abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin donderdag 2 mei 2019 @ 20:20:02 #1
35723 crew  GGMM
pi_186571989




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.







De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:21:12 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186572018
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Je kunt Randyll Tarly wel een paar dingen kwalijk nemen, maar Sam naar de wall sturen was een goede beslissing. Je wilt nooit zo'n softie als head of the house.
Nee maar hoezo een goede beslissing, zoals VOldemort al zei hij had Dickon gewoon heir kunnen maken en Sam maester laten worden.

En ondanks dat hij ziek veel actie heeft meegemaakt, is Sam nog steeds geen vechtersbaas. Zo iemand als hij zou dat nooit kunnen. En dat is ook prima toch hij heeft skills als het op wisdom aankomt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:22:09 #3
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572043
Hahahaha ze hebben de Night King gewoon halverwege het seizoen afgemaakt.

Hahahahaha.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:22:46 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186572062
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Gaan we dit weer doen, ja?
Ik vind het overdreven dat er nu zoveel gezeken word op characters die slecht geschreven zouden zijn, terwijl ze in vorige seizoenen al meerdere domme en foute acties hebben uitgehaald wat ze in slechte en benarde posities heeft gebracht ( en waar ze ook makkelijk dood hadden kunnen gaan/plot armor hadden)

Denk aan Jorah

Tyrion

Jon

Arya

Bran

etc..

Vind het gewoon echt vet overdreven maargoed zal erover ophouden :').
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:22:47 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186572063
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Je kunt Randyll Tarly wel een paar dingen kwalijk nemen, maar Sam naar de wall sturen was een goede beslissing. Je wilt nooit zo'n softie als head of the house.
En dan is letterlijk de enige optie hem eruit trappen en dreigen hem anders te vermoorden? Je kunt niet zeggen "nou, Dickon is een betere leider, dus hij wordt mijn opvolger"? Randyll is echt de kortzichtigheid zelve, wat een lul.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:23:01 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186572070
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:21 schreef MMaRsu het volgende:
Nee maar hoezo een goede beslissing, zoals VOldemort al zei hij had Dickon gewoon heir kunnen maken en Sam maester laten worden.
Daar heb je een punt.
Maar zo te zien in dat filmpje was hij ook geen fan van de maesters. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:23:25 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186572086
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahahaha ze hebben de Night King gewoon halverwege het seizoen afgemaakt.

Hahahahaha.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar nog twee afleveringen over doen zou ook zo voorspelbaar geweest zijn, en onnodig :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Forum Admin donderdag 2 mei 2019 @ 20:23:52 #8
35723 crew  GGMM
pi_186572099
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:22 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik vind het overdreven dat er nu zoveel gezeken word op characters die slecht geschreven zouden zijn, terwijl ze in vorige seizoenen al meerdere domme en foute acties hebben uitgehaald wat ze in slechte en benarde posities heeft gebracht.

Denk aan Jorah

Tyrion

Jon

Arya

Bran

etc..

Vind het gewoon echt vet overdreven maargoed zal erover ophouden :').
Niemand zegt ook dat het schrijfwerk pas sinds afgelopen maandag slecht is. ;)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:24:11 #9
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572107
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Daar nog twee afleveringen over doen zou ook zo voorspelbaar geweest zijn, en onnodig :P
Waarom voorspelbaar? Omdat hij er uiteindelijk aan zou gaan?

Dat is nu precies hetzelfde met Cersei, die gaat er uiteindelijk ook gewoon aan.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:24:25 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186572115
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Daar heb je een punt.
Maar zo te zien in dat filmpje was hij ook geen fan van de maesters. :P
Omdat hij een agressieve lamlul was. Een echt goed leider respecteert ook gewoon het enorme nut van maesters, wijze mensen, geleerden, artsen nota bene.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:24:50 #11
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186572128
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom voorspelbaar? Omdat hij er uiteindelijk aan zou gaan?

Dat is nu precies hetzelfde met Cersei, die gaat er uiteindelijk ook gewoon aan.
Cersei in de volgende aflevering eraan zou ik ook tof vinden ipv pas in aflevering vijf of zes :Y

En voorspelbaar als die strijd zelf uiteindelijk zo lang zou duren, nu werd het opgebouwd en in n aflevering was het patsboemklaar, topshow.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:25:29 #12
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186572152
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niemand zegt ook dat het schrijfwerk pas sinds afgelopen maandag slecht is. ;)
:P

Is wel een beetje het eerste dat ik er zoveel gemopper over zie.

Maar ik denk eerlijk waar dat dat gewoon komt omdat er nu zoveel fans die ook de boeken hebben gelezen ( en dus constant de show daarmee vergelijken ) nu niet meer ergens anders kunnen praten over hoe het verloopt.

In het begin had je vaak nog gesplitste topics met boeklezers en tv lezers ( tenminste op fora waar ik kom dan )
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186572153
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahahaha ze hebben de Night King gewoon halverwege het seizoen afgemaakt.

Hahahahaha.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik stiekem niet zo erg. :P
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Forum Admin donderdag 2 mei 2019 @ 20:25:41 #14
35723 crew  GGMM
pi_186572160
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Cersei in de volgende aflevering eraan zou ik ook tof vinden ipv pas in aflevering vijf of zes :Y
Dat zou ik wl leuk vinden ja.

Zeker omdat die hele Cercei en vooral die Euron mij niet zo veel boeien.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186572178
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:22 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik vind het overdreven dat er nu zoveel gezeken word op characters die slecht geschreven zouden zijn, terwijl ze in vorige seizoenen al meerdere domme en foute acties hebben uitgehaald wat ze in slechte en benarde posities heeft gebracht ( en waar ze ook makkelijk dood hadden kunnen gaan/plot armor hadden)

Denk aan Jorah

Tyrion

Jon

Arya

Bran

etc..

Vind het gewoon echt vet overdreven maargoed zal erover ophouden :').
Jon wel ja. Das ook een mongool eerste klas qua veldslagen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:26:34 #16
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186572188
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat zou ik wl leuk vinden ja.

Zeker omdat die hele Cercei en vooral die Euron mij niet zo veel boeien.
Euron ook ja, gadverdamme wat een gaar figuur. "I'm gonna put a prince in your belly", cringe cringe cringe.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:26:53 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186572205
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En dan is letterlijk de enige optie hem eruit trappen en dreigen hem anders te vermoorden? Je kunt niet zeggen "nou, Dickon is een betere leider, dus hij wordt mijn opvolger"? Randyll is echt de kortzichtigheid zelve, wat een lul.
Het is zeker een lul, maar ik begrijp zijn beslissing wel.
Iemand van de Nights Watch kan theoretisch gezien nooit meer claim maken op titels. Zo kan de tweede zoon zonder veel problemen hem opvolgen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:27:30 #18
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186572231
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom voorspelbaar? Omdat hij er uiteindelijk aan zou gaan?

Dat is nu precies hetzelfde met Cersei, die gaat er uiteindelijk ook gewoon aan.
Ik hoop het echt.

Net zoals Joffrey. Dat was ook zo'n genot om te zien, heerlijk.

Deze cunt mag van mij ook snel en op zieke wijze van de aardbodem worden geveegd in Westeros! Het was wel mooi toen ze zo hard getortured werd door die kerk dudes. Al waren die eigenlijk misschien nog wel erger dan Cersei. Wel netjes om die lui dan weer op te blazen.

Mooie memories <3
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin donderdag 2 mei 2019 @ 20:28:08 #19
35723 crew  GGMM
pi_186572248
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:25 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

:P

Is wel een beetje het eerste dat ik er zoveel gemopper over zie.

Maar ik denk eerlijk waar dat dat gewoon komt omdat er nu zoveel fans die ook de boeken hebben gelezen ( en dus constant de show daarmee vergelijken ) nu niet meer ergens anders kunnen praten over hoe het verloopt.

In het begin had je vaak nog gesplitste topics met boeklezers en tv lezers ( tenminste op fora waar ik kom dan )
Ik denk ook dat het komt omdat er nu 2 groepen echt heel ver uit elkaar staan. En groep vond de aflevering he-le-maal geweldig en n groot spektakelstuk en anderen vonden er werkelijk niks aan of zagen het niet goed.

Hiervoor waren het vaak wat kleinere dingen of dingen die iedereen wel bespottelijk vond (Arya-plot in seizoen 5 of 6 waar ze neergestoken wordt)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186572249
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:25 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

:P

Is wel een beetje het eerste dat ik er zoveel gemopper over zie.

Maar ik denk eerlijk waar dat dat gewoon komt omdat er nu zoveel fans die ook de boeken hebben gelezen ( en dus constant de show daarmee vergelijken ) nu niet meer ergens anders kunnen praten over hoe het verloopt.

In het begin had je vaak nog gesplitste topics met boeklezers en tv lezers ( tenminste op fora waar ik kom dan )
Het punt is niet dat de boekenlezers zeuren op verschillen, maar op gewoon hele achterlijke schrijfkeuzes die nergens op slaan. Met betere regisseurs zat er echt veel meer in.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:28:49 #21
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572270
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Cersei in de volgende aflevering eraan zou ik ook tof vinden ipv pas in aflevering vijf of zes :Y

En voorspelbaar als die strijd zelf uiteindelijk zo lang zou duren, nu werd het opgebouwd en in n aflevering was het patsboemklaar, topshow.
Het was nu vooral voorspelbaar omdat ze er geen informatie meer bijgaven of het personage van de NK uitwerkten nee, maar het blijft een plotlijn die door de gehele serie vrij groot en intens was dus het blijft een slechte afhandeling.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:29:09 #22
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186572280
Een regisseur heeft niks met het verhaal van doen toch?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:29:11 #23
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186572284
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:28 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het komt omdat er nu 2 groepen echt heel ver uit elkaar staan. En groep vond de aflevering he-le-maal geweldig en n groot spektakelstuk en anderen vonden er werkelijk niks aan
Dat sowieso. Het is net het echte leven ineens.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:29:47 #24
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572309
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:25 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat vind ik stiekem niet zo erg. :P
Vond de White Walker verhaallijn een stuk boeiender dan Dumb & Dumber in King's Landing.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:29:51 #25
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186572313
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het was nu vooral voorspelbaar omdat ze er geen informatie meer bijgaven of het personage van de NK uitwerkten nee, maar het blijft een plotlijn die door de gehele serie vrij groot en intens was dus het blijft een slechte afhandeling.
Nou ja, dat is (oa) jouw mening, zeker geen feit :+

NK-personage uitwerken zit ik ook helemaal niet op te wachten, wordt 'ie veel te menselijk van.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:30:53 #26
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572340
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik hoop het echt.

Net zoals Joffrey. Dat was ook zo'n genot om te zien, heerlijk.

Deze cunt mag van mij ook snel en op zieke wijze van de aardbodem worden geveegd in Westeros! Het was wel mooi toen ze zo hard getortured werd door die kerk dudes. Al waren die eigenlijk misschien nog wel erger dan Cersei. Wel netjes om die lui dan weer op te blazen.

Mooie memories <3
Cersei heeft toch niks meer te verliezen nu, dus ik vind het niet zo interessant.

Joffrey daarentegen ging dood op zijn hoogtepunt, zijn vijanden waren dood en hij zou die avond bovenop Margaery kruipen.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:31:37 #27
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572365
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:28 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het komt omdat er nu 2 groepen echt heel ver uit elkaar staan. En groep vond de aflevering he-le-maal geweldig en n groot spektakelstuk en anderen vonden er werkelijk niks aan of zagen het niet goed.

Hiervoor waren het vaak wat kleinere dingen of dingen die iedereen wel bespottelijk vond (Arya-plot in seizoen 5 of 6 waar ze neergestoken wordt)
Dat had ik ja, die verhaallijnen vond ik ook al dom maar daarna kwam er een nieuwe storyline die wel tof was.

In S7 en dit seizoen nu ook is alles achter elkaar raar.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:32:05 #28
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186572380
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

een plotlijn die door de gehele serie vrij groot was
Dat is echt wel een beetje onzin man. Die shit heeft echt nooit front & center gestaan. In mijn ogen dan.

Het was altijd een dreiging die op de achtergrond bleef.

Natuurlijk was het een soort van driving force voor veel characters zoals Jon, maar voor veel characters waren Walkers een soort van grap. Natuurlijk wisten wij als kijker beter.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:32:21 #29
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572389
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:29 schreef MMaRsu het volgende:
Een regisseur heeft niks met het verhaal van doen toch?
Vraag me ook af wat de invloed van een regisseur bij een serie is ja, vooral nuances kan hij aanpassen maar de grote lijnen en dialogen staan toch al vast.
Oh.
pi_186572415
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vond de White Walker verhaallijn een stuk boeiender dan Dumb & Dumber in King's Landing.
Die zombies boeiden me echt geen kut. Alleen de NK was interessant, maar dat was dus voor niks. En aangezien de boeken ooit afkomen, verwacht ik er ook niks meer van. Alleen ruzie tussen Dany en Jon kan nog genot worden.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:34:10 #31
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572436
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, dat is (oa) jouw mening, zeker geen feit :+

NK-personage uitwerken zit ik ook helemaal niet op te wachten, wordt 'ie veel te menselijk van.
Een dreiging zo groot opbouwen over alle seizoenen en hem dan laten sterven bij de eerste de beste veldslag in Westeros vind ik niet echt vervullend schrijfwerk, in zo'n endgame mogen de hoofdpersonen van mij nog wel wat langer het gevoel hebben dat ze kansloos zijn :+
Oh.
pi_186572444
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vraag me ook af wat de invloed van een regisseur bij een serie is ja, vooral nuances kan hij aanpassen maar de grote lijnen en dialogen staan toch al vast.
Bedoelde de schrijvers. D&D aids.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:34:58 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186572456
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Jon wel ja. Das ook een mongool eerste klas qua veldslagen.
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:35:28 #34
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186572467
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Een dreiging zo groot opbouwen over alle seizoenen en hem dan laten sterven bij de eerste de beste veldslag in Westeros vind ik niet echt vervullend schrijfwerk, in zo'n endgame mogen de hoofdpersonen van mij nog wel wat langer het gevoel hebben dat ze kansloos zijn :+
Nou ja, precies dat vond ik dus juist wel mooi. Geen ellenlang gedoe puur 'omdat belangrijk', maar gewoon hup, mes erin en klaar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:36:14 #35
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572485
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:32 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat is echt wel een beetje onzin man. Die shit heeft echt nooit front & center gestaan. In mijn ogen dan.

Het was altijd een dreiging die op de achtergrond bleef.

Natuurlijk was het een soort van driving force voor veel characters zoals Jon, maar voor veel characters waren Walkers een soort van grap. Natuurlijk wisten wij als kijker beter.
En daarom ook treurig dat de mensen in The South nog steeds die walkers niet hebben gezien, vind ik dan. Het was voor mij wel het belangrijkste en dat komt omdat de "Game of Thrones" ook al werd gespeeld in alle eeuwen ervoor (als je die historie een beetje kent :+ ), maar het feit dat de White Walkers nu weer opkwamen maakt dat we deze periode volgen ;)
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:36:34 #36
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186572498
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:33 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

En aangezien de boeken ooit afkomen

Hij is druk aan het schrijven

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:37:24 #37
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186572521
Niet dat het me veel boeit, maar die boeken komen toch nooit allemaal af joh :+

Die vent is al lang dood voor het zover is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:37:33 #38
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186572528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, precies dat vond ik dus juist wel mooi. Geen ellenlang gedoe puur 'omdat belangrijk', maar gewoon hup, mes erin en klaar.
Zoals met veel characters in GoT toch?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:38:12 #39
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186572543
Ik heb de boeken hier in de kast maar waarom zou ik ze gaan lezen als er geen einde is.

Dat is een soort van serie gaan kijken als je al weet dat er geen echt einde aan zit (rip Firefly ;( )
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:38:14 #40
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186572545
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hij is druk aan het schrijven

[ afbeelding ]
Fake news. :D
Hij schrijft op een oude MS DOS computer/tekstverwerker.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186572546
Hoezo had Gendry niet een soort van kruisboog op de zijkant van de rolstoel van Bran gemonteerd waarmee hij een pijl naar de NK kon schieten?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:38:35 #42
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572559
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:33 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Die zombies boeiden me echt geen kut. Alleen de NK was interessant, maar dat was dus voor niks. En aangezien de boeken ooit afkomen, verwacht ik er ook niks meer van. Alleen ruzie tussen Dany en Jon kan nog genot worden.
Nee die zombies zijn ook kut, dat ben ik met je eens (wat deden ze trouwens in die bibliotheek?)

Maar dat zijn toch gewoon de soldaten, maar de NK en de andere White Walkers hadden ze nog meer mee kunnen doen. En het is ook een beetje simpel dat ze wisten dat met de NK doden iedereen dood zou gaan, ze wisten toch ook niet hoe die baby's geturned werden? Al had Bran het vast gezien, maar die zegt toch nooit wat.
Oh.
pi_186572632
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:38 schreef Nielsch het volgende:
Hoezo had Gendry niet een soort van kruisboog op de zijkant van de rolstoel van Bran gemonteerd waarmee hij een pijl naar de NK kon schieten?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:40:49 #44
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572639
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:34 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Bedoelde de schrijvers. D&D aids.
Ze gaan wel de laatste episode regisseren.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, precies dat vond ik dus juist wel mooi. Geen ellenlang gedoe puur 'omdat belangrijk', maar gewoon hup, mes erin en klaar.
Ja en, wat halen we nu uit dit verhaal? Ik las eerder iemand de vergelijking met Ned Stark maken die doodging, maar die ging eraan door zijn eigen fouten waardoor het logisch was dat hij eraan ging. De NK zijn motivaties zijn daarvoor te verwarrend om het echt vervullend te laten zijn, de ene keer is hij een machine en de andere keer is hij een mens met emoties en een show-off.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:41:08 #45
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572648
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Fake news. :D
Hij schrijft op een oude MS DOS computer/tekstverwerker.
Met n vinger tegelijk.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:41:36 #46
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186572673
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Met n vinger tegelijk.
Ook dat nog.
wat een baas. :7
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:41:59 #47
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572690
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hij is druk aan het schrijven

[ afbeelding ]
Oh.
pi_186572704
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee die zombies zijn ook kut, dat ben ik met je eens (wat deden ze trouwens in die bibliotheek?)

Maar dat zijn toch gewoon de soldaten, maar de NK en de andere White Walkers hadden ze nog meer mee kunnen doen. En het is ook een beetje simpel dat ze wisten dat met de NK doden iedereen dood zou gaan, ze wisten toch ook niet hoe die baby's geturned werden? Al had Bran het vast gezien, maar die zegt toch nooit wat.
Opzich snap ik die gedachte wel. Aangezien de kans groot is dat die ze gemaakt heeft, alleen bij Hardhome vielen er helemaal geen Wights neer toen Jon een WW vermoorde toch? Hoop dat Bran nog wat uitlegt, maar daar geloof ik niet meer in. Snel door. Maar alles met die NK was vaag nu. Hij kon 1 minuut langer wachten en iedereen was dood behalve Bran.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:42:50 #49
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186572719
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Fake news. :D
Hij schrijft op een oude MS DOS computer/tekstverwerker.
Oh, dat is net een echt GIFje waarop hij daadwerkelijk aan het werk is? WTF.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:42:56 #50
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186572724
quote:
(wat deden ze trouwens in die bibliotheek?)
Resident Evil zombies uithangen

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:44:20 #51
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186572762
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze gaan wel de laatste episode regisseren.
[..]

Ja en, wat halen we nu uit dit verhaal? Ik las eerder iemand de vergelijking met Ned Stark maken die doodging, maar die ging eraan door zijn eigen fouten waardoor het logisch was dat hij eraan ging. De NK zijn motivaties zijn daarvoor te verwarrend om het echt vervullend te laten zijn, de ene keer is hij een machine en de andere keer is hij een mens met emoties en een show-off.
De NK ging dood omdat hij zijn defences liet zakken, hij was te verwaand, hij dacht dat hij al had gewonnen ( was ook wel redelijk waar natuurlijk ), en toen hij Arya vasthad dacht hij 100% niet dat zij hem zou kunnen killen.

Dat hij een showoff is, maakt hem toch niet minder een moord machine. Laten we niet weer de discussie gaan houden dat het geen letterlijke robot is zonder emoties. Maar gewoon een force of nature die alleen maar om death iets geeft zeg maar.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:44:24 #52
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572767
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:42 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Opzich snap ik die gedachte wel. Aangezien de kans groot is dat die ze gemaakt heeft, alleen bij Hardhome vielen er helemaal geen Wights neer toen Jon een WW vermoorde toch? Hoop dat Bran nog wat uitlegt, maar daar geloof ik niet meer in. Snel door.
Nope, alhoewel we toen tijdens het vermoorden van die WW ook geen blik hadden op eventuele wights die neervielen. Ze hebben dit verder ook pas later bedacht omdat het zo makkelijker is.

Toch vind ik het een te snelle conclusie, waarom zouden die Children of the Forest ook niet meer mensen hebben geturned tot White Walkers? Ze hadden er toch meerdere nodig in het vechten tegen de First Men.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:44:34 #53
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186572770
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee die zombies zijn ook kut, dat ben ik met je eens (wat deden ze trouwens in die bibliotheek?)
Nou ja, iedereen daar (in die bibliotheek) was dood, dus vooral chillen en wachten tot ze iemand hadden om aan te vallen lijkt me :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:45:40 #54
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572803
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, iedereen daar (in die bibliotheek) was dood, dus vooral chillen en wachten tot ze iemand hadden om aan te vallen lijkt me :+
Maar al die wights zijn er vooral om zoveel mogelijk mensen te doden terwijl de NK zegt waar ze heen moeten, lijkt me stug dat hij ze had genstrueerd om nog wat oude boeken terug te brengen van hem.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:45:47 #55
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186572808
Trouwens, als ze het echt Hollywood hadden willen maken hadden ze Arya laten zeggen " Not today " voordat ze dat mes in zijn buik ramt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186572825
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nope, alhoewel we toen tijdens het vermoorden van die WW ook geen blik hadden op eventuele wights die neervielen. Ze hebben dit verder ook pas later bedacht omdat het zo makkelijker is.

Toch vind ik het een te snelle conclusie, waarom zouden die Children of the Forest ook niet meer mensen hebben geturned tot White Walkers? Ze hadden er toch meerdere nodig in het vechten tegen de First Men.
True, maar dat is allemaal wel erg diepgaand. Dat ga je in zo weinig episodes zonder bronmateriaal nooit redden. Hopelijk geeft die Spin-off nog wat voldoening.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 mei 2019 @ 20:46:29 #57
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186572832
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, dat is (oa) jouw mening, zeker geen feit :+

NK-personage uitwerken zit ik ook helemaal niet op te wachten, wordt 'ie veel te menselijk van.
Dit ja. NK was gewoon het kwaad. Klaar.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:46:33 #58
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572838
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:44 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De NK ging dood omdat hij zijn defences liet zakken, hij was te verwaand, hij dacht dat hij al had gewonnen ( was ook wel redelijk waar natuurlijk ), en toen hij Arya vasthad dacht hij 100% niet dat zij hem zou kunnen killen.

Dat hij een showoff is, maakt hem toch niet minder een moord machine. Laten we niet weer de discussie gaan houden dat het geen letterlijke robot is zonder emoties. Maar gewoon een force of nature die alleen maar om death iets geeft zeg maar.
Dan hadden ze dat karaktertrekje van hem wel beter mogen uitdiepen, en dat ze wisten dat het zijn zwakte was ;)
Oh.
pi_186572848
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:35 schreef heywoodu het volgende:

Nou ja, precies dat vond ik dus juist wel mooi. Geen ellenlang gedoe puur 'omdat belangrijk', maar gewoon hup, mes erin en klaar.
Ik vond het een hele verademing _O_ In de meeste films zie je alles zo hup dood gaan, maar als iemand dan 'belangrijk' is volgt een vechtscene van een kwartier :O Heerlijk dit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:46:52 #60
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186572851
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:42 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Opzich snap ik die gedachte wel. Aangezien de kans groot is dat die ze gemaakt heeft, alleen bij Hardhome vielen er helemaal geen Wights neer toen Jon een WW vermoorde toch? Hoop dat Bran nog wat uitlegt, maar daar geloof ik niet meer in. Snel door. Maar alles met die NK was vaag nu. Hij kon 1 minuut langer wachten en iedereen was dood behalve Bran.
Dat was in elk geval niet in beeld nee, maar het kan natuurlijk ook zijn dat het gros van de aanvallende macht op Hardhome door andere White Walkers gemaakt was dan diegene die door Jon werd gedood.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:46:53 #61
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186572853
quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar al die wights zijn er vooral om zoveel mogelijk mensen te doden terwijl de NK zegt waar ze heen moeten, lijkt me stug dat hij ze had genstrueerd om nog wat oude boeken terug te brengen van hem.
Hij heeft ze gewoon daarheen gestuurd ( het kasteel ), als de mensen dan 99% dood zijn dan zijn die zombies ook useless. Die gaan gewoon rondlopen totdat ze iets tegenkomen.

Hij zal ze vast niet continue besturen. Nogmaals hij dacht toch dat hij al had gewonnen ( voor zover ik kon zien )
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:48:00 #62
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186572895
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan hadden ze dat karaktertrekje van hem wel beter mogen uitdiepen, en dat ze wisten dat het zijn zwakte was ;)
Dat wisten ze absoluut niet ( de characters in de show )! Dat heb ik ook niet gezegd he ;).

Arya had geluk dat hij niet gelijk haar nek brak. Maar volgens mij had die zoiets van " meisje wat denk je nou te kunnen doen tegen mij "
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:48:05 #63
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572897
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:46 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

True, maar dat is allemaal wel erg diepgaand. Dat ga je in zo weinig episodes zonder bronmateriaal nooit redden. Hopelijk geeft die Spin-off nog wat voldoening.
Enige wat ik nog wel tof zou vinden is een shot op het einde waarin blijkt dat er nog ergens een WW leeft en waarmee ze impliceren dat het over een paar duizend jaar weer zover is :') Al denk ik ook dat ze het nu helemaal skippen en alleen focussen op de troon en dat Sam erover gaat schrijven in een boek en dat Tyrion een wijngaard begint.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 mei 2019 @ 20:48:26 #64
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186572911
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan hadden ze dat karaktertrekje van hem wel beter mogen uitdiepen, en dat ze wisten dat het zijn zwakte was ;)
Dat hebben ze daadwerkelijk hele aflevering lang gedaan.

Arrogant loopje, vuile glimlach nadat hij uit het vuur kwam, arrogante kut blik toen hij even /ressurect deed terwijl Jon honderd meter verder op stond, voor Bran gaan staan en lekker staren i.p.v. meteen doden.

Bijna iedere keer dat je NK zag in aflevering drie droop er arrogantie van af. Zelfs in de vorige afleverlingen was dit zo.
pi_186572913
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond het een hele verademing _O_ In de meeste films zie je alles zo hup dood gaan, maar als iemand dan 'belangrijk' is volgt een vechtscene van een kwartier :O Heerlijk dit.
Dat deden ze toch de hele aflevering juist, lol. Alleen Jamie heeft er al 50 vermoord met zijn linkerhand.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:48:54 #66
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186572922
quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar al die wights zijn er vooral om zoveel mogelijk mensen te doden terwijl de NK zegt waar ze heen moeten, lijkt me stug dat hij ze had genstrueerd om nog wat oude boeken terug te brengen van hem.
Je weet het niet, hij was duizenden jaren ver in het noorden geweest en die boetes worden dan wel echt retehoog, prima moment om ze stiekem ff terug te zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:49:02 #67
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186572925
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Oh, dat is net een echt GIFje waarop hij daadwerkelijk aan het werk is? WTF.
Met alles wat die vent op de planning heeft zou hij eigenlijk wel op die manier moeten schrijven. :)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:49:40 #68
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186572945
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hij heeft ze gewoon daarheen gestuurd ( het kasteel ), als de mensen dan 99% dood zijn dan zijn die zombies ook useless. Die gaan gewoon rondlopen totdat ze iets tegenkomen.

Hij zal ze vast niet continue besturen. Nogmaals hij dacht toch dat hij al had gewonnen ( voor zover ik kon zien )
Hij zou toch pas hebben gewonnen als werkelijk iedereen dood is? Dat is wanneer je hem ziet als 'Death' in elk geval. En er waren nog steeds wat mensen levend ten tijde van dat bibliotheekbezoek.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:50:18 #69
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186572965
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond het een hele verademing _O_ In de meeste films zie je alles zo hup dood gaan, maar als iemand dan 'belangrijk' is volgt een vechtscene van een kwartier :O Heerlijk dit.
Het ergste vind ik nog wel als de 'baas' echt honderd keer sterker is dan alle anderen. In films en series dan, zeg maar de grote baas van een criminele organisatie die dan echt een supermegavechter blijkt, vl beter dan zijn keihard getrainde bodyguards. Maar goed, nu dwaal ik af.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186572976
quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Enige wat ik nog wel tof zou vinden is een shot op het einde waarin blijkt dat er nog ergens een WW leeft en waarmee ze impliceren dat het over een paar duizend jaar weer zover is :') Al denk ik ook dat ze het nu helemaal skippen en alleen focussen op de troon en dat Sam erover gaat schrijven in een boek en dat Tyrion een wijngaard begint.
NK was stiekem niet de NK, topshow. Maar dat teken ook elke x en dat al vanaf episode 1. Ik verwacht nog steeds wel dat GGRM er iets meer mee bedoelde, dus ik hou op. Of Bran die nog wat weet. Die training moet toch IETS hebben opgeleverd op zijn J+R na, wat niemand boeit op Danny na.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:50:42 #71
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186572981
Maar eigenlijk was deze battle scene van 90min niet genoeg, en wilden mensen nog meer battles zien tussen Jon en de NK begrijp ik ook van sommigen? :P

Of wilden jullie meer lore, minder doden en dat de NK dan uiteindelijk pas in de laatste episode Cersei ook killed, de survivors op het eilandje samen met Yara gaan zitten totdat de NK ook hen komt killen met zijn nieuw vergaarde dragons? :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:51:00 #72
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186572993
quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Enige wat ik nog wel tof zou vinden is een shot op het einde waarin blijkt dat er nog ergens een WW leeft en waarmee ze impliceren dat het over een paar duizend jaar weer zover is :') Al denk ik ook dat ze het nu helemaal skippen en alleen focussen op de troon en dat Sam erover gaat schrijven in een boek en dat Tyrion een wijngaard begint.
Op de grond met gesloten ogen, die dan als allerlaatste shot ineens geopend worden, zoals bij Viserion.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 mei 2019 @ 20:51:06 #73
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186572996
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het ergste vind ik nog wel als de 'baas' echt honderd keer sterker is dan alle anderen. In films en series dan, zeg maar de grote baas van een criminele organisatie die dan echt een supermegavechter blijkt, vl beter dan zijn keihard getrainde bodyguards. Maar goed, nu dwaal ik af.
Ja, en dezelfde mensen die dan nu over OMG PLOT ARMOOOOR zeuren willen wel dat NK dikke vette plot armor heeft :P
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:51:12 #74
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186573002
quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Enige wat ik nog wel tof zou vinden is een shot op het einde waarin blijkt dat er nog ergens een WW leeft en waarmee ze impliceren dat het over een paar duizend jaar weer zover is :') Al denk ik ook dat ze het nu helemaal skippen en alleen focussen op de troon en dat Sam erover gaat schrijven in een boek en dat Tyrion een wijngaard begint.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:51:47 #75
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573026
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:48 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat wisten ze absoluut niet ( de characters in de show )! Dat heb ik ook niet gezegd he ;).

Arya had geluk dat hij niet gelijk haar nek brak. Maar volgens mij had die zoiets van " meisje wat denk je nou te kunnen doen tegen mij "
Hij had eigenlijk geen enkele reden om het niet te doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat hebben ze daadwerkelijk hele aflevering lang gedaan.

Arrogant loopje, vuile glimlach nadat hij uit het vuur kwam, arrogante kut blik toen hij even /ressurect deed terwijl Jon honderd meter verder op stond, voor Bran gaan staan en lekker staren i.p.v. meteen doden.

Bijna iedere keer dat je NK zag in aflevering drie droop er arrogantie van af. Zelfs in de vorige afleverlingen was dit zo.
Ja het was deze aflevering ineens opvallend dat hij dat veel meer toonde, maar daarvoor vond ik het wel meevallen. Toen hij de vorige 3ER vermoordde was hij vrij emotieloos bijvoorbeeld.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:52:09 #76
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186573038
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:50 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

NK was stiekem niet de NK, topshow. Maar dat teken ook elke x en dat al vanaf episode 1. Ik verwacht nog steeds wel dat GGRM er iets meer mee bedoelde, dus ik hou op. Of Bran die nog wat weet. Die training moet toch IETS hebben opgeleverd op zijn J+R na, wat niemand boeit op Danny na.
Welk teken?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:52:14 #77
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186573041
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij zou toch pas hebben gewonnen als werkelijk iedereen dood is? Dat is wanneer je hem ziet als 'Death' in elk geval. En er waren nog steeds wat mensen levend ten tijde van dat bibliotheekbezoek.
Nee, hij zelf wilde alleen Bran. Hij wist sowieso al dat die wights alles verscheuren wat ook maar bij ze in de buurt komt. Die hoeft die alleen maar losjes een richting op te sturen natuurlijk. Mindless, zo zijn die zombies.

Maar die NK had in mijn ogen ook een hoop hoogmoed hoor.

En je weet wat ze zeggen over hoogmoed. Komt voor de val g
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:52:49 #78
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_186573056
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:38 schreef Nielsch het volgende:
Hoezo had Gendry niet een soort van kruisboog op de zijkant van de rolstoel van Bran gemonteerd waarmee hij een pijl naar de NK kon schieten?
Omdat die bitchboi toch niks anders gaat doen dan een beetje wazig voor zich uit staren en creepy oneliners uitkramen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:53:00 #79
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186573065
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Maar eigenlijk was deze battle scene van 90min niet genoeg, en wilden mensen nog meer battles zien tussen Jon en de NK begrijp ik ook van sommigen? :P

Of wilden jullie meer lore, minder doden en dat de NK dan uiteindelijk pas in de laatste episode Cersei ook killed, de survivors op het eilandje samen met Yara gaan zitten totdat de NK ook hen komt killen met zijn nieuw vergaarde dragons? :P
Jon en de NK in een uitgebreide head-to-head zou wel het clich aller clichs geweest zijn. Een beetje de Night King onder de clichs zeg maar, het clich wat alle andere clichs gemaakt heeft
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:53:01 #80
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573066
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Je weet het niet, hij was duizenden jaren ver in het noorden geweest en die boetes worden dan wel echt retehoog, prima moment om ze stiekem ff terug te zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me niet dat deze wights verder echt een eigen wil hadden.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:53:22 #81
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186573079
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh ja, ik wil nog even precies weten wat er met Varys gebeurde en wat die stem in het vuur zei enzo.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:53:35 #82
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186573085
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Welk teken?
Ja die limbs allemaal in een soort van rondje.

Ik las op een ander forum dat het volgens de boeken galactic genetic iets was? Dus Aliens? 8)7 ben daar maar niet op ingegaan.

Wat boeit dat teken nou.

Net zoals bij Lost, je moet niet alle mysteries proberen te gaan oplossen. Daar bereik je alleen maar het tegenovergestelde mee. Dat het tegenvalt. Een mystery is tof omdat het een mystery is.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186573088
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Welk teken?
In de eerste episode van GOT had hij allemaal dooien al neergelegd in het symbool van die boom.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:54:29 #84
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573117
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:50 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

NK was stiekem niet de NK, topshow. Maar dat teken ook elke x en dat al vanaf episode 1. Ik verwacht nog steeds wel dat GGRM er iets meer mee bedoelde, dus ik hou op. Of Bran die nog wat weet. Die training moet toch IETS hebben opgeleverd op zijn J+R na, wat niemand boeit op Danny na.
GRRM had er sowieso wel andere plannen mee denk ik, sowieso veel meer magie in de boeken die ze in de serie hebben geskipt (ook wel logisch hoor, anders wordt het nog wel veel ingewikkelder allemaal, en veel mensen geven blijkbaar meer om wie er op de troon komt en of Tormund gaat neuken met Brienne dan om de hele lore erachter).
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:55:03 #85
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186573136
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

Hij had eigenlijk geen enkele reden om het niet te doen.

Dat sowieso. Maar ik denk dat hij A. verbaasd was dat zij uberhaupt bij hem ongehoord in de buurt kon komen.

En B. dacht hij ik heb haar al vast dus ze kan sws niks meer.

Maarja toen kwam C en was die alweer dood like a lil B
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:55:07 #86
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186573137
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Omdat die bitchboi toch niks anders gaat doen dan een beetje wazig voor zich uit staren en creepy oneliners uitkramen.
"Theon.....you're a good man, thank you" vond ik het enige echt leuke van Bran van de afgelopen tig seizoenen, maar dat vond ik dan ook wel gelijk cht tof O+

Mooi einde voor Theon.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186573138
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

GRRM had er sowieso wel andere plannen mee denk ik, sowieso veel meer magie in de boeken die ze in de serie hebben geskipt (ook wel logisch hoor, anders wordt het nog wel veel ingewikkelder allemaal, en veel mensen geven blijkbaar meer om wie er op de troon komt en of Tormund gaat neuken met Brienne dan om de hele lore erachter).
Tormund was wel een baas, maar wordt nu compleet uitgemolken. We weten nu wel dat hij Brienne wil
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:55:32 #88
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186573154
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat deze wights verder echt een eigen wil hadden.
Precies, dus een beetje doelloos ronddwalen, zo rollen zombies.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:55:36 #89
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186573160
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Oh ja, ik wil nog even precies weten wat er met Varys gebeurde en wat die stem in het vuur zei enzo.
Daar zeg je wat.
Was ik ook helemaal vergeten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:55:44 #90
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573164
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Maar eigenlijk was deze battle scene van 90min niet genoeg, en wilden mensen nog meer battles zien tussen Jon en de NK begrijp ik ook van sommigen? :P

Of wilden jullie meer lore, minder doden en dat de NK dan uiteindelijk pas in de laatste episode Cersei ook killed, de survivors op het eilandje samen met Yara gaan zitten totdat de NK ook hen komt killen met zijn nieuw vergaarde dragons? :P
Ik ben niet zo van de battles nee, zeker niet met deze chaos (alleen de NK stukjes vond ik eigenlijk interessant). Maar ik had zeker meer lore willen hebben, en visions van Bran erover. En de foreshadowing ook wat subtieler gemaakt ipv dat Beric in S7 precies zei hoe het moest, en dat het ook zo uitkwam ipv dat ze het bijvoorbeeld fout hadden en dan iets nieuws moesten bedenken om de NK te killen.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 20:55:55 #91
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186573172
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja die limbs allemaal in een soort van rondje.

Ik las op een ander forum dat het volgens de boeken galactic genetic iets was? Dus Aliens? 8)7 ben daar maar niet op ingegaan.

Wat boeit dat teken nou.

Net zoals bij Lost, je moet niet alle mysteries proberen te gaan oplossen. Daar bereik je alleen maar het tegenovergestelde mee. Dat het tegenvalt. Een mystery is tof omdat het een mystery is.
Gewoon een boodschap: ik ga jullie doden. Zoiets :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:56:22 #92
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573182
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Op de grond met gesloten ogen, die dan als allerlaatste shot ineens geopend worden, zoals bij Viserion.
En van Crasters zonen als puber White Walker die in zijn emo-fase zit.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:56:35 #93
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186573186
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

GRRM had er sowieso wel andere plannen mee denk ik, sowieso veel meer magie in de boeken die ze in de serie hebben geskipt (ook wel logisch hoor, anders wordt het nog wel veel ingewikkelder allemaal, en veel mensen geven blijkbaar meer om wie er op de troon komt en of Tormund gaat neuken met Brienne dan om de hele lore erachter).
Dat is dus omdat het hele lore aspect zo goed als niet in de gehele serie aan bod komt.

Dus ook raar om dit in de laatste 4 episodes ineens wel te verwachten, als er allemaal verhaallijnen door elkaar heenlopen.

Zo zie ik het tenminste.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186573191
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Oh ja, ik wil nog even precies weten wat er met Varys gebeurde en wat die stem in het vuur zei enzo.
Benieuwd hoe die doodgaat. Die krijgt echt al 3 seizoenen geld voor niks.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:57:44 #95
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573227
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, en dezelfde mensen die dan nu over OMG PLOT ARMOOOOR zeuren willen wel dat NK dikke vette plot armor heeft :P
De NK is magisch en heeft duidelijk meer kwaliteiten dan de mensen (het turnen van doden, en geniale speerwerpkwaliteiten) en gaat dood door n steek terwijl in dezelfde aflevering dikke Sam de hele aflevering ligt te jammeren onder een berg zombies en geen schrammetje heeft.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:58:14 #96
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186573239
Ik vond juist die hele lord of light wel interessant

met die resurrection shizzle op beric en flaming swords enzo

Dark Souls stijl _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:58:52 #97
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573257
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:52 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee, hij zelf wilde alleen Bran. Hij wist sowieso al dat die wights alles verscheuren wat ook maar bij ze in de buurt komt. Die hoeft die alleen maar losjes een richting op te sturen natuurlijk. Mindless, zo zijn die zombies.

Maar die NK had in mijn ogen ook een hoop hoogmoed hoor.

En je weet wat ze zeggen over hoogmoed. Komt voor de val g
Blijf het ook vaag vinden dat hij alleen Bran wilde tbh, ja hij wilde de historie van de mensheid uitroeien. Maar het is toch niet zo dat als Bran sterft ineens iedereen zijn herinneringen vergeet? Dus als dat wel zo was hadden ze dat veel beter mogen opbouwen.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:59:46 #98
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573280
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Oh ja, ik wil nog even precies weten wat er met Varys gebeurde en wat die stem in het vuur zei enzo.
Dit zijn ze vergeten ben ik bang.

Wat voor rol moet Varys ook spelen nu?
Oh.
pi_186573296
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Blijf het ook vaag vinden dat hij alleen Bran wilde tbh, ja hij wilde de historie van de mensheid uitroeien. Maar het is toch niet zo dat als Bran sterft ineens iedereen zijn herinneringen vergeet? Dus als dat wel zo was hadden ze dat veel beter mogen opbouwen.
Dat hele idee sloeg echt nergens op nee _O- _O- Geschiedenis uitwissen? Alsof Bran iets op papier zet.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:00:50 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573314
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:55 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat sowieso. Maar ik denk dat hij A. verbaasd was dat zij uberhaupt bij hem ongehoord in de buurt kon komen.

En B. dacht hij ik heb haar al vast dus ze kan sws niks meer.

Maarja toen kwam C en was die alweer dood like a lil B
Goed harnas ook aangetrokken, dat had dus ook geen functie.

Hadden ze net zo goed erbij kunnen lopen zoals de White Walkers uit de eerste drie seizoenen.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:01:21 #101
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186573327
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Blijf het ook vaag vinden dat hij alleen Bran wilde tbh, ja hij wilde de historie van de mensheid uitroeien. Maar het is toch niet zo dat als Bran sterft ineens iedereen zijn herinneringen vergeet? Dus als dat wel zo was hadden ze dat veel beter mogen opbouwen.
You're not really dead if someone remembers you

Dat is toch iets wat ze in de serie ook zeggen? Of verzin ik dit gewoon zelf gemakshalve 8)7
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:01:58 #102
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186573355
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Goed harnas ook aangetrokken, dat had dus ook geen functie.

Hadden ze net zo goed erbij kunnen lopen zoals de White Walkers uit de eerste drie seizoenen.
Hij was sowieso nooit van plan om te vechten man. Dat harnas is puur voor de show toch. Laat staan dat hij verwacht gekilled te worden.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:02:28 #103
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573371
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:55 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Tormund was wel een baas, maar wordt nu compleet uitgemolken. We weten nu wel dat hij Brienne wil
Flanderization-effect, een personage die alleen wordt teruggebracht tot n gimmick ipv dat hij lijkt op een echt persoon. In de eerste seizoenen had hij ook humor, maar was hij ook gewoon een goede strijder en moreel gezien vrij grijs.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:02:53 #104
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_186573386
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

"Theon.....you're a good man, thank you" vond ik het enige echt leuke van Bran van de afgelopen tig seizoenen, maar dat vond ik dan ook wel gelijk cht tof O+

Mooi einde voor Theon.
Ook letterlijk de enige keer dat hij dankbaarheid toonde naar n van de mensen die hem hadden geholpen en verzorgd, voor hem hebben gevochten en voor hem zijn gestorven. Alsnog een slechte score.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:03:00 #105
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186573391
Grijs totdat hij Jon besloot te helpen en sindsdien doet hij alles voor Jon hoor.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:03:12 #106
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573398
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Precies, dus een beetje doelloos ronddwalen, zo rollen zombies.
Ja maar het zijn andere zombies dan in de Walking Dead bijvoorbeeld, het zijn puur en alleen soldaten die gecontroleerd worden door andere wezens.

Want het leek heel erg op de Walking Dead die scne in die bibliotheek.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:04:09 #107
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573427
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:56 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat is dus omdat het hele lore aspect zo goed als niet in de gehele serie aan bod komt.

Dus ook raar om dit in de laatste 4 episodes ineens wel te verwachten, als er allemaal verhaallijnen door elkaar heenlopen.

Zo zie ik het tenminste.
Ja vind ik wel jammer hoor, in de eerdere seizoenen maakte ze ook wel vaker verwijzingen naar gebeurtenissen uit de historie (en nu met Brans kwaliteiten had je de ideale mogelijkheden voor show don't tell)
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:04:25 #108
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186573437
Ze worden niet continue gecontroleerd, daar geloof ik echt niets van.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:04:43 #109
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573449
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:56 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Benieuwd hoe die doodgaat. Die krijgt echt al 3 seizoenen geld voor niks.
Nadat Tyrion voor de zoveelste keer een niet-leuke grap maakt over zijn gebrek aan ballen springt hij van de brug.

Called it.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:04:44 #110
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186573451
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja vind ik wel jammer hoor, in de eerdere seizoenen maakte ze ook wel vaker verwijzingen naar gebeurtenissen uit de historie (en nu met Brans kwaliteiten had je de ideale mogelijkheden voor show don't tell)
Ja maar jij wil show & tell

Ik heb liever dat ze het vaag houden, als George ze geen inhoudelijke info daarover gaat geven.

Want anders valt het waarschijnlijk toch alleen maar tegen ( ZIE LOST )
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:05:45 #111
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573487
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:00 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat hele idee sloeg echt nergens op nee _O- _O- Geschiedenis uitwissen? Alsof Bran iets op papier zet.
En sowieso nemen al die personages Bran niet eens serieus genoeg, dus waarom zouden ze dat geloven.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:06:32 #112
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186573510
Nogmaals you're not really dead if someone remembers you, komt dat uit de serie? Ik kan het me niet herinneren maar het zegt me wel iets.

Anyway, Tywin, dat was pas een oude pikkenbaas. Jammer dat die doodging.

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:06:45 #113
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573516
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

You're not really dead if someone remembers you

Dat is toch iets wat ze in de serie ook zeggen? Of verzin ik dit gewoon zelf gemakshalve 8)7
Wat wil je hiermee zeggen?

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hij was sowieso nooit van plan om te vechten man. Dat harnas is puur voor de show toch. Laat staan dat hij verwacht gekilled te worden.
Vond ze er toffer uitzien zonder harnas eigenlijk, nu stereotype dat ze ook een zwart harnas aan hadden want ze zijn de baddies.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:07:13 #114
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573532
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ook letterlijk de enige keer dat hij dankbaarheid toonde naar n van de mensen die hem hadden geholpen en verzorgd, voor hem hebben gevochten en voor hem zijn gestorven. Alsnog een slechte score.
Meera ;(
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:07:45 #115
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573547
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja maar jij wil show & tell

Ik heb liever dat ze het vaag houden, als George ze geen inhoudelijke info daarover gaat geven.

Want anders valt het waarschijnlijk toch alleen maar tegen ( ZIE LOST )
Ja GRRM weet het waarschijnlijk ook niet echt, anders had hij wel iets doorgegeven nog.
Oh.
pi_186573679
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja GRRM weet het waarschijnlijk ook niet echt, anders had hij wel iets doorgegeven nog.
De brave man is verstrikt geraakt in zijn eigen web van subplots. Hoe meer hij schrijft hoe dieper hij zinkt in het drijfzand van kleine zijsprongen.

Maar je moet toegeven dat hij geen shortcuts wil nemen om inconsistenties toe te laten, maar hij raakt er niet meer uit.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:13:27 #117
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186573734
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen?
[..]

Vond ze er toffer uitzien zonder harnas eigenlijk, nu stereotype dat ze ook een zwart harnas aan hadden want ze zijn de baddies.
Dat ze vaak zeggen dat je nooit echt dood bent als iemand je herinnert.

Anway nog een topfilmpje van Tywin

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:14:28 #118
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573778
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:12 schreef zipcon het volgende:

[..]

De brave man is verstrikt geraakt in zijn eigen web van subplots. Hoe meer hij schrijft hoe dieper hij zinkt in het drijfzand van kleine zijsprongen.

Maar je moet toegeven dat hij geen shortcuts wil nemen om inconsistenties toe te laten, maar hij raakt er niet meer uit.
Het einde is bij hem ook nog vaag in zijn hoofd en omdat hij al zijn personages logische beslissingen wil laten nemen volgens hun personage is het ook lastig om dat allemaal aan elkaar te knopen.

En hij heeft ook wel eens gezegd dat hij dan ineens een nieuw idee kreeg maar dan moest hij het hele boek herschrijven omdat die nieuwe wending invloed had op elke andere verhaallijn, dan blijf je bezig.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:14:44 #119
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186573789
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:15:27 #120
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573818
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:13 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat ze vaak zeggen dat je nooit echt dood bent als iemand je herinnert.

Klopt.

Maar wat heeft dat te maken met het doden van Bran? Als die dood is worden er toch nog steeds genoeg mensen herinnerd door de andere mensen?
Oh.
pi_186573824
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:13 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat ze vaak zeggen dat je nooit echt dood bent als iemand je herinnert.

Anway nog een topfilmpje van Tywin

Tywin was misschien wel de slimste man uit GOT
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:15:49 #122
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186573833
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het einde is bij hem ook nog vaag in zijn hoofd en omdat hij al zijn personages logische beslissingen wil laten nemen volgens hun personage is het ook lastig om dat allemaal aan elkaar te knopen.

En hij heeft ook wel eens gezegd dat hij dan ineens een nieuw idee kreeg maar dan moest hij het hele boek herschrijven omdat die nieuwe wending invloed had op elke andere verhaallijn, dan blijf je bezig.
Daarom, moet je eens nadenken hoe lastig het is om dat voor de serieschrijvers te doen. Dat zal echt geen gemakkelijke opgave zijn.

Niet dat dat alle fouten en plot armor holes goed maakt, maar toch. We moeten nog zien hoe het afloopt maar ik vind dat ze al seizoenen kwaliteit laten zien ( niet altijd, maar overall, ja ).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:16:00 #123
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573840
quote:
Joffrey was gewoon verstandig hier trouwens.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:16:07 #124
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186573846
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:06 schreef MMaRsu het volgende:
Anyway, Tywin, dat was pas een oude pikkenbaas. Jammer dat die doodging.

_O_
Is trouwens voor een groot deel gebaseerd op Edward I van Engeland, beter bekend als Longshanks.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:16:25 #125
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186573855
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt.

Maar wat heeft dat te maken met het doden van Bran? Als die dood is worden er toch nog steeds genoeg mensen herinnerd door de andere mensen?
Maar niemand uit het verleden, en als na Bran de rest van de mensheid eraan mag geloven zal niemand ooit de mensheid herinneren snapte.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 mei 2019 @ 21:17:09 #126
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186573868
.. dus aflevering 4 puinruimen en richting King's Landing
... aflevering 5 battle at King's Landing
... aflevering 6?
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:17:25 #127
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573878
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:15 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Tywin was misschien wel de slimste man uit GOT
Muah hij liet zich tijdens veldslagen continu aftroeven door Robb, kon zijn kinderen niet controleren waardoor zijn grootste doel, zijn legacy, totaal in elkaar zakte.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:19:30 #128
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186573958
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Daarom, moet je eens nadenken hoe lastig het is om dat voor de serieschrijvers te doen. Dat zal echt geen gemakkelijke opgave zijn.

Niet dat dat alle fouten en plot armor holes goed maakt, maar toch. We moeten nog zien hoe het afloopt maar ik vind dat ze al seizoenen kwaliteit laten zien ( niet altijd, maar overall, ja ).
Weet ik, dat accepteer ik ook dat niet alles zal kloppen. Alhoewel er in de serie sowieso al een stuk minder verhaallijnen zaten dan de boeken op dat punt, dus ze hoefden wel minder aan elkaar te knopen.

Maar het feit is dat de opbouw van dit seizoen naar mijn mening niet helemaal geweldig is, en dat is een punt wanneer iedereen bij elkaar was. Dus konden ze weer meer tijd spenderen aan goede dialogen (en ze konden natuurlijk meer mensen inhuren die de fouten eruit konden halen).
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:19:32 #129
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186573960
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:17 schreef Kyran het volgende:
aflevering 6?
Return of the night King.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:19:39 #130
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186573964
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Joffrey was gewoon verstandig hier trouwens.
Klopt, Tywin vond het gewoon threat. Dom van hem!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186573969
Zou daenerys nog een kind werpen of is die theorie helemaal van tafel?
pi_186573974
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah hij liet zich tijdens veldslagen continu aftroeven door Robb, kon zijn kinderen niet controleren waardoor zijn grootste doel, zijn legacy, totaal in elkaar zakte.
Opzich deed hij het met Cersei wel knap _O- Die is daarna full mad gegaan. En hij had de rest wel onder controle. Geen sparrows voor hem of opstanden. Roose Bolton was ook een slimme vent. _O_
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:20:24 #133
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186573984
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Weet ik, dat accepteer ik ook dat niet alles zal kloppen. Alhoewel er in de serie sowieso al een stuk minder verhaallijnen zaten dan de boeken op dat punt, dus ze hoefden wel minder aan elkaar te knopen.

Maar het feit is dat de opbouw van dit seizoen naar mijn mening niet helemaal geweldig is, en dat is een punt wanneer iedereen bij elkaar was. Dus konden ze weer meer tijd spenderen aan goede dialogen (en ze konden natuurlijk meer mensen inhuren die de fouten eruit konden halen).
Maar oke laten we het dan even hebben over aflevering 2, waar het eigenlijk alleen maar dialogen waren. Dat was toch wel een prima episode?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:20:52 #134
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186574003
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:19 schreef Rianne84 het volgende:
Zou daenerys nog een kind werpen of is die theorie helemaal van tafel?
Ik denk dat het aannemelijk is dat Aegon er een kind in heeft gepompt op die bootreis
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:21:02 #135
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186574009
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:19 schreef Rianne84 het volgende:
Zou daenerys nog een kind werpen of is die theorie helemaal van tafel?
Ze kan geen kinderen meer krijgen toch?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:21:28 #136
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186574023
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Maar niemand uit het verleden, en als na Bran de rest van de mensheid eraan mag geloven zal niemand ooit de mensheid herinneren snapte.
Ja als de hele mensheid toch wel dood is maakt dat toch allemaal niet uit (al vraag ik me af of ze ook plannen hadden voor Essos, want daar liepen ook genoeg mensen rond met kennis van Westeros).
Oh.
pi_186574031
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:20 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Maar oke laten we het dan even hebben over aflevering 2, waar het eigenlijk alleen maar dialogen waren. Dat was toch wel een prima episode?
Die was wel prima ja al stellen die goodby verhalen ook weinig meer voor als je dan toch iedereen laat leven. ;( Alleen House Mormont en Theon was sneu :{ :'(
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:23:23 #138
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186574097
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:19 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Opzich deed hij het met Cersei wel knap _O- Die is daarna full mad gegaan. En hij had de rest wel onder controle. Geen sparrows voor hem of opstanden. Roose Bolton was ook een slimme vent. _O_
Nee hij zorgde wel voor angst bij veel mensen, maar daarna bleef er niks van over. Waar bijvoorbeeld na Ned zijn dood nog veel mensen loyaal aan hem bleven omdat die altijd goed voor zijn mensen zorgden ;)

Roose Bolton is ook verneukt in de serie, die had er toch nooit ingetrapt dat Ramsay hem daar zou neersteken joh.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:24:34 #139
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186574131
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:20 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Maar oke laten we het dan even hebben over aflevering 2, waar het eigenlijk alleen maar dialogen waren. Dat was toch wel een prima episode?
Vond ik niet, omdat ik die dialogen niet zo goed vond. Komt vooral omdat ze teksten herhalen uit eerdere seizoenen ipv iets nieuws memorabels verzinnen. En ik hou wel van dat soort episodes normaal gesproken met vooral veel gesprekken, maar het eindigt nu vaak in of herhalen van teksten uit eerdere seizoenen of slechte grappen over cocks en dicks.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:25:25 #140
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186574152
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ze kan geen kinderen meer krijgen toch?
Dat denkt ze wel, maar is in de serie nooit tegen haar gezegd door die Mirri Maz Dur.

We hebben haar ook niet meer ongesteld zien worden.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:25:37 #141
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186574160

quote:
only nana tyrell could ask lord tywin if he ever tasted the peen
:D
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:28:50 #142
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186574260
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

We hebben haar ook niet meer ongesteld zien worden.
Wat deden ze daar vroeger eigenlijk tegen denk je?
Maandverband en tampons waren er toen nog niet, dus misschien gooiden ze hooi in hun onderbroek.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:30:49 #143
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186574318
Gewoon van dat schapenwol op een stokje
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:31:30 #144
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186574341
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat deden ze daar vroeger eigenlijk tegen denk je?
Maandverband en tampons waren er toen nog niet, dus misschien gooiden ze hooi in hun onderbroek.
Er was vast wel een bediende die het eruit mocht likken.
Oh.
pi_186574414
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:56 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat is dus omdat het hele lore aspect zo goed als niet in de gehele serie aan bod komt.

Dus ook raar om dit in de laatste 4 episodes ineens wel te verwachten, als er allemaal verhaallijnen door elkaar heenlopen.

Zo zie ik het tenminste.
Waar denk je dat de hele Nights watch om draaide?
pi_186574549
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

You're not really dead if someone remembers you

Dat is toch iets wat ze in de serie ook zeggen? Of verzin ik dit gewoon zelf gemakshalve 8)7
Dat was Coco de laatste Pixar ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186574555
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja als de hele mensheid toch wel dood is maakt dat toch allemaal niet uit (al vraag ik me af of ze ook plannen hadden voor Essos, want daar liepen ook genoeg mensen rond met kennis van Westeros).
En er waren nog steeds andere mensen die dingen konden voorspellen (zie onder andere Melissandra en andere tovenaars).
De hele reden dat de NK zo graag de 3ER wilde doden is echt heel mager
EDIT:visionen/proffeties/wargen zijn allemaal dingen die niet alleen de 3ER kon
pi_186574607
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 21:48:19 #149
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186574862
quote:
Oa daarom, Olenna was een waar godin.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 21:48:48 #150
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186574871
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:38 schreef opreis het volgende:

[..]

En er waren nog steeds andere mensen die dingen konden voorspellen (zie onder andere Melissandra en andere tovenaars).
De hele reden dat de NK zo graag de 3ER wilde doden is echt heel mager
EDIT:visionen/proffeties/wargen zijn allemaal dingen die niet alleen de 3ER kon
Ja daarom, ik had een persoonlijkere hetze van de NK tegen de 3ER logischer gevonden. Dat die van invloed was op zijn maken oid, of hem ooit had verraden.
Oh.
pi_186574898
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:17 schreef Kyran het volgende:
.. dus aflevering 4 puinruimen en richting King's Landing
... aflevering 5 battle at King's Landing
... aflevering 6?
Sowieso. Het kan bijna niet anders.

Kijk wel uit naar het slot in ieder geval. Maar de volgende twee... mwah,
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_186575135
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:20 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Maar oke laten we het dan even hebben over aflevering 2, waar het eigenlijk alleen maar dialogen waren. Dat was toch wel een prima episode?
Aflevering 2 was goed toen ik hem eerst zag, maar achteraf vind ik hem nogal zinloos. Waarom al die personages afscheid van elkaar laten nemen als toch bijna iedereen blijft leven? Waarom Jon al aan Daenerys laten vertellen dat ze familie zijn als het uiteindelijk nul invloed gaat hebben in het gevecht? Als de halve cast ook echt was gestorven was het een ander verhaal.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 22:08:06 #153
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186575337
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Blijf het ook vaag vinden dat hij alleen Bran wilde tbh, ja hij wilde de historie van de mensheid uitroeien. Maar het is toch niet zo dat als Bran sterft ineens iedereen zijn herinneringen vergeet? Dus als dat wel zo was hadden ze dat veel beter mogen opbouwen.
Nou ja, Bran was toch de Three-Eyed Raven en als het goed is de enige die lles kon zien en weten enzo? Gewone stervelingen vergeten het uiteindelijk en weten niet meer wat er duizenden jaren geleden allemaal gebeurd is. Zoiets.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 22:10:47 #154
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186575407
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ook letterlijk de enige keer dat hij dankbaarheid toonde naar n van de mensen die hem hadden geholpen en verzorgd, voor hem hebben gevochten en voor hem zijn gestorven. Alsnog een slechte score.
Zeker! Daarom zei ik ook dat dit zo'n beetje het enige positieve over het hele Bran-gebeuren was (in mijn ogen) :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 22:13:15 #155
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186575470
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, Bran was toch de Three-Eyed Raven en als het goed is de enige die lles kon zien en weten enzo? Gewone stervelingen vergeten het uiteindelijk en weten niet meer wat er duizenden jaren geleden allemaal gebeurd is. Zoiets.
Dat kunnen ze toch opschrijven in boeken :+ sowieso is er altijd weer een kans dat er een nieuwe Three-Eyed Raven wordt geboren die alles kan zien (of het is een gave dat alleen doorgegeven kan worden door de oude 3ER).

Maar dan was Oldtown vernietigen verstandiger geweest verder.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 22:18:58 #156
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186575648
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 21:17 schreef Kyran het volgende:
.. dus aflevering 4 puinruimen en richting King's Landing
... aflevering 5 battle at King's Landing
... aflevering 6?
Beetje jammer van de volgorde wel, gevecht in/bij King's Landing kan alleen nog maar tegenvallen na het ultieme leven-tegen-dood-gevecht :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 22:23:43 #157
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186575779
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Beetje jammer van de volgorde wel, gevecht in/bij King's Landing kan alleen nog maar tegenvallen na het ultieme leven-tegen-dood-gevecht :+
Ik zie liever een Red Wedding achtige situatie dan weer een battle eigenlijk.
Oh.
  Forum Admin donderdag 2 mei 2019 @ 22:28:14 #158
35723 crew  GGMM
pi_186575895
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zie liever een Red Wedding achtige situatie dan weer een battle eigenlijk.
Het mooiste aan de Red Wedding was dat je (bij nader inzien) al heel veel hints had gekregen dat er iets mis was.

Dat werd geniaal opgebouwd. Ik denk niet dat ze dat in 3 afleveringen kunnen doen.

(maar goed, we krijgen als het goed is het einde dat GRRM ze heeft verteld, dus ben best benieuwd..)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 22:31:15 #159
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186575957
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zie liever een Red Wedding achtige situatie dan weer een battle eigenlijk.
Zeker. Ik vind het leuk als gevechten een beetje opbouwend zijn qua grootte en groter dan ongeveer alle 'allied'krachten tegen alle dode krachten krijg je het ook met de mannen van :') Harry Strickland :') niet meer.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 22:32:28 #160
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186575977
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:28 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het mooiste aan de Red Wedding was dat je (bij nader inzien) al heel veel hints had gekregen dat er iets mis was.

Dat werd geniaal opgebouwd. Ik denk niet dat ze dat in 3 afleveringen kunnen doen.

(maar goed, we krijgen als het goed is het einde dat GRRM ze heeft verteld, dus ben best benieuwd..)
Misschien hebben we nu ook al wat hints gemist die pas later duidelijk worden, iets met Tyrion en Cersei. Of de Iron Bank met de Golden Company samen die de boel nog verraden.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 22:33:42 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186576008
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zeker. Ik vind het leuk als gevechten een beetje opbouwend zijn qua grootte en groter dan ongeveer alle 'allied'krachten tegen alle dode krachten krijg je het ook met de mannen van :') Harry Strickland :') niet meer.
Sowieso heeft Dany toch nog haar draken dus die kan gewoon dat hele leger platbranden, dat geloof ik nu ook wel weer.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 22:37:17 #162
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186576094
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sowieso heeft Dany toch nog haar draken dus die kan gewoon dat hele leger platbranden, dat geloof ik nu ook wel weer.
Ja maar Qyburn bouwt ng een Scorpion!!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 mei 2019 @ 22:38:50 #163
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186576131
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Misschien hebben we nu ook al wat hints gemist die pas later duidelijk worden, iets met Tyrion en Cersei. Of de Iron Bank met de Golden Company samen die de boel nog verraden.
Maar de Golden Company staat jist bekend om het nooit verbreken van een contract, dat zal nu ook wel niet gebeuren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 mei 2019 @ 22:39:43 #164
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186576157
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar de Golden Company staat jist bekend om het nooit verbreken van een contract, dat zal nu ook wel niet gebeuren.
Of juist wel omdat dit de main story is en dan alles anders gaat ;) Euron heeft ze trouwens toch het contract laten tekenen? Misschien doet hij nog wel wat.
Oh.
pi_186576528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Of juist wel omdat dit de main story is en dan alles anders gaat ;) Euron heeft ze trouwens toch het contract laten tekenen? Misschien doet hij nog wel wat.
CC is toch opgericht door een Targ?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 2 mei 2019 @ 23:01:55 #166
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186576593
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:58 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

CC is toch opgericht door een Targ?
Door de Blackfyres, dus ja het heeft een link met de Targaryens :P

Al hebben ze het in de serie nooit over Blackfyres gehad volgens mij.
Oh.
pi_186576645
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Door de Blackfyres, dus ja het heeft een link met de Targaryens :P

Al hebben ze het in de serie nooit over Blackfyres gehad volgens mij.
Klopt. Dat loopt alleen met die Aemong/Aegon. Dat loopt ook zo dood als de pest, lol. Vond dat zelf ook niet echt leuk in dat historische boek trouwens. Teveel draken.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 2 mei 2019 @ 23:06:00 #168
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186576683
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:04 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Klopt. Dat loopt alleen met die Aemong/Aegon. Dat loopt ook zo dood als de pest, lol. Vond dat zelf ook niet echt leuk in dat historische boek trouwens. Teveel draken.
Nja bij de Blackfyres waren de draken dood, en in die Dunk & Egg boeken was het wel interessant hoor. Koning die trial by combat vocht voor een gewone ridder :+ Bloodraven die daar rondliep als Hand en alle geheimen wist.

Vooral die Aegon the Unworthy was wel een zieke troll _O-
Oh.
pi_186576685
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zie liever een Red Wedding achtige situatie dan weer een battle eigenlijk.
Loyaliteit is ondergeschikt aan opportunisme.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186576873
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja bij de Blackfyres waren de draken dood, en in die Dunk & Egg boeken was het wel interessant hoor. Koning die trial by combat vocht voor een gewone ridder :+ Bloodraven die daar rondliep als Hand en alle geheimen wist.

Vooral die Aegon the Unworthy was wel een zieke troll _O-
Zaten wel een paar boeien lui bij ja. En interessant om te zien wie wie volgde. Maar werd soms knettergek van diezelfde namen :D
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 2 mei 2019 @ 23:29:13 #171
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186577146
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:15 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Zaten wel een paar boeien lui bij ja. En interessant om te zien wie wie volgde. Maar werd soms knettergek van diezelfde namen :D
Ja dat kon ik op een gegeven moment ook niet meer uit elkaar halen, ook allemaal bastaarden :')
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 23:32:57 #172
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186577231
Wat zijn die mensen in die Burlington Bar toch extreem debiel.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 23:36:56 #173
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186577326
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn die mensen in die Burlington Bar toch extreem debiel.
Je zal je maar vermaken.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 2 mei 2019 @ 23:42:20 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186577419
quote:
3s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:36 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Je zal je maar vermaken.
Ik vermaak mij door me te ergeren aan dat soort reaction videos :)
Oh.
pi_186577559
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn die mensen in die Burlington Bar toch extreem debiel.
Maar zij hebben wel schik...in tegenstelling tot de zuren.

Ofwel een veel betere tof-balans.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 2 mei 2019 @ 23:53:53 #176
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186577614
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:50 schreef Montagui het volgende:

[..]

Maar zij hebben wel schik...in tegenstelling tot de zuren.

Ofwel een veel betere tof-balans.
Die narratief hier dat iedereen die kritiek heeft op de aflevering alleen maar zuur is is erg vermoeiend en smoort alleen maar interessante discussies in de kiem.
Oh.
  donderdag 2 mei 2019 @ 23:58:47 #177
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186577721
quote:
Wat betreft de battle tactics ben ik het er mee eens, die waren echt tenenkrommend. Er zitten bij zo'n show toch ook nerds die dat soort shit wel weten? Je cavalerie een donkere open vlakte in sturen.. Top idee.

Na paar minuten wel uitgezet, die kerel praat verschrikkelijk irritant.
pi_186577749
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die narratief hier dat iedereen die kritiek heeft op de aflevering alleen maar zuur is is erg vermoeiend en smoort alleen maar interessante discussies in de kiem.
Puur een reactie omdat de zuren niet kunnen accepteren dat anderen het wel tof vinden. Die kunnen begrijpen hoe de zaken lopen zoals ze lopen.

Daarbij zijn de zuren over het algemeen ook nog eens prematuur. Hn uitleg volgt misschien nog. (ik heb die niet nodig) .Wacht de volgende afleveringen even af en ben dn teleurgesteld of niet.

Wat mij betreft was LOST de beste serie ooit. Ik kon de verhaallijnen en de twists volgen, met 'the constant' als de beste aflevering in wat voor serie dan ook, maar het einde van deze serie was een afgrijselijke dooddoener en een volledige let-down voor elke fan. Bah.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:05:05 #180
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186577754
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:02 schreef Justevo het volgende:

[..]

Wat betreft de battle tactics ben ik het er mee eens, die waren echt tenenkrommend. Er zitten bij zo'n show toch ook nerds die dat soort shit wel weten? Je cavalerie een donkere open vlakte in sturen.. Top idee.

Na paar minuten wel uitgezet, die kerel praat verschrikkelijk irritant.
Ja maar ook dat het ene moment iedereen onder een horde zombies ligt, dan komen de draken ineens (niemand die nog leefde gaat dood?) en daarna gaan ze weer terug het kasteel in want ze zagen dit niet aankomen ofzo?

Ik heb wel het idee dat ze met wat logischere tactieken een evenwichtigere battle konden maken ja _O- en dan de White Walkers een twist laten geven waardoor ze alsnog fucked zijn.
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:08:04 #181
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186577805
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:04 schreef Montagui het volgende:

[..]

Puur een reactie omdat de zuren niet kunnen accepteren dat anderen het wel tof vinden. Die kunnen begrijpen hoe de zaken lopen zoals ze lopen.
Uhm ik vind het prima als mensen het tof vinden, maar vraag dan wel wat zij vonden van bepaalde zaken die niet helemaal klopten in die aflevering. Snap dat mensen meegetrokken werden in de spanning en door de visuals en muziek helemaal hyped waren, maar als je het daarna rustig analyseert zien die mensen toch ook wel de problemen? Is niet erg hoor, ik vermaak me ook vaak genoeg met iets waarvan ik weet dat het niet helemaal goed is.
quote:
Daarbij zijn de zuren over het algemeen ook nog eens prematuur. Hn uitleg volgt misschien nog. (ik heb die niet nodig) .Wacht de volgende afleveringen even af en ben dn teleurgesteld of niet.

Maar er komt geen uitleg voor de dwaze tactiek in het begin, of dat sommige personages het ene moment onder een horde zombies liggen en de volgende keer dat we ze zien ineens ok zijn. Dus je kan best teleurgesteld zijn over deze aflevering ongeacht of er hierna nog goede episodes gaan komen.
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:10:18 #182
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186577847
GOT is fantasy heh, draken bestaan niet. Ik hou er wel van dat de schrijver daar ons op wijst, People it is just a show 8-)
pi_186577886
Zou het ook geen vet einde zijn als Bran op de een of andere manier doodgaat en dan gaat het beeld voor iedereen gewoon op zwart zoals bij Sopranos?
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:12:38 #184
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186577888
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:10 schreef Stray_cat het volgende:
GOT is fantasy heh, draken bestaan niet. Ik hou er wel van dat de schrijver daar ons op wijst, People it is just a show 8-)
Wat is je punt?
Oh.
pi_186577916
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Uhm ik vind het prima als mensen het tof vinden, maar vraag dan wel wat zij vonden van bepaalde zaken die niet helemaal klopten in die aflevering. Snap dat mensen meegetrokken werden in de spanning en door de visuals en muziek helemaal hyped waren, maar als je het daarna rustig analyseert zien die mensen toch ook wel de problemen? Is niet erg hoor, ik vermaak me ook vaak genoeg met iets waarvan ik weet dat het niet helemaal goed is.
[..]

Maar er komt geen uitleg voor de dwaze tactiek in het begin, of dat sommige personages het ene moment onder een horde zombies liggen en de volgende keer dat we ze zien ineens ok zijn. Dus je kan best teleurgesteld zijn over deze aflevering ongeacht of er hierna nog goede episodes gaan komen.
Je rationaliseert. Niet doen.

Als iemand die meeleeft met de flow had ik in de afgelopen aflevering 1 moment van nh. De 15 seconden dat het Dothraki leger werd vernietigd. Dat vond ik absurd.

Daarna vind ik wel de neiging om de 'hoofdrolspelers' te ontzien niet GOT. Alhoewel ik het niet verwacht zou het nog wel kunnen dat in 1 van de shots in de volgende aflevering we Jaime en Brienne dood in elkaars armen zien liggen. Ik verwacht dat dat wishful thinking is....

Maar zoals ik het zie snap ik Bran/NK. Zal wel een warped vorm van fantasie zijn dan?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186577946
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat is je punt?
"fantasy"?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:16:27 #187
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186577956
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Dat zeg ik toch, ik hou er van als de schrijver laat merken dat het Fantasy is. Niet serieus te nemen dus, geen idee hoe ik dit anders uit moet leggen.

En ik ben echt een fan van GOT, maar om nou battles te gaan bekritiseren waar Draken in zitten gaat me iets te ver. :D
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:17:47 #188
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186577975
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:15 schreef Montagui het volgende:

[..]

"fantasy"?
You know nothing, Jon Snow
pi_186577982
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:16 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, ik hou er van als de schrijver laat merken dat het Fantasy is. Niet serieus te nemen dus, geen idee hoe ik dit anders uit moet leggen.

En ik ben echt een fan van GOT, maar om nou battles te gaan bekritiseren waar Draken in zitten gaat me iets te ver. :D
Maar ook 'fantasy' moet kloppen, zeker tot een begrijpelijk hoogte.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186577999
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:17 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

You know nothing, Jon Snow
Serieus, 1 van de beste opmerkingen in de serie......en nog steeds.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:19:58 #191
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186578002
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:18 schreef Montagui het volgende:

[..]

Maar ook 'fantasy' moet kloppen, zeker tot een begrijpelijk hoogte.
Mwah, ik weet waar ik naar kijk.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:21:38 #192
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186578017
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:19 schreef Montagui het volgende:

[..]

Serieus, 1 van de beste opmerkingen in de serie......en nog steeds.
:Y
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:27:16 #193
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186578075
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:16 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, ik hou er van als de schrijver laat merken dat het Fantasy is. Niet serieus te nemen dus, geen idee hoe ik dit anders uit moet leggen.

En ik ben echt een fan van GOT, maar om nou battles te gaan bekritiseren waar Draken in zitten gaat me iets te ver. :D
Fantasy moet interne logica hebben, als alles kan gebeuren is niks interessant. Als iedereen zomaar ineens kan ontsnappen uit een hachelijke situatie want "Het is fantasy" leef je niet mee met de personages en blijf je zitten met een heel leeg verhaal.

Acties moeten consequenties hebben.
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:28:51 #194
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186578094
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:14 schreef Montagui het volgende:

[..]

Je rationaliseert. Niet doen.

Als iemand die meeleeft met de flow had ik in de afgelopen aflevering 1 moment van nh. De 15 seconden dat het Dothraki leger werd vernietigd. Dat vond ik absurd.

Daarna vind ik wel de neiging om de 'hoofdrolspelers' te ontzien niet GOT. Alhoewel ik het niet verwacht zou het nog wel kunnen dat in 1 van de shots in de volgende aflevering we Jaime en Brienne dood in elkaars armen zien liggen. Ik verwacht dat dat wishful thinking is....

Maar zoals ik het zie snap ik Bran/NK. Zal wel een warped vorm van fantasie zijn dan?
Er is echt veel meer mis nog met deze aflevering, maar prima als je dat wil negeren en ervan wil genieten. Dat vind ik oprecht prima als je je ermee vermaakt heb, maar laat degene die wel kritiek erop hebben en ook veel tijd genvesteerd hebben in het verhaal ook hun (terechte) kritiek uiten :)
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:30:16 #195
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186578112
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Fantasy moet interne logica hebben, als alles kan gebeuren is niks interessant. Als iedereen zomaar ineens kan ontsnappen uit een hachelijke situatie want "Het is fantasy" leef je niet mee met de personages en blijf je zitten met een heel leeg verhaal.

Acties moeten consequenties hebben.
De schrijver is dan ook geen Tolkien en heeft niet de luxe van tijd. Iedereen hijgt in zijn nek, denk ik en dat is niet best voor de creativiteit.

https://www.rtlboulevard.(...)-einde-got-maar-raar

Zoiets denk ik
pi_186578179
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er is echt veel meer mis nog met deze aflevering, maar prima als je dat wil negeren en ervan wil genieten. Dat vind ik oprecht prima als je je ermee vermaakt heb, maar laat degene die wel kritiek erop hebben en ook veel tijd genvesteerd hebben in het verhaal ook hun (terechte) kritiek uiten :)
Sommige mensen zijn nooit tevreden. Ik heb ook veel tijd in het 'verhaal' besteed en ik snap wat er tot nu toe gebeurd is, bv met name met Bran. Ik snap Bran's verhaal, wat blijkbaar door velen niet gesnapt wordt. Ik heb geen enkele illusie om degenen die het niet met mijn zienswijze eens zijn te overtuigen ( dat mogen de makers doen).

Shortly. Ik kan tot nog toe de logica volgen.

That's that.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:40:16 #197
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186578200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:30 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

De schrijver is dan ook geen Tolkien en heeft niet de luxe van tijd. Iedereen hijgt in zijn nek, denk ik en dat is niet best voor de creativiteit.

https://www.rtlboulevard.(...)-einde-got-maar-raar

Zoiets denk ik

Hoe is dit in godsnaam een antwoord op mijn post?
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:37 schreef Montagui het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn nooit tevreden. Ik heb ook veel tijd in het 'verhaal' besteed en ik snap wat er tot nu toe gebeurd is, bv met name met Bran. Ik snap Bran's verhaal, wat blijkbaar door velen niet gesnapt wordt. Ik heb geen enkele illusie om degenen die het niet met mijn zienswijze eens zijn te overtuigen ( dat mogen de makers doen).

Shortly. Ik kan tot nog toe de logica volgen.

That's that.
Leg die logica eens uit dan.

Als je het blijkbaar weet kan je het hier ook wel onder woorden brengen om ons jouw perspectief te laten zien :) en niet zeggen dat je daar geen zin in hebt want waarom zou je hier dan posten ook _O-
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:42:10 #198
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186578217
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe is dit in godsnaam een antwoord op mijn post?

Ooit zal je het snappen. :P
pi_186578226
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Fantasy moet interne logica hebben, als alles kan gebeuren is niks interessant. Als iedereen zomaar ineens kan ontsnappen uit een hachelijke situatie want "Het is fantasy" leef je niet mee met de personages en blijf je zitten met een heel leeg verhaal.

Acties moeten consequenties hebben.
Eens. GOT was een serie waarin fouten afgestraft werden en dat lijkt nu niet meer te gebeuren. Helemaal eens. Jaime, Brienne, Samwell.......teveel ondoden. Het zou, gelet op de reacties, een fenomenale (IN YOUR FACE) zijn als toch zeker 1 of 2 dood blijkt te zijn. Kan....

Hoop het (gelet op de serie), maar qua andere belangen zal het wel weer niet.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:46:20 #200
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186578257
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:43 schreef Montagui het volgende:

[..]

Eens. GOT was een serie waarin fouten afgestraft werden en dat lijkt nu niet meer te gebeuren. Helemaal eens. Jaime, Brienne, Samwell.......teveel ondoden. Het zou, gelet op de reacties, een fenomenale (IN YOUR FACE) zijn als toch zeker 1 of 2 dood blijkt te zijn. Kan....

Hoop het (gelet op de serie), maar qua andere belangen zal het wel weer niet.
Dus dat en daar leg ik me bij neer, commercie daalt op ons allen neer.
pi_186578267
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe is dit in godsnaam een antwoord op mijn post?
[..]

Leg die logica eens uit dan.

Als je het blijkbaar weet kan je het hier ook wel onder woorden brengen om ons jouw perspectief te laten zien :) en niet zeggen dat je daar geen zin in hebt want waarom zou je hier dan posten ook _O-
Apart dat zaken die al onder de aandacht zijn gebracht nogmaals herhaald moeten blijven worden.

Ik heb het al eens eerder gepost......zoek maar op.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:48:48 #202
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186578280
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:42 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ooit zal je het snappen. :P
Leg het eens goed uit dan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:43 schreef Montagui het volgende:

[..]

Eens. GOT was een serie waarin fouten afgestraft werden en dat lijkt nu niet meer te gebeuren. Helemaal eens. Jaime, Brienne, Samwell.......teveel ondoden. Het zou, gelet op de reacties, een fenomenale (IN YOUR FACE) zijn als toch zeker 1 of 2 dood blijkt te zijn. Kan....

Hoop het (gelet op de serie), maar qua andere belangen zal het wel weer niet.
Ja ze moesten blijven omdat ze zeker een leuk einde voor die personages hadden bedacht, maar ze vonden het dan te laf om ze te laten schuilen. En daarom overleven ze knuffelende zombies.
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:49:22 #203
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186578285
Wat een topic.
Oh.
pi_186578295
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:46 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dus dat en daar leg ik me bij neer, commercie daalt op ons allen neer.
Echt jammer.. en kut. GOT leek me juist een serie waarin de belangen van de acteurs niet zouden gelden. Maar lijkt er nu wel op..........of misschien toch niet............dat weten we pas na de volgende aflevering.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:50:29 #205
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186578299
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een topic.
Whehe, ik vermaak me prima :D
pi_186578303
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Leg het eens goed uit dan.
[..]

Ja ze moesten blijven omdat ze zeker een leuk einde voor die personages hadden bedacht, maar ze vonden het dan te laf om ze te laten schuilen. En daarom overleven ze knuffelende zombies.
"Bittersweet".

Wat is daarover jou interpretatie?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:57:14 #207
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186578339
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:50 schreef Montagui het volgende:

[..]

Echt jammer.. en kut. GOT leek me juist een serie waarin de belangen van de acteurs niet zouden gelden. Maar lijkt er nu wel op..........of misschien toch niet............dat weten we pas na de volgende aflevering.
De schrijvers hebben heel vaak extra scnes geschreven omdat ze de acteurs zo leuk vonden, ipv dat het logisch was voor het personage (Ellaria Sand als grootste voorbeeld in seizoen 5, die had eigenlijk rust moeten zoeken na de dood van Oberyn maar wilde ineens wraak).
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:51 schreef Montagui het volgende:

[..]

"Bittersweet".

Wat is daarover jou interpretatie?
Dany die doodgaat en Jon die op de troon komt tegen zijn zin in.
Oh.
pi_186578350
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 3 mei 2019 00:57 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile

Dany die doodgaat en Jon die op de troon komt tegen zijn zin in.
En als dat niet gebeurd...ben je dan zuur?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:01:55 #209
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186578364
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:59 schreef Montagui het volgende:

[..]

En als dat niet gebeurd...ben je dan zuur?
Nee want het boeit mij vrij weinig meer.

Ik ben op het punt gekomen dat ik het echt totaal niet meer serieus kan nemen, al zal ik het nog wel kijken hoor voor de ergernis. Kijken hoelang ik het volhou.
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:03:21 #210
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186578377
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee want het boeit mij vrij weinig meer.

Ik ben op het punt gekomen dat ik het echt totaal niet meer serieus kan nemen, al zal ik het nog wel kijken hoor voor de ergernis. Kijken hoelang ik het volhou.
Verwoesting van Cersei?
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:04:05 #211
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186578383
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:03 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Verwoesting van Cersei?
Arya zal haar wel vermoorden.

En dan moeten we allemaal klappen en juichen want het is epic.
Oh.
pi_186578391
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan moeten we allemaal klappen en juichen want het is epic.
Dat ligt er maar net aan hoe dat eventueel gebeurt natuurlijk.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:06:21 #213
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186578399
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Arya zal haar wel vermoorden.

En dan moeten we allemaal klappen en juichen want het is epic.
Ik denk Tyrion :7
pi_186578419
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee want het boeit mij vrij weinig meer.

Ik ben op het punt gekomen dat ik het echt totaal niet meer serieus kan nemen, al zal ik het nog wel kijken hoor voor de ergernis. Kijken hoelang ik het volhou.
Ik vind dat best apart....dat ik de verhaallijn (met ook wat fantasie) kan volgen en dat anderen bij het minste of geringste van dat kan niet meteen afhaken.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:11:24 #215
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186578429
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:05 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan hoe dat eventueel gebeurt natuurlijk.
In geen enkel geval zal het vervullend zijn, maar ik ben nu op het punt dat ik het nog hilarisch zal vinden ook.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:10 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik vind dat best apart....dat ik de verhaallijn (met ook wat fantasie) kan volgen en dat anderen bij het minste of geringste van dat kan niet meteen afhaken.
Wie kan de verhaallijn niet volgen dan?
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:11:53 #216
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186578430
Nja alle mensen die denken dat het punt van dit verhaal het strijden om de troon is volgen het vooral niet echt goed.
Oh.
pi_186578437
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Arya zal haar wel vermoorden.

En dan moeten we allemaal klappen en juichen want het is epic.
kNee, dat moet niet en dat zal niet. Ik klap zelf ook pas als het klopt.....nel als net de NK>
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:13:02 #218
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186578438
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nja alle mensen die denken dat het punt van dit verhaal het strijden om de troon is volgen het vooral niet echt goed.
Eh jawel, Game Of Thrones
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:14:48 #219
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186578447
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:13 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Eh jawel, Game Of Thrones
Die titel hebben ze gekozen omdat het eerste boek uit de serie 'A Song of Ice and Fire' zo heet, ze wilden eigenlijk elk seizoen een andere boektitel geven maar kozen uiteindelijk voor de herkenbaarheid :)

Dus dat zegt verder niks over de gehele verhaallijn behalve dat het een coole naam was wat lekker vlot van de tong rolt.
Oh.
pi_186578455
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In geen enkel geval zal het vervullend zijn, maar ik ben nu op het punt dat ik het nog hilarisch zal vinden ook.
[..]

Wie kan de verhaallijn niet volgen dan?
Jij, en veel zuren blijkbaar niet.

Veel zuren accepteren niet dat hun idee van GOT niet werkelijkheid wordt. In wezen bewijzen zijn het gelijk van GOT. GOT volgt de verwachtingen niet,
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:17:37 #221
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186578457
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die titel hebben ze gekozen omdat het eerste boek uit de serie 'A Song of Ice and Fire' zo heet, ze wilden eigenlijk elk seizoen een andere boektitel geven maar kozen uiteindelijk voor de herkenbaarheid :)

Dus dat zegt verder niks over de gehele verhaallijn behalve dat het een coole naam was wat lekker vlot van de tong rolt.
Ok ,ik heb de boeken niet gelezen :@ Ik snap je, want ik heb de boeken van Tolkien eerst gelezen en de films waren anders.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:18:06 #222
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186578460
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:17 schreef Montagui het volgende:

[..]

Jij, en veel zuren blijkbaar niet.

Veel zuren accepteren niet dat hun idee van GOT niet werkelijkheid wordt. In wezen bewijzen zijn het gelijk van GOT. GOT volgt de verwachtingen niet,
Ik heb het idee dat de kritische mensen uit dit topic het een stuk beter begrijpen dan de mensen die deze episode geweldig vonden :)

Maar goed je bent aan het trollen (mag ik hopen althans).
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:18:52 #223
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186578468
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat de kritische mensen uit dit topic het een stuk beter begrijpen dan de mensen die deze episode geweldig vonden :)

Maar goed je bent aan het trollen (mag ik hopen althans).
Meh
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:19:39 #224
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186578471
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:17 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ok ,ik heb de boeken niet gelezen :@ Ik snap je, want ik heb de boeken van Tolkien eerst gelezen en de films waren anders.
Maar dit had niks te maken met een slechte verfilming van bronmateriaal (want dat is er simpelweg niet), maar het had gewoon cruciale fouten in het script op zichzelf.
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:21:23 #225
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186578487
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar dit had niks te maken met een slechte verfilming van bronmateriaal (want dat is er simpelweg niet), maar het had gewoon cruciale fouten in het script op zichzelf.
En daar ga ik weer uitleggen dat de schrijver (creatief) op de hielen werd gezeten. Zo werkt dat niet.
pi_186578499
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die titel hebben ze gekozen omdat het eerste boek uit de serie 'A Song of Ice and Fire' zo heet, ze wilden eigenlijk elk seizoen een andere boektitel geven maar kozen uiteindelijk voor de herkenbaarheid :)

Dus dat zegt verder niks over de gehele verhaallijn behalve dat het een coole naam was wat lekker vlot van de tong rolt.
Ice and Fire is wat mij betreft mega belagnrijk.

Uitleg? Zie een eerde posting.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:26:43 #227
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186578516
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:21 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

En daar ga ik weer uitleggen dat de schrijver (creatief) op de hielen werd gezeten. Zo werkt dat niet.
De schrijver van het boek heeft niks te maken met het schrijfwerk van deze scripts.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:23 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ice and Fire is wat mij betreft mega belagnrijk.

Uitleg? Zie een eerde posting.
Ja en dat hebben ze dus verneukt.
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:30:32 #228
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186578542
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De schrijver van het boek heeft niks te maken met het schrijfwerk van deze scripts.

Dat geeft hij aan maar men wil meer meer meer. En als hij geen medewerking geeft dan nemen de commercielen het gewoon over. Robot-schrijvers, wil je dat.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:44:00 #229
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_186578577
The Battle of Winterfell tactics analysed: Crimes Against Medieval Realism

Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:54:56 #230
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186578627
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:44 schreef BlaZ het volgende:
The Battle of Winterfell tactics analysed: Crimes Against Medieval Realism

De halfspaces werden niet goed benut.
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 03:25:30 #231
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186578836
Maargoed George RR heeft wel een aantal dagen gesproken met de makers over het einde, en zegt zelf dat het einde van de serie niet zoveel zal verschillen.

Zelf vergelijkt hij het verschil tussen de boeken en de serie ala Spiderman comics/universums

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186579066
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

Ja en dat hebben ze dus verneukt.
Neuh. Tot nu, kan alles nog kloppen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186579142
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 08:40:19 #234
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186579918
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:14 schreef Montagui het volgende:

[..]

Daarna vind ik wel de neiging om de 'hoofdrolspelers' te ontzien niet GOT. Alhoewel ik het niet verwacht zou het nog wel kunnen dat in 1 van de shots in de volgende aflevering we Jaime en Brienne dood in elkaars armen zien liggen. Ik verwacht dat dat wishful thinking is....

Hopelijk is dat inderdaad wishful thinking, dat zou echt een bizar tenenkrommend clich zijn _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186580331
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:44 schreef BlaZ het volgende:
The Battle of Winterfell tactics analysed: Crimes Against Medieval Realism

Ik denk dat ik dat maar niet ga kijken. Gok dat ik me zo alleen nog maar meer ga ergeren aan hoe ze de battle hebben gedaan :')
pi_186580549
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:00 schreef YT123 het volgende:

[..]

Aflevering 2 was goed toen ik hem eerst zag, maar achteraf vind ik hem nogal zinloos. Waarom al die personages afscheid van elkaar laten nemen als toch bijna iedereen blijft leven? Waarom Jon al aan Daenerys laten vertellen dat ze familie zijn als het uiteindelijk nul invloed gaat hebben in het gevecht? Als de halve cast ook echt was gestorven was het een ander verhaal.
Dat vond ik juist wel mooi! Dany wist daardoor imo dat Jon een Targaryan was en dus tegen vuur moet kunnen. Ze kon dus mooi de fik zetten in die 50 wights die Jon hadden omsingeld na de grote resurrectie om hem te redden. Anders was Jon niet meer te redden op dat moment.

Ik denk dat Bran er daarom op stond dat Dany het moest weten en dat de tijd NU was.
pi_186580644
Zou Bronn zich nog aan zijn opdracht houden en Tyrion en Jamie vermoorden in opdracht van Cersei? Ik denk het niet.
pi_186580813
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 09:30 schreef lichtknopje het volgende:
Zou Bronn zich nog aan zijn opdracht houden en Tyrion en Jamie vermoorden in opdracht van Cersei? Ik denk het niet.
Ik denk het wel. Zou anders een nutteloos plot zijn.
pi_186580823
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 09:39 schreef so.original het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Zou anders een nutteloos plot zijn.
Wat dat betreft past het prima in de schrijfstijl van D&D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 mei 2019 @ 09:40:58 #240
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186580829
Waarom zou het nutteloos zijn als hij het toch niet zou doen. Zou juist laten zien dat hij alsnog een geweten heeft en niet ALLES zou doen voor geld.

Ik vind het zo irritant dat alles belachelijk wordt gemaakt als het niet in je eigen beeld past.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 09:41:48 #241
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186580844
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 09:39 schreef so.original het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Zou anders een nutteloos plot zijn.
Of hij doet juist iets anders en trekt samen met Jaime op ofzo.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_186580859
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 09:41 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Of hij doet juist iets anders en trekt samen met Jaime op ofzo.
Bronn kills Cersei :7
pi_186581110
Wat kunnen we verwachten van aflevering 4? Het ziet er naar uit dat de grote confrontatie voor KL pas episode 5 zou zijn, maar de komende aflevering duurt 80 minuten.

De afscheidsscnes hebben we gehad, ook al stierven weinig hoofdpersonages. Ik reken meer op voorbereidingen, plannen, kaarten bekijken en Cersei die een aantal menselijke schilden binnen haalt tegen drakenvuur.

Dat vult wel geen 80 minuten, mss hier en daar een kleine skirmish? Iron Islands? Of...Dorne...stel je voor.
pi_186581141
Ik hoop dat Jon z'n ware identiteit onthult, op z'n minst aan Arya, Sansa en tyrion.
pi_186581419
Coolblue heeft bij hun TV's een producten filter serieus een optie Aanbevolen televisie gebruik met als optie 'Game of Thrones S08E03 kijken'

:')

  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 mei 2019 @ 10:22:47 #246
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186581456
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 10:20 schreef So_Surreal het volgende:
Coolblue heeft bij hun TV's een producten filter serieus een optie Aanbevolen televisie gebruik met als optie 'Game of Thrones S08E03 kijken'

:')

[ afbeelding ]
_O-
pi_186581509
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 10:20 schreef So_Surreal het volgende:
Coolblue heeft bij hun TV's een producten filter serieus een optie Aanbevolen televisie gebruik met als optie 'Game of Thrones S08E03 kijken'

:')

[ afbeelding ]
Marketingmonsters!
pi_186582456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat de kritische mensen uit dit topic het een stuk beter begrijpen dan de mensen die deze episode geweldig vonden :)

Of de (minder) kritische mensen reageren niet of nauwelijks in dit topic, omdat er wat mij betreft enorm denigrerend op gereageerd wordt. Dit bedoel ik niet op de man af, maar in het algemeen. Ik lees dit topic al een heel eind mee en heb best wel meningen en theorien om kritiek te weerleggen of te bediscussiren. Het gaat mij echter ook om de manier waarop. 'Super leuk' dat het een 'FOK' ding is om (vies)mad te roepen als iemand een andere mening heeft en dit een paar keer probeert uit te leggen. Dit doet mijn inziens afbraak op de kwaliteit van een goede discussie. Ik mis in dit topic het 'Agree to disagree' principe.
Website: Sneaker-forum.nl
  Moderator vrijdag 3 mei 2019 @ 11:25:45 #249
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_186582542
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:20 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Of de (minder) kritische mensen reageren niet of nauwelijks in dit topic, omdat er wat mij betreft enorm denigrerend op gereageerd wordt. Dit bedoel ik niet op de man af, maar in het algemeen. Ik lees dit topic al een heel eind mee en heb best wel meningen en theorien om kritiek te weerleggen of te bediscussiren. Het gaat mij echter ook om de manier waarop. 'Super leuk' dat het een 'FOK' ding is om (vies)mad te roepen als iemand een andere mening heeft en dit een paar keer probeert uit te leggen. Dit doet mijn inziens afbraak op de kwaliteit van een goede discussie. Ik mis in dit topic het 'Agree to disagree' principe.
Goede post
pi_186583037
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:20 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Of de (minder) kritische mensen reageren niet of nauwelijks in dit topic, omdat er wat mij betreft enorm denigrerend op gereageerd wordt. Dit bedoel ik niet op de man af, maar in het algemeen. Ik lees dit topic al een heel eind mee en heb best wel meningen en theorien om kritiek te weerleggen of te bediscussiren. Het gaat mij echter ook om de manier waarop. 'Super leuk' dat het een 'FOK' ding is om (vies)mad te roepen als iemand een andere mening heeft en dit een paar keer probeert uit te leggen. Dit doet mijn inziens afbraak op de kwaliteit van een goede discussie. Ik mis in dit topic het 'Agree to disagree' principe.
(vies)mad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 11:55:47 #251
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186583071
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 10:20 schreef So_Surreal het volgende:
Coolblue heeft bij hun TV's een producten filter serieus een optie Aanbevolen televisie gebruik met als optie 'Game of Thrones S08E03 kijken'

:')

[ afbeelding ]
Hehehehe
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_186583870
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef Momo... het volgende:

[..]

Goede post
Hier ben ik het niet mee eens
  vrijdag 3 mei 2019 @ 12:50:55 #253
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186583914
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:20 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Of de (minder) kritische mensen reageren niet of nauwelijks in dit topic, omdat er wat mij betreft enorm denigrerend op gereageerd wordt. Dit bedoel ik niet op de man af, maar in het algemeen. Ik lees dit topic al een heel eind mee en heb best wel meningen en theorien om kritiek te weerleggen of te bediscussiren. Het gaat mij echter ook om de manier waarop. 'Super leuk' dat het een 'FOK' ding is om (vies)mad te roepen als iemand een andere mening heeft en dit een paar keer probeert uit te leggen. Dit doet mijn inziens afbraak op de kwaliteit van een goede discussie. Ik mis in dit topic het 'Agree to disagree' principe.
De mensen met de kritiek hebben gewoon argumenten gegeven, en degene die juist niet die kritiek hebben komen dan alleen met opmerkingen als "Wat ben je zuur" of "Dan kijk je toch niet" wat helemaal geen goede discussies stimuleert en alleen ruimte wil laten voor positieve teksten.
Oh.
pi_186583959
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186584004
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De mensen met de kritiek hebben gewoon argumenten gegeven, en degene die juist niet die kritiek hebben komen dan alleen met opmerkingen als "Wat ben je zuur" of "Dan kijk je toch niet" wat helemaal geen goede discussies stimuleert en alleen ruimte wil laten voor positieve teksten.
Klopt. Het mes snijdt aan twee kanten.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 3 mei 2019 @ 12:59:07 #256
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186584055
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:53 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
:?
Oh.
pi_186584320
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

:?
Die zijn dood Hans
pi_186584332
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 10:20 schreef So_Surreal het volgende:
Coolblue heeft bij hun TV's een producten filter serieus een optie Aanbevolen televisie gebruik met als optie 'Game of Thrones S08E03 kijken'

:')

[ afbeelding ]
Die lui weten wel hoe marketing werkt.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 13:19:27 #259
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_186584390
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:20 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Of de (minder) kritische mensen reageren niet of nauwelijks in dit topic, omdat er wat mij betreft enorm denigrerend op gereageerd wordt. Dit bedoel ik niet op de man af, maar in het algemeen. Ik lees dit topic al een heel eind mee en heb best wel meningen en theorien om kritiek te weerleggen of te bediscussiren. Het gaat mij echter ook om de manier waarop. 'Super leuk' dat het een 'FOK' ding is om (vies)mad te roepen als iemand een andere mening heeft en dit een paar keer probeert uit te leggen. Dit doet mijn inziens afbraak op de kwaliteit van een goede discussie. Ik mis in dit topic het 'Agree to disagree' principe.
Ik ben gewoon een afleveringen kijker en kijk niet naar de analyses, makersvideo's enz. Daardoor mis ik ook dwarsverbanden tussen bijvoorbeeld dingen die in seizoen 2 gezegd zijn waardoor ik had kunnen weten hoe dingen nu in seizoen 8 lopen.

Misschien dat het inderdaad vanuit het analyse perspectief zoals dat hier in dit topic aangehangen wordt een waardeloze aflevering en even zo slecht plot was, maar:

Ik als afleveringen kijker heb genoten! 80 minuten lang was de spanning voelbaar van die eerst onzichtbare en later onverslaanbare vijand. De lead karakters hadden het zwaar en de nederlaag was dichtbij. En toen kwam de ontknoping uit een hoek die ik nooit aan zag komen. Geweldig!

Zonder alle background en analyses vond ik het een van de beste en zeker de meest intense aflevering van alle seizoenen tot nu toe. Ik heb ook de LOTR films gekeken (ook zonder analyses), bovendien in de bioscoop en daar vond ik de veldslagen stukken minder intens dan in deze aflevering.

Mijn gevoel was naderhand echt, wow, waar heb ik naar zitten kijken. Ik zou deze aflevering daarom minimaal een 9 geven. Maar respect voor jullie in depth analyses hoor :) Ik lees ze met veel plezier.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 13:32:24 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186584630
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:15 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Die zijn dood Hans
En waarom is dat grappig?
Oh.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 13:34:22 #261
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_186584653
Aflevering an sich was niets mis mee. Ondanks de lengte hebben ze het boeiend kunnen houden, wat verhaallijnen samen laten komen etc. En daarnaast, buiten het enorm donkere beeld, ook echt grafisch top. Zaten echt veel mooie shots in.

Je kunt er imo alleen niet omheen dat het einde wat gefabriceerd aanvoelt. Het verhaal is dat de NK weet ik hoeveel jaren wacht op deze kans. Je ziet dat hij heel terughoudend is in al zijn acties etc. en dan is het wel heel simplistisch dat Arya op het moment supreme aan komt springen, wordt tegengehouden, maar vervolgens met een tweede hand hem vernietigd.Past ook niet binnen de rest van de serie, omdat er al seizoenlang wordt geanticipeerd op dit gevecht.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 13:46:48 #262
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186584831
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 10:20 schreef So_Surreal het volgende:
Coolblue heeft bij hun TV's een producten filter serieus een optie Aanbevolen televisie gebruik met als optie 'Game of Thrones S08E03 kijken'

:')

[ afbeelding ]
"Televisie gebruik" is daar nog wel het meest :')-waardig, allemachtig.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 13:47:55 #263
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186584848
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:20 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Of de (minder) kritische mensen reageren niet of nauwelijks in dit topic, omdat er wat mij betreft enorm denigrerend op gereageerd wordt. Dit bedoel ik niet op de man af, maar in het algemeen. Ik lees dit topic al een heel eind mee en heb best wel meningen en theorien om kritiek te weerleggen of te bediscussiren. Het gaat mij echter ook om de manier waarop. 'Super leuk' dat het een 'FOK' ding is om (vies)mad te roepen als iemand een andere mening heeft en dit een paar keer probeert uit te leggen. Dit doet mijn inziens afbraak op de kwaliteit van een goede discussie. Ik mis in dit topic het 'Agree to disagree' principe.
_O_

"Als je het een topaflevering vond heb je het niet zo goed begrepen."
"Als je het een matige aflevering vond heb je niet goed gekeken."

Etc. Matig, slecht.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186584890
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En waarom is dat grappig?
Omdat het een Starwars plaatje is denk ik.
BFF met GGMM
  vrijdag 3 mei 2019 @ 13:54:29 #265
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186584922
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Omdat het een Starwars plaatje is denk ik.
Star Wars is echt heel slecht.
Oh.
pi_186584937
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Star Wars is echt heel slecht.
Je bent zelf slecht :6
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_186584978
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

_O_

"Als je het een topaflevering vond heb je het niet zo goed begrepen."
"Als je het een matige aflevering vond heb je niet goed gekeken."

Etc. Matig, slecht.
Ik vond het persoonlijk geen geweldige aflevering:

- erg donker
- aardig wat plot armour
- ondanks foreshadowing, toch een behoorlijke deus ex machina einde
- mijn verwachtingen waren misschien te hoog
- al vanaf Se1E01 verhalen over 'Winter is coming', is die nu alweer voorbij dan?
- vanaf de eerste keer dat Grey Worm, Jaime, Dany, Jon en Brienne 2 ziljard zombies overleefden, wist je al dat zij in elk geval zouden blijven leven

Het zal vast cinematografisch mooi zijn geweest, maar het was te donker om dat goed te kunnen beoordelen. En als ik enkel mooie beelden wil kan ik wel naar Planet Earth kijken.
BFF met GGMM
  vrijdag 3 mei 2019 @ 13:59:30 #268
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186584990
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:58 schreef DonRaja het volgende:
- erg donker
Had je maar een tv bij CoolBlue moeten kopen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_186585000
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:59 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Had je maar een tv bij CoolBlue moeten kopen.
Ja ok, dat is misschien mijn eigen fout dan. :+
BFF met GGMM
pi_186585010


:')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 3 mei 2019 @ 14:07:36 #271
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_186585088
Goede aflevering!

Wel wat op-/aanmerkingen; de tijdlijnen in de veldslag zijn wat ongeloofwaardig. Op het moment dat de NK aan zijn eind komt, lijkt het er op dat alles verloren is; de leger van de doden klimt overal overheen en zwermt massaal over Winterfell. De main characters kunnen nog net in leven blijven maar er staat een gigantische overmacht rondom hen. Vervolgens staan dezelfde karakters 10 minuten later nog steeds om zich heen te meppen. Als dan het hele dodenleger verkruimelt, staan er nog heel veel levende ridders en soldaten overeind. Terwijl je gezien de eerdere gebeurtenissen zou verwachten dat bijna iedereen dood zou moeten zijn.

Verder vind ik de bovennatuurlijke krachten van types als Bran en Melissandre behoorlijk tegenvallen. Melissandre kon wat zwaarden en een loopgraaf in vlammen zetten, maar vervolgens is ze niet meer te zien en knijpt er tussen uit. De verwachting werd geschapen dat zij een heel grote rol zou gaan spelen met haar magie, maar helemaal niks. En dan Bran / 3eyed Raven; waarom is die nu zo belangrijk voor de NK? Hij heeft heel veel achtergrondkennis en kan zich in beesten verplaatsen, maar wat voegde hij nu toe?

De volgende afleveringen zullen gaan over de strijd van Cersei/huurlingenleger/IJzereilanders tegen de gehavende alliantie. Ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 14:09:22 #272
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186585106
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vond het persoonlijk geen geweldige aflevering:

- erg donker
- aardig wat plot armour
- ondanks foreshadowing, toch een behoorlijke deus ex machina einde
- mijn verwachtingen waren misschien te hoog
- al vanaf Se1E01 verhalen over 'Winter is coming', is die nu alweer voorbij dan?
- vanaf de eerste keer dat Grey Worm, Jaime, Dany, Jon en Brienne 2 ziljard zombies overleefden, wist je al dat zij in elk geval zouden blijven leven

Het zal vast cinematografisch mooi zijn geweest, maar het was te donker om dat goed te kunnen beoordelen. En als ik enkel mooie beelden wil kan ik wel naar Planet Earth kijken.
Prima natuurlijk, maar het komt soms over alsof mensen het zelf niet leuk vonden en dan zeggen dat je het niet goed gezien hebt of het gewoon niet begrijpt als jij het wl leuk vond (geldt uiteraard niet voor iedereen). Alsof je, wanneer je een 'echte' fan bent, het automatisch niet leuk/mooi/genieten kon vinden.

Winter is overigens nog helemaal niet voorbij, die is net begonnen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186585139
Oh en dat hele leger strategie ding heb ik niet opgemerkt. Het enige wat ik dacht, was dat er wel erg weinig stenen lagen bij die katapults.
BFF met GGMM
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 14:12:20 #274
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186585143
Voor degenen die met Nederlandse ondertiteling kijken: worden de namen ook vertaald? Zoals Greyjoy wat in het Nederlands (zie ik nu) Grauwvreugd is? :'(
https://westeropedia.fandom.com/nl/wiki/Huis_Grauwvreugd
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 14:12:58 #275
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186585152
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:12 schreef DonRaja het volgende:
Oh en dat hele leger strategie ding heb ik niet opgemerkt. Het enige wat ik dacht, was dat er wel erg weinig stenen lagen bij die katapults.
Daarbij dacht ik vooral 'oh ja, wel logisch om die dingen niet oneindig door te laten vuren als die Dothraki daar bezig zijn'. Nou waren ze dat een half minuutje later niet meer.... :+ ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 mei 2019 @ 14:13:54 #276
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186585162
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Daarbij dacht ik vooral 'oh ja, wel logisch om die dingen niet oneindig door te laten vuren als die Dothraki daar bezig zijn'. Nou waren ze dat een half minuutje later niet meer.... :+ ;(
De Dothraki hadden niet eens dragonglass arakhs, dus wat was hun plan sowieso?
Oh.
pi_186585180
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De Dothraki hadden niet eens dragonglass arakhs, dus wat was hun plan sowieso?
Die hadden toch wel dragonglass? Daar was Gendry met z'n posse toch voor meegekomen?
BFF met GGMM
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 14:15:54 #278
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186585198
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De Dothraki hadden niet eens dragonglass arakhs, dus wat was hun plan sowieso?
"Hey, er begint er n te rennen. Kom we gaan er allemaal achteraan ALALALALALALALALALALA."

Ik geloof niet dat daar een plan achter zat, dat was gewoon een gevalletje zelfoverschatting. Als het echt een plan was geweest had iemand ook wel het signaal gegeven om aan te vallen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186585252
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]

"Hey, er begint er n te rennen. Kom we gaan er allemaal achteraan ALALALALALALALALALALA."

Ik geloof niet dat daar een plan achter zat, dat was gewoon een gevalletje zelfoverschatting. Als het echt een plan was geweest had iemand ook wel het signaal gegeven om aan te vallen :+
Oh ja, dat was het moment dat Ser Friendzone nog dacht ook plot armour te hebben. :+
BFF met GGMM
  Moderator vrijdag 3 mei 2019 @ 14:18:23 #280
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_186585254
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:12 schreef heywoodu het volgende:
Voor degenen die met Nederlandse ondertiteling kijken: worden de namen ook vertaald? Zoals Greyjoy wat in het Nederlands (zie ik nu) Grauwvreugd is? :'(
https://westeropedia.fandom.com/nl/wiki/Huis_Grauwvreugd
Zal Jan Sneeuw met hulp van Sam Terwijl en Arja Sterk op de ijzeren stoel terecht komen? Of tante Daniek ? :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 14:19:43 #281
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186585276
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:18 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh ja, dat was het moment dat Ser Friendzone nog dacht ook plot armour te hebben. :+
Toen hij terug kwam galopperen dacht ik dat hij een wight was :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186585283
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:12 schreef heywoodu het volgende:
Voor degenen die met Nederlandse ondertiteling kijken: worden de namen ook vertaald? Zoals Greyjoy wat in het Nederlands (zie ik nu) Grauwvreugd is? :'(
https://westeropedia.fandom.com/nl/wiki/Huis_Grauwvreugd
Zo te zien hebben ze alleen Greyjoy verneukt?
BFF met GGMM
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 14:21:02 #283
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186585297
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:18 schreef Momo... het volgende:

[..]

Zal Jan Sneeuw met hulp van Sam Terwijl en Arja Sterk op de ijzeren stoel terecht komen? Of tante Daniek ? :D
Jan Sneeuw, met Geest naast zich O+

Ook wel jammer dat Droefgeestig Edd dood is ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186585302
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Toen hij terug kwam galopperen dacht ik dat hij een wight was :@
Hij ging net te laat dood om een wight te worden. Zou toch wel de ultieme nachtmerrie zijn voor Dany, een ondode stalkert... :')
BFF met GGMM
pi_186585306
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:12 schreef heywoodu het volgende:
Voor degenen die met Nederlandse ondertiteling kijken: worden de namen ook vertaald? Zoals Greyjoy wat in het Nederlands (zie ik nu) Grauwvreugd is? :'(
https://westeropedia.fandom.com/nl/wiki/Huis_Grauwvreugd
"Winterfell" maar dan met n "l" :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 14:22:23 #286
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186585325
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij ging net te laat dood om een wight te worden. Zou toch wel de ultieme nachtmerrie zijn voor Dany, een ondode stalkert... :')
Wel een stalkert waar zij ook veel om gaf :+ En eentje met een hart van goud O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 mei 2019 @ 14:25:25 #287
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186585359
E
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wel een stalkert waar zij ook veel om gaf :+ En eentje met een hart van goud O+
Een beta-orbiter
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 3 mei 2019 @ 14:27:05 #288
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_186585372
Trouwens; de NK is dood, maar hoe zit het met de andere White Walkers?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 14:27:19 #289
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186585374
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
E
[..]

Een beta-orbiter
Nooit van gehoord.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186585400
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wel een stalkert waar zij ook veel om gaf :+ En eentje met een hart van goud O+
Als dat toch echt was, de vrouw van wie je houdt neukt iedereen behalve jou. Sterker nog, je moet op wacht staan terwijl ze dat doet. Er zijn er voor minder doorgedraaid. :')
BFF met GGMM
pi_186585404
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Trouwens; de NK is dood, maar hoe zit het met de andere White Walkers?
Allemaal in stukjes gebarsten.
BFF met GGMM
  vrijdag 3 mei 2019 @ 14:30:35 #292
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186585425
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die hadden toch wel dragonglass? Daar was Gendry met z'n posse toch voor meegekomen?
Zag er niet zo uit :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]

"Hey, er begint er n te rennen. Kom we gaan er allemaal achteraan ALALALALALALALALALALA."

Ik geloof niet dat daar een plan achter zat, dat was gewoon een gevalletje zelfoverschatting. Als het echt een plan was geweest had iemand ook wel het signaal gegeven om aan te vallen :+
Maar ze hebben dit voorbereid h, slaat nergens op dat iedereen er maar achter aan rent terwijl ze de tegenstander niet eens zien.
Oh.
pi_186585428
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:04 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Klopt. Dat loopt alleen met die Aemong/Aegon. Dat loopt ook zo dood als de pest, lol. Vond dat zelf ook niet echt leuk in dat historische boek trouwens. Teveel draken.
Welk boek is dat ookal weer, dat historische?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 14:31:11 #294
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186585430
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:28 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als dat toch echt was, de vrouw van wie je houdt neukt iedereen behalve jou. Sterker nog, je moet op wacht staan terwijl ze dat doet. Er zijn er voor minder doorgedraaid. :')
Ik zou er ook niet blij van worden :D Maar dat doet voor mij niks af aan het feit dat ik Jorah een topgozer vind, heb er ook vl meer mee dan gladjakker Daario.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 mei 2019 @ 14:31:17 #295
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186585434
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Trouwens; de NK is dood, maar hoe zit het met de andere White Walkers?
Ik hoop dat er nog wat leven in the Lands of Always Winter.
Oh.
pi_186585440
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:30 schreef Funzel het volgende:
Welk boek is dat ookal weer, dat historische?
Fire and Blood
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 14:32:02 #297
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186585446
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zag er niet zo uit :+
[..]

Maar ze hebben dit voorbereid h, slaat nergens op dat iedereen er maar achter aan rent terwijl ze de tegenstander niet eens zien.
Ja weet ik veel, ik ben ook geen Dothraki, maar ze lijken nogal overtuigd van hun tactiek: iedereen verliest als ze er gewoon volle bak op knallen. Maar ja, ondoden hebben daar redelijk hard schijt aan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186585447
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hoop dat er nog wat leven in the Lands of Always Winter.
Of dat er naast de Night King ook nog een Night Emperor rond loopt. :)
BFF met GGMM
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 mei 2019 @ 14:33:23 #299
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186585462
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Of dat er naast de Night King ook nog een Night Emperor rond loopt. :)
Of the Day King in het zuidelijke continent waar we nog nooit iets over gehoord hebben behalve dat Naath en de Summer Isles even genoemd zijn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 mei 2019 @ 14:33:50 #300
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_186585472
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Allemaal in stukjes gebarsten.
Hoezo? Ze zijn toch niet met de NK verbonden?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 3 mei 2019 @ 14:34:25 #301
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186585476
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Of dat er naast de Night King ook nog een Night Emperor rond loopt. :)
Die dan afgemaakt wordt door Robin Arryn die springend vanaf een adelaar op zijn schouders terecht komt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja weet ik veel, ik ben ook geen Dothraki, maar ze lijken nogal overtuigd van hun tactiek: iedereen verliest als ze er gewoon volle bak op knallen. Maar ja, ondoden hebben daar redelijk hard schijt aan.
Maar ze wisten toch dat de tegenstander ondoden waren en dat je dan al je Dothraki aan hun geeft? (lol) Denk echt dat ze met een goede tactiek nog steeds een toffe episode hadden kunnen maken, misschien hadden ze Erik ten Hag moeten inhuren.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')