Oh nee hoor, heb 'm paar weken geleden ook gewoon gequoot. Ik ben niet zo kinderachtigquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef HPLC het volgende: [..] Je wilde gewoon Prof quoten, maar durfde dat niet zonder andere quotes erin te zetten
Wanneer gaan jullie je weer volwassen gedragen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nee hoor, heb 'm paar weken geleden ook gewoon gequoot. Ik ben niet zo kinderachtig
Hoezo julliequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie je weer volwassen gedragen?
is er iets tussen jullie, wat voor sappige drama heb ik gemist??quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nee hoor, heb 'm paar weken geleden ook gewoon gequoot. Ik ben niet zo kinderachtig
Hjb over Hans, dikzakquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had Hans is een lelijke steenpuist
Prof negeert mij weer om wat voor reden dan ookquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is er iets tussen jullie, wat voor sappige drama heb ik gemist??
Dat meisje past 9 keer in Hermanquote:
is dat onderdeel van zijn rollenspelquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Prof negeert mij weer om wat voor reden dan ook
Nou en sommige vrouwen zijn daar helemaal dol op.quote:
Oefquote:
Geen ideequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dat onderdeel van zijn rollenspel
Watquote:
seaux des juxquote:
Ik heb een zwak voor hulpeloze ginger pussy'squote:Op donderdag 2 mei 2019 14:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom ben je me de hele tijd aan het whiteknighten
Je voelt je dan net zo'n zeehond die een donkere schim onder zich door ziet schietenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom ben je me de hele tijd aan het whiteknighten
Is goed, is je moeder vrij vandaag?quote:
snap ik ergens welquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor hulpeloze ginger pussy's
quote:Op zondag 6 januari 2019 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je 1 dm gestuurd, ga nu niet stoer lopen doen omdat je je op je pik getrapt voelt omdat je je afgewezen voelt
spannend!quote:
godjezusquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:57 schreef Der_Mann het volgende:
volgens mycroft heeft Prof voor het laatst Cholo gequote in januari, kan dat kloppen
Zelden zo gelachenquote:
Mycroft is voor onzekere mensen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:57 schreef Der_Mann het volgende:
volgens mycroft heeft Prof voor het laatst Cholo gequote in januari, kan dat kloppen
haha wijoquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor hulpeloze ginger pussy's
dusquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mycroft is voor onzekere mensen.
Ook voor mensen met een wat minder geheugen dus laat je niet uit het veld slaan hoor.quote:
hij heeft gelukkig niet opgegeven, probeert nog steeds in het broekje te komen van elke vrouwelijke userquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:59 schreef scrupuleus het volgende:
Daarom is prof zo zuur de laatste tijd.
Al bijna 5 maanden, best knap, dat geef ik toe. Echt committed ben je danquote:
ik heb het nooit gemerkt, leuk hequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al bijna 5 maanden, best knap, dat geef ik toe. Echt committed ben je dan
Heel leuk jongenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |