Ik lach wel om de kneuzen die het uberhaupt kijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Heeft iemand ooit om Lachen om Home Video’s gelachen, denken jullie?
Alleen het publiek.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Mijn moeder heb ik weleens hardop zien lachen daaromquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik lach wel om de kneuzen die het uberhaupt kijken
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Doe dat normaal nooit, maar heb het even geprobeerd toen ik jou dat zag posten en kwam tot anderhalve minuutquote:
Ze drinken toch ook geen water omg domme tattaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:40 schreef Chia het volgende:
@:Le_Professeur: denk je dat de Ramadan te combineren is met professioneel voetballen? Als je wel water drinkt is het gewoon een soort IF toch.
Nee, voetballen is vooral veel interval en als je dan niet je glycogeenvoorraden kan gebruiken dan kan je niet optimaal presteren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:40 schreef Chia het volgende:
@:Le_Professeur: denk je dat de Ramadan te combineren is met professioneel voetballen? Als je wel water drinkt is het gewoon een soort IF toch.
Haha lol om zo’n hond die raar doet zeker of een kind die zijn bordje op zijn hoofd zetquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijn moeder heb ik weleens hardop zien lachen daarom
Op verjaardagen is ie erg gezellig hoorquote:
Vond het maar een apart ventje.quote:
Nee Maanquote:
Oh wat slecht van mij. Dacht alquote:
Nooit gezienquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje zoals drug, dacht vooral zelf dat het mooi was
Het ouderdomsproces kan je nu bijna niet meer ontkennenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh wat slecht van mij. Dacht al
Ga mn bril even op zetten.
Het is trouwens Famke Louise. Schaam jequote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh wat slecht van mij. Dacht al
Ga mn bril even op zetten.
Flikker eens op met deze aidsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is trouwens Famke Louise. Schaam je
Kan er echt niet tegen dat zij veel meer geld heeft dan ikquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is trouwens Famke Louise. Schaam je
Ik aanvaard het met liefde.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het ouderdomsproces kan je nu bijna niet meer ontkennen
quote:
Beetje sober ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haar figuur komt er anders helemaal niet zo goed uit nu
Amper. Ingewanden verkrampen als ik aan hem denk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd je het nog wel vol zonder zijn warmte?
Harder werken vriend.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan er echt niet tegen dat zij veel meer geld heeft dan ik
Nee dat is dezequote:
Die weet dadelijk niet wat hem overkomt wanneer je hem weer kan bespringen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Amper. Ingewanden verkrampen als ik aan hem denk.
was tegen een evt damschreeuwerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:02 schreef Chia het volgende:
Die vrouw met oortjes in bij de dodenherdenking
Kostte geen moeite om je gedachte op nul te zetten he hahaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:03 schreef Solotovski het volgende:
Zoo dat was ziek
Op naar volgend jaar zin in
Volgend jaar Walhallaatje pakkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:03 schreef Solotovski het volgende:
Zoo dat was ziek
Op naar volgend jaar zin in
Elk nadeel heb z'n voordeel hequote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kostte geen moeite om je gedachte op nul te zetten he haha
Die had natuurlijk mooi het Duitse volkslied op.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:02 schreef Chia het volgende:
Die vrouw met oortjes in bij de dodenherdenking
zekerquote:
Die denkt nu dat er gevoetbald wordt zekerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:05 schreef Myrr het volgende:
Kind ook stil gekregen ahahha die vond het rete spannend allemaal.
Die van mij slaapt al een uurquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:05 schreef Myrr het volgende:
Kind ook stil gekregen ahahha die vond het rete spannend allemaal.
Heb gewoon uitgelegd dat er heel veel mensen dood zijn gegaan omdat ze met elkaar vochten door een boze meneer. En uitgelegd dat de koning en koningin daar staan en dat die stil zijn net als alle andere mensen op tv en wij ook tot de trompetten weer muziek gaan maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die denkt nu dat er gevoetbald wordt zeker
Op die leeftijd nog een kindquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat kind van Jos Verstappen heet Jason Jaxx
Ik heb gisteren nog een auschwitz docu gekeken, ben helemaal weer bij hahaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Waarom doen we niet iedere dag een herdenking, van 19:55 tot 20:00 of zoiets, dan blijft het de mensen tenminste bij.
Beter gewoon de hele dagquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Waarom doen we niet iedere dag een herdenking, van 19:55 tot 20:00 of zoiets, dan blijft het de mensen tenminste bij.
Tokkie familie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat kind van Jos Verstappen heet Jason Jaxx
Oh die van mij gaat om 8 maar omdat we uitslapen gaat ie wat later. Is toch zo goed als vakantie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij slaapt al een uur
Pluspunten aan de hemelpoort.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een auschwitz docu gekeken, ben helemaal weer bij haha
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb gewoon uitgelegd dat er heel veel mensen dood zijn gegaan omdat ze met elkaar vochten door een boze meneer. En uitgelegd dat de koning en koningin daar staan en dat die stil zijn net als alle andere mensen op tv en wij ook tot de trompetten weer muziek gaan maken.
Voorbeeldig kind heb ik.
Ja snap ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh die van mij gaat om 8 maar omdat we uitslapen gaat ie wat later. Is toch zo goed als vakantie.
Mannenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op die leeftijd nog een kind
Ook een idee, dat we maar een uur per dag mogen praten en de rest is voor dodenherdenking, lekker voor de vrouwen ookquote:
Zijn leven loopt anders op rolletjes.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die man in die rolstoel loopt niet zo lekker.
xDquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn leven loopt anders op rolletjes.
Lucille Werner ook niet. HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die man in die rolstoel loopt niet zo lekker.
Hmm dat maakt een type als crack wel ineens een stuk aantrekkelijkerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook een idee, dat we maar een uur per dag mogen praten en de rest is voor dodenherdenking, lekker voor de vrouwen ook
Ach onder de 50 iig nog. Rob de Nijs dan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is 48 of zo. Doe je toch niet.
De tweede of derde leg is volkomen normaal in mijn omgeving.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij krijgt het gewoon voor elkaar om onder het niveau van haags te duikenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lucille Werner ook niet. HAHAHAHAHAHAHAHA
Ja das ook ziekquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Ach onder de 50 iig nog. Rob de Nijs dan.
Kan ze mooi 13 uur per dag pijpen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hmm dat maakt een type als crack wel ineens een stuk aantrekkelijker
Ligt aan of je een jong wijf hebt dat je nog minimaal 12 jaar wil blijven neuken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vrouw is toch gewoon nog lekker fris.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op die leeftijd nog een kind
Oeh ja die lippen zijn echt 9/10quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ze mooi 13 uur per dag pijpen.
Pffffquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ligt aan of je een jong wijf hebt dat je nog minimaal 12 jaar wil blijven neuken.
Ken ook een stel waarvan vrouw al 45 was en man 50 en die hadden ook een oepsie die nu iets ouder is dan mijn oepsie.
André van Duijn is er zelfs geniaal grappig bij.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij krijgt het gewoon voor elkaar om onder het niveau van haags te duiken
Johquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij krijgt het gewoon voor elkaar om onder het niveau van haags te duiken
Pics?!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die vrouw is toch gewoon nog lekker fris.
Hoeveel wil jij er eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat vond iedereen.![]()
Dikke vette doei met je eileiders na de 35ste als je er al genoeg hebt.
2 of 3 ligt een beetje aan hoe het loopt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel wil jij er eigenlijk?
Hallo vrouwensnor en zware stem.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat vond iedereen.![]()
Dikke vette doei met je eileiders na de 35ste als je er al genoeg hebt.
Als het aan die man in de rolstoel ligt... hahaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
2 of 3 ligt een beetje aan hoe het loopt.
quote:
Heeft toch wel een gouden tijd gekendquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
André van Duijn is er zelfs geniaal grappig bij.
Eens.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft toch wel een gouden tijd gekend
Daar heb je toch helemaal geen zin in dan. De eersten ongeveer het huis uit en dan weer je vrijheid opgeven ipv eindelijk zelf genieten van je geld en tijd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Zijn er toch zat die na hun 40e nog moeder worden, alsof dat zo bijzonder is, waaronder veel bekende mensen.
Bekende mensen hebben ingevroren eierenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Zijn er toch zat die na hun 40e nog moeder worden, alsof dat zo bijzonder is, waaronder veel bekende mensen.
Liever jij dan ikquote:
Dat je af en toe zo'n eitje ophoest tijdens het knuffelen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Daarvoor moet heel je baarmoeder kapot schat. Sterilisatie heeft geen invloed. Eieren kunnen alleen nergens heen.
En dan toch zwanger raken terwijl je doorgeslikt hebt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je af en toe zo'n eitje ophoest tijdens het knuffelen.
Veel plezier tussen de zure krulletjes.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
En dan toch zwanger raken terwijl je doorgeslikt hebt.
Ja genieten, misschien geniet je wel van het moeder zijn, je kind in de buurt. Vind dat altijd zo wazig. Dan heb ik tijd en geld en ga ik genieten, ja nou dan ben je dus oud en een stuk minder energiek en geniet je meer van mensen om je heen en af en toe een comfortabel reisje.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Daar heb je toch helemaal geen zin in dan. De eersten ongeveer het huis uit en dan weer je vrijheid opgeven ipv eindelijk zelf genieten van je geld en tijd.
Krijg je zo'n Jimmy.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
En dan toch zwanger raken terwijl je doorgeslikt hebt.
Een reis is niet comfortabel met een klein kind mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja genieten, misschien geniet je wel van het moeder zijn, je kind in de buurt. Vind dat altijd zo wazig. Dan heb ik tijd en geld en ga ik genieten, ja nou dan ben je dus oud en een stuk minder energiek en geniet je meer van mensen om je heen en af en toe een comfortabel reisje.
Zie echt vet veel gepensioneerden die maar een beetje de hele dag om zich heen kijken en zich vervolgens volgens mij kapot vervelen, hoe ouder des te passiever.
Nanny's.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar ja, je blijft een ouwe moeke
Nee dat is nice, wil je moeder worden en dan ga je die tijd niet zelf beleven, nee die schenk je aan een verzorgster.quote:
Maar je wil dan ook niet de hele tijd op reis.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Een reis is niet comfortabel met een klein kind mee.
Alleen de lusten, niet de lasten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee dat is nice, wil je moeder worden en dan ga je die tijd niet zelf beleven, nee die schenk je aan een verzorgster.
Ja maar als je een kinderwens hebt dan is dat geen last. Het is geen eindproduct dat je koopt.quote:
Ja en ook niet de hele tijd luiers verschonen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar je wil dan ook niet de hele tijd op reis.
Ah ja als je nog helemaal geen kinderen hebt. Dan snap ik het. Denk dat die wel spijt hebben dat ze het zo lang hebben uitgesteld uiteindelijk. Maar dan heb je dus tot je 40ste vrijheid gehad, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar als je een kinderwens hebt dan is dat geen last. Het is geen eindproduct dat je koopt.
Moet je wel toe in staat zijn, een actief leven leiden. Als je iedere avond op de bank ligt dan ga je echt niet ineens een actief leven leiden wanneer er ineens tijd vrijkomt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:25 schreef Myrr het volgende:
Maar is ook je eigen instelling. Schoonfam zijn alle kinderen groot en uit huis en die doen allemaal leuke dingen. 1 keer per week oppassen en verder reizen en terrassen.
Ik weet er alles van, 13 baby's hier in de directe omgeving.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar als je een kinderwens hebt dan is dat geen last. Het is geen eindproduct dat je koopt.
Klopt maar dan vind je dat prima anders ga je wel iets ondernemen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je wel toe in staat zijn, een actief leven leiden. Als je iedere avond op de bank ligt dan ga je echt niet ineens een actief leven leiden wanneer er ineens tijd vrijkomt.
Hoeft niet, kan maar zo dat je dan veel stabieler bent als mens en het dan veel beter aankan en over kan brengen. Jong is lang niet altijd beter, vaak ben je dan zelf nog een half kind, sluipt er constant onzekerheid in omdat je zelf ook nog in ontwikkeling bent.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah ja als je nog helemaal geen kinderen hebt. Dan snap ik het. Denk dat die wel spijt hebben dat ze het zo lang hebben uitgesteld uiteindelijk.
Oh kwam er net lekker inquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt maar dan vind je dat prima anders ga je wel iets ondernemen.
K ander onderwerp dit is saai.
Op je 40ste heb je wel hele andere zorgen tho. Je gezondheid gaat achteruit, kansen op allerlei falen neemt toe. Je staat ook gigantisch ver van je kind vandaan qua leeftijd en fantasie. Lekker klauteren en piggyback en mee wippen en schommelen ammehoela. En dan is het vaak ook enigskind. Vind dat maar sneu voor zo'n kind om twee bijna bejaarden als ouders te hebben die niet eens actief met je kunnen spelen. Ben je niet eens 30, kun je al gaan mantelzorgen. Je kinderen maken amper iets mee van hun opa/ oma want tegen de tijd dat die er zijn zijn die al zowat dood.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoeft niet, kan maar zo dat je dan veel stabieler bent als mens en het dan veel beter aankan en over kan brengen. Jong is lang niet altijd beter, vaak ben je dan zelf nog een half kind, sluipt er constant onzekerheid in omdat je zelf ook nog in ontwikkeling bent.
Vind veertig niet eens heel oud eigenlijk, dan kan je prima erg fit en vitaal zijn als je een beetje voor jezelf zorgt. Veertig is geen vijftig of zestig, je zit dan pas op de helft van je leven.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op je 40ste heb je wel hele andere zorgen tho. Je gezondheid gaat achteruit, kansen op allerlei falen neemt toe. Je staat ook gigantisch ver van je kind vandaan qua leeftijd en fantasie. Lekker klauteren en piggyback en mee wippen en schommelen ammehoela. En dan is het vaak ook enigskind. Vind dat maar sneu voor zo'n kind om twee bijna bejaarden als ouders te hebben die niet eens actief met je kunnen spelen. Ben je niet eens 30, kun je al gaan mantelzorgen. Je kinderen maken amper iets mee van hun opa/ oma want tegen de tijd dat die er zijn zijn die al zowat dood.
Ja, nah.
Wijnaldumquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Je zou maar fan zijn van Wijnaldum haha zie je dat @:vanillekwark
Ja zo'n kerel die daar woont is Newcastle fan maar is nu even voor Liverpool omdat Wijnaldum er speelt met hele kamer vol shirtjesquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wijnaldum
Verder: waar heb je het over?
Ach, als die man daar gelukkig van wordt hequote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja zo'n kerel die daar woont is Newcastle fan maar is nu even voor Liverpool omdat Wijnaldum er speelt met hele kamer vol shirtjes
Het is niet voor niets dat de vrouw vanaf 30 sterk mindert qua vruchtbaarheid.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind veertig niet eens heel oud eigenlijk, dan kan je prima erg fit en vitaal zijn als je een beetje voor jezelf zorgt. Veertig is geen vijftig of zestig, je zit dan pas op de helft van je leven.
Er valt ook wel iets te zeggen over tienermoeders die zelf nog kind zijn als ze zwanger wordenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat de vrouw vanaf 30 sterk mindert qua vruchtbaarheid.
Vind het een beetje egoïstisch ook om bewust zò lang te wachten. Zelf wel lekker lang volop genieten van je leventje en dan je kind wel opzadelen met zorgen als je gezondheid toch ineens wel sneller achteruit holt dan verwacht.
Lekker infectie krijgen en doodgaanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou glaasje whisky pakken, muziekje opzetten en losknippen.
Zoals altijd ligt de waarheid in het midden maar het midden is zooooo saai.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:49 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Er valt ook wel iets te zeggen over tienermoeders die zelf nog kind zijn als ze zwanger worden
Truequote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals altijd ligt de waarheid in het midden maar het midden is zooooo saai.
Joh. Dat is een andere discussie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:49 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Er valt ook wel iets te zeggen over tienermoeders die zelf nog kind zijn als ze zwanger worden
Oh ja gewoon even los knippen met een schaar, beetje whiskey erover heen en hoppa, niks aan het handje.quote:
Had er niet aan moeten denken toen ik 23 wasquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Joh. Dat is een andere discussie.
23 is dè leeftijd, wetenschappelijk gezien.
Ik ben wel mannelijk ja, groeit vanzelf weer dicht ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh ja gewoon even los knippen met een schaar, beetje whiskey erover heen en hoppa, niks aan het handje.
Natuurlijk niet. Behalve jij.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Want men moet niet denken dat jij ze mag.
Snap ik. Vind zelf zo 27 ofzo een mooie leeftijd om er snel een paar te maken en daarna te kappen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Had er niet aan moeten denken toen ik 23 was
Ja super mannelijk ben je.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel mannelijk ja, groeit vanzelf weer dicht ook.
Al een tweede op komst?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Snap ik. Vind zelf zo 27 ofzo een mooie leeftijd om er snel een paar te maken en daarna te kappen.
Oh ik zo’n 10 jaar ouderquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Snap ik. Vind zelf zo 27 ofzo een mooie leeftijd om er snel een paar te maken en daarna te kappen.
oh no. Wel een tweede op de planning dan?quote:
Nog even paar meisjes afwerken dus.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
Wowowowow nog 2 nachtjes alleen, als het goed is en hij miraculeus weer goed genoeg is om te vliegen.
Koorts schijten kotsen en dan mag je niet vliegen dus.
Na zomervakantie 2020 stop ik met anticonceptie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
oh no. Wel een tweede op de planning dan?
Soms wil ik echt drie zoontjes en daarna zero. Tot ik babykleding zie.
Ja als je straatkatten vreetquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
Wowowowow nog 2 nachtjes alleen, als het goed is en hij miraculeus weer goed genoeg is om te vliegen.
Koorts schijten kotsen en dan mag je niet vliegen dus.
Groot gelijk geef ik hem.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog even paar meisjes afwerken dus.
Ja dat heeft ie dus uiteindelijk niet gedaan. Dacht dat hij al at maar ze hadden in de koeling gedaan om te marineren en toen werd 'ie al ziek.quote:
Wat leuk! Benieuwd naar de toekomstige miniMyrr.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Na zomervakantie 2020 stop ik met anticonceptie.
Ja same.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat leuk! Benieuwd naar de toekomstige miniMyrr.
Geen zin.quote:
Aangezien er al een is, moet het wel goed komen denk ikquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja same.![]()
Hoop dat het wel een beetje lukt heb echt totaal verneukt cyclussen van mezelf.
Een kind nemen is sowieso egoïstisch ;pquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat de vrouw vanaf 30 sterk mindert qua vruchtbaarheid.
Vind het een beetje egoïstisch ook om bewust zò lang te wachten. Zelf wel lekker lang volop genieten van je leventje en dan je kind wel opzadelen met zorgen als je gezondheid toch ineens wel sneller achteruit holt dan verwacht.
Ja alleen omdat mn cyclus dus verneukt is. Hij had er helemaal niet moeten zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen zin.
[..]
Aangezien er al een is, moet het wel goed komen denk ik
Hahahah godverdomme ‘hij had er helemaal niet moeten zijn’quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja alleen omdat mn cyclus dus verneukt is. Hij had er helemaal niet moeten zijn.
Nee totaal niet en bovendien zijn vrouwen met een sterke kinderwens een soort blinde Godzilla's.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, zeg daarnet jammer
Denk je niet dat flam een geweldige moeder zou zijn?
Smaakt de wijn?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahahah godverdomme ‘hij had er helemaal niet moeten zijn’. Ik hou van je eerlijkheid
Waarom niet dan ;squote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet en bovendien zijn vrouwen met een sterke kinderwens een soort blinde Godzilla's.
Kinderen zullen haar redding zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Instabiel en drugs, komt nog wel maar nu niet.
Naja het is verbazingwekkend hoe snel dat om kan gaan als je zwanger bent.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Instabiel en drugs, komt nog wel maar nu niet.
Klopt, nou ja je hebt geen keuze ook natuurlijk, je kunt slechts dronken de poepluier onderkotsen om vervolgens een halve dag door het gejank heen te slapen, het is geen rocket science.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja het is verbazingwekkend hoe snel dat om kan gaan als je zwanger bent.
Mindset veranderen en je verantwoordelijkheid pakken. Dat laatste moet je wel in je hebben van nature natuurlijk, maar dat heeft ze wel denk ik.
Die heb je wel. Sad.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, nou ja je hebt geen keuze ook natuurlijk, je kunt slechts dronken de poepluier onderkotsen om vervolgens een halve dag door het gejank heen te slapen, het is geen rocket science.
nah we good famquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
Gaat Liverpool een Tottenhampje pullen?
Tis idd beter voor ons allemaal als jij je niet voortplant.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:20 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hou niet van kinderen en vind t te egoistisch om er nu een op de aarde te zetten
Ja origineel grapje modwaardig iedereen heeft gelachen blablaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tis idd beter voor ons allemaal als jij je niet voortplant.
Zes van die baby's met lelijke wenkies.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes van die baby's met lelijke wenkies.
Is grapje hequote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:28 schreef Flamarande het volgende:
Ben wel blij dat mijn wenkbrauwen het enige is wat hier over mij besproken wordt en niet mijn hypocriete droevige genote waardoor users hun account verwijderen
Trok je mij maar eens met deze overgave af.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:29 schreef Flamarande het volgende:
Even aftrekken op het geslijm bij de admins hoor brb
Hahaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Trok je mij maar eens met deze overgave af.
Piemelhuid helemaal bloedend langs de schacht naar beneden tegen de buik aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Trok je mij maar eens met deze overgave af.
Plantte Flamarande zich maar voort, eindelijk iemand die niet totaal debiel is welke een kind produceert.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Paar jaar terugquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:33 schreef LompeHork het volgende:
Wanneer verwacht jij je eerste kind @:vanillekwark?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:33 schreef LompeHork het volgende:
Helaas is ze te intelligent om een kind op aarde te dumpen.
Dat kan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat? Heb je nog nooit over je zoon/dochter gehoord.
Haha witte ridder en protector of the realm of discordquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Plantte Flamarande zich maar voort, eindelijk iemand die niet totaal debiel is welke een kind produceert.
Voel je je nu een beetje verheven boven de users sinds je mod bent? (beetje AMA doen hoor, post niet zoveel) Je toon is namelijk wel behoorlijk veranderd.quote:
Neuhquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voel je je nu een beetje verheven boven de users sinds je mod bent? (beetje AMA doen hoor, post niet zoveel) Je toon is namelijk wel behoorlijk veranderd.
Ik ben ook een bijzondere jongenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh je gedraagt je wel bijzonder anders. Vroeger was je wat gemoedelijker heb ik het idee.
O mocht je dat wel verder vertellen?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn mamma noemde me vroeger al haar speciale jongen
Komt omdat je vader haar broer isquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel gek natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar heeft mamma nooit wat over gezegd verderquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O mocht je dat wel verder vertellen?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar heeft mamma nooit wat over gezegd verder
Ja want je posts hier worden allemaal weggehaald jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:40 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja als ik wat post wordt het toch weggehaald door vanillenazi
Had je moeder jou maar op tijd weggehaaldquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja want je posts hier worden allemaal weggehaald ja
nou meid hou ons op de hoogtequote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:40 schreef Flamarande het volgende:
Ga wel das experiment kijken, lijkt een beetje op wat er met klbsc gebeurt
Heyyyyyquote:
We must secure the existence of our people and a future without Vanillekwarkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha witte ridder en protector of the realm of discord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |