Lui varken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
Ik was pas om 11:00 wakker dus dit wordt geen vroegertje vannacht.
Het is vakantie, dan mag het.quote:
Je bent wel kritisch, zegquote:
Als Ajax naar de finale gaat en wint dan zie ik jou op het museumplein.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
Geld krijgen, sociale contacten onderhouden of uitbreiden, geld krijgen, een normaal dagritme hebben, geld krijgen, staat beter op je cv. Werken kent alleen maar voordelen.quote:
moet hij wetenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef TLC het volgende:
Ronaldo heeft vandaag een Bugatti van 11 miljoen Euro gekocht, je moet toch wat op n voetballoze dag
Grappig dit betoog op Dag van de Arbeid.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geld krijgen, sociale contacten onderhouden of uitbreiden, geld krijgen, een normaal dagritme hebben, geld krijgen, staat beter op je cv. Werken kent alleen maar voordelen.
Klopt allemaal. Komende periode heb ik het wel druk met school dus dat wordt lastig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geld krijgen, sociale contacten onderhouden of uitbreiden, geld krijgen, een normaal dagritme hebben, geld krijgen, staat beter op je cv. Werken kent alleen maar voordelen.
Vraagjequote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan zou ik wel je vmbo-diploma weglaten op je c.v..quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vraagje
maakt een Technische Universiteit op je cv het verschil als je voor een positie op het gebied van informatietechnologie solliciteert?
staat goed op je cvquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Messi speelt CL, Ronaldo shopt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:26 schreef TLC het volgende:
Ronaldo heeft vandaag een Bugatti van 11 miljoen Euro gekocht, je moet toch wat op n voetballoze dag
Het komt wel heel dichtbij zoquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:10 schreef TLC het volgende:
De Europese carriere van Messi begon eigenlijk wel in Utrecht he
Ik 3 uur.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
Heb je al een postadres gehosseld?quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:09 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik 3 uur.
Toen sixpack Hertog gehaald, uitkering alweer bijna op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |