Ik lach wel om de kneuzen die het uberhaupt kijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Heeft iemand ooit om Lachen om Home Video’s gelachen, denken jullie?
Alleen het publiek.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Mijn moeder heb ik weleens hardop zien lachen daaromquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik lach wel om de kneuzen die het uberhaupt kijken
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Doe dat normaal nooit, maar heb het even geprobeerd toen ik jou dat zag posten en kwam tot anderhalve minuutquote:
Ze drinken toch ook geen water omg domme tattaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:40 schreef Chia het volgende:
@:Le_Professeur: denk je dat de Ramadan te combineren is met professioneel voetballen? Als je wel water drinkt is het gewoon een soort IF toch.
Nee, voetballen is vooral veel interval en als je dan niet je glycogeenvoorraden kan gebruiken dan kan je niet optimaal presteren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:40 schreef Chia het volgende:
@:Le_Professeur: denk je dat de Ramadan te combineren is met professioneel voetballen? Als je wel water drinkt is het gewoon een soort IF toch.
Haha lol om zo’n hond die raar doet zeker of een kind die zijn bordje op zijn hoofd zetquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijn moeder heb ik weleens hardop zien lachen daarom
Op verjaardagen is ie erg gezellig hoorquote:
Vond het maar een apart ventje.quote:
Nee Maanquote:
Oh wat slecht van mij. Dacht alquote:
Nooit gezienquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje zoals drug, dacht vooral zelf dat het mooi was
Het ouderdomsproces kan je nu bijna niet meer ontkennenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh wat slecht van mij. Dacht al
Ga mn bril even op zetten.
Het is trouwens Famke Louise. Schaam jequote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh wat slecht van mij. Dacht al
Ga mn bril even op zetten.
Flikker eens op met deze aidsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is trouwens Famke Louise. Schaam je
Kan er echt niet tegen dat zij veel meer geld heeft dan ikquote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is trouwens Famke Louise. Schaam je
Ik aanvaard het met liefde.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het ouderdomsproces kan je nu bijna niet meer ontkennen
quote:
Beetje sober ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haar figuur komt er anders helemaal niet zo goed uit nu
Amper. Ingewanden verkrampen als ik aan hem denk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd je het nog wel vol zonder zijn warmte?
Harder werken vriend.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan er echt niet tegen dat zij veel meer geld heeft dan ik
Nee dat is dezequote:
Die weet dadelijk niet wat hem overkomt wanneer je hem weer kan bespringen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Amper. Ingewanden verkrampen als ik aan hem denk.
was tegen een evt damschreeuwerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:02 schreef Chia het volgende:
Die vrouw met oortjes in bij de dodenherdenking
Kostte geen moeite om je gedachte op nul te zetten he hahaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:03 schreef Solotovski het volgende:
Zoo dat was ziek
Op naar volgend jaar zin in
Volgend jaar Walhallaatje pakkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:03 schreef Solotovski het volgende:
Zoo dat was ziek
Op naar volgend jaar zin in
Elk nadeel heb z'n voordeel hequote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kostte geen moeite om je gedachte op nul te zetten he haha
Die had natuurlijk mooi het Duitse volkslied op.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:02 schreef Chia het volgende:
Die vrouw met oortjes in bij de dodenherdenking
zekerquote:
Die denkt nu dat er gevoetbald wordt zekerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:05 schreef Myrr het volgende:
Kind ook stil gekregen ahahha die vond het rete spannend allemaal.
Die van mij slaapt al een uurquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:05 schreef Myrr het volgende:
Kind ook stil gekregen ahahha die vond het rete spannend allemaal.
Heb gewoon uitgelegd dat er heel veel mensen dood zijn gegaan omdat ze met elkaar vochten door een boze meneer. En uitgelegd dat de koning en koningin daar staan en dat die stil zijn net als alle andere mensen op tv en wij ook tot de trompetten weer muziek gaan maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die denkt nu dat er gevoetbald wordt zeker
Op die leeftijd nog een kindquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat kind van Jos Verstappen heet Jason Jaxx
Ik heb gisteren nog een auschwitz docu gekeken, ben helemaal weer bij hahaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Waarom doen we niet iedere dag een herdenking, van 19:55 tot 20:00 of zoiets, dan blijft het de mensen tenminste bij.
Beter gewoon de hele dagquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Waarom doen we niet iedere dag een herdenking, van 19:55 tot 20:00 of zoiets, dan blijft het de mensen tenminste bij.
Tokkie familie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat kind van Jos Verstappen heet Jason Jaxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |