Je zusquote:Op woensdag 1 mei 2019 08:44 schreef ElDinosaur het volgende:
o Nou vooruit, Famke Louise
Wat is deze.
Kuttopic.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is deze.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is deze.
Ik ook.quote:
Snel tevreden dan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij voldoet die aan de voorwaarden van Dino.
Te duur, had maar 5 cent over. Die zijn minimaal 10.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je al een heroinehoertje gepakt in Berlijn?
1 fles bier zoeken voor statiegeld en je was er alquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Te duur, had maar 5 cent over. Die zijn minimaal 10.
Heb ik geprobeerd maar de andere zwervers waren me steeds voor. Dan maar op een andere manier aan mn SOA-quotum komen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:21 schreef MCH het volgende:
[..]
1 fles bier zoeken voor statiegeld en je was er al
Vrijwillig, of wordt het mensen te heet onder de voeten?quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
lol, nieuw management bij voormalig team en de grote uitloop is begonnen.
Vrijwillig. Echt een treinongeluk in slow motion om te aanschouwen van de zijlijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrijwillig, of wordt het mensen te heet onder de voeten?
Ramptoerismequote:Op woensdag 1 mei 2019 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijg nu wel eindelijk de sappige details te horen.
Waarom krijgen wij die niet te horen hier.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijg nu wel eindelijk de sappige details te horen.
Daarvoor moet je ook wel een beetje de roddelnicht van de afdeling zijn, waarschijnlijk is dien datquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom krijgen wij die niet te horen hier.
Amerikaanse die binnengehaald is, weinig ervaring in de rol maar kende de juiste mensen. Alles wat al stond moest anders, ervaringen van mensen die er al werkten werden van de hand gedaan want ze wist alles wel. Die mensen krijgen nu te horen dat ze haar nooit geholpen hebben etcetcquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom krijgen wij die niet te horen hier.
Dat lag aan de medewerkers van toen en die gaan nu allemaal weg. Met nieuwe, gemotiveerde medewerkers gaat die opzet gegarandeerd slagen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Amerikaanse die binnengehaald is, weinig ervaring in de rol maar kende de juiste mensen. Alles wat al stond moest anders, ervaringen van mensen die er al werkten werden van de hand gedaan want ze wist alles wel. Die mensen krijgen nu te horen dat ze haar nooit geholpen hebben etcetcZe gaan weer terug naar een team opzet van 2 jaar terug wat toen gefaald is en er wordt niets gedaan om dezelfde valkuilen te ontwijken.
In 'her reality' zoals ze dat noemt vast wel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lag aan de medewerkers van toen en die gaan nu allemaal weg. Met nieuwe, gemotiveerde medewerkers gaat die opzet gegarandeerd slagen.
Dat zijn de beste.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vrijwillig. Echt een treinongeluk in slow motion om te aanschouwen van de zijlijn.
Hier zitten we een beetje in dezelfde cirkelquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Amerikaanse die binnengehaald is, weinig ervaring in de rol maar kende de juiste mensen. Alles wat al stond moest anders, ervaringen van mensen die er al werkten werden van de hand gedaan want ze wist alles wel. Die mensen krijgen nu te horen dat ze haar nooit geholpen hebben etcetcZe gaan weer terug naar een team opzet van 2 jaar terug wat toen gefaald is en er wordt niets gedaan om dezelfde valkuilen te ontwijken.
Ze kan mooi zingenquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
Wat doet die heroinehoer in deze topicje.
Al van meerdere mensen gehoord dat ze in gesprek zijn met mogelijk nieuwe werkgevers.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zitten we een beetje in dezelfde cirkel
Ik heb Q anders nog nooit horen zingen?quote:
Klinkt als een R&P'er. Welke username zou ze hebben in het datingtopic?quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In 'her reality' zoals ze dat noemt vast wel.
Naregenkomtzon gok ik.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een R&P'er. Welke username zou ze hebben in het datingtopic?
Seven,die is toch ook zo'n belangrijke managerquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een R&P'er. Welke username zou ze hebben in het datingtopic?
Nooit hard genoeg in mn noten getrapt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb Q anders nog nooit horen zingen?
Oh?quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Seven,die is toch ook zo'n belangrijke manager
Dat loopt meestal niet zo'n vaart. Degenen die hier het hardste roepen dat alles kut is die blijven wel gewoon zitten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Al van meerdere mensen gehoord dat ze in gesprek zijn met mogelijk nieuwe werkgevers.![]()
popcorn.gif
Alsof ze bij nieuwe werkgevers ook geen manager met ambities krijgen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat loopt meestal niet zo'n vaart. Degenen die hier het hardste roepen dat alles kut is die blijven wel gewoon zitten.
Van degene die dat hier zeggen weet ik wel dat ze niet zo'n moeite hebben om over te stappen. Zeker niet in deze markt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat loopt meestal niet zo'n vaart. Degenen die hier het hardste roepen dat alles kut is die blijven wel gewoon zitten.
Die doet veel noemenswaardigs op muzikaal vlak maar een geweldige zanger..?quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:44 schreef MCH het volgende:
De vrouwelijke Maynard James Keenan van onze generatie
quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die doet veel noemenswaardigs op muzikaal vlak maar een geweldige zanger..?
Dan wil ik Devin Townshend ook wel noemen.
Ik dacht ook niet dat hij per se zo'n geweldige zanger was, tot ik hem live zagquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die doet veel noemenswaardigs op muzikaal vlak maar een geweldige zanger..?
Dan wil ik Devin Townshend ook wel noemen.
Kreeg je een nat kruis van die skinny boy?quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat hij per se zo'n geweldige zanger was, tot ik hem live zag![]()
Toch wel een beetje impressed
Bij APC of Tool?quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat hij per se zo'n geweldige zanger was, tot ik hem live zag![]()
Beetje zoals mensen op fok eigenlijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja godver, die staat nog wel op mijn live verlanglijstje.quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
zo skinny is die niet meer andersquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Kreeg je een nat kruis van die skinny boy?
Ik wel, wil je mij nu raken?quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:09 schreef Halimede het volgende:
[..]
APC, Tool heb ik nog niet de eer mogen hebben live te zien. Maar binnenkort wel
Jeetjequote:Op woensdag 1 mei 2019 10:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ga maar aan je vriendin zitten met die vieze tengels van je
Waardeloos dialectquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:16 schreef Halimede het volgende:
[..]
verder weet ik het ook nietmijn Gronings is echt heel slecht
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ga maar aan je vriendin zitten met die vieze tengels van je
Raken met een honkbalknuppelquote:
Wachten op de user die een ander beeld had bij deze meet en face down, ass up gaat zitten om die knuppel te ontvangen.quote:
whehequote:Op woensdag 1 mei 2019 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wachten op de user die een ander beeld had bij deze meet en face down, ass up gaat zitten om die knuppel te ontvangen.
Welke user(s) gaat dit over?quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wachten op de user die een ander beeld had bij deze meet en face down, ass up gaat zitten om die knuppel te ontvangen.
Ik ben niet naïefquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vast degene die een trio voorstelde.
Oja klopt maar het is wel een fatsoenlijk dialect waar je met enige hooggeleidheid wel wat van kunt begrijpenquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Minderwaardigheidscomplex gespot. Fries is een taal, Gronings niet.
Wat ben jij toch vaak negatiefquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:48 schreef Harmankardon het volgende:
Gronings is echt extreem kut. Fries ook. En het verschil tussen een taal en een dialect is politiek, niet taalkundig.
Ah, ik ben d'r dan ook bij in AFAS. Zin anquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:09 schreef Halimede het volgende:
[..]
APC, Tool heb ik nog niet de eer mogen hebben live te zien. Maar binnenkort wel
Ik raak er triggered vanquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vooral als het met Groningen te maken heeft.
Eensquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:48 schreef Harmankardon het volgende:
Gronings is echt extreem kut. Fries ook. En het verschil tussen een taal en een dialect is politiek, niet taalkundig.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Na Brabants is Zeeuws wel echt een dialect voor downies
quote:
quote:
Toen je bowlingchick aan het kreunen was?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:25 schreef Vinniiee het volgende:
Zachte g vond ik eerst wel leuk, laatst achter gekomen dat ik me er best aan stoor
Zo debiel ja. Of een harde g.quote:
Brabants is niet lelijk nee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:16 schreef Allures het volgende:
Zo lang harman Brabants maar niet lelijk vind, vind ik alles prima verder
Toch? Hoop ik? Pls? Don't crush my dreams
Dat is Calandquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij voor feyenooit was.
Jij kan t weten, eh.quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Na Brabants is Zeeuws wel echt een dialect voor downies
Iedereen heeft toch wel eens woorden met z'n partner maar als ik al dat gezeik en struggles van Faxie en consorten lees met daten en partners dan kan ik beter bij haar blijvenquote:
Alles gaat met ups en downs toch maar over het algemeen dus wel?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel eens woorden met z'n partner maar als ik al dat gezeik en struggles van Faxie en consorten lees met daten en partners dan kan ik beter bij haar blijven
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Alles gaat met ups en downs toch maar over het algemeen dus wel?
Zo zie je maar, je hoeft niet perse een relatie te hebben om gezeik en struggles met vrouwen te hebben. Zonder relatie mis je alleen de goedmaakseks.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel eens woorden met z'n partner maar als ik al dat gezeik en struggles van Faxie en consorten lees met daten en partners dan kan ik beter bij haar blijven
quote:
quote:A reacher is the “one-down” partner who is dating someone who is somewhat out of their league. The settler is the “one-up” partner who could do better, but is choosing not to.
Hosti en settelen is geen goede combi.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:04 schreef Allures het volgende:
Omg zo ooit iemand gedate die daar steeds mee in zijn hoofd zat en daarmee de boel juist liep te saboteren
Alleen linkse nietsnutten want Dag van de arbeid.quote:
ARBEIT MACHT FREIquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen linkse nietsnutten want dag van de arbeid.
En nemen dan ook maar even de rest van de week vrij. Tot zover de “commitment” om issues op te lossen.quote:
In sommige landen vieren ze pasen ook een week later, dus die hadden maandag ook nog vrij.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En nemen dan ook maar even de rest van de week vrij. Tot zover de “commitment” om issues op te lossen.
Hier ook last van dus in die landen de hele week al niemand bereikbaar. Wel lekker rustig zo.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In sommige landen vieren ze pasen ook een week later, dus die hadden maandag ook nog vrij.
Kunnen die apen of jurken ook niks stuk maken tochquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook last van dus in die landen de hele week al niemand bereikbaar. Wel lekker rustig zo.
Er zijn 17 clubs die eerder de uitwedstrijd hebben gewonnen, daarvan zijn er 16 doorgegaan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe schatten jullie de kansen in voor Ajax?
Dat ze volgend jaar nog bestaan? Hoog.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat Jon wint en Dany sterft door een drakenhoorn in haar anus.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
En dat Lock het rook monster is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik denk dat Jon wint en Dany sterft door een drakenhoorn in haar anus.
Spoilers dude, die moet ik nog zienquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
En Bruce Willis is al de hele film dood.
Google weet dat vast welquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:53 schreef Allures het volgende:
Er zijn alleen mannen hier nu he?
Maakt het uit welke kant je riem uit wijst bij een vrouw?
Knopen op broeken en blousen zijn bij mannen en vrouwen anders dus ik dacht misschien welke kant je riem op zit ook maar dat weten de mannen hier vast niet
Volgens mij ook linksom of rechtsom ja, maar weet niet welke kant wat isquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:53 schreef Allures het volgende:
Knopen op broeken en blousen zijn bij mannen en vrouwen anders dus ik dacht misschien welke kant je riem op zit ook maar dat weten de mannen hier vast niet
En Fax?quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
Jack verdrinkt terwijl er genoeg plek was naast Rose. Na 27361 uren wandelen pleurt Frodo de ring alsnog in de lava. Sosa's huurmoordenaars krijgen Tony uiteindelijk te pakken. Michael heeft Fredo niet vergeven. Red komt in Zihuatanejo terecht. Simba wordt koning. Hans valt van het Nakatomi gebouw af.
Vrouwen links wijzend, mannen rechtsquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:53 schreef Allures het volgende:
wiki zegt vrouwen met de klok mee om je heen. Dan wijst je uiteinde naar rechts toch juist?quote:
Als je 'm om hebt gedaan wijst je uiteinde naar rechtsquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:07 schreef Allures het volgende:
[..]
wiki zegt vrouwen met de klok mee om je heen. Dan wijst je uiteinde naar rechts toch juist?
Mijn ruimtelijk inzicht is echt dat van een vrouw...
Ben jij rechtshangend?quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je 'm om hebt gedaan wijst je uiteinde naar rechts
Met de klok mee = je riem omdoen via de eerste lus direct links van de knoop/gulp, zodat uiteindelijk de gesp links zit en het uiteinde rechts.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:07 schreef Allures het volgende:
[..]
wiki zegt vrouwen met de klok mee om je heen. Dan wijst je uiteinde naar rechts toch juist?
Mijn ruimtelijk inzicht is echt dat van een vrouw...
Is ook anders. Ik heb thuis 1 riem wat blijkbaar een vrouwenriem is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:53 schreef Allures het volgende:
Nu moet je 'm ook als vrouw omdoen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Is ook anders. Ik heb thuis 1 riem wat blijkbaar een vrouwenriem is.
Dat is tegen de klok in.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met de klok mee = je riem omdoen via de eerste lus direct links van de knoop/gulp, zodat uiteindelijk de gesp links zit en het uiteinde rechts.
Oh ja, kut. Lekker wakker ben ikquote:
Waarom zou je 'm niet op de mannenmanier om kunnen doen? Gesp met een tekst of zo?quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Op de vrouwenmanier inderdaad als je dat misschien bedoeld.
Yupquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm niet op de mannenmanier om kunnen doen? Gesp met een tekst of zo?
Dat had je toch niet willen missenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh ja, kut. Lekker wakker ben ik
Had toch maar geen Ajax moeten kijken gisteren...
't Was niet verstandig omdat ik vanmorgen moest werken.quote:
Mijn voetbalchickiequote:Op woensdag 1 mei 2019 13:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh ja, kut. Lekker wakker ben ik
Had toch maar geen Ajax moeten kijken gisteren...
Ik ben daar inmiddels allemaal een beetje te oud voorquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:43 schreef Allures het volgende:
Dan moet je er nog even een kopen met juicy
zit allemaal tussen je oren hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben daar inmiddels allemaal een beetje te oud voor
Heb je een roze joggingbroek met juicy op je kont geprint?quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:43 schreef Allures het volgende:
Dan moet je er nog even een kopen met juicy
hadden ze niet in mijn maat. De juicy viel een beetje weg zo verloren in het midden met aan allebei de kanten nog een meter dus zijn ze gestopt met die makenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een joggingbroek met juicy op je kont geprint?
Snap ik.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:04 schreef Allures het volgende:
En als je dan liep werd ie zo opgegeten door die enorme hammen van billen. Enorm awkward allemaal
Dan schrijf je op dat ze die feestdagen heeft gewerkt en je geeft haar vrij.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:11 schreef Samzz het volgende:
We hebben de maand mei/juni een stagiaire, maar door de feestdagen komt die niet aan de uren die ze moet maken.
Hoe lossen jullie dat op? Wij hebben twee dingen voorgesteld:
De feestdagen ook werken of de feestdagen vrij en de gemiste uren na de officiële stageperiode inhalen.
Lijkt me netjes toch?
Ditquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dan schrijf je op dat ze die feestdagen heeft gewerkt en je geeft haar vrij.
Dat is netjes.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is netjes.
Serieus?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is netjes.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is netjes.
Ik wel en dat kon ik ook zeker waarderen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus?
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Beste tijd ooitquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Het idee achter een stage is leren, niet uurtjes draaien.
Ja snap ik, maar juist die feestdagen is het het drukste en het meest te leren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Het idee achter een stage is leren, niet uurtjes draaien.
Nou beter.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wel en dat kon ik ook zeker waarderen.
Maar wij deden hooggeleide stages, bij mbo is dat anders denk ikquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:20 schreef Allures het volgende:
Ik heb ook nooit een stage gehad waar uren zo letterlijk geteld werden geloof ik
Meer een periode dat je meedraaide
Ik kreeg niksquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beste tijd ooit![]()
Kreeg ook een dikke stagevergoeding
Ik heb bij beide stages zelfs een normaal salaris gekregen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beste tijd ooit![]()
Kreeg ook een dikke stagevergoeding
Mijn stages waren ook HBO/WO, maar heb mijn uren gewoon moeten maken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar wij deden hooggeleide stages, bij mbo is dat anders denk ik
Welke van de twee is het nou.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn stages waren ook HBO/WO, maar heb mijn uren gewoon moeten maken.
Volgens mij is juist dat niet de bedoelingquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Moet ook maar eens op zoek naar een stagiair voor de kutklusjes.
Johquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is juist dat niet de bedoeling.
Ik heb ook wo gedaan maar niet afgemaakt. Je moet je sheetje wat beter bijhouden.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Waarom werkt ze niet met de feestdagen dan?
En volgens de meesten hier is het het netst haar gewoon vrij te geven en de uren af te tekenen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:11 schreef Samzz het volgende:
We hebben de maand mei/juni een stagiaire, maar door de feestdagen komt die niet aan de uren die ze moet maken.
Hoe lossen jullie dat op? Wij hebben twee dingen voorgesteld:
De feestdagen ook werken of de feestdagen vrij en de gemiste uren na de officiële stageperiode inhalen.
Lijkt me netjes toch?
O jullie zijn dicht met de feestdagen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
En volgens de meesten hier is het het netst haar gewoon vrij te geven en de uren af te tekenen.
Nee, dan draaien we volop.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jullie zijn dicht met de feestdagen?
Of ik ben gewoon dom.
Zondequote:Op woensdag 1 mei 2019 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook wo gedaan maar niet afgemaakt. Je moet je sheetje wat beter bijhouden.
Daarom, ik snap niet waarom ze dan niet wordt ingeroosterd. Dat is toch het idee van een stage?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:29 schreef MCH het volgende:
Als ze wel op de feestdagen werkt dan weet ze gelijk hoe kut dat later is dus goede les
Dat je elk verplicht uurtje af vinkt? Nee toch.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom, ik snap niet waarom ze dan niet wordt ingeroosterd. Dat is toch het idee van een stage?
Ja, dus ook meedraaien op de drukke feestdagen en niet vrij krijgen omdat je een stagiairtje bent.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je elk verplicht uurtje af vinkt? Nee toch.
Tis de bedoeling dat je wat meekrijgt van het werk etc van welke richting je in gaat.
Al is het tegenwoordig volgens mij meer onbetaald bikkelen.
Blij dat jij mijn stagebegeleider niet was, fucking slavendrijverquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dus ook meedraaien op de drukke feestdagen en niet vrij krijgen omdat je een stagiairtje bent.
ik heb er maar 1 gehad maar die was fantastisch. Deed echt de helft van mijn werk. En gewoon super goedquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hoef geen stagiair meer te hebben; echt wisselenden ervaringen mee.
Stage is juist bedoeld om een bepaald aantal praktijk uren te halen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je elk verplicht uurtje af vinkt? Nee toch.
Tis de bedoeling dat je wat meekrijgt van het werk etc van welke richting je in gaat.
Al is het tegenwoordig volgens mij meer onbetaald bikkelen.
Wat maken die paar uren uit voor hetgeen dat je hebt geleerd?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Stage is juist bedoeld om een bepaald aantal praktijk uren te halen.
Een was ook erg goed; veel goede ideeën en kon zichzelf goed aan het werk houden. Andere die kwam consequent te laat en had sterallures.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:43 schreef Allures het volgende:
[..]
ik heb er maar 1 gehad maar die was fantastisch. Deed echt de helft van mijn werk. En gewoon super goed
Die zag zichzelf binnen een jaar als jouw manager?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat maken die paar uren uit voor hetgeen dat je hebt geleerd?
[..]
Een was ook erg goed; veel goede ideeën en kon zichzelf goed aan het werk houden. Andere die kwam consequent te laat en had sterallures.
Dat wilde ik natuurlijk niet hebben dus heb die na een paar weken maar naar huis gestuurd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die zag zichzelf binnen een jaar als jouw manager?
Toerisme ook.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:00 schreef Allures het volgende:
Ja in de horeca zou ik als begeleider vinden dat feestdagen er juist bijhoren
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wilde ik natuurlijk niet hebben dus heb die na een paar weken maar naar huis gestuurd.
Hij had al het idee dat hij op een bepaald niveau binnenkwam en boven een aantal mensen in het team stond. Enorm slechte eigenschap.
Nou ja, dat was mijn idee ook.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dus ook meedraaien op de drukke feestdagen en niet vrij krijgen omdat je een stagiairtje bent.
Maar bij de start van een stage worden dat soort dingen toch vastgelegd in een stageovereenkomst of iets dergelijks?quote:
Nou, zo streng is het ook allemaal niet. Want in principe is hemelvaart of Pinksteren een vrije dag, het is in mijn sector normaal om dan wel gewoon te werken en dan op een ander moment vrij.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Regels zijn regels. Je kan haar gewoon aan het werk zetten als je wil hoor
Staat niks over in de overeenkomst die we kregen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar bij de start van een stage worden dat soort dingen toch vastgelegd in een stageovereenkomst of iets dergelijks?
Nee, die gaat naar school. En komt stage lopen om ervaring op te doen in het werkveld.quote:
Ja ik bedoelde loopt diegene nu stage op dit momentquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die gaat naar school. En komt stage lopen om ervaring op te doen in het werkveld.
In de zorg ook en daar draaien ze ook in het weekend mee, nachtdienstje hier en daar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:07 schreef Samzz het volgende:
Nou goed, we horen wel wat ze wil.
In de sector waarin ik werk (toerisme) is met de feestdagen werken heel normaal.
Nee, die begint midden mei.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde loopt diegene nu stage op dit moment
Volgens mij mag je als stagiaire geen nachtdiensten draaien. Maar zeker weten doe ik het nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de zorg ook en daar draaien ze ook in het weekend mee, nachtdienstje hier en daar.
Zul je net zien dat de stagiaire aan haar bijbaan heeft doorgegeven welke weekenden en feestdagen ze ingeroosterd kan worden, omdat de onderwijsinstelling heeft doorgegeven dat stage alleen op reguliere schooldagen plaatsvindt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke. Nou, dan heeft ze net meivakantie gehad en kan het prima
Als de onderwijsinstelling dat heeft gezegd, dan is er ook niet de vraag of ze op feestdagen zou moeten stage lopen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Zul je net zien dat de stagiaire aan haar bijbaan heeft doorgegeven welke weekenden en feestdagen ze ingeroosterd kan worden, omdat de onderwijsinstelling heeft doorgegeven dat stage alleen op reguliere schooldagen plaatsvindt.
Heeft het ook niet.quote:
Ik gok dat laatstequote:Op woensdag 1 mei 2019 15:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heeft het ook niet.
Al twijfel ik nu even of dat niet bijv alleen in de eerste 2 jaar is en ze later wel meerdere weken achter elkaar stage liepen.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gewoon als ZZP'er stage lopen; altijd aan het werk
Mijn hele leven is een kindloze avondquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ff restaurantje geboekt voor een kinderloze avond
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn hele leven is een kindloze avond
Op je werk?quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:16 schreef ElDinosaur het volgende:
lol, daar is de aankondiging van nummer 2 die weg gaat.
popcorn.gif
Goed moment om even wat loonsverhoging te vragen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:16 schreef ElDinosaur het volgende:
lol, daar is de aankondiging van nummer 2 die weg gaat.
popcorn.gif
Jij trendsetterquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, in team waar ik tot een half jaar geleden in zat.
Hoe ben ik in hemelsnaam een tijger...?quote:
In bedquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe ben ik in hemelsnaam een tijger...?
Klopt. Ik ga meteen voor de nekslagader en speel dan een beetje met het steeds slapper wordende lichaam.quote:
Chinese horoscoop?quote:
O ja, daar heb jij haar mee weggejaagdquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal nog wel hamburgers aan het flippen zijn.
Denk 't wel. Maar verliezen de finale.quote:
Jammerquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk 't wel. Maar verliezen de finale.
Dat worden mooie scheetjes.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:02 schreef CherryLips het volgende:
De prei van gister was wel lekker. Vanavond aan de bloemkool
Wat.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
Friet Babi Pangang hier. Lekker multi culti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |