fathank het volgende:
[..]
1-0 verandert weinig aan hun situatie. Ze moeten sowieso 2 keer scoren..Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Maar dat zaten ze wel.quote:Op maandag 6 mei 2019 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoe komt het dat er nog geen echte grote clubs achter hem aanzitten dan?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ik vind het uitshirt wel wat hebben eigenlijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Huidige uit-tenue is 100x lelijker. Jammer, anders had ik zeker eentje gekocht als aandenken van dit seizoen.
Die van 2016-2017 met die Andreas kruizen was echt
Het beige in het shirt een mooie verwijzing naar de blonde jongens in het shirt die iedereen in de CL van BLACKED geven.Oh.![]()
Regel even een tweede danquote:Op maandag 6 mei 2019 16:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Jazeker, erg veel zin in. Ik heb ook een semi-belofte voor een finalekaartje via mn oude werk, maar daar durf ik niet op te hopen.
Ik zal met mijn SVA neem ik aan niet aan de beurt komen![]()
Sinds 3 seizoenen een seizoenskaart voor Ajax. Op het juiste moment aangeschaft
Europa league campagne en volledige CL campagne in alle rust een kaartje kunnen kopen.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
DUITSE SCHEIDSRECHTERS ZIJN DE BESTE!!!!quote:Op maandag 6 mei 2019 16:58 schreef GwaiLow het volgende:
Ik ben ook overgeleverd aan de goden, heb ik bij mijn vorige baan wel genoeg gelikt, that’s the questionquote:Op maandag 6 mei 2019 17:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Regel even een tweede dan
Ik zal met mijn SVA neem ik aan niet aan de beurt komen
Als ik een tweede kaartje krijg, je staat nu bovenaan m’n lijstje
-nee-![]()
Het zou zomaar kunnen dat Ajax na woensdag nog maar 1 wedstrijd hoeft te winnen om het bijna onmogelijke te realiseren : het veroveren van de CL door een Nederlandse club"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
https://www.dumpert.nl/me(...)_heeft_kudtbaan.htmlquote:Op maandag 6 mei 2019 01:06 schreef Brammess het volgende:
Prima bekerfinale, stickerpaket van 65 in één dag opgemaakt
@Brammess
Je was niet de enige.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Woensdag op vakantie, hopelijk een leuke kroeg in Boedapest waar ze het uitzenden....No bitch to me![]()
Briljantquote:Op maandag 6 mei 2019 18:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)_heeft_kudtbaan.html
@:Brammess
Je was niet de enige.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Neem een abbo op Ziggo Go. Werkt perfect en overal met of zonder WIFIquote:Op maandag 6 mei 2019 18:39 schreef TornadoDK het volgende:
Woensdag op vakantie, hopelijk een leuke kroeg in Boedapest waar ze het uitzenden....What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Voetbal is wel vaak landgebonden. WiFi werkt dan vaak niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neem een abbo op Ziggo Go. Werkt perfect en overal met of zonder WIFI
Data wel, dat heeft blijkbaar een NL IP (althans bij Vodafone)Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Dat heb ik gelukkig al, dus kijken doe ik het sowieso.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neem een abbo op Ziggo Go. Werkt perfect en overal met of zonder WIFI
Maar is toch leuker in een kroeg het liefst met andere Ajax fans.No bitch to me![]()
Ik heb Ziggo Go in 9 verschillende landen gebruikt, en ik heb altijd (nou ja, behalve op zeequote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Voetbal is wel vaak landgebonden. WiFi werkt dan vaak niet.
Data wel, dat heeft blijkbaar een NL IP (althans bij Vodafone)) alles prima zonder restricties kunnen volgen.
Scheelt ook dat ik een 30GB databundel heb
![]()
De app van NOS en RTL werken idd niet op de wifi in het buitenland.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Tegen Standard heb ik het gekeken op mijn telefoon in Griekenland met wifi, dus dat kan gelukkig wel.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Voetbal is wel vaak landgebonden. WiFi werkt dan vaak niet.
Data wel, dat heeft blijkbaar een NL IP (althans bij Vodafone)No bitch to me![]()
Ja precies, met data werkt het wel, maar als je WiFi gebruikt niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo Go in 9 verschillende landen gebruikt, en ik heb altijd (nou ja, behalve op zee) alles prima zonder restricties kunnen volgen.
Scheelt ook dat ik een 30GB databundel heb
![]()
De app van NOS en RTL werken idd niet op de wifi in het buitenland.
Met data heb je een Nederlands IP namelijk
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Ah, valt mee!quote:Op maandag 6 mei 2019 19:02 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Tegen Standard heb ik het gekeken op mijn telefoon in Griekenland met wifi, dus dat kan gelukkig wel.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Zoals eerder aangegeven, Ziggo Go werkt OOK op de wifi in het buitenlandquote:Op maandag 6 mei 2019 19:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja precies, met data werkt het wel, maar als je WiFi gebruikt niet.
Met data heb je een Nederlands IP namelijkNet zoals Netflix.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik heb andere ervaringen met sportevenementen op ziggo go, sommige zijn blijkbaar ge geofenced ivm exclusiviteitdeals in het betreffende land.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals eerder aangegeven, Ziggo Go werkt OOK op de wifi in het buitenlandNet zoals Netflix.
Maar dat verschilt natuurlijk per evenement en per land
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Wifi kan met een VPN. En dan een nederlands ip. Zo doe ik het.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja precies, met data werkt het wel, maar als je WiFi gebruikt niet.
Met data heb je een Nederlands IP namelijk![]()
quote:Op maandag 6 mei 2019 19:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wifi kan met een VPN. En dan een nederlands ip. Zo doe ik het.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Er zijn behoorlijk wat stickers geplakt, maar voor de rest vrij rustig.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:50 schreef Landgeld het volgende:
Ben benieuwd.Groot fan van User Wotte![]()
Je zou met afstand mijn favoriete fokker zijnquote:Op maandag 6 mei 2019 18:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ben ook overgeleverd aan de goden, heb ik bij mijn vorige baan wel genoeg gelikt, that’s the question
Als ik een tweede kaartje krijg, je staat nu bovenaan m’n lijstje![]()
![]()
Ik ga met de auto naar Madrid. Aangezien vluchten niet te betalen zijn. Als er iemand mee wilt rijden moet je tegen die tijd een dm sturen.Groot fan van User Wotte![]()
Heb ook een aantal mensen gehoord die vliegen naar Valencia en dan de trein naar Madrid nemenquote:Op maandag 6 mei 2019 19:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga met de auto naar Madrid. Aangezien vluchten niet te betalen zijn. Als er iemand mee wilt rijden moet je tegen die tijd een dm sturen.![]()
Mocht je een beetje internet daar hebben kan ik je wel een privé stream sturen.quote:Op maandag 6 mei 2019 18:39 schreef TornadoDK het volgende:
Woensdag op vakantie, hopelijk een leuke kroeg in Boedapest waar ze het uitzenden....Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Stickers plakken. En nog lelijke ook. Wat een tokkies trekt dat voetbal ook aan.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Als je ziet wat voor een plekken we zouden krijgen geef je je eerstgeborene misschien nog wel.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou met afstand mijn favoriete fokker zijn
-nee-![]()
Vroeger werden er tenminste nog hele woonwijken afgebroken.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:42 schreef Smoofie het volgende:
Stickers plakken. En nog lelijke ook. Wat een tokkies trekt dat voetbal ook aan.
Tegenwoordig is het al gek als je je trommels en stickers meeneemt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vond dat vuurwerk gisteren vooral zo treurig.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:42 schreef Smoofie het volgende:
Het was niet mooi, het was niet grappig, alleen maar irritant en zwakzinnig.Oh.![]()
Ik hoef geen herhaling van pec zwolle, maar dit was wel treurig ja.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond dat vuurwerk gisteren vooral zo treurig.
Het was niet mooi, het was niet grappig, alleen maar irritant en zwakzinnig.-nee-![]()
Vergeet de megafoon niet. Dat is stoer.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeger werden er tenminste nog hele woonwijken afgebroken.
Tegenwoordig is het al gek als je je trommels en stickers meeneemt.AFCA
Publiciteitsstunt... Die kleuren gaan het niet worden. Gewoon leuk voor de sponsor.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die kleurencombi doet gewoon pijn aan de ogen en ik ben kleurenblind.Love is in the air!![]()
En een verhoginkje.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vergeet de megafoon niet. Dat is stoer.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zelden zo'n domme post gezien.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:49 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
fair point, echter denk ik dat de oorlog op het middenveld bepalend gaat zijn, als in; Heeft TH een antwoord voor de man meer situatie op het middenveld die eigenlijk alles bepalend was vorige week? Dit kregen we pas onder controle toen Mazraoui kwam voor Schone.
Gek idee voor een opstelling:
Onana
Veltman - Ligt - Blind - Tagliafico
Mazraoui - De jong
Schone - Vd Beek - Neres
Tadic
Dus Schone op z'n oude plek waarbij hij minder vaak op komt en eigenlijk gewoon meer controlerend speelt, Mazraoui kan dan aanvallend doorschuiven indien in balbezit en meters maken..![]()
Het grappige is dat al die stickertjes morgen weg zijn, de rekening netjes wordt betaald door Ajax en ondertussen Brammesss en zijn vrienden anaal in het poeperdje zijn genomen door mede’supporters’ die een tientje rekenen voor wat stickers met aankoopwaarde 50 cent.
Dat is dan wel weer humor
Joden blijven jodenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is lief, het kijken gaat wel lukken maar ik zoek vooral een leuke sfeer. Zou jammer zijn om dit in mijn eentje op een hotelkamer te kijken 😂quote:Op maandag 6 mei 2019 19:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mocht je een beetje internet daar hebben kan ik je wel een privé stream sturen.No bitch to me![]()
14 mei 1940, dat was pas humor.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:50 schreef Caland het volgende:
Het grappige is dat al die stickertjes morgen weg zijn, de rekening netjes wordt betaald door Ajax en ondertussen Brammesss en zijn vrienden anaal in het poeperdje zijn genomen door mede’supporters’ die een tientje rekenen voor wat stickers met aankoopwaarde 50 cent.
Joden blijven joden.![]()
Sow koekoekquote:Op maandag 6 mei 2019 19:50 schreef Caland het volgende:
Joden blijven jodenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Deed ik bij de thuiswedstrijd, maar ik wacht woensdag nog even af.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb ook een aantal mensen gehoord die vliegen naar Valencia en dan de trein naar Madrid nemenGroot fan van User Wotte![]()
Ziedend.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:50 schreef Caland het volgende:
Joden blijven joden![]()
Bizar ja 10 euro.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:50 schreef Caland het volgende:
Joden blijven jodenGroot fan van User Wotte![]()
Voor 10 stickers. F shite verkocht dat.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht wat? 10 euro voor wat? En aan wie?Groot fan van User Wotte![]()
Geef ze maar eens ongelijk. Gouden handel als je ziet hoeveel downies het kopen.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:58 schreef Tjacka het volgende:
En reken maar er op dat ze er enorm veel verkocht hebben.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Precies. Van al dat spul trouwens. Die Afca kleding verkoopt ook als een tierelier (en is nog lelijk ook). De nieuwe sven maakt echt bizar veel geld met debielen op te lichten.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef ze maar eens ongelijk. Gouden handel als je ziet hoeveel downies het kopen.Groot fan van User Wotte![]()
En gewoon de rekening verhalen op de downie side en afc downie van vuurwerk en stickers.AFCA
Toch mooi man, die badkuip vol laten stickeren door een stel randdebielen die 10 euro willen lappen voor een paar stickertjes..![]()
Niet als je bedenkt dat ze ook stemrecht hebbenquote:Op maandag 6 mei 2019 20:05 schreef Timooon het volgende:
Toch mooi man, die badkuip vol laten stickeren door een stel randdebielen die 10 euro willen lappen voor een paar stickertjes.AFCA
Groenlinkser gespot.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:04 schreef Smoofie het volgende:
En gewoon de rekening verhalen op de downie side en afc downie van vuurwerk en stickers.
Rij je al ecovriendelijk vriend en heb je ecowcpapier thuis liggen?![]()
Vuurwerk hoort er een beetje bij op zo'n dag van de bekerfinale. En die stickers worden gewoon vergoed, big deal.AFCA!![]()
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op basis van stop of je komt de arena niet meer in
Groot fan van User Wotte![]()
quote:Telstar heeft aanvaller Jordie van der Laan per direct ontslagen vanwege ziek melden voor een bezoek aan Tottenham Hotspur-Ajax, dat meldt de IJmuider Courant. De clubleiding van Telstar kon dat niet waarderen.
Technisch directeur Piet Buter van Telstar bevestigt het aan de IJmuider Courant. Van der Laan: "Ik besef natuurlijk dat het een heel onhandige actie is geweest. Ik heb afgelopen donderdag naar aanleiding van de situatie een gesprek gehad met Piet en in goede harmonie is besloten uit elkaar te gaan."
De spits had via een vriend een kaartje geregeld voor de Champions League-wedstrijd van Tottenham Hotspur tegen Ajax. "Ik heb mij ziek gemeld, omdat ik ervan overtuigd was dat ik geen vrij zou krijgen van de training. Bij deze beslissing heb ik meegenomen dat wij met Telstar nergens meer voor speelden en ikzelf gezien het aantal speelminuten in de afgelopen periode slechts een geringe kans had om in te vallen tegen Jong PSV. In elk ander geval zou ik absoluut niet naar Londen zijn gegaan."
"Ik heb echter alsnog voor de Champions League-wedstrijd aangegeven dat ik niet ziek was en in Londen zat. Het was dus niet zo dat mensen van de club verbaasd waren mij op tv-beelden te herkennen. Op dat moment waren ze namelijk al op de hoogte. Het blijft overigens wel bijzonder dat ik met mijn dikke kop drie keer in beeld ben gekomen”.
AFCA!![]()
Zullen wel geen fans van Ajax zijn dan. Als iemand 1x zoiets doet, gelijk ontslaanquote:Waarschuwing en boete lijkt me wel voldoelde toch.
![]()
Sow, ¤10. Ik zou er niet van kunnen slapen wetende dat het ook voor 50 cent had gekund.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:50 schreef Caland het volgende:
Joden blijven joden![]()
Oepsies. Nouja, wel genoten van de wedstrijd hopelijk.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Zijn contract loopt volgende maand af, dus is gewoon eerder ontbonden.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zullen wel geen fans van Ajax zijn dan. Als iemand 1x zoiets doet, gelijk ontslaanWaarschuwing en boete lijkt me wel voldoelde toch.
![]()
Dat is al een stuk logischer jaquote:Op maandag 6 mei 2019 21:15 schreef Robbberttt het volgende:
[..]
Zijn contract loopt volgende maand af, dus is gewoon eerder ontbonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |