Ik heb sterke aanwijzingen dat de ts een draaideurtrol is. Ga het niet zomaar sluiten natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom wordt dit topic LIF / Heb ik per ongeluk drugs op?
direct gesloten? Dit zou toch best echt gebeurd kunnen zijn?
1 2 3 | Welkom in het algemene baardentopic voor informatie over verzorging, de verschillende baarden en andere dingen die te maken hebben met baarden! [url=https://nl.wikipedia.org/wiki/Baard_(haargroei)]NL Wikipedia | Baard |
Dat kan zeker, merci!quote:Op donderdag 2 april 2020 09:44 schreef Dagoduck het volgende:
Zou de OP aangepast kunnen worden: LIF / Het FOK! baarden topic #5 waar masculiniteit hoogtij viert
Dit stukje code:
[ code verwijderd ]
is voldoende.
Is het de bedoeling dat zorgverleners op Fok uitgescholden worden?quote:Op zondag 12 april 2020 09:39 schreef Peejtur het volgende:
Naar mijn idee kan deze in beide prima eigenlijk.
Aangepastquote:Op zondag 5 juli 2020 23:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat zorgverleners op Fok uitgescholden worden?
LIF / Slaapprobleem door huisarts
Deze user doet vervelend tegen mij als persoon.quote:
Ja, vind je? Ik lees vooral 2 personen die allebei het laatste woord willen hebben in een discussie zonder einde. Ik zie het nergens vals worden. Hoogstens vermoeiend, maar dat zijn die eiwittopics eigenlijk altijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Deze user doet vervelend tegen mij als persoon.
Oh oké sorry mevrouw.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, vind je? Ik lees vooral 2 personen die allebei het laatste woord willen hebben in een discussie zonder einde. Ik zie het nergens vals worden. Hoogstens vermoeiend, maar dat zijn die eiwittopics eigenlijk altijd
LIF / Leven met Fibromyalgiequote:Op donderdag 17 september 2020 16:43 schreef Rewimo het volgende:
Is er een (recent) topic over fibromyalgie?
Dat was snelquote:
Sorry, erg laat maar gedaan.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Mag de TT van "gevoel" naar "gevonden"?
LIF / Tube gevonden met... wat?
Jij ook bedankt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:11 schreef SQ het volgende:
Ter info: ik ben mod-afVoorlopig neemt Peejtur het waar. Het waren leuke jaren, bedankt daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |