Ik wil jouw wel mond op mond pakken als het nodig is. Wat ik verder moet doen maakt mij niet zoveel uit zolang je maar blijft leven.quote:
FF komt zo bij je.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben goed in Heimlich ik hem mijn ex een keer van de verstikkingsdood gered ermee
Je trok te hard en te langquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben goed in Heimlich ik hem mijn ex een keer van de verstikkingsdood gered ermee
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik wil jouw wel mond op mond pakken als het nodig is. Wat ik verder moet doen maakt mij niet zoveel uit zolang je maar blijft leven.
Nee, dat valt meer onder de kruimeldieven.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Oude en goedkope zonder zak niet echt.
Het zal wel nodig zijn geweest.quote:
Zo dan! Jij bent van de directe aanpak!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik wil jouw wel mond op mond pakken als het nodig is. Wat ik verder moet doen maakt mij niet zoveel uit zolang je maar blijft leven.
Heb je last een een weigerende staffo, eet shoarma bij Jaffoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:42 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Totaal geen reclame van mijn kant maar shoarmatent is veel meer letters dan Jaffo
Ik denk vaak niet na voordat ik iets zeg of type maar dat is vaak wel de eerlijkste manier die er dan uitkomt zeg maarquote:
Even voorlezen en instoppen.quote:
Oma potje kijkt Pauw ja.quote:
maar wat moet je weten dan?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |