Wie gaat het zingen?quote:
De demo van "Heb je Aoibhin voor mij" is het niet geworden, dus "Daar past een dekseltje op" was het logische alternatief.quote:
Kunt u mij de weg naar hamelen vertellen meneer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waar ben ik nu beland
Waar ben ik nu beland
Wie helpt me weer op weg,
reikt me de hand
Waar moet je heen als
waar je bent gestrand de hel is
Waar ben ik nu beland
Waar ben ik nu beland
Waar ben ik nu in hemelsnaam beland
Als iemand nog een GPS heeft
staan dan bel es
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De demo van "Heb je Aoibhin voor mij" is het niet geworden.
Ultiem slaapliedje ookquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, nadat ik Radio van Rammstein heb afgeluisterd, ga ik even een half uur rust pakken op bed...
Huuuuh, nee, daar halen we de halve finale nog niet eens meequote:
Bij Hoevelaken linksaf.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kunt u mij de weg naar hamelen vertellen meneer.
Het erge is ook nog eens dat je Aoibhin fonetisch bijna hetzelfde als "even" uitspreektquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De demo van "Heb je Aoibhin voor mij" is het niet geworden, dus "Daar past een dekseltje op" was het logische alternatief.
De betere Nederlandstalige liedjes uit de vaderlandse popgeschiedenis.quote:
't Land dat zorgt voor iedereenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kunt u mij de weg naar hamelen vertellen meneer.
Jaweeeeel....een beetje vertrouwen in jezelfquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huuuuh, nee, daar halen we de halve finale nog niet eens mee
Behalve als je Van Lunteren heet.quote:
Weet ikquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het erge is ook nog eens dat je Aoibhin fonetisch bijna hetzelfde als "even" uitspreekt
Of jij?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
En Joan als achtergrondzangeres....
aoibhintueel ben ik ertoe in staat om Jan Smit dan heel onaardige dingen aan te doen op dat podium, dat hij vervolgens nooit meer commentaar durft te geven noch in de commissie plaats durft te nemenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Weet ikVandaar
Maar je bent er aoibhintueel wel voor in om een duet met Jan Smit te doen volgend jaar? Sieneke op draaiorgel.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of jij?
Dreamer, you Cinderelladreamer
So now you put your head in your hands, oh no
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
aoibhintueel ben ik ertoe in staat om Jan Smit dan heel onaardige dingen aan te doen op dat podium, dat hij vervolgens nooit meer commentaar durf te geven noch in de commissie plaats durft te nemen
Ik heb niet veel geld, dus dan kan ik ook geen dure dingen kopenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]![]()
Heb je trouwens de laatste dagen nog wat duurs gekocht?
Ah, oké... dan was het iig geen rib uit je lijf...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb niet veel geld, dus dan kan ik ook geen dure dingen kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |