Oh nee hoor, heb 'm paar weken geleden ook gewoon gequoot. Ik ben niet zo kinderachtigquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef HPLC het volgende: [..] Je wilde gewoon Prof quoten, maar durfde dat niet zonder andere quotes erin te zetten
Wanneer gaan jullie je weer volwassen gedragen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nee hoor, heb 'm paar weken geleden ook gewoon gequoot. Ik ben niet zo kinderachtig
Hoezo julliequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie je weer volwassen gedragen?
is er iets tussen jullie, wat voor sappige drama heb ik gemist??quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nee hoor, heb 'm paar weken geleden ook gewoon gequoot. Ik ben niet zo kinderachtig
Hjb over Hans, dikzakquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had Hans is een lelijke steenpuist
Prof negeert mij weer om wat voor reden dan ookquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is er iets tussen jullie, wat voor sappige drama heb ik gemist??
Dat meisje past 9 keer in Hermanquote:
is dat onderdeel van zijn rollenspelquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Prof negeert mij weer om wat voor reden dan ook
Nou en sommige vrouwen zijn daar helemaal dol op.quote:
Oefquote:
Geen ideequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dat onderdeel van zijn rollenspel
Watquote:
seaux des juxquote:
Ik heb een zwak voor hulpeloze ginger pussy'squote:Op donderdag 2 mei 2019 14:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom ben je me de hele tijd aan het whiteknighten
Je voelt je dan net zo'n zeehond die een donkere schim onder zich door ziet schietenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom ben je me de hele tijd aan het whiteknighten
Is goed, is je moeder vrij vandaag?quote:
snap ik ergens welquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor hulpeloze ginger pussy's
quote:Op zondag 6 januari 2019 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je 1 dm gestuurd, ga nu niet stoer lopen doen omdat je je op je pik getrapt voelt omdat je je afgewezen voelt
spannend!quote:
godjezusquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:57 schreef Der_Mann het volgende:
volgens mycroft heeft Prof voor het laatst Cholo gequote in januari, kan dat kloppen
Zelden zo gelachenquote:
Mycroft is voor onzekere mensen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:57 schreef Der_Mann het volgende:
volgens mycroft heeft Prof voor het laatst Cholo gequote in januari, kan dat kloppen
haha wijoquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor hulpeloze ginger pussy's
dusquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mycroft is voor onzekere mensen.
Ook voor mensen met een wat minder geheugen dus laat je niet uit het veld slaan hoor.quote:
hij heeft gelukkig niet opgegeven, probeert nog steeds in het broekje te komen van elke vrouwelijke userquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:59 schreef scrupuleus het volgende:
Daarom is prof zo zuur de laatste tijd.
Al bijna 5 maanden, best knap, dat geef ik toe. Echt committed ben je danquote:
ik heb het nooit gemerkt, leuk hequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al bijna 5 maanden, best knap, dat geef ik toe. Echt committed ben je dan
Heel leuk jongenquote:
Isgoequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je volpompen achter het station, mag dat
Lol oprecht doet dit hem wel pijn, want ik weet heus wel dat ik nog steeds zijn favo fokker ben, anders care je niet zo veel om iemand vijf maanden te negerenquote:
Stop met drugsquote:
Het is aber, je hebt gelijk. Doe meer drugs, snuif jezelf een greppel inquote:
doet het je pijnquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lol oprecht doet dit hem wel pijn, want ik weet heus wel dat ik nog steeds zijn favo fokker ben, anders care je niet zo veel om iemand vijf maanden te negeren
Snuif nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is aber, je hebt gelijk. Doe meer drugs, snuif jezelf een greppel in
Ja hevigquote:
Begin ermeequote:
Dan ben je wel echt treurig, als je online moet zoeken naar chicks.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft gelukkig niet opgegeven, probeert nog steeds in het broekje te komen van elke vrouwelijke user
Dat is zoiets als vragen of ik liever aids heb of een soaquote:
aids is een soa wijsneusquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is zoiets als vragen of ik liever aids heb of een soa
Gezellig, mag ik ook in vbl scquote:
Hiv is een soa, wijsneusquote:
Voordeel van Aber is dat ze in ieder geval zelfspot heeft en niet continu wenst aanbeden te worden..quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is zoiets als vragen of ik liever aids heb of een soa
Wat ben je toch mad omdat ik je altijd vertel wat voor afgegleden drugssnol je geworden bentquote:
Natuurlijkquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:10 schreef Vollenhoven het volgende:
Dan ben je wel echt treurig, als je online moet zoeken naar chicks.
Meestal hebben dat soort vrouwen ook een steekje los.
is niet zo moeilijk als je gewoon paracetamol snuiftquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow ben je al zo lang wakker, echt crazy
Ja dat is zo, en ergens is het wel aandoenlijk maar migado die acts van haar zijn ook vermoeiendquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Voordeel van Aber is dat ze in ieder geval zelfspot heeft en niet continu wenst aanbeden te worden..
Nu welquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
o ja
ik heb geen van beide trouwens, plannen vnv?
Hehquote:
Jij altijd.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks aan de hand, alles onder controle.
Is ook jouw voordeel, veel beter dan die snolletjes die hier om de aandacht komen bedelen die ze, blijkbaar, thuis niet krijgen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat is zo, en ergens is het wel aandoenlijk maar migado die acts van haar zijn ook vermoeiend
waarom care je zoveel over alles en iedereen, doe toch eens NORMAALquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is ook jouw voordeel, veel beter dan die snolletjes die hier om de aandacht komen bedelen die ze, blijkbaar, thuis niet krijgen.
En dan serieus denken dat die gasten hier serieus geïnteresseerd zijn in dat achterlijke bloemetjesjurk
Volkomen achterlijke troela's
Hoezo is dat mijn voordeelquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is ook jouw voordeel, veel beter dan die snolletjes die hier om de aandacht komen bedelen die ze, blijkbaar, thuis niet krijgen.
En dan serieus denken dat die gasten hier serieus geïnteresseerd zijn in dat achterlijke bloemetjesjurk
Volkomen achterlijke troela's
als je een furry tekenboek hebt gekocht ga ik je 5 maanden negerenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb net zo'n tekenboek gekocht voor mijn dochter, die vind dat ook erg mooi
Rustig maar, je gaat toch niet scorenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom care je zoveel over alles en iedereen, doe toch eens NORMAAL
Hou het maar goed in de gaten dan...quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb net zo'n tekenboek gekocht voor mijn dochter, die vind dat ook erg mooi
Nee staan geen furry's inquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je een furry tekenboek hebt gekocht ga ik je 5 maanden negeren
bij wiequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Rustig maar, je gaat toch niet scoren
Oke maar wie ben jij? waar kom jij in ene vandaan? ook vbl?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |