is niet zo moeilijk als je gewoon paracetamol snuiftquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow ben je al zo lang wakker, echt crazy
Ja dat is zo, en ergens is het wel aandoenlijk maar migado die acts van haar zijn ook vermoeiendquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Voordeel van Aber is dat ze in ieder geval zelfspot heeft en niet continu wenst aanbeden te worden..
Nu welquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
o ja
ik heb geen van beide trouwens, plannen vnv?
Hehquote:
Jij altijd.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks aan de hand, alles onder controle.
Is ook jouw voordeel, veel beter dan die snolletjes die hier om de aandacht komen bedelen die ze, blijkbaar, thuis niet krijgen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat is zo, en ergens is het wel aandoenlijk maar migado die acts van haar zijn ook vermoeiend
waarom care je zoveel over alles en iedereen, doe toch eens NORMAALquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is ook jouw voordeel, veel beter dan die snolletjes die hier om de aandacht komen bedelen die ze, blijkbaar, thuis niet krijgen.
En dan serieus denken dat die gasten hier serieus geïnteresseerd zijn in dat achterlijke bloemetjesjurk
Volkomen achterlijke troela's
Hoezo is dat mijn voordeelquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is ook jouw voordeel, veel beter dan die snolletjes die hier om de aandacht komen bedelen die ze, blijkbaar, thuis niet krijgen.
En dan serieus denken dat die gasten hier serieus geïnteresseerd zijn in dat achterlijke bloemetjesjurk
Volkomen achterlijke troela's
als je een furry tekenboek hebt gekocht ga ik je 5 maanden negerenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb net zo'n tekenboek gekocht voor mijn dochter, die vind dat ook erg mooi
Rustig maar, je gaat toch niet scorenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom care je zoveel over alles en iedereen, doe toch eens NORMAAL
Hou het maar goed in de gaten dan...quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb net zo'n tekenboek gekocht voor mijn dochter, die vind dat ook erg mooi
Nee staan geen furry's inquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je een furry tekenboek hebt gekocht ga ik je 5 maanden negeren
bij wiequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Rustig maar, je gaat toch niet scoren
Oke maar wie ben jij? waar kom jij in ene vandaan? ook vbl?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |