Ja maar om die URL in de topicpointer te zetten moet ik dus wel posts teruglezen om te kopieren, of op Vier.be met samengeknepen ogen doorklikken maar de aflevering voor de linkquote:Op zondag 5 mei 2019 20:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Gewoon alleen dit topic in een klein venster openen en dan de End-knop op je toetsenbord inhouden zodat je geen reacties ziet maar alleen de topic-pointer met de URL. Dan met de vingers half voor je ogen op play klikken
Maar ik hoop dat ie gewoon snel op de SurfDrive staat voor de download zonder haperingen.
Oh haha lol, ik had even niet eens naar je username gekeken.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar om die URL in de topicpointer te zetten moet ik dus wel posts teruglezen om te kopieren, of op Vier.be met samengeknepen ogen doorklikken maar de aflevering voor de link
Eveneens bedankt aan de users die datzelfde doen zodat ik hopelijk alleen hun link zie en verder niksquote:Op zondag 5 mei 2019 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh haha lol, ik had even niet eens naar je username gekeken.
Alvast bedankt voor het op eigen risico kijken en de URL erin te zetten voor het gepeupelte
Check molbot op Twitter. Die checkt automagisch of er een nieuwe aflevering is. Met url.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eveneens bedankt aan de users die datzelfde doen zodat ik hopelijk alleen hun link zie en verder niks![]()
Oh ik heb dit wel eens langs zien komen maar gewoon nog nooit gebruik van gemaaktquote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Check molbot op Twitter. Die checkt automagisch of er een nieuwe aflevering is. Met url.
Ik denk dat ik zelf gewoon heel safe de surfdrive ga checkenquote:Op zondag 5 mei 2019 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik heb dit wel eens langs zien komen maar gewoon nog nooit gebruik van gemaaktthanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op zondag 5 mei 2019 21:33 schreef Madhouse11 het volgende:
Waarom ben ik nou ook zo'n domme mongool die jouw spoiler open kliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb expres gekeken. Die onthulling is zo langdradig altijd. Nu kan ik relaxed kijken.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou ook zo'n domme mongool die jouw spoiler open klikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 mei 2019 21:45 schreef egoblokje het volgende:
MY LONELINESS IS KILLING MESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Had het net ja, toch bedanktquote:Op zondag 5 mei 2019 21:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/NsDIM6zZNzuRPSz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |