Welk milieu?quote:
Haten op El Sierdquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Ziggo is niks. Zit Koekoek er weer als commentator?
Ik wil Derksen horen, enige met verstand van zakenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:02 schreef Timooon het volgende:
[..]
Haha Veronica kijken als Ziggo beschikbaar is.
Nee Veronica is lekker.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Ziggo is niks. Zit Koekoek er weer als commentator?
Uitlokking tot majesteitschennis, gerapporteerd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Booooh heb je naaktpics van haar?
Heerenveen is subtop. De ploegen die jij noemt zitten daar weer onder...quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajax mag nog elk seizoen de CL winnen. Zolangde Nederlandse subtoppers zoals Utrecht , Vitesse en AZ er niets van bakken zullen ze nooit boven België geraken op de UEFA Ranking
Ik zet de vraag door naar @wereldgozer.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Booooh heb je naaktpics van haar?
Ga lekker met je pik spelen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajax mag nog elk seizoen de CL winnen. Zolang de Nederlandse subtoppers zoals Utrecht , Vitesse en AZ er niets van bakken zullen ze nooit boven België geraken op de UEFA Ranking
Doet het pijn jongen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajax mag nog elk seizoen de CL winnen. Zolang de Nederlandse subtoppers zoals Utrecht , Vitesse en AZ er niets van bakken zullen ze nooit boven België geraken op de UEFA Ranking
SOWquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom klagen de slechtste spelers altijd over andere mensen?
mooi eigen doelpunt van jou in match 1quote:
Daaromquote:
Lekker je vinger wijzen naar niet boreale mensen! Lekker makkelijk!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
China, Nigeria, India, Pakistan en nog meer van dat soort derde wereldlanden zijn nog slechter voor het milieu.
De milieuquote:
Voor die 30 seconden in de rustquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik wil Derksen horen, enige met verstand van zaken
UEFA Ranking veeg ik mijn kont aan af in een Belgische wc in de tuin bij gebrek aan een rioleringssysteem.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajax mag nog elk seizoen de CL winnen. Zolangde Nederlandse subtoppers zoals Utrecht , Vitesse en AZ er niets van bakken zullen ze nooit boven België geraken op de UEFA Ranking
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |