Rustig maar, je gaat toch niet scorenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom care je zoveel over alles en iedereen, doe toch eens NORMAAL
Hou het maar goed in de gaten dan...quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb net zo'n tekenboek gekocht voor mijn dochter, die vind dat ook erg mooi
Nee staan geen furry's inquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je een furry tekenboek hebt gekocht ga ik je 5 maanden negeren
bij wiequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Rustig maar, je gaat toch niet scoren
Oke maar wie ben jij? waar kom jij in ene vandaan? ook vbl?quote:
Dit kan niet zoveel kwaad, maak mij wel eens zorgen om haar facebook account. Gelukkig komt ze nog naar mij toe als vreemde mensen haar proberen aan te sprekenquote:
Geniet ervanquote:
Die jurkjes van samzz zijn anders altijd helemaal het eindequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is ook jouw voordeel, veel beter dan die snolletjes die hier om de aandacht komen bedelen die ze, blijkbaar, thuis niet krijgen.
En dan serieus denken dat die gasten hier serieus geïnteresseerd zijn in dat achterlijke bloemetjesjurk
Volkomen achterlijke troela's
Onderschat het niet. Dat is een ander gevaar, ja....quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dit kan niet zoveel kwaad, maak mij wel eens zorgen om haar facebook account. Gelukkig komt ze nog naar mij toe als vreemde mensen haar proberen aan te spreken
@Samzzquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is ook jouw voordeel, veel beter dan die snolletjes die hier om de aandacht komen bedelen die ze, blijkbaar, thuis niet krijgen.
En dan serieus denken dat die gasten hier serieus geïnteresseerd zijn in dat achterlijke bloemetjesjurk
Volkomen achterlijke troela's
Als ik er aan denk produceer ik al liters voorvochtquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geniet ervan
[..]
Die jurkjes van samzz zijn anders altijd helemaal het einde
Steek je haar eens op hahaquote:
Echt he, figuurtje hoor pfoequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik er aan denk produceer ik al liters voorvocht
Zeer goed figuur geen grapquote:
Jij komt nog klaar van een pot augurkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik er aan denk produceer ik al liters voorvocht
Mits ze dik en sappig genoeg zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij komt nog klaar van een pot augurken
En een fivehead hebben?quote:
Ik wou ook eens zo'n reactie, bedankt vriendquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Godverdetievus schele apenbeffer, garnalen kroket, yeti
Wowquote:
Ja nou en, was gewoon goeie grapquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
yeti ook
[..]
Wowwe hadden het alleen over het figuurtje, cholo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |