Dat denk ik niet. Had ie toch niet gespeeldquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:49 schreef Groby het volgende:
Zou Kluivert ook balen dat hij weg is gegaan?
Kwam me al zo bekend voor.quote:
Die zit huilend voor de tv nuquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:49 schreef Groby het volgende:
Had die mooi hier op de bank kunnen zittenquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:49 schreef Groby het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:49 schreef MC-Morgan het volgende:
Dit wordt weer dringen bij de Haxball poorten.
In zo'n modern stadion zullen ze toch wel stoelverwarming hebben?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Had die mooi hier op de bank kunnen zitten
Ajax, onnodigquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:50 schreef Adames het volgende:
Dit gaat een smerige wedstrijd worden zo
Wie pakt rood
Denk dat het voor een moordenaarszoontje goed toeven is in Romequote:Op dinsdag 30 april 2019 21:49 schreef Groby het volgende:
Ajax als club zelf niet lijkt mij want die gast had best een verstorende invloed op het teamquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:49 schreef Groby het volgende:
Nico.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:50 schreef Adames het volgende:
Wie pakt rood
Huntelaarquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:50 schreef Adames het volgende:
Wie pakt rood
Ik eet niets.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:52 schreef Kermit. het volgende:
Eten jullie nu wel goed? Lekkere zoute snacks ofso?
Onana dus.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die kutVertonghen heeft Ajax toch uit de concentratie gehaald
RTquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:52 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=bJ3MnRvwtLc
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Ik hoop op blessures voor Ajax.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:50 schreef Adames het volgende:
Wie pakt rood
Ofso.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:52 schreef Kermit. het volgende:
Ik eet de kut van je moeder.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:52 schreef Kermit. het volgende:
Of voor een zondag. Prima toch?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:50 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Mwah, ben niet van die dames maar ik val wel op gezet na een paar Sonnema's
Flikker even lekker op met je kutbeker, Lenny. Teringdebiel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop op blessures voor Ajax.
Kort zegmaar. T/m zondag zou prima zijn.
Mooi laten staan dus.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wissel Schöne maar. Elke aanname van hem is verkeerd.
Necrofiel!quote:
Ja inderdaad, lekker netflixen en fruit etenquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Of voor een zondag. Prima toch?
Zag er beroerd uitquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:55 schreef cherrycoke het volgende:
hoe zal het met vertonghen zijn leek wel of ie van het velt gedragen werd.
Kotsen en al. Zag er niet best uit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:55 schreef cherrycoke het volgende:
Fikse hersenschudding en misschien gebroken neus denk ik?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:55 schreef cherrycoke het volgende:
veltquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:55 schreef cherrycoke het volgende:
Ik dacht: die stort straks nog ter plaatse in met een hersenschudding > coma > weg.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:55 schreef cherrycoke het volgende:
hont kad velt je weetzelfquote:
Velt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:55 schreef cherrycoke het volgende:
Nouri2.0quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik dacht: die stort straks nog ter plaatse in met een hersenschudding > coma > weg.
Toby hem laten koppen.quote:
ik zag dat zijn hoofd ging hangen en dat hij toen door twee man overeind gehouden moest worden,quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik dacht: die stort straks nog ter plaatse in met een hersenschudding > coma > weg.
Ekkelenkampquote:
En kotsen volgens mij?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik zag dat zijn hoofd ging hangen en dat hij toen door twee man overeind gehouden moest worden,
daar leek het wel op jaquote:
Nouja, ik denk dat ze bij de Spurs wel een arts hebben die weet hoe hij reanimatie moet toepassen.quote:
Maar bij mijn weten helpen reanimaties niet bij hersenbeschadigingen? Maar ik ben een nitwit met boerenverstand.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat ze bij de Spurs wel een arts hebben die weet hoe hij reanimatie moet toepassen.
Is ze nog lesbisch?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:59 schreef WethouderHekking het volgende:
Helene zit met Jan z,n kloten te spelen.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe laat moet Anderlecht? Hahahahahaha
Degenen die er best lekker uitzien zijn meestal niet 100% lesbisch, die vinden een echte pik vaak toch ook wel lekkerquote:
Veronica kijker gespot!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat was dit voor een kutanalyse? duurde letterlijk 30 seconden
ziggogodenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
KOMBINATIEVOETBALquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar bij mijn weten helpen reanimaties niet bij hersenbeschadigingen? Maar ik ben een nitwit met boerenverstand.
Anderlechtquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe laat moet Anderlecht? Hahahahahaha
Haha Veronica kijken als Ziggo beschikbaar is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:59 schreef WethouderHekking het volgende:
Helene zit met Jan z,n kloten te spelen.
Nounounouquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Flikker even lekker op met je kutbeker, Lenny. Teringdebiel.
Gelukkig ben ik niet voor Anderlechtquote:
KOEKOEKquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Flikker even lekker op met je kutbeker, Lenny. Teringdebiel.
Een paar rap liedjes makenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:02 schreef TLC het volgende:
Waarom is Ali B eigenlijk ooit beroemd geworden ? ik bedoel wat doet ie
Twee vingers in de lucht, kom op, kom op!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:02 schreef TLC het volgende:
Waarom is Ali B eigenlijk ooit beroemd geworden ? ik bedoel wat doet ie
Zal m'n bouwlamp even uit de schuur halen.quote:
@onlogisch @GGMMquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:03 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer zijn mensen achterop gaan gebruiken?
Walgelijke term
En sympathieke Mocro zijn.quote:
Niet naar Ziggo kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:03 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Wat een analyseEn ook niet doorhebben dat die keeper juist anticipeerde op het terugleggen van op den Beek bij de bijna 0-2. Hij kon hem niet terugleggen...
Echt, waar zit het voetbalverstand bij Veronica?
Vrijwillig Veronica kijken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:03 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Wat een analyseEn ook niet doorhebben dat die keeper juist anticipeerde op het terugleggen van op den Beek bij de bijna 0-2. Hij kon hem niet terugleggen...
Echt, waar zit het voetbalverstand bij Veronica?
China, Nigeria, India, Pakistan en nog meer van dat soort derde wereldlanden zijn nog slechter voor het milieu.quote:
En Blind ontsnapt ook al aan 2 kaarten met 2 heel domme overtredingen. Soms moet je net wat zakelijker zijn want je hebt geen bank om die spelers in de eventuele finale te missen.quote:
Welk milieu?quote:
Haten op El Sierdquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Ziggo is niks. Zit Koekoek er weer als commentator?
Ik wil Derksen horen, enige met verstand van zakenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:02 schreef Timooon het volgende:
[..]
Haha Veronica kijken als Ziggo beschikbaar is.
Nee Veronica is lekker.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Ziggo is niks. Zit Koekoek er weer als commentator?
Uitlokking tot majesteitschennis, gerapporteerd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Booooh heb je naaktpics van haar?
Heerenveen is subtop. De ploegen die jij noemt zitten daar weer onder...quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajax mag nog elk seizoen de CL winnen. Zolangde Nederlandse subtoppers zoals Utrecht , Vitesse en AZ er niets van bakken zullen ze nooit boven België geraken op de UEFA Ranking
Ik zet de vraag door naar @wereldgozer.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Booooh heb je naaktpics van haar?
Ga lekker met je pik spelen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajax mag nog elk seizoen de CL winnen. Zolang de Nederlandse subtoppers zoals Utrecht , Vitesse en AZ er niets van bakken zullen ze nooit boven België geraken op de UEFA Ranking
Doet het pijn jongen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajax mag nog elk seizoen de CL winnen. Zolang de Nederlandse subtoppers zoals Utrecht , Vitesse en AZ er niets van bakken zullen ze nooit boven België geraken op de UEFA Ranking
SOWquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom klagen de slechtste spelers altijd over andere mensen?
mooi eigen doelpunt van jou in match 1quote:
Daaromquote:
Lekker je vinger wijzen naar niet boreale mensen! Lekker makkelijk!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
China, Nigeria, India, Pakistan en nog meer van dat soort derde wereldlanden zijn nog slechter voor het milieu.
De milieuquote:
Voor die 30 seconden in de rustquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik wil Derksen horen, enige met verstand van zaken
UEFA Ranking veeg ik mijn kont aan af in een Belgische wc in de tuin bij gebrek aan een rioleringssysteem.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajax mag nog elk seizoen de CL winnen. Zolangde Nederlandse subtoppers zoals Utrecht , Vitesse en AZ er niets van bakken zullen ze nooit boven België geraken op de UEFA Ranking
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vertel het ons Davy. Als er één klager is dan ben jij het wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom klagen de slechtste spelers altijd over andere mensen?
Kut kutquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uitlokking tot majesteitschennis, gerapporteerd.
AZ heeft het anders best goed gedaan in Europa de afgelopen 10 jaren.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel het ons Davy. Als er één klager is dan ben jij het wel.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zet de vraag door naar @:wereldgozer.
Ik heb gewisseld in de rust.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:07 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
ik heb dit keer lekker ziggo aan, niks geen zure derksen
Pijn? eendagsvliegquote:
Ach als de centjes maar blijven komen is ie er zo weerquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Boskamp is boos![]()
De laatste keer dat ik hier geweest ben
Ik zal jou vertellen, als er nog een keer iemand aangespeeld wordt die die bal dan gewoon niet aanraakt omdat hij aan het typen is raak ik dat hele keukenkampioenhaxball niet meer aanquote:
Pasquote:
he, niet arrogant worden he, dat is onze job, jullie moeten beleefde, timide bourgondiers zijnquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met rokende banden vertrokken.quote:
TR meegepakt!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:11 schreef Zipportal het volgende:
Die Helene kan lekker de tering genieten.
@:wereldgozer
Ik voel jouw woede opkomen.
Thee-extractquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Wat hebben de Spurs geslikt in de rust?
Ik kop hem niet inquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Geen idee. Weet wel wat je moeder heeft geslikt in de rust.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
hehequote:Op dinsdag 30 april 2019 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat ze ook wat beter de weg kennen.
Dit is niet leukquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat ze ook wat beter de weg kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |