Je zusquote:Op woensdag 1 mei 2019 08:44 schreef ElDinosaur het volgende:
o Nou vooruit, Famke Louise
Wat is deze.
Kuttopic.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is deze.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is deze.
Ik ook.quote:
Snel tevreden dan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij voldoet die aan de voorwaarden van Dino.
Te duur, had maar 5 cent over. Die zijn minimaal 10.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je al een heroinehoertje gepakt in Berlijn?
1 fles bier zoeken voor statiegeld en je was er alquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Te duur, had maar 5 cent over. Die zijn minimaal 10.
Heb ik geprobeerd maar de andere zwervers waren me steeds voor. Dan maar op een andere manier aan mn SOA-quotum komen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:21 schreef MCH het volgende:
[..]
1 fles bier zoeken voor statiegeld en je was er al
Vrijwillig, of wordt het mensen te heet onder de voeten?quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
lol, nieuw management bij voormalig team en de grote uitloop is begonnen.
Vrijwillig. Echt een treinongeluk in slow motion om te aanschouwen van de zijlijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrijwillig, of wordt het mensen te heet onder de voeten?
Ramptoerismequote:Op woensdag 1 mei 2019 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijg nu wel eindelijk de sappige details te horen.
Waarom krijgen wij die niet te horen hier.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijg nu wel eindelijk de sappige details te horen.
Daarvoor moet je ook wel een beetje de roddelnicht van de afdeling zijn, waarschijnlijk is dien datquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom krijgen wij die niet te horen hier.
Amerikaanse die binnengehaald is, weinig ervaring in de rol maar kende de juiste mensen. Alles wat al stond moest anders, ervaringen van mensen die er al werkten werden van de hand gedaan want ze wist alles wel. Die mensen krijgen nu te horen dat ze haar nooit geholpen hebben etcetcquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom krijgen wij die niet te horen hier.
Dat lag aan de medewerkers van toen en die gaan nu allemaal weg. Met nieuwe, gemotiveerde medewerkers gaat die opzet gegarandeerd slagen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Amerikaanse die binnengehaald is, weinig ervaring in de rol maar kende de juiste mensen. Alles wat al stond moest anders, ervaringen van mensen die er al werkten werden van de hand gedaan want ze wist alles wel. Die mensen krijgen nu te horen dat ze haar nooit geholpen hebben etcetcZe gaan weer terug naar een team opzet van 2 jaar terug wat toen gefaald is en er wordt niets gedaan om dezelfde valkuilen te ontwijken.
In 'her reality' zoals ze dat noemt vast wel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lag aan de medewerkers van toen en die gaan nu allemaal weg. Met nieuwe, gemotiveerde medewerkers gaat die opzet gegarandeerd slagen.
Dat zijn de beste.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vrijwillig. Echt een treinongeluk in slow motion om te aanschouwen van de zijlijn.
Hier zitten we een beetje in dezelfde cirkelquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Amerikaanse die binnengehaald is, weinig ervaring in de rol maar kende de juiste mensen. Alles wat al stond moest anders, ervaringen van mensen die er al werkten werden van de hand gedaan want ze wist alles wel. Die mensen krijgen nu te horen dat ze haar nooit geholpen hebben etcetcZe gaan weer terug naar een team opzet van 2 jaar terug wat toen gefaald is en er wordt niets gedaan om dezelfde valkuilen te ontwijken.
Ze kan mooi zingenquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
Wat doet die heroinehoer in deze topicje.
Al van meerdere mensen gehoord dat ze in gesprek zijn met mogelijk nieuwe werkgevers.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zitten we een beetje in dezelfde cirkel
Ik heb Q anders nog nooit horen zingen?quote:
Klinkt als een R&P'er. Welke username zou ze hebben in het datingtopic?quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In 'her reality' zoals ze dat noemt vast wel.
Naregenkomtzon gok ik.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een R&P'er. Welke username zou ze hebben in het datingtopic?
Seven,die is toch ook zo'n belangrijke managerquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een R&P'er. Welke username zou ze hebben in het datingtopic?
Nooit hard genoeg in mn noten getrapt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb Q anders nog nooit horen zingen?
Oh?quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Seven,die is toch ook zo'n belangrijke manager
Dat loopt meestal niet zo'n vaart. Degenen die hier het hardste roepen dat alles kut is die blijven wel gewoon zitten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Al van meerdere mensen gehoord dat ze in gesprek zijn met mogelijk nieuwe werkgevers.![]()
popcorn.gif
Alsof ze bij nieuwe werkgevers ook geen manager met ambities krijgen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat loopt meestal niet zo'n vaart. Degenen die hier het hardste roepen dat alles kut is die blijven wel gewoon zitten.
Van degene die dat hier zeggen weet ik wel dat ze niet zo'n moeite hebben om over te stappen. Zeker niet in deze markt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat loopt meestal niet zo'n vaart. Degenen die hier het hardste roepen dat alles kut is die blijven wel gewoon zitten.
Die doet veel noemenswaardigs op muzikaal vlak maar een geweldige zanger..?quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:44 schreef MCH het volgende:
De vrouwelijke Maynard James Keenan van onze generatie
quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die doet veel noemenswaardigs op muzikaal vlak maar een geweldige zanger..?
Dan wil ik Devin Townshend ook wel noemen.
Ik dacht ook niet dat hij per se zo'n geweldige zanger was, tot ik hem live zagquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die doet veel noemenswaardigs op muzikaal vlak maar een geweldige zanger..?
Dan wil ik Devin Townshend ook wel noemen.
Kreeg je een nat kruis van die skinny boy?quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat hij per se zo'n geweldige zanger was, tot ik hem live zag![]()
Toch wel een beetje impressed
Bij APC of Tool?quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat hij per se zo'n geweldige zanger was, tot ik hem live zag![]()
Toch wel een beetje impressed
Beetje zoals mensen op fok eigenlijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |