Ik overweeg ook nog even een pizzaatje te gaan tjappen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik stal net 2 heerlijke slices in mijn huig. Lekker man.²
Kun je tenminste wat langer schijten.quote:
nouja zeg Stijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kun je tenminste wat langer schijten.
Alsof hij die wedstrijd terug zou kijken (lol)quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kun je tenminste wat langer schijten.
Dat mag je pas over 24*7 = 140+28 = 168 uur doen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:12 schreef O_o_ het volgende:
Nog gefeliciteerd met het behalen van de CL-finale, trouwens, @:El-Stinho en JR-Style-93
Eigenlijk in Twente.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:10 schreef TLC het volgende:
De Europese carriere van Messi begon eigenlijk wel in Utrecht he
Ik ben geen Barcelona-fan hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:12 schreef O_o_ het volgende:
Nog gefeliciteerd met het behalen van de CL-finale, trouwens, @:El-Stinho en JR-Style-93
Hoi Bolasie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Alsof hij die wedstrijd terug zou kijken (lol)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spinazie roomkaas pizza BOHquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil niet heel relevant doen. Maar groente over je pizza, dan ben je de man.²
Lui varken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
Ik was pas om 11:00 wakker dus dit wordt geen vroegertje vannacht.
Het is vakantie, dan mag het.quote:
Je bent wel kritisch, zegquote:
Als Ajax naar de finale gaat en wint dan zie ik jou op het museumplein.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
Geld krijgen, sociale contacten onderhouden of uitbreiden, geld krijgen, een normaal dagritme hebben, geld krijgen, staat beter op je cv. Werken kent alleen maar voordelen.quote:
moet hij wetenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef TLC het volgende:
Ronaldo heeft vandaag een Bugatti van 11 miljoen Euro gekocht, je moet toch wat op n voetballoze dag
Grappig dit betoog op Dag van de Arbeid.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geld krijgen, sociale contacten onderhouden of uitbreiden, geld krijgen, een normaal dagritme hebben, geld krijgen, staat beter op je cv. Werken kent alleen maar voordelen.
Klopt allemaal. Komende periode heb ik het wel druk met school dus dat wordt lastig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geld krijgen, sociale contacten onderhouden of uitbreiden, geld krijgen, een normaal dagritme hebben, geld krijgen, staat beter op je cv. Werken kent alleen maar voordelen.
Vraagjequote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan zou ik wel je vmbo-diploma weglaten op je c.v..quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vraagje
maakt een Technische Universiteit op je cv het verschil als je voor een positie op het gebied van informatietechnologie solliciteert?
staat goed op je cvquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Messi speelt CL, Ronaldo shopt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef TLC het volgende:
Ronaldo heeft vandaag een Bugatti van 11 miljoen Euro gekocht, je moet toch wat op n voetballoze dag
Het komt wel heel dichtbij zoquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:10 schreef TLC het volgende:
De Europese carriere van Messi begon eigenlijk wel in Utrecht he
Ik 3 uur.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
Heb je al een postadres gehosseld?quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:09 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik 3 uur.
Toen sixpack Hertog gehaald, uitkering alweer bijna op
Ik heb wel een aanbod voor een kamer nu, voor de komende maanden, na deze maand.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:05 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Heb je al een postadres gehosseld?
nicequote:Op donderdag 2 mei 2019 01:07 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik heb wel een aanbod voor een kamer nu, voor de komende maanden, na deze maand.
Messi masterclass.quote:Op donderdag 2 mei 2019 04:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb helaas alles gemist.
Topshow?
Voor dat bedrag zeeeeer onderschat jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:08 schreef firefly3 het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Dembelegodhij mist een keer, who cares. Hij bepaald zowel het ritme van het team als de rust die hij uitstraalt. Ver onderschat.
Laatste man positionerings genot, lekker man, niks mis meequote:Op donderdag 2 mei 2019 10:41 schreef Ramboetan het volgende:
Ik vind van Dijk overschat. Doet vaak aan schijnverdedigen terwijl zn maten naast en voor hem het vuile werk opknappen.
Hebben ze toch echt aan zichzelf te danken. Heb alleen het laatste kwartier gezien maar die bal van Salah op de paal had er wel in gemogen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:48 schreef Schanulleke het volgende:
Wat zal Liverpool zich genaaid voelen. De hele wedstrijd beter zijn en er toch 3-0 afgaan.
Idd, hij zou evenveel als messi moeten krijgen want hij bepaaldquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor dat bedrag zeeeeer onderschat ja
Hele wedstrijd? Eerste half uur was Barca veel beter. Daarna countergenot.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:48 schreef Schanulleke het volgende:
Wat zal Liverpool zich genaaid voelen. De hele wedstrijd beter zijn en er toch 3-0 afgaan.
twitter:MelissaReddy_ twitterde op maandag 06-05-2019 om 13:08:47Jürgen Klopp on Mohamed Salah and Roberto Firmino ahead of #LFC's second-leg challenge against #FCB: "Both are not available for tomorrow."On Salah: "It is concussion. He feels ok, but it is not good enough from a medical point of view. He can play at the weekend." reageer retweet
morgen bedoel je? gaat Barca niet meer weggeven hoorquote:Op maandag 6 mei 2019 13:12 schreef PicoMMP het volgende:
Hopen op een wonder vanavond, tegen beter weten in.
Het is maandag hequote:Op maandag 6 mei 2019 13:12 schreef PicoMMP het volgende:
Hopen op een wonder vanavond, tegen beter weten in.
Denk dat ie op Leicester - City doeltquote:Op maandag 6 mei 2019 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
morgen bedoel je? gaat Barca niet meer weggeven hoor
Wie is Fermino?quote:Op maandag 6 mei 2019 14:33 schreef TLC het volgende:
Geen Salah en Fermino, dus van Dijk zal minstens 3 keer moeten raak koppen
Origi > Salah en Manéquote:Op maandag 6 mei 2019 14:33 schreef TLC het volgende:
Geen Salah en Fermino, dus van Dijk zal minstens 3 keer moeten raak koppen
Tja, een tegendoelpunt is ook dodelijk, en je speelt wel tegen Messi en Suarez. Vorige wedstrijd was niet eens zo heel slecht van Liverpool, had ook een paar keer kunnen scoren. Geen Salah helpt niet mee natuurlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je moet aanvallen, je moet scoren en dan begin je (dankzij blessures enzovoorts) met Milner en Henderson
Geen Dirk Kuytquote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Beste voetballer allertijden overslaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bican, Romário, Pelé, Puskás en Müller staan er nog voor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:41 schreef KingRoland het volgende:
niemand komt in de buurt van Messi en Ronaldo.
niemand.
IK ZEI NIEMAND KOMT IN DE BUURT VAN MESSI EN RONALDOquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Bican, Romário, Pelé, Puskás en Müller staan er nog voor.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
IK ZEI NIEMAND KOMT IN DE BUURT VAN MESSI EN RONALDO
NIEMAND
HyypiaGodquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Dudek, Babel, Aissaidi en Hyppia... tsja.
Tis wachten op de rode kaart voor die Albanische dwerg van een mafklapper.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:50 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik zie Liverpool nog wel terugkomen als ze er vol voor gaan.
Shaqiri genot in de basis?
Matige TT dan.quote:
Past wel bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:56 schreef Nober het volgende:
You'll never win a prize lijkt mij de juiste tekst.
Ian Rush natuurlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Dudek, Babel, Aissaidi en Hyppia... tsja.
Ki-Jana Hoeverquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:00 schreef TLC het volgende:
Speelt er ook niet een Nederlands jonkie bij Liverpool ? ik ben zn naam ff kwijt maar hij heeft wel wat speeltijd gehad in de PL
Jan Kromkamp.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:00 schreef TLC het volgende:
Speelt er ook niet een Nederlands jonkie bij Liverpool ? ik ben zn naam ff kwijt maar hij heeft wel wat speeltijd gehad in de PL
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welkom makker.
[..]
Welkom makker.
[..]
Oh, oké.
Sowquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welkom makker.
[..]
Welkom makker.
[..]
Oh, oké.
GOEIEDAG ZEGquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welkom makker.
[..]
Welkom makker.
[..]
Oh, oké.
koekoek zo danquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welkom makker.
[..]
Welkom makker.
[..]
Oh, oké.
Tijd voor wat groeihormoon weer!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hij is al uitgeput.. je merkt toch dat hij ouder aan het worden is
Lulquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welkom makker.
[..]
Welkom makker.
[..]
Oh, oké.
Hoorde vanmiddag nog een koekoek.quote:
@maxi-mus kent geen genade.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:03 schreef Coco. het volgende:
In klassiek VBL live topic stijl is de eerste sneer al uitgedeeld deze avond.
Here we go againquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die had helemaal niet meer mogen voetballen.
Ik kijk rustig mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd waar mijn vrienden @:Scrummie2.0 en @:KingRoland blijven
Dagjesvolk in Camp Nouquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:05 schreef PzKpfw het volgende:
Anfield heeft ongeveer de helft van de capaciteit van Nou Camp maar minstens 10x zoveel sfeer
was even een tussendoortjequote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Na 3 keer lezen moest ik nog steeds niet lachen.
Dit ja. Wedstrijd gaat als een nachtkaars uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Barcelona gaat deze 'storm' even overleven en zo counteren naar 0-1.
Ok.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is karma voor toen hij rood had moeten hebben tegen Porto
Oh, wat zaten wij mis.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ja. Wedstrijd gaat als een nachtkaars uit.
okquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat jij geen enkele storm overleefd. Je moet mij teveel hebben vandaag.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Wow rustig manke Nelis.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij geen enkele storm overleefd. Je moet mij teveel hebben vandaag.
Overigens: goaaal koekoek soooooow
Ben je er in de rust wel?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Op naar een knotsgekke avond! Veel plezier boys.
Nee, gewoon in het bos.quote:
overleefdquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij geen enkele storm overleefd. Je moet mij teveel hebben vandaag.
Overigens: goaaal koekoek soooooow
Ik ook, deze wedstrijd gaat als een nachtkaars uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Toch vermoed ik dat Barça wel naar een doelpunt countert.
Hebben een type Viergever nodig. De Ligt past helemaal niet bij ze.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:09 schreef TLC het volgende:
Die verdediging van Barca houdt ook niet over he
Mag ik wel hopen ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Toch vermoed ik dat Barça wel naar een doelpunt countert.
Wisten we al.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:09 schreef TLC het volgende:
Die verdediging van Barca houdt ook niet over he
Goed om te zien dat we elkaar rug hebben maat (als we dan toch hard afgaan, dan maar met zijn 2e)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook, deze wedstrijd gaat als een nachtkaars uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |