Ja dat heeft ie dus uiteindelijk niet gedaan. Dacht dat hij al at maar ze hadden in de koeling gedaan om te marineren en toen werd 'ie al ziek.quote:
Wat leuk! Benieuwd naar de toekomstige miniMyrr.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Na zomervakantie 2020 stop ik met anticonceptie.
Ja same.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat leuk! Benieuwd naar de toekomstige miniMyrr.
Geen zin.quote:
Aangezien er al een is, moet het wel goed komen denk ikquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja same.![]()
Hoop dat het wel een beetje lukt heb echt totaal verneukt cyclussen van mezelf.
Een kind nemen is sowieso egoïstisch ;pquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat de vrouw vanaf 30 sterk mindert qua vruchtbaarheid.
Vind het een beetje egoïstisch ook om bewust zò lang te wachten. Zelf wel lekker lang volop genieten van je leventje en dan je kind wel opzadelen met zorgen als je gezondheid toch ineens wel sneller achteruit holt dan verwacht.
Ja alleen omdat mn cyclus dus verneukt is. Hij had er helemaal niet moeten zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen zin.
[..]
Aangezien er al een is, moet het wel goed komen denk ik
Hahahah godverdomme ‘hij had er helemaal niet moeten zijn’quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja alleen omdat mn cyclus dus verneukt is. Hij had er helemaal niet moeten zijn.
Nee totaal niet en bovendien zijn vrouwen met een sterke kinderwens een soort blinde Godzilla's.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, zeg daarnet jammer
Denk je niet dat flam een geweldige moeder zou zijn?
Smaakt de wijn?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahahah godverdomme ‘hij had er helemaal niet moeten zijn’. Ik hou van je eerlijkheid
Waarom niet dan ;squote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet en bovendien zijn vrouwen met een sterke kinderwens een soort blinde Godzilla's.
Kinderen zullen haar redding zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Instabiel en drugs, komt nog wel maar nu niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |