Isgoequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je volpompen achter het station, mag dat
Lol oprecht doet dit hem wel pijn, want ik weet heus wel dat ik nog steeds zijn favo fokker ben, anders care je niet zo veel om iemand vijf maanden te negerenquote:
Stop met drugsquote:
Het is aber, je hebt gelijk. Doe meer drugs, snuif jezelf een greppel inquote:
doet het je pijnquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lol oprecht doet dit hem wel pijn, want ik weet heus wel dat ik nog steeds zijn favo fokker ben, anders care je niet zo veel om iemand vijf maanden te negeren
Snuif nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is aber, je hebt gelijk. Doe meer drugs, snuif jezelf een greppel in
Ja hevigquote:
Begin ermeequote:
Dan ben je wel echt treurig, als je online moet zoeken naar chicks.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft gelukkig niet opgegeven, probeert nog steeds in het broekje te komen van elke vrouwelijke user
Dat is zoiets als vragen of ik liever aids heb of een soaquote:
aids is een soa wijsneusquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is zoiets als vragen of ik liever aids heb of een soa
Gezellig, mag ik ook in vbl scquote:
Hiv is een soa, wijsneusquote:
Voordeel van Aber is dat ze in ieder geval zelfspot heeft en niet continu wenst aanbeden te worden..quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is zoiets als vragen of ik liever aids heb of een soa
Wat ben je toch mad omdat ik je altijd vertel wat voor afgegleden drugssnol je geworden bentquote:
Natuurlijkquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:10 schreef Vollenhoven het volgende:
Dan ben je wel echt treurig, als je online moet zoeken naar chicks.
Meestal hebben dat soort vrouwen ook een steekje los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |