Ik dacht: die stort straks nog ter plaatse in met een hersenschudding > coma > weg.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:55 schreef cherrycoke het volgende:
hoe zal het met vertonghen zijn leek wel of ie van het velt gedragen werd.
hont kad velt je weetzelfquote:
Velt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:55 schreef cherrycoke het volgende:
hoe zal het met vertonghen zijn leek wel of ie van het velt gedragen werd.
Nouri2.0quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik dacht: die stort straks nog ter plaatse in met een hersenschudding > coma > weg.
Toby hem laten koppen.quote:
ik zag dat zijn hoofd ging hangen en dat hij toen door twee man overeind gehouden moest worden,quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik dacht: die stort straks nog ter plaatse in met een hersenschudding > coma > weg.
Ekkelenkampquote:
En kotsen volgens mij?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik zag dat zijn hoofd ging hangen en dat hij toen door twee man overeind gehouden moest worden,
daar leek het wel op jaquote:
Nouja, ik denk dat ze bij de Spurs wel een arts hebben die weet hoe hij reanimatie moet toepassen.quote:
Maar bij mijn weten helpen reanimaties niet bij hersenbeschadigingen? Maar ik ben een nitwit met boerenverstand.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat ze bij de Spurs wel een arts hebben die weet hoe hij reanimatie moet toepassen.
Is ze nog lesbisch?quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:59 schreef WethouderHekking het volgende:
Helene zit met Jan z,n kloten te spelen.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe laat moet Anderlecht? Hahahahahaha
Degenen die er best lekker uitzien zijn meestal niet 100% lesbisch, die vinden een echte pik vaak toch ook wel lekkerquote:
Veronica kijker gespot!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat was dit voor een kutanalyse? duurde letterlijk 30 seconden
ziggogodenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
KOMBINATIEVOETBALquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar bij mijn weten helpen reanimaties niet bij hersenbeschadigingen? Maar ik ben een nitwit met boerenverstand.
Anderlechtquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe laat moet Anderlecht? Hahahahahaha
Haha Veronica kijken als Ziggo beschikbaar is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:59 schreef WethouderHekking het volgende:
Helene zit met Jan z,n kloten te spelen.
Nounounouquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Flikker even lekker op met je kutbeker, Lenny. Teringdebiel.
Gelukkig ben ik niet voor Anderlechtquote:
KOEKOEKquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Flikker even lekker op met je kutbeker, Lenny. Teringdebiel.
Een paar rap liedjes makenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:02 schreef TLC het volgende:
Waarom is Ali B eigenlijk ooit beroemd geworden ? ik bedoel wat doet ie
Twee vingers in de lucht, kom op, kom op!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:02 schreef TLC het volgende:
Waarom is Ali B eigenlijk ooit beroemd geworden ? ik bedoel wat doet ie
Zal m'n bouwlamp even uit de schuur halen.quote:
@onlogisch @GGMMquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:03 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer zijn mensen achterop gaan gebruiken?
Walgelijke term
En sympathieke Mocro zijn.quote:
Niet naar Ziggo kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:03 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Wat een analyseEn ook niet doorhebben dat die keeper juist anticipeerde op het terugleggen van op den Beek bij de bijna 0-2. Hij kon hem niet terugleggen...
Echt, waar zit het voetbalverstand bij Veronica?
Vrijwillig Veronica kijken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:03 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Wat een analyseEn ook niet doorhebben dat die keeper juist anticipeerde op het terugleggen van op den Beek bij de bijna 0-2. Hij kon hem niet terugleggen...
Echt, waar zit het voetbalverstand bij Veronica?
China, Nigeria, India, Pakistan en nog meer van dat soort derde wereldlanden zijn nog slechter voor het milieu.quote:
En Blind ontsnapt ook al aan 2 kaarten met 2 heel domme overtredingen. Soms moet je net wat zakelijker zijn want je hebt geen bank om die spelers in de eventuele finale te missen.quote:
Welk milieu?quote:
Haten op El Sierdquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Ziggo is niks. Zit Koekoek er weer als commentator?
Ik wil Derksen horen, enige met verstand van zakenquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:02 schreef Timooon het volgende:
[..]
Haha Veronica kijken als Ziggo beschikbaar is.
Nee Veronica is lekker.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Ziggo is niks. Zit Koekoek er weer als commentator?
Uitlokking tot majesteitschennis, gerapporteerd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Booooh heb je naaktpics van haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |