Hiv is een soa, wijsneusquote:
Voordeel van Aber is dat ze in ieder geval zelfspot heeft en niet continu wenst aanbeden te worden..quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is zoiets als vragen of ik liever aids heb of een soa
Wat ben je toch mad omdat ik je altijd vertel wat voor afgegleden drugssnol je geworden bentquote:
Natuurlijkquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:10 schreef Vollenhoven het volgende:
Dan ben je wel echt treurig, als je online moet zoeken naar chicks.
Meestal hebben dat soort vrouwen ook een steekje los.
is niet zo moeilijk als je gewoon paracetamol snuiftquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow ben je al zo lang wakker, echt crazy
Ja dat is zo, en ergens is het wel aandoenlijk maar migado die acts van haar zijn ook vermoeiendquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Voordeel van Aber is dat ze in ieder geval zelfspot heeft en niet continu wenst aanbeden te worden..
Nu welquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
o ja
ik heb geen van beide trouwens, plannen vnv?
Hehquote:
Jij altijd.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks aan de hand, alles onder controle.
Is ook jouw voordeel, veel beter dan die snolletjes die hier om de aandacht komen bedelen die ze, blijkbaar, thuis niet krijgen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat is zo, en ergens is het wel aandoenlijk maar migado die acts van haar zijn ook vermoeiend
waarom care je zoveel over alles en iedereen, doe toch eens NORMAALquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is ook jouw voordeel, veel beter dan die snolletjes die hier om de aandacht komen bedelen die ze, blijkbaar, thuis niet krijgen.
En dan serieus denken dat die gasten hier serieus geïnteresseerd zijn in dat achterlijke bloemetjesjurk
Volkomen achterlijke troela's
Hoezo is dat mijn voordeelquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is ook jouw voordeel, veel beter dan die snolletjes die hier om de aandacht komen bedelen die ze, blijkbaar, thuis niet krijgen.
En dan serieus denken dat die gasten hier serieus geïnteresseerd zijn in dat achterlijke bloemetjesjurk
als je een furry tekenboek hebt gekocht ga ik je 5 maanden negerenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb net zo'n tekenboek gekocht voor mijn dochter, die vind dat ook erg mooi
Rustig maar, je gaat toch niet scorenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom care je zoveel over alles en iedereen, doe toch eens NORMAAL
Hou het maar goed in de gaten dan...quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb net zo'n tekenboek gekocht voor mijn dochter, die vind dat ook erg mooi
Nee staan geen furry's inquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je een furry tekenboek hebt gekocht ga ik je 5 maanden negeren
bij wiequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Rustig maar, je gaat toch niet scoren
Oke maar wie ben jij? waar kom jij in ene vandaan? ook vbl?quote:
Dit kan niet zoveel kwaad, maak mij wel eens zorgen om haar facebook account. Gelukkig komt ze nog naar mij toe als vreemde mensen haar proberen aan te sprekenquote:
Geniet ervanquote:
Die jurkjes van samzz zijn anders altijd helemaal het eindequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Onderschat het niet. Dat is een ander gevaar, ja....quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dit kan niet zoveel kwaad, maak mij wel eens zorgen om haar facebook account. Gelukkig komt ze nog naar mij toe als vreemde mensen haar proberen aan te spreken
@Samzzquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als ik er aan denk produceer ik al liters voorvochtquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geniet ervan
[..]
Die jurkjes van samzz zijn anders altijd helemaal het einde
Steek je haar eens op hahaquote:
Echt he, figuurtje hoor pfoequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik er aan denk produceer ik al liters voorvocht
Zeer goed figuur geen grapquote:
Jij komt nog klaar van een pot augurkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik er aan denk produceer ik al liters voorvocht
Mits ze dik en sappig genoeg zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij komt nog klaar van een pot augurken
En een fivehead hebben?quote:
Ik wou ook eens zo'n reactie, bedankt vriendquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Godverdetievus schele apenbeffer, garnalen kroket, yeti
Wowquote:
Ja nou en, was gewoon goeie grapquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
yeti ook
[..]
Wowwe hadden het alleen over het figuurtje, cholo!
Hihiquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
yeti ook
[..]
Wowwe hadden het alleen over het figuurtje, cholo!
Is goed.quote:
Daar zitten figuren als Elan. Dat is zo'n plek waar ze de regels iets hebben aangepast om die mensen ook een plek te kunnen geven.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in VBL mag dat gewoon, ik snap er weer niks van
I bet when you have dreams, you don't have dreams, you have moviesquote:
Beetje KLB SC dusquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar zitten figuren als Elan. Dat is zo'n plek waar ze de regels iets hebben aangepast om die mensen ook een plek te kunnen geven.
Haha ja ik lig ook gewoon weer slap hier om die vent en wat ie zegtquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I bet when you have dreams, you don't have dreams, you have movies
Ja mooi, en toepasselijk lol ;p winkquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja ik lig ook gewoon weer slap hier om die vent en wat ie zegt![]()
geweldige film.
Blijf je bij Telfort?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja mooi, en toepasselijk lol ;p wink
Ja, Telfort wordt KPN ook, en alsnog goedkoper dan motherfucking ziggo of welke andere hoerenproviderquote:
Nice, beter wel dan ja.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, Telfort wordt KPN ook, en alsnog goedkoper dan motherfucking ziggo of welke andere hoerenprovider
Wel een beetje ja haha ;pquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja mooi, en toepasselijk lol ;p wink
Zodat je het niet hard kan maken en niet iedereen gaat janken dat ze ook willen vloeken wanneer ze het moeilijk hebben Daarbij wordt vergeten dat ze daar niet de keuze hebben om normaal te doen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar tijdens mijn vakantie kreeg ik de opdracht om de policy opnieuw te lezen en daarin stond dat iedereen gelijk wordt behandeld
owquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zodat je het niet hard kan maken en niet iedereen gaat janken dat ze ook willen vloeken wanneer ze het moeilijk hebben Daarbij wordt vergeten dat ze daar niet de keuze hebben om normaal te doen.
Brb, even tellen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
@:haags_kwartiertje hoeveel notes heb ik er bij in het laatste kwartier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |