Waarom vergelijk jij presidenten met Hitler?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hitler hield ook van honden, Obama had ook een hond.
Ik zie een verband.
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 03-05-2019 om 19:06:31....We discussed Trade, Venezuela, Ukraine, North Korea, Nuclear Arms Control and even the “Russian Hoax.” Very productive talk! reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:17 schreef Ulx het volgende:
Anyway, Trump heeft anderhalf uur met Poetin gepraat over het rapport Mueller en geen enkele keer gezegd dat Rusland zich niet moet mengen in de Amerikaanse verkiezingen. Dat Trump een slappeling is staat nu buiten kijf.
Wacht even, jij bent werkelijk fan van Trump? Je gedrag in deze reeks is niet onderdeel van een of andere trollact?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:24 schreef Chivaz het volgende:
Eerlijk is eerlijk ULX je bent een true believer.
Beter dat dan een volgzame betacuck die denkt ze haar held Trump moet volgen omdat ze denkt dat Trump een alfaman is.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:24 schreef Chivaz het volgende:
Eerlijk is eerlijk ULX je bent een true believer.
Weten ze ook wel, je ziet het ook veel bij FvD. Hoort ook bij de slachtofferrol die ze aannemen. Boehoe de gemene MSM is tegen ons en ons idool. Weeeeh we mogen er niet voor uitkomen wie we zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:45 schreef Ulx het volgende:
Waarom zeggen trumpfans nooit dat ze trumpfan zijn? Alsof ze zelf weten dat ze fout zijn.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Beter dat dan een volgzame betacuck die denkt ze haar held Trump moet volgen omdat ze denkt dat Trump een alfaman is.
Ik moet zeggen, dat de mate van projectie bizarre vormen aanneemt, nu niet het net rondom Trump en Barr sluit, maar om Democraten. De posts worden ook steeds haatdragender en er wordt meer gescholden. Dat is toch allemaal niet nodig? Zeker als je pretendeert (veel) beter te zijn dan een Trump.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wacht even, jij bent werkelijk fan van Trump? Je gedrag in deze reeks is niet onderdeel van een of andere trollact?
En vervolgens janken dat mensen zelf verantwoordelijk zijn voor hun situatie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Weten ze ook wel, je ziet het ook veel bij FvD. Hoort ook bij de slachtofferrol die ze aannemen. Boehoe de gemene MSM is tegen ons en ons idool. Weeeeh we mogen er niet voor uitkomen wie we zijn![]()
Dus Trump en zijn fanboys doen dit?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:50 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moet zeggen, dat de mate van projectie bizarre vormen aanneemt, nu niet het net rondom Trump en Barr sluit, maar om Democraten. De posts worden ook steeds haatdragender en er wordt meer gescholden. Dat is toch allemaal niet nodig? Zeker als je pretendeert (veel) beter te zijn dan een Trump.
Waar scheld ik precies?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:50 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moet zeggen, dat de mate van projectie bizarre vormen aanneemt, nu niet het net rondom Trump en Barr sluit, maar om Democraten. De posts worden ook steeds haatdragender en er wordt meer gescholden. Dat is toch allemaal niet nodig? Zeker als je pretendeert (veel) beter te zijn dan een Trump.
Kijk en daarom nemen we je niet serieus. Omdat je hier wederom keihard liegt, terwijl je weet dat je liegt. En dan ga je weer vragen waar dan en moet het riedeltje overnieuw beginnen. En dat noemen ze trollen: Bewust liegen om de discussie te verstieren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:34 schreef Chivaz het volgende:
Vooral het gedeelte waar het rapport van Mueller uitkwam waar Trump werd vrijgepleit van collusion en in mindere mate obstruction.
Nee, dat is niet wat projectie betekent.quote:
Nergens. Maar je projecteert wel, wat dan ook de claim was.quote:
Hij liegt geen woord en dat weet jij eigenlijk ook wel. Hoe lang ga je die complotbullshit nou nog volhouden? Trump. Is. Niet. Schuldig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Kijk en daarom nemen we je niet serieus. Omdat je hier wederom keihard liegt, terwijl je weet dat je liegt. En dan ga je weer vragen waar dan en moet het riedeltje overnieuw beginnen. En dat noemen ze trollen: Bewust liegen om de discussie te verstieren.
Welke scheldwoorden zie je dan sneeuwvlokje? Dat je bizar hard projecteert is altijd duidelijk, dat je het zelf niet inziet is vrij tragisch. De totale ontkenning van het gefaal van Barr is ook veelzeggend. Gewoon een eigen realiteit die je hebt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:50 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat lult hij nou weer? Niemand weet toch meer van infrastructuur dan Donald Trump? Infrastructuur was toch makkelijk? Dat waren zijn woorden.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 13:56:15There is nothing easy about a USA Infrastructure Plan, especially when our great Country has spent an astounding 7 trillion dollars in the Middle East over the last 19 years, but I am looking hard at a bipartisan plan of 1 to 2 trillion dollars. Badly needed! reageer retweet
Omdat die kiezers verslaafd zijn aan virtue signalling, of in mooi Nederlands DEUGEN, dus.quote:It “gives people a chance to affirm their lack of prejudice," he said
https://www.foxnews.com/p(...)ng-that-hes-straight
Bepaalde informatie achterhouden is ook liegen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hij liegt geen woord en dat weet jij eigenlijk ook wel. Hoe lang ga je die complotbullshit nou nog volhouden? Trump. Is. Niet. Schuldig.
Het spijt me. Ik heb de feiten aan mijn kant. Het doel van het onderzoek, het rapport, de uitkomst, de definitie van conspiracy, de definitie van collusion. Dat noemen ze geen complot. Dat is gewoon realiteit. Pizzagate. Loose change. Miljoenen illegale stemmen. Dat zijn complotten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Hij liegt geen woord en dat weet jij eigenlijk ook wel. Hoe lang ga je die complotbullshit nou nog volhouden? Trump. Is. Niet. Schuldig.
De grote vraag is waarom is Mueller niet met een aanklacht gekomen of heeft hij niet aanbevolen om Trump te vervolgen?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik heb de feiten aan mijn kant. Het doel van het onderzoek, het rapport, de uitkomst, de definitie van conspiracy, de definitie van collusion. Dat noemen ze geen complot. Dat is gewoon realiteit. Pizzagate. Dat is een complot.
Dus "deugen" is de wil van het volk?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hier moest ik om lachen. Buttigieg verdringt Beto, omdat hij homo is. Want, volgens oud-Congresslid en homo Barney Frank:
[..]
Omdat die kiezers verslaafd zijn aan virtue signalling, of in mooi Nederlands DEUGEN, dus.Je bent niet echt tolerant maar bent vooral bezig met je imago als "goed mens".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |