Ik heb wel een aanbod voor een kamer nu, voor de komende maanden, na deze maand.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:05 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Heb je al een postadres gehosseld?
nicequote:Op donderdag 2 mei 2019 01:07 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik heb wel een aanbod voor een kamer nu, voor de komende maanden, na deze maand.
Messi masterclass.quote:Op donderdag 2 mei 2019 04:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb helaas alles gemist.
Topshow?
Voor dat bedrag zeeeeer onderschat jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:08 schreef firefly3 het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Dembelegodhij mist een keer, who cares. Hij bepaald zowel het ritme van het team als de rust die hij uitstraalt. Ver onderschat.
Laatste man positionerings genot, lekker man, niks mis meequote:Op donderdag 2 mei 2019 10:41 schreef Ramboetan het volgende:
Ik vind van Dijk overschat. Doet vaak aan schijnverdedigen terwijl zn maten naast en voor hem het vuile werk opknappen.
Hebben ze toch echt aan zichzelf te danken. Heb alleen het laatste kwartier gezien maar die bal van Salah op de paal had er wel in gemogen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:48 schreef Schanulleke het volgende:
Wat zal Liverpool zich genaaid voelen. De hele wedstrijd beter zijn en er toch 3-0 afgaan.
Idd, hij zou evenveel als messi moeten krijgen want hij bepaaldquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor dat bedrag zeeeeer onderschat ja
Hele wedstrijd? Eerste half uur was Barca veel beter. Daarna countergenot.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:48 schreef Schanulleke het volgende:
Wat zal Liverpool zich genaaid voelen. De hele wedstrijd beter zijn en er toch 3-0 afgaan.
twitter:MelissaReddy_ twitterde op maandag 06-05-2019 om 13:08:47Jürgen Klopp on Mohamed Salah and Roberto Firmino ahead of #LFC's second-leg challenge against #FCB: "Both are not available for tomorrow."On Salah: "It is concussion. He feels ok, but it is not good enough from a medical point of view. He can play at the weekend." reageer retweet
morgen bedoel je? gaat Barca niet meer weggeven hoorquote:Op maandag 6 mei 2019 13:12 schreef PicoMMP het volgende:
Hopen op een wonder vanavond, tegen beter weten in.
Het is maandag hequote:Op maandag 6 mei 2019 13:12 schreef PicoMMP het volgende:
Hopen op een wonder vanavond, tegen beter weten in.
Denk dat ie op Leicester - City doeltquote:Op maandag 6 mei 2019 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
morgen bedoel je? gaat Barca niet meer weggeven hoor
Wie is Fermino?quote:Op maandag 6 mei 2019 14:33 schreef TLC het volgende:
Geen Salah en Fermino, dus van Dijk zal minstens 3 keer moeten raak koppen
Origi > Salah en Manéquote:Op maandag 6 mei 2019 14:33 schreef TLC het volgende:
Geen Salah en Fermino, dus van Dijk zal minstens 3 keer moeten raak koppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |