Ik ben er redelijk tevreden over, behalve dat met die gratis movies & series (staat echt niks fatsoenlijks tussen), en ook dat pauze en terugspoelen-systeem laat erg te wensen over, hoewel het de laatste tijd minder rampzalig is dan wat ik gewend ben.quote:
Heb je die Next box al? GUI werkt lekker snel met dat ding. Echt een verademing t.o.v. die Horizon boxquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk tevreden over, behalve dat met die gratis movies & series (staat echt niks fatsoenlijks tussen), en ook dat pauze en terugspoelen-systeem laat erg te wensen over, hoewel het de laatste tijd minder rampzalig is dan wat ik gewend ben.
Dat werkt bij Telfort (glasvezelquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk tevreden over, behalve dat met die gratis movies & series (staat echt niks fatsoenlijks tussen), en ook dat pauze en terugspoelen-systeem laat erg te wensen over, hoewel het de laatste tijd minder rampzalig is dan wat ik gewend ben.
Welke zender?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
oh ik heb daar pas geleden een leuke serie ontdekt dus ik ben helemaal blij. Silicon Valley.
Ik ken wel zig ziglarquote:
das Lquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ziggo xl movies (of zoiets) wat je kunt kiezen als je ziggo en vodafone hebt.
Nou, ik vind dat nogal tegenvallenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat werkt bij Telfort (glasvezel) wel erg lekker.
Ja ik wist de naam niet zo snel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
das L
XL is betalen, dan heb je ook de zenders er bij.... rtl lounge enzo...
Nog geen moment last van gehad... van ook maar iets eigenlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat nogal tegenvallenSpoel je Netflix even terug, blijft ie vasthangen
Moet het die combinatie zijn? Want ik heb wel Ziggo maar geen Vodafone.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ziggo xl movies (of zoiets) wat je kunt kiezen als je ziggo en vodafone hebt.
Yep is alleen voor ziggo en vodafone samen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Moet het die combinatie zijn? Want ik heb wel Ziggo maar geen Vodafone.
je kan als je geen VF hebt gewoon movie en series XL er bij kopen, heb je de L en de zenders, maakt samen XLquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Moet het die combinatie zijn? Want ik heb wel Ziggo maar geen Vodafone.
Zal eens informeren morgen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan als je geen VF hebt gewoon movie en series XL er bij kopen, heb je de L en de zenders, maakt samen XL
Nope, zal er eens naar kijken. Maar kun je die zo krijgen dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je die Next box al? GUI werkt lekker snel met dat ding. Echt een verademing t.o.v. die Horizon box
En dat heb ik dus ook regelmatig als ik gewoon een programma ff terugspoel of pauzeer.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat nogal tegenvallenSpoel je Netflix even terug, blijft ie vasthangen
Boh die kut horizon boxquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je die Next box al? GUI werkt lekker snel met dat ding. Echt een verademing t.o.v. die Horizon box
Bellen en zeggen dat je hem wil. Dan krijg je vanzelf een keer een mail en kan je hem bestellen. Grootschalige uitrol moet nog beginnen. Ik ben er echt tevreden over. Lekker snel. Verbruik laag, opstarten ook snel en voicecontrol werkt primaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, zal er eens naar kijken. Maar kun je die zo krijgen dan?
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Bellen en zeggen dat je hem wil. Dan krijg je vanzelf een keer een mail en kan je hem bestellen. Grootschalige uitrol moet nog beginnen. Ik ben er echt tevreden over. Lekker snel. Verbruik laag, opstarten ook snel en voicecontrol werkt prima
En hij maakt geen lawaai en loopt niet vastquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |