I bet when you have dreams, you don't have dreams, you have moviesquote:
Beetje KLB SC dusquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar zitten figuren als Elan. Dat is zo'n plek waar ze de regels iets hebben aangepast om die mensen ook een plek te kunnen geven.
Haha ja ik lig ook gewoon weer slap hier om die vent en wat ie zegtquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I bet when you have dreams, you don't have dreams, you have movies
Ja mooi, en toepasselijk lol ;p winkquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja ik lig ook gewoon weer slap hier om die vent en wat ie zegt![]()
geweldige film.
Blijf je bij Telfort?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja mooi, en toepasselijk lol ;p wink
Ja, Telfort wordt KPN ook, en alsnog goedkoper dan motherfucking ziggo of welke andere hoerenproviderquote:
Nice, beter wel dan ja.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, Telfort wordt KPN ook, en alsnog goedkoper dan motherfucking ziggo of welke andere hoerenprovider
Wel een beetje ja haha ;pquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja mooi, en toepasselijk lol ;p wink
Zodat je het niet hard kan maken en niet iedereen gaat janken dat ze ook willen vloeken wanneer ze het moeilijk hebben Daarbij wordt vergeten dat ze daar niet de keuze hebben om normaal te doen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar tijdens mijn vakantie kreeg ik de opdracht om de policy opnieuw te lezen en daarin stond dat iedereen gelijk wordt behandeld
owquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zodat je het niet hard kan maken en niet iedereen gaat janken dat ze ook willen vloeken wanneer ze het moeilijk hebben Daarbij wordt vergeten dat ze daar niet de keuze hebben om normaal te doen.
Brb, even tellen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
@:haags_kwartiertje hoeveel notes heb ik er bij in het laatste kwartier
Nee hoor maar ben nu wel de tel kwijt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop niet dat ik een berisping krijg voor het vragen
Tot 7 tellen is ook moeilijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor maar ben nu wel de tel kwijt.
95% van jouw posts zijn in teltopics dus doe niet zo achterlijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor maar ben nu wel de tel kwijt.
jij kunt goed lezenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:48 schreef Vollenhoven het volgende:
Waarom werkt dat shownotes systeem maar half?
Je kan de notes van de laatste week niet inzien?
Notes hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:48 schreef Vollenhoven het volgende:
Waarom werkt dat shownotes systeem maar half?
Je kan de notes van de laatste week niet inzien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |