Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor gehad!quote:
Owww, dan ga ik daar straks niet over wakker liggenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor gehad!
Waarvan ???quote:
Zelf een plaatje zoeken dus!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Owww, dan ga ik daar straks niet over wakker liggen
Slaap zequote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:18 schreef Charmian het volgende:
jullie hebben alle energie uit mij gezogen....goodnight![]()
Trustequote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:18 schreef Charmian het volgende:
Slaapzequote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:18 schreef Charmian het volgende:
quote:
Je typte gezogen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:18 schreef Charmian het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:18 schreef Charmian het volgende:
Slaap lekker tante.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:18 schreef Charmian het volgende:
Kan je het niet combineren?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:19 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga even een aantal comments niet lezen omdat ik weer wat over Jaffo moet vertellen. Mijn honger naar shoarma is weer niet te stillen maar ik kan de deur niet uit. Het regent.
Nu is het voor mij niet verantwoord meer om met de auto te gaan dus ik zal sowieso moeten fietsen. Maar https://www.buienradar.nl/ geeft weer eens aan dat het niet fijn is om in het zuid westen van Nederland te wonen als je ergens op de fiets naartoe wilt.
Dillema: Ga ik gewoon 15 minuten in de regen fietsen en daar drijfnat aankomen waarna ik een heerlijk broodje shoarma kan bestellen en misschien wel een belle femme zal ontmoeten. Of blijf ik nog even thuis in dit gezellige topic terwijl mijn bier bijna op is. Ook al heb ik nog een zeer zwaar biertje in de koelkast staan. Als ik daar eenmaal aan begin je kans dat ik ook andere talen dan alleen Nederlands en Frans begin te typen.
Nighty night!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:18 schreef Charmian het volgende:
Klote kattenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, mijn muis heeft het ineens begeven.
Fietsen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:19 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga even een aantal comments niet lezen omdat ik weer wat over Jaffo moet vertellen. Mijn honger naar shoarma is weer niet te stillen maar ik kan de deur niet uit. Het regent.
Nu is het voor mij niet verantwoord meer om met de auto te gaan dus ik zal sowieso moeten fietsen. Maar https://www.buienradar.nl/ geeft weer eens aan dat het niet fijn is om in het zuid westen van Nederland te wonen als je ergens op de fiets naartoe wilt.
Dillema: Ga ik gewoon 15 minuten in de regen fietsen en daar drijfnat aankomen waarna ik een heerlijk broodje shoarma kan bestellen en misschien wel een belle femme zal ontmoeten. Of blijf ik nog even thuis in dit gezellige topic terwijl mijn bier bijna op is. Ook al heb ik nog een zeer zwaar biertje in de koelkast staan. Als ik daar eenmaal aan begin is er een kans dat ik ook andere talen dan alleen Nederlands en Frans begin te typen.
RIPquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:
Nou het ging me er meer om dat jij dat jong vindquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeer Petzi positief te benaderen na al die negativiteit tegen haar.
Ik heb zijn opvolger al gepakt.quote:
Eerst shoarma eten, dan die dame die je toch niet ontmoet achterlaten, onderweg nog meer bier halen en dan gewoon lekker verder fokken.quote:
Hoe vaak scoor je une belle femme als je naar Jaffo gaat? Dat is toch wel een belangrijk gegeven war we willen weten om je van een nuttig advies te voorzien.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:19 schreef Five4Nine het volgende:
Dillema: Ga ik gewoon 15 minuten in de regen fietsen en daar drijfnat aankomen waarna ik een heerlijk broodje shoarma kan bestellen en misschien wel een belle femme zal ontmoeten. Of blijf ik nog even thuis in dit gezellige topic terwijl mijn bier bijna op is. Ook al heb ik nog een zeer zwaar biertje in de koelkast staan. Als ik daar eenmaal aan begin is er een kans dat ik ook andere talen dan alleen Nederlands en Frans begin te typen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij bent een man. Jij bent mij liever kwijt dan rijk. Jij doerak.
nieuwe batterij erin schatquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Benieuwd waar deze post op uit gaat draaienquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
Nou het ging me er meer om dat jij dat jong vindverdacht wel
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wel opvallend veel reclame steeds voor die shoarmatent
Dat komt erg dicht in de buurt van wat ik van plan wasquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Eerst shoarma eten, dan die dame die je toch niet ontmoet achterlaten, onderweg nog meer bier halen en dan gewoon lekker verder fokken.
Frans, Engels, Duits en nu ook Spaans! Mijn avond kan niet meer stuk!quote:
Fietsen, shoarma wegschoffelen, bier in je mik gieten bij thuiskomst en verder FOK!ken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij bent een man. Jij bent mij liever kwijt dan rijk. Jij doerak.
Adam Oost juicht ...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Kom maar op met je stelling!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:20 schreef Petzi het volgende:
[..]
Een stelling dan.... tenzij men vindt dat ik de aandacht teveel naar me toetrek
De beste oplossing.Nu even bellen ,staat je bestelling klaar en dan snel weer terug.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Eerst shoarma eten, dan die dame die je toch niet ontmoet achterlaten, onderweg nog meer bier halen en dan gewoon lekker verder fokken.
Weer in het weekend hè.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wel opvallend veel reclame steeds voor die shoarmatent
Heb je geen batterijen in huis?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat zei je eergisteren zelf ook Dickiequote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jazou dat het nut van de kloon zijn
Nou daar zou ik wel veel geld voor moeten krijgen dan zeg
Ik heb de meest simpele met een koortje. Wel eens één draadloze gehad. Kost wat maar dan heb je ook niets.quote:
Petzi is ouder dan ik!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
Nou het ging me er meer om dat jij dat jong vindverdacht wel
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jazou dat het nut van de kloon zijn
Nou daar zou ik wel veel geld voor moeten krijgen dan zeg
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Frans, Engels, Duits en nu ook Spaans! Mijn avond kan niet meer stuk!
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Yo habieto a la chambtre ochoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Frans, Engels, Duits en nu ook Spaans! Mijn avond kan niet meer stuk!
Morgen wel even de zak verschonen!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel, denk maar aan een stofzuiger.
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Till en ik kan je makkelijk uit mekaar houden, zij is de niet grappige
Of ik kan gewoon Deisyy, trouwens ook een ex van mij maar zei heette Daisy. Al zal dit denk ik niet je echte naam zijn, meenemen naar die tent waar ik het telkens over heb.quote:
Jij voelt altijd een liedje opkomenquote:
L2B heeft een Dyson.quote:
Den Haag hier.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:27 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Of ik kan gewoon Deisyy, trouwens ook een ex van mij maar zei heette Daisy. Al zal dit denk ik niet je echte naam zijn, meenemen naar die tent waar ik het telkens over heb.
Maar niemand hier woont in de buurt van Rotterdam volgens mij.
Ook geen newbie. Ook dat heb ik al eens uitgelegd. Ik heb hier langer dan 10 jaar een account gehad maar heb deze laten verwijderen. Ik ben opnieuw begonnen met een frisse startquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
newbie dus.. gaat ie al weer een beetje btw?
Nieuwe generatie echt wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Die gingen zonder zak hebben geen power
Lang geledenquote:
Mij. Til en mij.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Till en ik kan je makkelijk uit mekaar houden, zij is de niet grappige
Zoiets maar dat was iets persoonlijks met een modje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
En met dat nieuwe account kreeg je ook gelijk een ban van 2 weken toch?
In KLB
Ik wil niet zakloos de rest van mijn leven meemaken.quote:
Wat is KLB?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
En met dat nieuwe account kreeg je ook gelijk een ban van 2 weken toch?
In KLB
Niemand kan toch een account op Fok! laten verwijderen, of ben ik nu gek.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:29 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ook geen newbie. Ook dat heb ik al eens uitgelegd. Ik heb hier langer dan 10 jaar een account gehad maar heb deze laten verwijderen. Ik ben opnieuw begonnen met een frisse start![]()
Het gaat zeker beter met mij want dat was echt niet prettig zeg maar. Dank je wel.
Ja, de ballen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil niet zakloos de rest van mijn leven meemaken.
Ik woon 30 km van Rotterdam vandaan, had het vanmiddag gevraagd en dan was ik mee gegaan, want ik werk er wel. Lekker broodje shoarma en een glas melkquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:27 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Of ik kan gewoon Deisyy, trouwens ook een ex van mij maar zei heette Daisy. Al zal dit denk ik niet je echte naam zijn, meenemen naar die tent waar ik het telkens over heb.
Maar niemand hier woont in de buurt van Rotterdam volgens mij.
Dat is handig, kan hij gewoon alles aan laten koeken.quote:
Je bent de enige niet, soms moet je dingen achter je laten en opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:30 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Zoiets maar dat was iets persoonlijks met een modje.
Ik hou het over het algemeen heel netjes. Hij nam het persoonlijk en dat is jammer.
Don't ask. Wil je niet komen.quote:
Is er een andere manier dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is handig, kan hij gewoon alles aan laten koeken.
Je kan je jezelf van fok verwijderen door je wachtwoord in iets onmogelijks te veranderen wat je nooit kan onthouden en een niet bestaande e-mail op te geven.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niemand kan toch een account op Fok! laten verwijderen, of ben ik nu gek.
Ik wist ook niet waarom jij daarin stondquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:29 schreef D. het volgende:
[..]![]()
Maar bedoelde dat ik ook in de post stond, dus wist niet waar het naar toe zou gaan
Belangrijkere vraag: Heb je er mee gescoord?quote:
Dat kan dus wel via de mail. Danny had persoonlijk nog geantwoord dat hij het jammer vond dat ik na zo veel jaar er van door ging. Daarna heb ik even mijn rust gepakt om het zo maar te zeggen en toen moest ik toch weer een nieuw account aanmaken. Omdat Fok!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niemand kan toch een account op Fok! laten verwijderen, of ben ik nu gek.
Hij zelf waarschijnlijk ook nietquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist ook niet waarom jij daarin stond
Dan blijven je posts evengoed leesbaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Je kan je jezelf van fok verwijderen door je wachtwoord in iets onmogelijks te veranderen wat je nooit kan onthouden en een niet bestaande e-mail op te geven.
Maar je posts blijven altijd bestaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Je kan je jezelf van fok verwijderen door je wachtwoord in iets onmogelijks te veranderen wat je nooit kan onthouden en een niet bestaande e-mail op te geven.
Ik dacht dat jij er een stelling in ging gooien.quote:
Die kan je wel op Anoniem laten zetten tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan blijven je posts evengoed leesbaar.
Haha geweldig.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik woon 30 km van Rotterdam vandaan, had het vanmiddag gevraagd en dan was ik mee gegaan, want ik werk er wel. Lekker broodje shoarma en een glas melk
*start onheilspellend muziekjequote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Maar je posts blijven altijd bestaan.
Oh, dan moet ik daar eens achteraanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die kan je wel op Anoniem laten zetten tegenwoordig
Lastig tillen zo'n ding in je eentje en het geeft zo'n herrie.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er een stelling in ging gooien.
Ja maar dan heet jij ook anoniem opeensquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik daar eens achteraan![]()
![]()
Maar dan doe je het zelf een usernaam blijft voor eeuwig geregistreerd staan. die worden niet verwijderd uit de database.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lastig tillen zo'n ding in je eentje en het geeft zo'n herrie.
Toch wel in te delen als een klassieker vind ik alquote:
Vroeger heette dat 'empty'quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar dan heet jij ook anoniem opeens
Praat Nederlands met me, even Nederlands met me.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Me cago en dioz, praat Nederlands, ik voel een liedje......
Lass Ketshup?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Oude en goedkope zonder zak niet echt.quote:
diez of dios eligequote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Praat Nederlands met me, even Nederlands met me.
quote:
Ik voel ook van allesquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Als ik was wezen stappen ging ik na afloop al een broodje shoarma eten in de Witte de Withstraat met daarbij een glas melk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:34 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha geweldig.
Je moet eens weten hoeveel mensen daar inderdaad een glas melk bestellen. Ik moet er niet aan denken omdat ik dan na een uur die hele tent vol ruft maar ik kan het mij wel voorstellen dat dat dan goed smaakt,
Genoeg herrie hier vanavondquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lastig tillen zo'n ding in je eentje en het geeft zo'n herrie.
Was leuk toch.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik was wezen stappen ging ik na afloop al een broodje shoarma eten in de Witte de Withstraat met daarbij een glas melk.
Je account blijft bestaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:37 schreef Petzi het volgende:
Voor zover ik weet kun je je account niet verwijderen. Als je niet meer komt wordt het na zo'n 5 jaar vanzelf verwijderd. Dat is wat ik ervan weet
Mijn vrouw vraagt wat doe je nu !!!!!!quote:
Bij mij zou hij echt weg moeten zijn. Ik kan die email erbij pakken al heb ik daar nu niet veel zin in.quote:
Wat is jouw antwoord?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn vrouw vraagt wat doe je nu !!!!!!
Dat ! Niemands account/posten gaan weg.quote:
Slaan en hier doorgaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lees de regels er even op na....quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:37 schreef Petzi het volgende:
Voor zover ik weet kun je je account niet verwijderen. Als je niet meer komt wordt het na zo'n 5 jaar vanzelf verwijderd. Dat is wat ik ervan weet
Inderdaad, in zo'n twijfelachtig houten bakje.quote:
Fok!kenquote:
Bedoelde het accountquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees de regels er even op na....
Je posts blijven wel staan ja
Wat zeg je dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Regels, wat is dat?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees de regels er even op na....
Je posts blijven wel staan ja
Yepquote:
Nog meer reclamequote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:40 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga buienrader vermoorden. WAAROM regent het weer net als gisteren alleen in het zuidwesten.
Ik moet verhuizen volgens mij. Maar dan is het nog verder weg naar Jaffo bedenk ik mij weer net.
Ik ben goed in Heimlich ik hem mijn ex een keer van de verstikkingsdood gered ermeequote:
Zet je capuchon op en ga lekker een broodje shoarma en chickie scoren joh!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:40 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga buienrader vermoorden. WAAROM regent het weer net als gisteren alleen in het zuidwesten.
Ik moet verhuizen volgens mij. Maar dan is het nog verder weg naar Jaffo bedenk ik mij weer net.
Ik wil jouw wel mond op mond pakken als het nodig is. Wat ik verder moet doen maakt mij niet zoveel uit zolang je maar blijft leven.quote:
FF komt zo bij je.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben goed in Heimlich ik hem mijn ex een keer van de verstikkingsdood gered ermee
Je trok te hard en te langquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben goed in Heimlich ik hem mijn ex een keer van de verstikkingsdood gered ermee
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik wil jouw wel mond op mond pakken als het nodig is. Wat ik verder moet doen maakt mij niet zoveel uit zolang je maar blijft leven.
Nee, dat valt meer onder de kruimeldieven.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Oude en goedkope zonder zak niet echt.
Het zal wel nodig zijn geweest.quote:
Zo dan! Jij bent van de directe aanpak!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik wil jouw wel mond op mond pakken als het nodig is. Wat ik verder moet doen maakt mij niet zoveel uit zolang je maar blijft leven.
Heb je last een een weigerende staffo, eet shoarma bij Jaffoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:42 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Totaal geen reclame van mijn kant maar shoarmatent is veel meer letters dan Jaffo
Ik denk vaak niet na voordat ik iets zeg of type maar dat is vaak wel de eerlijkste manier die er dan uitkomt zeg maarquote:
Even voorlezen en instoppen.quote:
Oma potje kijkt Pauw ja.quote:
maar wat moet je weten dan?quote:
quote:
Ruim 41 jaarquote:
Met de knoflook van Jaffo in je mondje ,krijg je elk kontje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je last een een weigerende staffo, eet shoarma bij Jaffo
HAHA.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je last een een weigerende staffo, eet shoarma bij Jaffo
Nee en dan loop je weer 6 topics achter.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik lees wel even misschien snap ik het dan nog, maar ik vrees van niet
Ik zou er niet al te veel moeite in stekenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat had die nou weer?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Mooier dan de rel van Peter R bij boulevard word het niet vandaag
Er zijn mensen die de hele avond aanwezig waren en het nog niet snappenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met de knoflook van Jaffo in je mondje ,krijg je elk kontje.
Kijk jij wijvenprogramma's?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
nee ik heb maar gestoptquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou er niet al te veel moeite in steken
Heb ik een rel gemist?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Nu maak je me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoi!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de hele avond aanwezig waren en het nog niet snappen
SO naar Oma Potje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Oma potje snapt het nu niet meer, maar dat is niet errug.![]()
Zei ik dat niet al via DM?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Weet je al welke vocaroo ik zou doen?
Ho ho, er vielen achteraf een aantal aloude kwartjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de hele avond aanwezig waren en het nog niet snappen
quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt terugkijken was echt geweldig![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)oord-op-olcay-gulsen
Er hangen er nog meerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ho ho, er vielen achteraf een aantal aloude kwartjes.
Heb het gezien. Ging over Olcay. Hij werd woestquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
en nooit zeker?![]()
Dat zeggen mensen wel eens en daar geloof ik dat niks van altijd
Dm's mogen niet openbaar hèquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dm's mogen niet openbaar hè
Ach wat, je zei dat je het ook niet meer wist.
Ja zijn zoon is haar advocaat maarrrr hij had wel gelijk, het was echt super goedkoop om te doen ditquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb het gezien. Ging over Olcay. Hij werd woest
Nooit wat?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
en nooit zeker?![]()
Dat zeggen mensen wel eens en daar geloof ik dat niks van altijd
Doe eens een wilde gok.quote:
Ja, en niet insinueren dat ik vreemd zou gaan. O.i.d.quote:
Ga ik morgen doen, help me aub even herinneren.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Net wat hij zei: Karaktermoord. Eerst hadden ze die advocaat gesproken, maar bleek daarna dat ze hadden geprobeerd hem te contacterenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zijn zoon is haar advocaat maarrrr hij had wel gelijk, het was echt super goedkoop om te doen dit
Ruzie, jazeker, hoort erbij !quote:
Ik vind Olcay eng.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zijn zoon is haar advocaat maarrrr hij had wel gelijk, het was echt super goedkoop om te doen dit
#metooquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen, help me aub even herinneren.
Neehee....... ik vergeet wel eens een woordje, komt door dat hersendinges...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, en niet insinueren dat ik vreemd zou gaan. O.i.d.Bijna 42 jaar
Thanks dat is badeendquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Of je op tijd naar bed gaat i.v.m. je nieuwe baan.
ebike tranportfietsquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, nou, de vouwfietsen hebben we al gehad, verder weet ik 't ook niet.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Neehee....... ik vergeet wel eens een woordje, komt door dat hersendinges...![]()
![]()
sorry
Ja dat en honden bellen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:51 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Weet je dat bellen in het Duits blaffen betekend?
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Of je op tijd naar bed gaat i.v.m. je nieuwe baan.
quote:
Ik ga me er morgen in verdiepen, echt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:52 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar je moet wel met feiten komen en niet met insinuaties
Is jouw stelling al voorbij gekomen?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:52 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar je moet wel met feiten komen en niet met insinuaties
Amph gaat net bestellen gelooof ikquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:54 schreef FANN het volgende:
Krijgen we nog shoarma vanavond oh hebben jullie al gehad?
jaffoooooooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:54 schreef FANN het volgende:
Krijgen we nog shoarma vanavond of hebben jullie al gehad?
Ja, daar heb je het trauma al.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Schrik me gek dacht dat ik moest werken
Lucky is daar niet de baas over.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Jaaaaa, kom maar door!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:54 schreef FANN het volgende:
Krijgen we nog shoarma vanavond of hebben jullie al gehad?
Weleens gehad, op zaterdagmorgen, toen ik wakker schrokquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit was echt genot ;Fit to print.quote:
Je maakt me nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:56 schreef Petzi het volgende:
[..]
Neuh, lijkt me niet het juiste moment, enhet juiste platform
Ik kon zondag gaan werken 10 uur 200 %quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
5 Hosselt alle chickies bij Jaffo
[ afbeelding ]
Nou zij was gisteren nog hun naaste collegaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit was echt genot ;Fit to print.
Die Olcay lekker haar BV leegtrekken.Haar motto was ooit;Succes is een keuze.
Daar ging ze ze bij al stuk.En dat blijkt nu wel.
En die Clown De Vries snap ik helemaal niet meer.
Gezellig terras!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kon zondag gaan werken 10 uur 200 %
Dat is over 5 minuten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen, help me aub even herinneren.
Hahahaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er voor bedankt hehe ff geen zin lolquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik deed dat vaak op feestdagen ook
En dan een zooitje afdragen aan de belasting. Beter vrije uren vragen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kon zondag gaan werken 10 uur 200 %
Een vriend van mij heeft ooit berekend dat ie (op een zon- en feestdag) voor 60quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik deed dat vaak op feestdagen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |