Wat is KLB?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
En met dat nieuwe account kreeg je ook gelijk een ban van 2 weken toch?
In KLB
Niemand kan toch een account op Fok! laten verwijderen, of ben ik nu gek.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:29 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ook geen newbie. Ook dat heb ik al eens uitgelegd. Ik heb hier langer dan 10 jaar een account gehad maar heb deze laten verwijderen. Ik ben opnieuw begonnen met een frisse start![]()
Het gaat zeker beter met mij want dat was echt niet prettig zeg maar. Dank je wel.
Ja, de ballen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil niet zakloos de rest van mijn leven meemaken.
Ik woon 30 km van Rotterdam vandaan, had het vanmiddag gevraagd en dan was ik mee gegaan, want ik werk er wel. Lekker broodje shoarma en een glas melkquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:27 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Of ik kan gewoon Deisyy, trouwens ook een ex van mij maar zei heette Daisy. Al zal dit denk ik niet je echte naam zijn, meenemen naar die tent waar ik het telkens over heb.
Maar niemand hier woont in de buurt van Rotterdam volgens mij.
Dat is handig, kan hij gewoon alles aan laten koeken.quote:
Je bent de enige niet, soms moet je dingen achter je laten en opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:30 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Zoiets maar dat was iets persoonlijks met een modje.
Ik hou het over het algemeen heel netjes. Hij nam het persoonlijk en dat is jammer.
Don't ask. Wil je niet komen.quote:
Is er een andere manier dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is handig, kan hij gewoon alles aan laten koeken.
Je kan je jezelf van fok verwijderen door je wachtwoord in iets onmogelijks te veranderen wat je nooit kan onthouden en een niet bestaande e-mail op te geven.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niemand kan toch een account op Fok! laten verwijderen, of ben ik nu gek.
Ik wist ook niet waarom jij daarin stondquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:29 schreef D. het volgende:
[..]![]()
Maar bedoelde dat ik ook in de post stond, dus wist niet waar het naar toe zou gaan
Belangrijkere vraag: Heb je er mee gescoord?quote:
Dat kan dus wel via de mail. Danny had persoonlijk nog geantwoord dat hij het jammer vond dat ik na zo veel jaar er van door ging. Daarna heb ik even mijn rust gepakt om het zo maar te zeggen en toen moest ik toch weer een nieuw account aanmaken. Omdat Fok!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niemand kan toch een account op Fok! laten verwijderen, of ben ik nu gek.
Hij zelf waarschijnlijk ook nietquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist ook niet waarom jij daarin stond
Dan blijven je posts evengoed leesbaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Je kan je jezelf van fok verwijderen door je wachtwoord in iets onmogelijks te veranderen wat je nooit kan onthouden en een niet bestaande e-mail op te geven.
Maar je posts blijven altijd bestaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Je kan je jezelf van fok verwijderen door je wachtwoord in iets onmogelijks te veranderen wat je nooit kan onthouden en een niet bestaande e-mail op te geven.
Ik dacht dat jij er een stelling in ging gooien.quote:
Die kan je wel op Anoniem laten zetten tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan blijven je posts evengoed leesbaar.
Haha geweldig.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik woon 30 km van Rotterdam vandaan, had het vanmiddag gevraagd en dan was ik mee gegaan, want ik werk er wel. Lekker broodje shoarma en een glas melk
*start onheilspellend muziekjequote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Maar je posts blijven altijd bestaan.
Oh, dan moet ik daar eens achteraanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die kan je wel op Anoniem laten zetten tegenwoordig
Lastig tillen zo'n ding in je eentje en het geeft zo'n herrie.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er een stelling in ging gooien.
Ja maar dan heet jij ook anoniem opeensquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik daar eens achteraan![]()
![]()
Maar dan doe je het zelf een usernaam blijft voor eeuwig geregistreerd staan. die worden niet verwijderd uit de database.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lastig tillen zo'n ding in je eentje en het geeft zo'n herrie.
Toch wel in te delen als een klassieker vind ik alquote:
Vroeger heette dat 'empty'quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar dan heet jij ook anoniem opeens
Praat Nederlands met me, even Nederlands met me.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Me cago en dioz, praat Nederlands, ik voel een liedje......
Lass Ketshup?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Oude en goedkope zonder zak niet echt.quote:
diez of dios eligequote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Praat Nederlands met me, even Nederlands met me.
quote:
Ik voel ook van allesquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
Als ik was wezen stappen ging ik na afloop al een broodje shoarma eten in de Witte de Withstraat met daarbij een glas melk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:34 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha geweldig.
Je moet eens weten hoeveel mensen daar inderdaad een glas melk bestellen. Ik moet er niet aan denken omdat ik dan na een uur die hele tent vol ruft maar ik kan het mij wel voorstellen dat dat dan goed smaakt,
Genoeg herrie hier vanavondquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lastig tillen zo'n ding in je eentje en het geeft zo'n herrie.
Was leuk toch.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik was wezen stappen ging ik na afloop al een broodje shoarma eten in de Witte de Withstraat met daarbij een glas melk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |