Benieuwd waar deze post op uit gaat draaienquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
Nou het ging me er meer om dat jij dat jong vindverdacht wel
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wel opvallend veel reclame steeds voor die shoarmatent
Dat komt erg dicht in de buurt van wat ik van plan wasquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Eerst shoarma eten, dan die dame die je toch niet ontmoet achterlaten, onderweg nog meer bier halen en dan gewoon lekker verder fokken.
Frans, Engels, Duits en nu ook Spaans! Mijn avond kan niet meer stuk!quote:
Fietsen, shoarma wegschoffelen, bier in je mik gieten bij thuiskomst en verder FOK!ken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij bent een man. Jij bent mij liever kwijt dan rijk. Jij doerak.
Adam Oost juicht ...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, mijn muis heeft het ineens begeven.
Kom maar op met je stelling!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:20 schreef Petzi het volgende:
[..]
Een stelling dan.... tenzij men vindt dat ik de aandacht teveel naar me toetrek
De beste oplossing.Nu even bellen ,staat je bestelling klaar en dan snel weer terug.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Eerst shoarma eten, dan die dame die je toch niet ontmoet achterlaten, onderweg nog meer bier halen en dan gewoon lekker verder fokken.
Weer in het weekend hè.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wel opvallend veel reclame steeds voor die shoarmatent
Heb je geen batterijen in huis?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, mijn muis heeft het ineens begeven.
Dat zei je eergisteren zelf ook Dickiequote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jazou dat het nut van de kloon zijn
Nou daar zou ik wel veel geld voor moeten krijgen dan zeg
Ik heb de meest simpele met een koortje. Wel eens één draadloze gehad. Kost wat maar dan heb je ook niets.quote:
Petzi is ouder dan ik!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[..]
Nou het ging me er meer om dat jij dat jong vindverdacht wel
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jazou dat het nut van de kloon zijn
Nou daar zou ik wel veel geld voor moeten krijgen dan zeg
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Frans, Engels, Duits en nu ook Spaans! Mijn avond kan niet meer stuk!
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Yo habieto a la chambtre ochoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Frans, Engels, Duits en nu ook Spaans! Mijn avond kan niet meer stuk!
Morgen wel even de zak verschonen!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel, denk maar aan een stofzuiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |