SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Nee maar hoezo een goede beslissing, zoals VOldemort al zei hij had Dickon gewoon heir kunnen maken en Sam maester laten worden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je kunt Randyll Tarly wel een paar dingen kwalijk nemen, maar Sam naar de wall sturen was een goede beslissing. Je wilt nooit zo'n softie als head of the house.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik vind het overdreven dat er nu zoveel gezeken word op characters die slecht geschreven zouden zijn, terwijl ze in vorige seizoenen al meerdere domme en foute acties hebben uitgehaald wat ze in slechte en benarde posities heeft gebracht ( en waar ze ook makkelijk dood hadden kunnen gaan/plot armor hadden)quote:
En dan is letterlijk de enige optie hem eruit trappen en dreigen hem anders te vermoorden? Je kunt niet zeggen "nou, Dickon is een betere leider, dus hij wordt mijn opvolger"? Randyll is echt de kortzichtigheid zelve, wat een lul.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je kunt Randyll Tarly wel een paar dingen kwalijk nemen, maar Sam naar de wall sturen was een goede beslissing. Je wilt nooit zo'n softie als head of the house.
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:21 schreef MMaRsu het volgende:
Nee maar hoezo een goede beslissing, zoals VOldemort al zei hij had Dickon gewoon heir kunnen maken en Sam maester laten worden.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahahaha ze hebben de Night King gewoon halverwege het seizoen afgemaakt.
Hahahahaha.Daar nog twee afleveringen over doen zou ook zo voorspelbaar geweest zijn, en onnodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Niemand zegt ook dat het schrijfwerk pas sinds afgelopen maandag slecht is.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven dat er nu zoveel gezeken word op characters die slecht geschreven zouden zijn, terwijl ze in vorige seizoenen al meerdere domme en foute acties hebben uitgehaald wat ze in slechte en benarde posities heeft gebracht.
Denk aan Jorah
Tyrion
Jon
Arya
Bran
etc..
Vind het gewoon echt vet overdreven maargoed zal erover ophouden.
Waarom voorspelbaar? Omdat hij er uiteindelijk aan zou gaan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar nog twee afleveringen over doen zou ook zo voorspelbaar geweest zijn, en onnodig
Omdat hij een agressieve lamlul was. Een echt goed leider respecteert ook gewoon het enorme nut van maesters, wijze mensen, geleerden, artsen nota bene.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Maar zo te zien in dat filmpje was hij ook geen fan van de maesters.
Cersei in de volgende aflevering eraan zou ik ook tof vinden ipv pas in aflevering vijf of zesquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom voorspelbaar? Omdat hij er uiteindelijk aan zou gaan?
Dat is nu precies hetzelfde met Cersei, die gaat er uiteindelijk ook gewoon aan.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat het schrijfwerk pas sinds afgelopen maandag slecht is.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahahaha ze hebben de Night King gewoon halverwege het seizoen afgemaakt.
Hahahahaha.Dat vind ik stiekem niet zo erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Dat zou ik wél leuk vinden ja.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Cersei in de volgende aflevering eraan zou ik ook tof vinden ipv pas in aflevering vijf of zes
Jon wel ja. Das ook een mongool eerste klas qua veldslagen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven dat er nu zoveel gezeken word op characters die slecht geschreven zouden zijn, terwijl ze in vorige seizoenen al meerdere domme en foute acties hebben uitgehaald wat ze in slechte en benarde posities heeft gebracht ( en waar ze ook makkelijk dood hadden kunnen gaan/plot armor hadden)
Denk aan Jorah
Tyrion
Jon
Arya
Bran
etc..
Vind het gewoon echt vet overdreven maargoed zal erover ophouden.
Euron ook ja, gadverdamme wat een gaar figuur. "I'm gonna put a prince in your belly", cringe cringe cringe.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ik wél leuk vinden ja.
Zeker omdat die hele Cercei en vooral die Euron mij niet zo veel boeien.
Het is zeker een lul, maar ik begrijp zijn beslissing wel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan is letterlijk de enige optie hem eruit trappen en dreigen hem anders te vermoorden? Je kunt niet zeggen "nou, Dickon is een betere leider, dus hij wordt mijn opvolger"? Randyll is echt de kortzichtigheid zelve, wat een lul.
Ik hoop het echt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom voorspelbaar? Omdat hij er uiteindelijk aan zou gaan?
Dat is nu precies hetzelfde met Cersei, die gaat er uiteindelijk ook gewoon aan.
Ik denk ook dat het komt omdat er nu 2 groepen echt heel ver uit elkaar staan. Eén groep vond de aflevering he-le-maal geweldig en één groot spektakelstuk en anderen vonden er werkelijk niks aan of zagen het niet goed.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is wel een beetje het eerste dat ik er zoveel gemopper over zie.
Maar ik denk eerlijk waar dat dat gewoon komt omdat er nu zoveel fans die ook de boeken hebben gelezen ( en dus constant de show daarmee vergelijken ) nu niet meer ergens anders kunnen praten over hoe het verloopt.
In het begin had je vaak nog gesplitste topics met boeklezers en tv lezers ( tenminste op fora waar ik kom dan )
Het punt is niet dat de boekenlezers zeuren op verschillen, maar op gewoon hele achterlijke schrijfkeuzes die nergens op slaan. Met betere regisseurs zat er echt veel meer in.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is wel een beetje het eerste dat ik er zoveel gemopper over zie.
Maar ik denk eerlijk waar dat dat gewoon komt omdat er nu zoveel fans die ook de boeken hebben gelezen ( en dus constant de show daarmee vergelijken ) nu niet meer ergens anders kunnen praten over hoe het verloopt.
In het begin had je vaak nog gesplitste topics met boeklezers en tv lezers ( tenminste op fora waar ik kom dan )
Het was nu vooral voorspelbaar omdat ze er geen informatie meer bijgaven of het personage van de NK uitwerkten nee, maar het blijft een plotlijn die door de gehele serie vrij groot en intens was dus het blijft een slechte afhandeling.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Cersei in de volgende aflevering eraan zou ik ook tof vinden ipv pas in aflevering vijf of zes
En voorspelbaar als die strijd zelf uiteindelijk zo lang zou duren, nu werd het opgebouwd en in één aflevering was het patsboemklaar, topshow.
Dat sowieso. Het is net het echte leven ineens.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het komt omdat er nu 2 groepen echt heel ver uit elkaar staan. Eén groep vond de aflevering he-le-maal geweldig en één groot spektakelstuk en anderen vonden er werkelijk niks aan
Vond de White Walker verhaallijn een stuk boeiender dan Dumb & Dumber in King's Landing.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat vind ik stiekem niet zo erg.
Nou ja, dat is (oa) jouw mening, zeker geen feitquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was nu vooral voorspelbaar omdat ze er geen informatie meer bijgaven of het personage van de NK uitwerkten nee, maar het blijft een plotlijn die door de gehele serie vrij groot en intens was dus het blijft een slechte afhandeling.
Cersei heeft toch niks meer te verliezen nu, dus ik vind het niet zo interessant.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hoop het echt.
Net zoals Joffrey. Dat was ook zo'n genot om te zien, heerlijk.
Deze cunt mag van mij ook snel en op zieke wijze van de aardbodem worden geveegd in Westeros! Het was wel mooi toen ze zo hard getortured werd door die kerk dudes. Al waren die eigenlijk misschien nog wel erger dan Cersei. Wel netjes om die lui dan weer op te blazen.
Mooie memories <3
Dat had ik ja, die verhaallijnen vond ik ook al dom maar daarna kwam er een nieuwe storyline die wel tof was.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het komt omdat er nu 2 groepen echt heel ver uit elkaar staan. Eén groep vond de aflevering he-le-maal geweldig en één groot spektakelstuk en anderen vonden er werkelijk niks aan of zagen het niet goed.
Hiervoor waren het vaak wat kleinere dingen of dingen die iedereen wel bespottelijk vond (Arya-plot in seizoen 5 of 6 waar ze neergestoken wordt)
Dat is echt wel een beetje onzin man. Die shit heeft echt nooit front & center gestaan. In mijn ogen dan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
een plotlijn die door de gehele serie vrij groot was
Vraag me ook af wat de invloed van een regisseur bij een serie is ja, vooral nuances kan hij aanpassen maar de grote lijnen en dialogen staan toch al vast.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:29 schreef MMaRsu het volgende:
Een regisseur heeft niks met het verhaal van doen toch?
Die zombies boeiden me echt geen kut. Alleen de NK was interessant, maar dat was dus voor niks. En aangezien de boeken ooit afkomen, verwacht ik er ook niks meer van. Alleen ruzie tussen Dany en Jon kan nog genot worden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond de White Walker verhaallijn een stuk boeiender dan Dumb & Dumber in King's Landing.
Een dreiging zo groot opbouwen over alle seizoenen en hem dan laten sterven bij de eerste de beste veldslag in Westeros vind ik niet echt vervullend schrijfwerk, in zo'n endgame mogen de hoofdpersonen van mij nog wel wat langer het gevoel hebben dat ze kansloos zijnquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat is (oa) jouw mening, zeker geen feit
NK-personage uitwerken zit ik ook helemaal niet op te wachten, wordt 'ie veel te menselijk van.
Bedoelde de schrijvers. D&D aids.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag me ook af wat de invloed van een regisseur bij een serie is ja, vooral nuances kan hij aanpassen maar de grote lijnen en dialogen staan toch al vast.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Jon wel ja. Das ook een mongool eerste klas qua veldslagen.
Nou ja, precies dat vond ik dus juist wel mooi. Geen ellenlang gedoe puur 'omdat belangrijk', maar gewoon hup, mes erin en klaar.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een dreiging zo groot opbouwen over alle seizoenen en hem dan laten sterven bij de eerste de beste veldslag in Westeros vind ik niet echt vervullend schrijfwerk, in zo'n endgame mogen de hoofdpersonen van mij nog wel wat langer het gevoel hebben dat ze kansloos zijn
En daarom ook treurig dat de mensen in The South nog steeds die walkers niet hebben gezien, vind ik dan. Het was voor mij wel het belangrijkste en dat komt omdat de "Game of Thrones" ook al werd gespeeld in alle eeuwen ervoor (als je die historie een beetje kentquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is echt wel een beetje onzin man. Die shit heeft echt nooit front & center gestaan. In mijn ogen dan.
Het was altijd een dreiging die op de achtergrond bleef.
Natuurlijk was het een soort van driving force voor veel characters zoals Jon, maar voor veel characters waren Walkers een soort van grap. Natuurlijk wisten wij als kijker beter.
Hij is druk aan het schrijvenquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En aangezien de boeken ooit afkomen
Zoals met veel characters in GoT toch?quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, precies dat vond ik dus juist wel mooi. Geen ellenlang gedoe puur 'omdat belangrijk', maar gewoon hup, mes erin en klaar.
Fake news.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij is druk aan het schrijven
[ afbeelding ]
Nee die zombies zijn ook kut, dat ben ik met je eens (wat deden ze trouwens in die bibliotheek?)quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die zombies boeiden me echt geen kut. Alleen de NK was interessant, maar dat was dus voor niks. En aangezien de boeken ooit afkomen, verwacht ik er ook niks meer van. Alleen ruzie tussen Dany en Jon kan nog genot worden.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:38 schreef Nielsch het volgende:
Hoezo had Gendry niet een soort van kruisboog op de zijkant van de rolstoel van Bran gemonteerd waarmee hij een pijl naar de NK kon schieten?
Ze gaan wel de laatste episode regisseren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bedoelde de schrijvers. D&D aids.
Ja en, wat halen we nu uit dit verhaal? Ik las eerder iemand de vergelijking met Ned Stark maken die doodging, maar die ging eraan door zijn eigen fouten waardoor het logisch was dat hij eraan ging. De NK zijn motivaties zijn daarvoor te verwarrend om het echt vervullend te laten zijn, de ene keer is hij een machine en de andere keer is hij een mens met emoties en een show-off.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, precies dat vond ik dus juist wel mooi. Geen ellenlang gedoe puur 'omdat belangrijk', maar gewoon hup, mes erin en klaar.
Met één vinger tegelijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Fake news.![]()
Hij schrijft op een oude MS DOS computer/tekstverwerker.
Ook dat nog.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij is druk aan het schrijven
[ afbeelding ]
Opzich snap ik die gedachte wel. Aangezien de kans groot is dat die ze gemaakt heeft, alleen bij Hardhome vielen er helemaal geen Wights neer toen Jon een WW vermoorde toch? Hoop dat Bran nog wat uitlegt, maar daar geloof ik niet meer in. Snel door. Maar alles met die NK was vaag nu. Hij kon 1 minuut langer wachten en iedereen was dood behalve Bran.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die zombies zijn ook kut, dat ben ik met je eens (wat deden ze trouwens in die bibliotheek?)
Maar dat zijn toch gewoon de soldaten, maar de NK en de andere White Walkers hadden ze nog meer mee kunnen doen. En het is ook een beetje simpel dat ze wisten dat met de NK doden iedereen dood zou gaan, ze wisten toch ook niet hoe die baby's geturned werden? Al had Bran het vast gezien, maar die zegt toch nooit wat.
Oh, dat is níet een echt GIFje waarop hij daadwerkelijk aan het werk is? WTF.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Fake news.![]()
Hij schrijft op een oude MS DOS computer/tekstverwerker.
Resident Evil zombies uithangenquote:(wat deden ze trouwens in die bibliotheek?)
De NK ging dood omdat hij zijn defences liet zakken, hij was te verwaand, hij dacht dat hij al had gewonnen ( was ook wel redelijk waar natuurlijk ), en toen hij Arya vasthad dacht hij 100% niet dat zij hem zou kunnen killen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan wel de laatste episode regisseren.
[..]
Ja en, wat halen we nu uit dit verhaal? Ik las eerder iemand de vergelijking met Ned Stark maken die doodging, maar die ging eraan door zijn eigen fouten waardoor het logisch was dat hij eraan ging. De NK zijn motivaties zijn daarvoor te verwarrend om het echt vervullend te laten zijn, de ene keer is hij een machine en de andere keer is hij een mens met emoties en een show-off.
Nope, alhoewel we toen tijdens het vermoorden van die WW ook geen blik hadden op eventuele wights die neervielen. Ze hebben dit verder ook pas later bedacht omdat het zo makkelijker is.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Opzich snap ik die gedachte wel. Aangezien de kans groot is dat die ze gemaakt heeft, alleen bij Hardhome vielen er helemaal geen Wights neer toen Jon een WW vermoorde toch? Hoop dat Bran nog wat uitlegt, maar daar geloof ik niet meer in. Snel door.
Nou ja, iedereen daar (in die bibliotheek) was dood, dus vooral chillen en wachten tot ze iemand hadden om aan te vallen lijkt mequote:Op donderdag 2 mei 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die zombies zijn ook kut, dat ben ik met je eens (wat deden ze trouwens in die bibliotheek?)
Maar al die wights zijn er vooral om zoveel mogelijk mensen te doden terwijl de NK zegt waar ze heen moeten, lijkt me stug dat hij ze had geïnstrueerd om nog wat oude boeken terug te brengen van hem.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen daar (in die bibliotheek) was dood, dus vooral chillen en wachten tot ze iemand hadden om aan te vallen lijkt me
True, maar dat is allemaal wel erg diepgaand. Dat ga je in zo weinig episodes zonder bronmateriaal nooit redden. Hopelijk geeft die Spin-off nog wat voldoening.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope, alhoewel we toen tijdens het vermoorden van die WW ook geen blik hadden op eventuele wights die neervielen. Ze hebben dit verder ook pas later bedacht omdat het zo makkelijker is.
Toch vind ik het een te snelle conclusie, waarom zouden die Children of the Forest ook niet meer mensen hebben geturned tot White Walkers? Ze hadden er toch meerdere nodig in het vechten tegen de First Men.
Dit ja. NK was gewoon het kwaad. Klaar.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat is (oa) jouw mening, zeker geen feit
NK-personage uitwerken zit ik ook helemaal niet op te wachten, wordt 'ie veel te menselijk van.
Dan hadden ze dat karaktertrekje van hem wel beter mogen uitdiepen, en dat ze wisten dat het zijn zwakte wasquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De NK ging dood omdat hij zijn defences liet zakken, hij was te verwaand, hij dacht dat hij al had gewonnen ( was ook wel redelijk waar natuurlijk ), en toen hij Arya vasthad dacht hij 100% niet dat zij hem zou kunnen killen.
Dat hij een showoff is, maakt hem toch niet minder een moord machine. Laten we niet weer de discussie gaan houden dat het geen letterlijke robot is zonder emoties. Maar gewoon een force of nature die alleen maar om death iets geeft zeg maar.
Ik vond het een hele verademingquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:35 schreef heywoodu het volgende:
Dat was in elk geval niet in beeld nee, maar het kan natuurlijk ook zijn dat het gros van de aanvallende macht op Hardhome door andere White Walkers gemaakt was dan diegene die door Jon werd gedood.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Opzich snap ik die gedachte wel. Aangezien de kans groot is dat die ze gemaakt heeft, alleen bij Hardhome vielen er helemaal geen Wights neer toen Jon een WW vermoorde toch? Hoop dat Bran nog wat uitlegt, maar daar geloof ik niet meer in. Snel door. Maar alles met die NK was vaag nu. Hij kon 1 minuut langer wachten en iedereen was dood behalve Bran.
Hij heeft ze gewoon daarheen gestuurd ( het kasteel ), als de mensen dan 99% dood zijn dan zijn die zombies ook useless. Die gaan gewoon rondlopen totdat ze iets tegenkomen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar al die wights zijn er vooral om zoveel mogelijk mensen te doden terwijl de NK zegt waar ze heen moeten, lijkt me stug dat hij ze had geïnstrueerd om nog wat oude boeken terug te brengen van hem.
Dat wisten ze absoluut niet ( de characters in de show )! Dat heb ik ook niet gezegd hequote:Op donderdag 2 mei 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat karaktertrekje van hem wel beter mogen uitdiepen, en dat ze wisten dat het zijn zwakte was
Enige wat ik nog wel tof zou vinden is een shot op het einde waarin blijkt dat er nog ergens een WW leeft en waarmee ze impliceren dat het over een paar duizend jaar weer zover isquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
True, maar dat is allemaal wel erg diepgaand. Dat ga je in zo weinig episodes zonder bronmateriaal nooit redden. Hopelijk geeft die Spin-off nog wat voldoening.
Dat hebben ze daadwerkelijk hele aflevering lang gedaan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat karaktertrekje van hem wel beter mogen uitdiepen, en dat ze wisten dat het zijn zwakte was
Dat deden ze toch de hele aflevering juist, lol. Alleen Jamie heeft er al 50 vermoord met zijn linkerhand.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het een hele verademingIn de meeste films zie je alles zo hup dood gaan, maar als iemand dan 'belangrijk' is volgt een vechtscene van een kwartier
Heerlijk dit.
Je weet het niet, hij was duizenden jaren ver in het noorden geweest en die boetes worden dan wel echt retehoog, prima moment om ze stiekem ff terug te zetten.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar al die wights zijn er vooral om zoveel mogelijk mensen te doden terwijl de NK zegt waar ze heen moeten, lijkt me stug dat hij ze had geïnstrueerd om nog wat oude boeken terug te brengen van hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Met alles wat die vent op de planning heeft zou hij eigenlijk wel op die manier moeten schrijven.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, dat is níet een echt GIFje waarop hij daadwerkelijk aan het werk is? WTF.
Hij zou toch pas hebben gewonnen als werkelijk iedereen dood is? Dat is wanneer je hem ziet als 'Death' in elk geval. En er waren nog steeds wat mensen levend ten tijde van dat bibliotheekbezoek.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij heeft ze gewoon daarheen gestuurd ( het kasteel ), als de mensen dan 99% dood zijn dan zijn die zombies ook useless. Die gaan gewoon rondlopen totdat ze iets tegenkomen.
Hij zal ze vast niet continue besturen. Nogmaals hij dacht toch dat hij al had gewonnen ( voor zover ik kon zien )
Het ergste vind ik nog wel als de 'baas' echt honderd keer sterker is dan alle anderen. In films en series dan, zeg maar de grote baas van een criminele organisatie die dan echt een supermegavechter blijkt, véél beter dan zijn keihard getrainde bodyguards. Maar goed, nu dwaal ik af.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het een hele verademingIn de meeste films zie je alles zo hup dood gaan, maar als iemand dan 'belangrijk' is volgt een vechtscene van een kwartier
Heerlijk dit.
NK was stiekem niet de NK, topshow. Maar dat teken ook elke x en dat al vanaf episode 1. Ik verwacht nog steeds wel dat GGRM er iets meer mee bedoelde, dus ik hou op. Of Bran die nog wat weet. Die training moet toch IETS hebben opgeleverd op zijn J+R na, wat niemand boeit op Danny na.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Enige wat ik nog wel tof zou vinden is een shot op het einde waarin blijkt dat er nog ergens een WW leeft en waarmee ze impliceren dat het over een paar duizend jaar weer zover isAl denk ik ook dat ze het nu helemaal skippen en alleen focussen op de troon en dat Sam erover gaat schrijven in een boek en dat Tyrion een wijngaard begint.
Op de grond met gesloten ogen, die dan als allerlaatste shot ineens geopend worden, zoals bij Viserion.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Enige wat ik nog wel tof zou vinden is een shot op het einde waarin blijkt dat er nog ergens een WW leeft en waarmee ze impliceren dat het over een paar duizend jaar weer zover isAl denk ik ook dat ze het nu helemaal skippen en alleen focussen op de troon en dat Sam erover gaat schrijven in een boek en dat Tyrion een wijngaard begint.
Ja, en dezelfde mensen die dan nu over OMG PLOT ARMOOOOR zeuren willen wel dat NK dikke vette plot armor heeftquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog wel als de 'baas' echt honderd keer sterker is dan alle anderen. In films en series dan, zeg maar de grote baas van een criminele organisatie die dan echt een supermegavechter blijkt, véél beter dan zijn keihard getrainde bodyguards. Maar goed, nu dwaal ik af.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk geen enkele reden om het niet te doen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat wisten ze absoluut niet ( de characters in de show )! Dat heb ik ook niet gezegd he.
Arya had geluk dat hij niet gelijk haar nek brak. Maar volgens mij had die zoiets van " meisje wat denk je nou te kunnen doen tegen mij "
Ja het was deze aflevering ineens opvallend dat hij dat veel meer toonde, maar daarvoor vond ik het wel meevallen. Toen hij de vorige 3ER vermoordde was hij vrij emotieloos bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:48 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat hebben ze daadwerkelijk hele aflevering lang gedaan.
Arrogant loopje, vuile glimlach nadat hij uit het vuur kwam, arrogante kut blik toen hij even /ressurect deed terwijl Jon honderd meter verder op stond, voor Bran gaan staan en lekker staren i.p.v. meteen doden.
Bijna iedere keer dat je NK zag in aflevering drie droop er arrogantie van af. Zelfs in de vorige afleverlingen was dit zo.
Welk teken?quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
NK was stiekem niet de NK, topshow. Maar dat teken ook elke x en dat al vanaf episode 1. Ik verwacht nog steeds wel dat GGRM er iets meer mee bedoelde, dus ik hou op. Of Bran die nog wat weet. Die training moet toch IETS hebben opgeleverd op zijn J+R na, wat niemand boeit op Danny na.
Nee, hij zelf wilde alleen Bran. Hij wist sowieso al dat die wights alles verscheuren wat ook maar bij ze in de buurt komt. Die hoeft die alleen maar losjes een richting op te sturen natuurlijk. Mindless, zo zijn die zombies.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zou toch pas hebben gewonnen als werkelijk iedereen dood is? Dat is wanneer je hem ziet als 'Death' in elk geval. En er waren nog steeds wat mensen levend ten tijde van dat bibliotheekbezoek.
Omdat die bitchboi toch niks anders gaat doen dan een beetje wazig voor zich uit staren en creepy oneliners uitkramen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:38 schreef Nielsch het volgende:
Hoezo had Gendry niet een soort van kruisboog op de zijkant van de rolstoel van Bran gemonteerd waarmee hij een pijl naar de NK kon schieten?
Jon en de NK in een uitgebreide head-to-head zou wel het cliché aller clichés geweest zijn. Een beetje de Night King onder de clichés zeg maar, het cliché wat alle andere clichés gemaakt heeftquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Maar eigenlijk was deze battle scene van 90min niet genoeg, en wilden mensen nog meer battles zien tussen Jon en de NK begrijp ik ook van sommigen?
Of wilden jullie meer lore, minder doden en dat de NK dan uiteindelijk pas in de laatste episode Cersei ook killed, de survivors op het eilandje samen met Yara gaan zitten totdat de NK ook hen komt killen met zijn nieuw vergaarde dragons?
quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je weet het niet, hij was duizenden jaren ver in het noorden geweest en die boetes worden dan wel echt retehoog, prima moment om ze stiekem ff terug te zetten.Lijkt me niet dat deze wights verder echt een eigen wil hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Oh ja, ik wil nog even precies weten wat er met Varys gebeurde en wat die stem in het vuur zei enzo.quote:
Ja die limbs allemaal in een soort van rondje.quote:
In de eerste episode van GOT had hij allemaal dooien al neergelegd in het symbool van die boom.quote:
GRRM had er sowieso wel andere plannen mee denk ik, sowieso veel meer magie in de boeken die ze in de serie hebben geskipt (ook wel logisch hoor, anders wordt het nog wel veel ingewikkelder allemaal, en veel mensen geven blijkbaar meer om wie er op de troon komt en of Tormund gaat neuken met Brienne dan om de hele lore erachter).quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
NK was stiekem niet de NK, topshow. Maar dat teken ook elke x en dat al vanaf episode 1. Ik verwacht nog steeds wel dat GGRM er iets meer mee bedoelde, dus ik hou op. Of Bran die nog wat weet. Die training moet toch IETS hebben opgeleverd op zijn J+R na, wat niemand boeit op Danny na.
Dat sowieso. Maar ik denk dat hij A. verbaasd was dat zij uberhaupt bij hem ongehoord in de buurt kon komen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij had eigenlijk geen enkele reden om het niet te doen.
"Theon.....you're a good man, thank you" vond ik het enige echt leuke van Bran van de afgelopen tig seizoenen, maar dat vond ik dan ook wel gelijk écht tofquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Omdat die bitchboi toch niks anders gaat doen dan een beetje wazig voor zich uit staren en creepy oneliners uitkramen.
Tormund was wel een baas, maar wordt nu compleet uitgemolken. We weten nu wel dat hij Brienne wilquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GRRM had er sowieso wel andere plannen mee denk ik, sowieso veel meer magie in de boeken die ze in de serie hebben geskipt (ook wel logisch hoor, anders wordt het nog wel veel ingewikkelder allemaal, en veel mensen geven blijkbaar meer om wie er op de troon komt en of Tormund gaat neuken met Brienne dan om de hele lore erachter).
Precies, dus een beetje doelloos ronddwalen, zo rollen zombies.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat deze wights verder echt een eigen wil hadden.
Daar zeg je wat.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, ik wil nog even precies weten wat er met Varys gebeurde en wat die stem in het vuur zei enzo.
Ik ben niet zo van de battles nee, zeker niet met deze chaos (alleen de NK stukjes vond ik eigenlijk interessant). Maar ik had zeker meer lore willen hebben, en visions van Bran erover. En de foreshadowing ook wat subtieler gemaakt ipv dat Beric in S7 precies zei hoe het moest, en dat het ook zo uitkwam ipv dat ze het bijvoorbeeld fout hadden en dan iets nieuws moesten bedenken om de NK te killen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Maar eigenlijk was deze battle scene van 90min niet genoeg, en wilden mensen nog meer battles zien tussen Jon en de NK begrijp ik ook van sommigen?
Of wilden jullie meer lore, minder doden en dat de NK dan uiteindelijk pas in de laatste episode Cersei ook killed, de survivors op het eilandje samen met Yara gaan zitten totdat de NK ook hen komt killen met zijn nieuw vergaarde dragons?
Gewoon een boodschap: ik ga jullie doden. Zoietsquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja die limbs allemaal in een soort van rondje.
Ik las op een ander forum dat het volgens de boeken galactic genetic iets was? Dus Aliens?ben daar maar niet op ingegaan.
Wat boeit dat teken nou.
Net zoals bij Lost, je moet niet alle mysteries proberen te gaan oplossen. Daar bereik je alleen maar het tegenovergestelde mee. Dat het tegenvalt. Een mystery is tof omdat het een mystery is.
Eén van Crasters zonen als puber White Walker die in zijn emo-fase zit.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de grond met gesloten ogen, die dan als allerlaatste shot ineens geopend worden, zoals bij Viserion.
Dat is dus omdat het hele lore aspect zo goed als niet in de gehele serie aan bod komt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GRRM had er sowieso wel andere plannen mee denk ik, sowieso veel meer magie in de boeken die ze in de serie hebben geskipt (ook wel logisch hoor, anders wordt het nog wel veel ingewikkelder allemaal, en veel mensen geven blijkbaar meer om wie er op de troon komt en of Tormund gaat neuken met Brienne dan om de hele lore erachter).
Benieuwd hoe die doodgaat. Die krijgt echt al 3 seizoenen geld voor niks.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, ik wil nog even precies weten wat er met Varys gebeurde en wat die stem in het vuur zei enzo.
De NK is magisch en heeft duidelijk meer kwaliteiten dan de mensen (het turnen van doden, en geniale speerwerpkwaliteiten) en gaat dood door één steek terwijl in dezelfde aflevering dikke Sam de hele aflevering ligt te jammeren onder een berg zombies en geen schrammetje heeft.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, en dezelfde mensen die dan nu over OMG PLOT ARMOOOOR zeuren willen wel dat NK dikke vette plot armor heeft
Blijf het ook vaag vinden dat hij alleen Bran wilde tbh, ja hij wilde de historie van de mensheid uitroeien. Maar het is toch niet zo dat als Bran sterft ineens iedereen zijn herinneringen vergeet? Dus als dat wel zo was hadden ze dat veel beter mogen opbouwen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, hij zelf wilde alleen Bran. Hij wist sowieso al dat die wights alles verscheuren wat ook maar bij ze in de buurt komt. Die hoeft die alleen maar losjes een richting op te sturen natuurlijk. Mindless, zo zijn die zombies.
Maar die NK had in mijn ogen ook een hoop hoogmoed hoor.
En je weet wat ze zeggen over hoogmoed. Komt voor de val g
Dit zijn ze vergeten ben ik bang.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hele idee sloeg echt nergens op neequote:Op donderdag 2 mei 2019 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijf het ook vaag vinden dat hij alleen Bran wilde tbh, ja hij wilde de historie van de mensheid uitroeien. Maar het is toch niet zo dat als Bran sterft ineens iedereen zijn herinneringen vergeet? Dus als dat wel zo was hadden ze dat veel beter mogen opbouwen.
Goed harnas ook aangetrokken, dat had dus ook geen functie.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik denk dat hij A. verbaasd was dat zij uberhaupt bij hem ongehoord in de buurt kon komen.
En B. dacht hij ik heb haar al vast dus ze kan sws niks meer.
Maarja toen kwam C en was die alweer dood like a lil B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |