De afgelopen twee jaar heb ik zo de finale/ontknoping gezien. Wel gaaf op zo'n groot bioscoopscherm. En je kon vorig jaar gratis blikjes Rodenbach bier scoren met op elk blikje 1 v/d finalisten. En je kreeg kroepoek als borrelsnackquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel gaaf, veel plezier!
Oh dat klinkt goed! Woon op zich niet ver van Antwerpen, maar helaas geen vervoer......maar hoop ook dat Bas de mol is!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De afgelopen twee jaar heb ik zo de finale/ontknoping gezien. Wel gaaf op zo'n groot bioscoopscherm. En je kon vorig jaar gratis blikjes Rodenbach bier scoren met op elk blikje 1 v/d finalisten. En je kreeg kroepoek als borrelsnackNa afloop van de aflevering kun je de finalisten van dichtbij zien.
En er zijn nog kaarten beschikbaar geloof ik: https://kinepolis.be/nl/events/special-event-de-mol-finale-2019
Ik woon op 4 uur treinen van Antwerpen. Maar ik heb vervoer kunnen regelen met een molloot die op een half uur met de auto zit van Antwerpen. Met een beetje mazzel kan ik zelfs dezelfde avond nog de laatste trein terugpakken zodat ik om 02:00 uur thuis ben.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goed! Woon op zich niet ver van Antwerpen, maar helaas geen vervoer......maar hoop ook dat Bas de mol is!
Wordt mij momenteel toch even iets te omslachtig qua vervoer, maar veel plezier!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik woon op 4 uur treinen van Antwerpen. Maar ik heb vervoer kunnen regelen met een molloot die op een half uur met de auto zit van Antwerpen. Met een beetje mazzel kan ik zelfs dezelfde avond nog de laatste trein terugpakken zodat ik om 02:00 uur thuis ben.
De zalen zit vol met vlamingen. Denk niet dat zoveel Nederlanders er vanaf weten en het de moeite waard vinden qua reistijd. En je moet idd vervoer hebben. Al nam ik vanaf Roosendaal de boemeltrein vorig jaar. Ging prima. Uitstappen bij Antwerpen-Luchtbal en na 10min sta je bij de bioscoop.
Snap ik. En thnx! Wordt een lange dag morgen. Eerst bevrijdingsfestival en dan op weg naar Antwerpen om de boel af te sluiten met de mol. Eens zien wat de goodiebag ditmaal inhoudt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wordt mij momenteel toch even iets te omslachtig qua vervoer, maar veel plezier!
Gewoon om 21.30u volgens de vier.be website, dan begint café de mol.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:29 schreef Djeez het volgende:
Hoe laat is het daar in België afgelopen, en dus te downloaden? Verschillende bronnen hebben het namelijk over 22.30u ipv 21.30u
Het begint op Vier om 20:00 en is dan meestal vanaf 21:30 voor ons Nederlanders op de site te zien.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:29 schreef Djeez het volgende:
Hoe laat is het daar in België afgelopen, en dus te downloaden? Verschillende bronnen hebben het namelijk over 22.30u ipv 21.30u
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gewoon om 21.30u volgens de vier.be website, dan begint café de mol.
Top, bedankt!quote:Op zondag 5 mei 2019 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het begint op Vier om 20:00 en is dan meestal vanaf 21:30 voor ons Nederlanders op de site te zien.
Downloaden weet ik niet want ik stream gewoon met een Vier-account. Maar volgens mij is dat gewoon te downloaden vanaf wanneer ‘t op de site staat, 21:30 dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een spoiler gepost. Krijg ik nu een waarschuwing?![]()
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:14 schreef egoblokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een spoiler gepost. Krijg ik nu een waarschuwing?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ja maar om die URL in de topicpointer te zetten moet ik dus wel posts teruglezen om te kopieren, of op Vier.be met samengeknepen ogen doorklikken maar de aflevering voor de linkquote:Op zondag 5 mei 2019 20:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Gewoon alleen dit topic in een klein venster openen en dan de End-knop op je toetsenbord inhouden zodat je geen reacties ziet maar alleen de topic-pointer met de URL. Dan met de vingers half voor je ogen op play klikken
Maar ik hoop dat ie gewoon snel op de SurfDrive staat voor de download zonder haperingen.
Oh haha lol, ik had even niet eens naar je username gekeken.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar om die URL in de topicpointer te zetten moet ik dus wel posts teruglezen om te kopieren, of op Vier.be met samengeknepen ogen doorklikken maar de aflevering voor de link
Eveneens bedankt aan de users die datzelfde doen zodat ik hopelijk alleen hun link zie en verder niksquote:Op zondag 5 mei 2019 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh haha lol, ik had even niet eens naar je username gekeken.
Alvast bedankt voor het op eigen risico kijken en de URL erin te zetten voor het gepeupelte
Check molbot op Twitter. Die checkt automagisch of er een nieuwe aflevering is. Met url.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eveneens bedankt aan de users die datzelfde doen zodat ik hopelijk alleen hun link zie en verder niks![]()
Oh ik heb dit wel eens langs zien komen maar gewoon nog nooit gebruik van gemaaktquote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Check molbot op Twitter. Die checkt automagisch of er een nieuwe aflevering is. Met url.
Ik denk dat ik zelf gewoon heel safe de surfdrive ga checkenquote:Op zondag 5 mei 2019 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik heb dit wel eens langs zien komen maar gewoon nog nooit gebruik van gemaaktthanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op zondag 5 mei 2019 21:33 schreef Madhouse11 het volgende:
Waarom ben ik nou ook zo'n domme mongool die jouw spoiler open kliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb expres gekeken. Die onthulling is zo langdradig altijd. Nu kan ik relaxed kijken.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou ook zo'n domme mongool die jouw spoiler open klikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 mei 2019 21:45 schreef egoblokje het volgende:
MY LONELINESS IS KILLING MESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Had het net ja, toch bedanktquote:Op zondag 5 mei 2019 21:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/NsDIM6zZNzuRPSz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Japepk op 05-05-2019 22:50:28 ]'t Echte en 't ware!
Eens, al vond ik het niet per se beter of slechter dan vorig jaar.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:41 schreef Japepk het volgende:
Grandioos seizoen. Die finaleopdracht was echt episch. Ik ben benieuwd wat we volgende week allemaal gaan zien, ik weet niet of ik de Mol heel denderend vind. Vooral een dikke chapeau voor de productie, die hebben een prestatie van formaat geleverd. Beste seizoen tot nu toe.
Bedankt, deze werkte super.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/NsDIM6zZNzuRPSz
En Axel geen das om.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:32 schreef Gutanoth het volgende:
Die Elisabeth had beter geen rokje aan kunnen hebben tijdens die touwtjesopdracht
True, maar persoonlijk vond ik de laatste seizoenen niet tippen aan Argentinië. Dit jaar wel. Een leuke groep met mensen waarvoor je blijft kijken (Martijn, Kaat, Joeri), goede afwisseling van opdrachten. Feestjes op het strand en angstaanjagende oorlogstunnels. Véél mindfucks; geen Mol, de leugen, de originele briefings. En wat ik aan de Vlaamse variant leuk vind; een goede afwisseling tussen afzien en luxe. Slapen met het beest op de kamer, geniale televisie was dat.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Eens, al vond ik het niet per se beter of slechter dan vorig jaar.
Die laatste opdracht was echt 90% productie/show, 10% spel.
quote:Op zondag 5 mei 2019 22:58 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op zondag 5 mei 2019 22:58 schreef Pino112 het volgende:
Ja dat had ik dus ook al de hele tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 5 mei 2019 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Zoals ik afgelopen week al zei...upskirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Wat een verschil hequote:Op zondag 5 mei 2019 23:16 schreef Wicky15 het volgende:
Nou, dat was mijn eerste seizoen van De Mol. Top![]()
Nu kijk ik dus nooit meer uit naar WIDM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of dit klopte
Nederlandse versie is te kijkcijfergeil geworden, laten het volledig liggen bij de productie.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Bij mij totaal geen gehaper en 1080p via de Vier-site.
Wat een seizoen was dit, deze productie is echt zooooveel beter dan de Nederlandse, idd eigenlijk zielig voor de Nederlandse ploeg
Blij met de winnaar ook, benieuwd naar de molacties. Ik zat op de verkeerde, haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |