Ik ben er redelijk tevreden over, behalve dat met die gratis movies & series (staat echt niks fatsoenlijks tussen), en ook dat pauze en terugspoelen-systeem laat erg te wensen over, hoewel het de laatste tijd minder rampzalig is dan wat ik gewend ben.quote:
Heb je die Next box al? GUI werkt lekker snel met dat ding. Echt een verademing t.o.v. die Horizon boxquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk tevreden over, behalve dat met die gratis movies & series (staat echt niks fatsoenlijks tussen), en ook dat pauze en terugspoelen-systeem laat erg te wensen over, hoewel het de laatste tijd minder rampzalig is dan wat ik gewend ben.
Dat werkt bij Telfort (glasvezelquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk tevreden over, behalve dat met die gratis movies & series (staat echt niks fatsoenlijks tussen), en ook dat pauze en terugspoelen-systeem laat erg te wensen over, hoewel het de laatste tijd minder rampzalig is dan wat ik gewend ben.
Welke zender?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
oh ik heb daar pas geleden een leuke serie ontdekt dus ik ben helemaal blij. Silicon Valley.
Ik ken wel zig ziglarquote:
das Lquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ziggo xl movies (of zoiets) wat je kunt kiezen als je ziggo en vodafone hebt.
Nou, ik vind dat nogal tegenvallenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat werkt bij Telfort (glasvezel) wel erg lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |