Die weet dadelijk niet wat hem overkomt wanneer je hem weer kan bespringen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Amper. Ingewanden verkrampen als ik aan hem denk.
was tegen een evt damschreeuwerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:02 schreef Chia het volgende:
Die vrouw met oortjes in bij de dodenherdenking
Kostte geen moeite om je gedachte op nul te zetten he hahaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:03 schreef Solotovski het volgende:
Zoo dat was ziek
Op naar volgend jaar zin in
Volgend jaar Walhallaatje pakkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:03 schreef Solotovski het volgende:
Zoo dat was ziek
Op naar volgend jaar zin in
Elk nadeel heb z'n voordeel hequote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kostte geen moeite om je gedachte op nul te zetten he haha
Die had natuurlijk mooi het Duitse volkslied op.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:02 schreef Chia het volgende:
Die vrouw met oortjes in bij de dodenherdenking
zekerquote:
Die denkt nu dat er gevoetbald wordt zekerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:05 schreef Myrr het volgende:
Kind ook stil gekregen ahahha die vond het rete spannend allemaal.
Die van mij slaapt al een uurquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:05 schreef Myrr het volgende:
Kind ook stil gekregen ahahha die vond het rete spannend allemaal.
Heb gewoon uitgelegd dat er heel veel mensen dood zijn gegaan omdat ze met elkaar vochten door een boze meneer. En uitgelegd dat de koning en koningin daar staan en dat die stil zijn net als alle andere mensen op tv en wij ook tot de trompetten weer muziek gaan maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die denkt nu dat er gevoetbald wordt zeker
Op die leeftijd nog een kindquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat kind van Jos Verstappen heet Jason Jaxx
Ik heb gisteren nog een auschwitz docu gekeken, ben helemaal weer bij hahaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Waarom doen we niet iedere dag een herdenking, van 19:55 tot 20:00 of zoiets, dan blijft het de mensen tenminste bij.
Beter gewoon de hele dagquote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Waarom doen we niet iedere dag een herdenking, van 19:55 tot 20:00 of zoiets, dan blijft het de mensen tenminste bij.
Tokkie familie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat kind van Jos Verstappen heet Jason Jaxx
Oh die van mij gaat om 8 maar omdat we uitslapen gaat ie wat later. Is toch zo goed als vakantie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij slaapt al een uur
Pluspunten aan de hemelpoort.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een auschwitz docu gekeken, ben helemaal weer bij haha
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb gewoon uitgelegd dat er heel veel mensen dood zijn gegaan omdat ze met elkaar vochten door een boze meneer. En uitgelegd dat de koning en koningin daar staan en dat die stil zijn net als alle andere mensen op tv en wij ook tot de trompetten weer muziek gaan maken.
Voorbeeldig kind heb ik.
Ja snap ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 20:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh die van mij gaat om 8 maar omdat we uitslapen gaat ie wat later. Is toch zo goed als vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |