abonnement Unibet Coolblue
pi_186523105




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.







De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
pi_186523127
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:26 schreef opreis het volgende:

[..]

En hij zit in een rolstoel en hij kan vogeltjes laten vliegen. Ik snap wel dat de NK bang van Bran is
Niet voor de fysieke Bran, wel voor de mentale Bran.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186523134
Enfin; hopen dat ze de Magiër van Feist ooit gaan verfilmen. Prima boekjes zijn dat.
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:31:07 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_186523161
Jammer dat Sam niet dood is.
Moeten we weer een aflevering kijken naar die verkrampte dikke kop alsof hij constant moet schijten.
pi_186523176
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat is toch uitgelegd in het verhaal. Bran wordt gezien als het geheugen van de mensheid.
Dat is toch een flauwe kul reden? Het geheugen van de mensheid, maar niemand van de mensheid heeft er enig weet van. Doet geen fuck. Als hij een hekel heeft aan mensen en die dood wil hebben als wraak zou dat al betere motivatie zijn. Maar in boeken staan ook dingen. Andere mensen hebben ook een geheugen, waarom is dat een probleem voor de NK?
pi_186523181
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:06 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Maar welke series vind je nu mooier dan GoT S1? qua sets/looks etc
Inmiddels had ik gezien dat ik jou maar moeilijk serieus kan nemen. Je hebt in elke topic reeks wel een clown, en voor mij ben jij dat hier. Vandaar dat dit dan ook de laatste reactie is die ik op je doe.
pi_186523187
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:29 schreef Montagui het volgende:

[..]

Niet voor de fysieke Bran, wel voor de mentale Bran.
Waarom is hij bang voor de mentale Bran?
pi_186523194
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:25 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Fantasy is het allemaal hé.
Dat vind ik zo'n onzin argument.
Fantasy is juist zo tof als het binnen in zijn eigen regels blijft. Er zijn undead zombies, leuk. Maar als je dan gezien wordt door een grote groep undead zombies en die groep valt je met zijn allen aan en bijt je kapot, dan hoor je gewoon dood te zijn. Niet in de volgende scene weer tegen andere undead zombies te vechten. Dat is niet fantasy, dat is slecht schrijfwerk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:28 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ze is een master assassin..
Zo kan ik natuurlijk overal wel iets moois van maken. Dan voorspel ik bij deze alvast dat Arya ook Cersei dood maakt.
Vanuit het niets zal Cersei door Arya besprongen worden terwijl ze een gesprek voert met allemaal soldaten om haar heen. Het fragment ervoor was Arya namelijk richting Kings Landing gerend.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_186523202
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:28 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

:')
mij teller klopt niet 8)7
  Forum Admin dinsdag 30 april 2019 @ 19:33:31 #10
35723 crew  GGMM
pi_186523224
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:31 schreef opreis het volgende:

[..]

Dat is toch een flauwe kul reden? Het geheugen van de mensheid, maar niemand van de mensheid heeft er enig weet van. Doet geen fuck. Als hij een hekel heeft aan mensen en die dood wil hebben als wraak zou dat al betere motivatie zijn. Maar in boeken staan ook dingen. Andere mensen hebben ook een geheugen, waarom is dat een probleem voor de NK?
Eens. Ik snap daar niks van.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:33:59 #11
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186523238
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef Cara het volgende:

Zo kan ik natuurlijk overal wel iets moois van maken. Dan voorspel ik bij deze alvast dat Arya ook Cersei dood maakt, vanuit het niets zal ze besprongen worden terwijl Cersei een gesprek voert met allemaal soldaten om haar heen. Het fragment ervoor was Arya namelijk richting Kings Landing gerend.
Ja maar dat kan toch gewoon? Ze kan zelfs een gezicht pakken van 1 vd guards. Dan het kasteel infiltreren.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:34:55 #12
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186523250
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:31 schreef opreis het volgende:

[..]

Dat is toch een flauwe kul reden? Het geheugen van de mensheid, maar niemand van de mensheid heeft er enig weet van. Doet geen fuck. Als hij een hekel heeft aan mensen en die dood wil hebben als wraak zou dat al betere motivatie zijn. Maar in boeken staan ook dingen. Andere mensen hebben ook een geheugen, waarom is dat een probleem voor de NK?
Daar zal die vast een reden voor hebben gehad.

Wat had je ermee opgeschoten als je die reden had geweten, en hij nu alsnog dood is?

Niet veel toch? Had het een wezenlijk verschil gemaakt? Nah
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186523290
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef opreis het volgende:

[..]

Waarom is hij bang voor de mentale Bran?
Bran is o.a. het geheugen m.b.t. het verleden, heden en toekomst
Bran is degene die van zijn ontstaan weet
Bran is degene die weet hoe hij te verslaan is

Om maar wat zijstraten op te noemen.

Niet voor niets dat hij hem wil hebben waar hij hem wil hebben
Niet voor niets dat hij Arya de dolk heeft gegeven

Maar goed. Dat past blijkbaar niet in 'het idee van de held die de NK zou moeten zijn'. Dat Bran zijn zaakjes beter voor elkaar had dan deze NK.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:37:48 #14
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186523321
Misschien komt de NK nog terug in ep5, hè.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_186523334
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef Cara het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n onzin argument.
Fantasy is juist zo tof als het binnen in zijn eigen regels blijft. Er zijn undead zombies, leuk. Maar als je dan gezien wordt door een grote groep undead zombies en die groep valt je met zijn allen aan en bijt je kapot, dan hoor je gewoon dood te zijn. Niet in de volgende scene weer tegen andere undead zombies te vechten. Dat is niet fantasy, dat is slecht schrijfwerk.
[..]

Zo kan ik natuurlijk overal wel iets moois van maken. Dan voorspel ik bij deze alvast dat Arya ook Cersei dood maakt.
Vanuit het niets zal Cersei door Arya besprongen worden terwijl ze een gesprek voert met allemaal soldaten om haar heen. Het fragment ervoor was Arya namelijk richting Kings Landing gerend.
In die making off episode zeiden ze ook letterlijk dat het ze ging om het verrassings effect. Ze wilde dat het leek alsof alles verloren was en dat Arya dan uit het niets kwam als shock.
pi_186523347
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:38 schreef opreis het volgende:

[..]

In die making off episode zeiden ze ook letterlijk dat het ze ging om het verrassings effect. Ze wilde dat het leek alsof alles verloren was en dat Arya dan uit het niets kwam als shock.
Nou nou, ik was flink geshockeerd hoor.
pi_186523409
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Daar zal die vast een reden voor hebben gehad.

Wat had je ermee opgeschoten als je die reden had geweten, en hij nu alsnog dood is?

Niet veel toch? Had het een wezenlijk verschil gemaakt? Nah
Waarom kijk je nog naar een verhaal als de reden en motivatie van de characters je niet uitmaakt of logisch hoeft te zijn?

Wat als Sansa straks Arya vermoord. Dan vraag je je toch ook af waarom ze dat zou doen? Dan denk je toch ook dat dat niet klopt? Of zeg je dan
'oh nu is Arya dood, nah ja, maakt het uit dat ik weet waarom, ze is dood dus dat boeit niet meer'
pi_186523493
Uiteindelijk wordt de kijker verlost door een magistrale boog die teruggaat tot het eerste seizoen: Arya gebruikt voor haar aanval op de Night King een aanval die ze eerder tijdens het sparren met Brienne al oefende, met hetzelfde mes dat Littlefinger ooit aan een huurmoordenaar gaf om Bran te vermoorden.

Ik kan me dat alleen niet meer herinneren.
pi_186523502
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef Montagui het volgende:

[..]

Bran is o.a. het geheugen m.b.t. het verleden, heden en toekomst
Bran is degene die van zijn ontstaan weet
Bran is degene die weet hoe hij te verslaan is

Om maar wat zijstraten op te noemen.

Niet voor niets dat hij hem wil hebben waar hij hem wil hebben
Niet voor niets dat hij Arya de dolk heeft gegeven

Maar goed. Dat past blijkbaar niet in 'het idee van de held die de NK zou moeten zijn'. Dat Bran zijn zaakjes beter voor elkaar had dan deze NK.
Wat maakt het uit dat Bran het geheugen m.b.t verleden/heden/toekomst is voor de NK?

Als iemand van je weet hoe je ontstaan bent dan moet je maar dood?
Als iemand weet hoe je dood kan gaan dan moet je dood?
Met deze redenatie zou iedereen elkaar moeten doden toch?
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:49:16 #20
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186523609
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef opreis het volgende:

[..]

Waarom kijk je nog naar een verhaal als de reden en motivatie van de characters je niet uitmaakt of logisch hoeft te zijn?

Wat als Sansa straks Arya vermoord. Dan vraag je je toch ook af waarom ze dat zou doen? Dan denk je toch ook dat dat niet klopt? Of zeg je dan
'oh nu is Arya dood, nah ja, maakt het uit dat ik weet waarom, ze is dood dus dat boeit niet meer'
Ik wil zeker de motivaties weten van levende characters, die praten en scenes hebben met anderen wat dan weer invloed heeft op andere zaken.

Ik hoef geen motivatie te weten van een creature dat gekenmerkt word als "pure evil". Was mij al redelijk duidelijk dat hij gewoon iedereen wilde uitmoorden :)

Snap niet wat daar zo moeilijk aan te begrijpen is eerlijk gezegd :).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186523643
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:49 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik wil zeker de motivaties weten van levende characters, die praten en scenes hebben met anderen wat dan weer invloed heeft op andere zaken.

Ik hoef geen motivatie te weten van een creature dat gekenmerkt word als "pure evil". Was mij al redelijk duidelijk dat hij gewoon iedereen wilde uitmoorden :)

Snap niet wat daar zo moeilijk aan te begrijpen is eerlijk gezegd :).
Nee want hij wilde specifiek Bran doden.
Sorry dat dat niet duidelijk voor je was. Dat was niet zo moeilijk te begrijpen eerlijk gezegd :)

EDIT: en wil je nu werkelijk zeggen dat de NK geen scenes heeft gehad of geen invloed?
pi_186523681
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:50 schreef opreis het volgende:

[..]

Nee want hij wilde specifiek Bran doden.
Sorry dat dat niet duidelijk voor je was. Dat was niet zo moeilijk te begrijpen eerlijk gezegd :)
Omdat Bran de Three Eyed Raven is.
pi_186523722
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:52 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Omdat Bran de Three Eyed Raven is.
We gaan echt in rondjes hier, lees anders ff dit topic terug
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:55:11 #24
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186523725
Maar goed, we krijgen nu volgens Dany de laatste oorlog. Misschien gaat die oorlog wel tussen Jon en Dany :9
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:55:49 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186523738
Maar jongens, is het nu werkelijk zo lastig te accepteren dat sommige mensen die een goeie ep vonden en anderen er minpuntjes in vonden zitten?
Laffe huichelaar
pi_186523742
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:44 schreef opreis het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat Bran het geheugen m.b.t verleden/heden/toekomst is voor de NK?

Als iemand van je weet hoe je ontstaan bent dan moet je maar dood?
Als iemand weet hoe je dood kan gaan dan moet je dood?
Met deze redenatie zou iedereen elkaar moeten doden toch?
Zo lijkt het net alsof je de keus voor de dood van de NK maar willekeurig vindt! :D

Als er maar 2 mogelijke uitkomsten zijn. De winst van de NK(oneindige winter)/einde van Westeros of winst van Westeros/einde van de NK(oneindige winter) dan is die keus voor een Bran niet moeilijk.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Forum Admin dinsdag 30 april 2019 @ 19:56:32 #27
35723 crew  GGMM
pi_186523754
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:55 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, is het nu werkelijk zo lastig te accepteren dat sommige mensen die een goeie ep vonden en anderen er minpuntjes in vonden zitten?
Wat vond je er niet goed aan dan?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:57:16 #28
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186523774
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:56 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat vond je er niet goed aan dan?
Laffe huichelaar
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:57:32 #29
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_186523780
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:37 schreef EP3 het volgende:
Misschien komt de NK nog terug in ep5, hè.
Hoezo dat?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Forum Admin dinsdag 30 april 2019 @ 19:57:56 #30
35723 crew  GGMM
pi_186523790
quote:
18s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Grapje :@
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186523805
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:55 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, is het nu werkelijk zo lastig te accepteren dat sommige mensen die een goeie ep vonden en anderen er minpuntjes in vonden zitten?
Ik snap dat niet. Werkelijk alles aan got is goed en perfect uitgewerkt.
pi_186523816
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:55 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zo lijkt het net alsof je de keus voor de dood van de NK maar willekeurig vindt! :D

Als er maar 2 mogelijke uitkomsten zijn. De winst van de NK(oneindige winter)/einde van Westeros of winst van Westeros/einde van de NK(oneindige winter) dan is die keus voor een Bran niet moeilijk.
Sorry ik volg je even niet zo goed nu.
pi_186523817
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:55 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, is het nu werkelijk zo lastig te accepteren dat sommige mensen die een goeie ep vonden en anderen er minpuntjes in vonden zitten?
Aangezien het er al zeven (?) topics over gaat zou ik zeggen van wel :')
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:00:35 #34
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186523864
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:57 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Grapje :@
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_186523888
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:55 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, is het nu werkelijk zo lastig te accepteren dat sommige mensen die een goeie ep vonden en anderen er minpuntjes in vonden zitten?
Ik snap die circle jerk ook niet. Er zijn er bij die dat nu al 24 uur aan één stuk -tig keren blijven herhalen. Met name degenen die het zo slecht vonden. Apart.

Ga er niet op in. Of iemand het nou super tof of tering slecht vond. Schouder ophalen.

Ik heb het liever over GOT zelf, inclusief zinnig of onzinnige theorieën. En zonder het persoonlijke afzeiken.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:04:10 #36
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186523942
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:55 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, is het nu werkelijk zo lastig te accepteren dat sommige mensen die een goeie ep vonden en anderen er minpuntjes in vonden zitten?
Nee hoor. Ik vond het een fantastische episode, met zeker een aantal minpunten.

Maar dat gezever over die NK en zijn motivaties, dat Arya onmogelijk de NK kon killen ben ik wel klaar mee persoonlijk.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:06:22 #37
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186523988
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vond het een fantastische episode, met zeker een aantal minpunten.

Maar dat gezever over die NK en zijn motivaties, dat Arya onmogelijk de NK kon killen ben ik wel klaar mee persoonlijk.
Nou waarvan akte. Als je nou accepteert dat andere mensen met die aspecten minder blij zijn, zijn we er he
Laffe huichelaar
pi_186523989
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:58 schreef opreis het volgende:

[..]

Sorry ik volg je even niet zo goed nu.
Wat als de NK had gewonnen, en zo goed als echt iedereen in Winterfell dood was? Wat zou dan het lot van Westeros zijn? Oneindige winter. Het is niet alsof Cersei dan nog iets tegen het nog grotere leger ondoden een kans had gemaakt. Dus dat Bran de NK dood wil is niet meer dan logisch.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:44 schreef opreis het volgende:

Wat maakt het uit dat Bran het geheugen m.b.t verleden/heden/toekomst is voor de NK?

Als iemand van je weet hoe je ontstaan bent dan moet je maar dood?
Als iemand weet hoe je dood kan gaan dan moet je dood?
Met deze redenatie zou iedereen elkaar moeten doden toch?
Het gaat hier over de NK, niet over een willekeurige 'je'.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:06:35 #39
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_186523991
top aflevering

ik kijk deze serie voor de mooie gevechten
pi_186524020
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:01 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik snap die circle jerk ook niet. Er zijn er bij die dat nu al 24 uur aan één stuk -tig keren blijven herhalen. Met name degenen die het zo goed vonden. Apart.
Je had een duidelijk foutje in je post ik heb het voor je gefixed.

Mij lijkt het wel wat als Arya nu met Jon trouwt, ze zijn geen familie dus geen wincest (jammer) maar Arya had al een crush op Jon toen hij nog een bastaard leek te zijn dus het is echte liefde.
Daarbij zou ze ook geen mad queen zijn in tegenstelling tot Dany die voornamelijk Dracarys doet om problemen op te lossen.
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:07:59 #41
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_186524042
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:38 schreef opreis het volgende:

[..]

In die making off episode zeiden ze ook letterlijk dat het ze ging om het verrassings effect. Ze wilde dat het leek alsof alles verloren was en dat Arya dan uit het niets kwam als shock.
Had dan Arya Dany dood laten steken ofzo tijdens het gevecht, dat was pas een verrassingseffect geweest. Misschien aangezet door haar zus die Dany maar een kutwijf vindt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_186524051
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:01 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik snap die circle jerk ook niet. Er zijn er bij die dat nu al 24 uur aan één stuk -tig keren blijven herhalen. Met name degenen die het zo slecht vonden. Apart.

Ga er niet op in. Of iemand het nou super tof of tering slecht vond. Schouder ophalen.

Ik heb het liever over GOT zelf, inclusief zinnig of onzinnige theorieën. En zonder het persoonlijke afzeiken.
Ik kan me herinneren dat er ook zoveel gezeik was omtrent de grote slag in de LOTR movies.
Er zouden toen ook te veel hoofdrolspelers de slag overleeft hebben en ook op de strategie om die slag te voeren was enorm veel kritiek.
Eigenlijk zien we nu hetzelfde gebeuren bij GOT.
Iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen idee hoe zo'n grote slag gevoerd moet worden en ze kunnen helaas niet iedereen tevreden stellen.
pi_186524107
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:55 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, is het nu werkelijk zo lastig te accepteren dat sommige mensen die een goeie ep vonden en anderen er minpuntjes in vonden zitten?
Iets met er al heel veel tijd in hebben zitten en dan zou genaaid worden door prutsende schrijvers die een van de potentieel beste series verneuken.

Dit is een beetje alsof ze LOTR zouden verfilmen en terwijl Frodo om de 5 minuten door een trol de grond in gestampt wordt hij toch nog doodleuk naar Mount Doom loopt en vervolgens legolas vanuit 't niets aan komt zetten, de ring afpakt en die in het vuur smijt.

Deze serie had de potentie om in het rijtje als "The Wire" terecht te komen, seizoen 1-5 zouden daar allicht ook prima in terecht kunnen maar 6-7-8 en dan met name 7 en 8 zijn zo abominabel slecht geschreven dat dat 'm gewoon niet meer gaat worden. Dan raken mensen flink gefrustreerd en willen ze het daar over hebben.

Dus nee, dan is het niet makkelijk te accepteren dat mensen het een goede of slechte ep vonden.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:10:40 #44
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_186524109
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:07 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Had dan Arya Dany dood laten steken ofzo tijdens het gevecht, dat was pas een verrassingseffect geweest. Misschien aangezet door haar zus die Dany maar een kutwijf vindt.
Oh wacht, iedereen is gewoon viesmad omdat dany nog leeft natuurlijk. _O-.
And so is the past
pi_186524116
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:07 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Had dan Arya Dany dood laten steken ofzo tijdens het gevecht, dat was pas een verrassingseffect geweest. Misschien aangezet door haar zus die Dany maar een kutwijf vindt.
Er is nog genoeg animositeit tussen met name Sansa en Danaerys. Zeker als het Sansa én Arya tegen Danaerys is. Dan heeft Jon een probleem m.b.t. zijn 'loyaliteit'. Niettemin hebben ze op dit moment nog een gezamenlijk tegenstander in Cersei.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186524117
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:06 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wat als de NK had gewonnen, en zo goed als echt iedereen in Winterfell dood was? Wat zou dan het lot van Westeros zijn? Oneindige winter. Het is niet alsof Cersei dan nog iets tegen het nog grotere leger ondoden een kans had gemaakt. Dus dat Bran de NK dood wil is niet meer dan logisch.
[..]

Het gaar hier over de NK, niet over een willekeurige 'je'.
Dus omdat de schrijvers zich klem schrijven waarbij de enige uitweg is dat de NK op winterfell dood gaat zonder dat er iets van de back story of motivatie van de NK/WW bekend is is dit dan goed geschreven?
En dat het over de NK en niet een willekeurige 'je' gaat is natuurlijk ook een beetje raar want je weet nog steeds bijna niks van die NK, dus wat maakt die NK anders dan de willekeurige 'je'
pi_186524123
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef Montagui het volgende:

[..]

Bran is o.a. het geheugen m.b.t. het verleden, heden en toekomst
Bran is degene die van zijn ontstaan weet
Bran is degene die weet hoe hij te verslaan is

Om maar wat zijstraten op te noemen.

Niet voor niets dat hij hem wil hebben waar hij hem wil hebben
Niet voor niets dat hij Arya de dolk heeft gegeven

Maar goed. Dat past blijkbaar niet in 'het idee van de held die de NK zou moeten zijn'. Dat Bran zijn zaakjes beter voor elkaar had dan deze NK.
Wat? Alles wat Bran wist, wisten ze allang joh of boeit geen kut.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Forum Admin dinsdag 30 april 2019 @ 20:12:20 #48
35723 crew  GGMM
pi_186524145
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:10 schreef Harlon het volgende:

[..]

Iets met er al heel veel tijd in hebben zitten en dan zou genaaid worden door prutsende schrijvers die een van de potentieel beste series verneuken.

Dit is een beetje alsof ze LOTR zouden verfilmen en terwijl Frodo om de 5 minuten door een trol de grond in gestampt wordt hij toch nog doodleuk naar Mount Doom loopt en vervolgens legolas vanuit 't niets aan komt zetten, de ring afpakt en die in het vuur smijt.

Deze serie had de potentie om in het rijtje als "The Wire" terecht te komen, seizoen 1-5 zouden daar allicht ook prima in terecht kunnen maar 6-7-8 en dan met name 7 en 8 zijn zo abominabel slecht geschreven dat dat 'm gewoon niet meer gaat worden. Dan raken mensen flink gefrustreerd en willen ze het daar over hebben.

Dus nee, dan is het niet makkelijk te accepteren dat mensen het een goede of slechte ep vonden.
Eens dat dit potentieel de beste serie ooit had kunnen worden ja.

Seizoen 1 t/m 4 _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186524184
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:10 schreef opreis het volgende:

[..]

Dus omdat de schrijvers zich klem schrijven waarbij de enige uitweg is dat de NK op winterfell dood gaat zonder dat er iets van de back story of motivatie van de NK/WW bekend is is dit dan goed geschreven?
Er is heel wat aan backstory al, maar ik snap de behoefte aan meer uitleg. Die is er bij mij ook nog. Ik wacht daarom rustig de komende afleveringen af en ga pas zeuren als (het einde van) 'de serie' uiteindelijk niet helemaal naar verwachting was. Ik vertrouw er op dat me een sof zoals Lost bespaard wordt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186524185
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:08 schreef GreatKingRat het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat er ook zoveel gezeik was omtrent de grote slag in de LOTR movies.
Er zouden toen ook te veel hoofdrolspelers de slag overleeft hebben en ook op de strategie om die slag te voeren was enorm veel kritiek.
Eigenlijk zien we nu hetzelfde gebeuren bij GOT.
Iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen idee hoe zo'n grote slag gevoerd moet worden en ze kunnen helaas niet iedereen tevreden stellen.
Het gaat er meer op dat de hoofdpersonen omsingeld zijn door grote getalen wights met hun rug tegen de muur en dat ze dat overleven terwijl dat eigenlijk niet mogelijk zou moeten zijn.
pi_186524211
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:08 schreef GreatKingRat het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat er ook zoveel gezeik was omtrent de grote slag in de LOTR movies.
Er zouden toen ook te veel hoofdrolspelers de slag overleeft hebben en ook op de strategie om die slag te voeren was enorm veel kritiek.
Eigenlijk zien we nu hetzelfde gebeuren bij GOT.
Iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen idee hoe zo'n grote slag gevoerd moet worden en ze kunnen helaas niet iedereen tevreden stellen.
Wat is de grote slag? De allereerste scene met Isildur? Bedoel je Helms Deep? Bedoel je bij Minas Tirith? Bedoel je die laatste slag die als afleiding voor Frodo was ergens bij de poort van Mordor?

De dooddoener dat je niet iedereen tevreden kan stellen zal vast kloppen. Ik denk eerder dat het probleem is dat sommige mensen zo onzeker zijn over hun eigen mening dat iedereen het er maar mee eens moet zijn ofzo.
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:15:15 #52
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186524213
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:14 schreef opreis het volgende:

[..]

Het gaat er meer op dat de hoofdpersonen omsingeld zijn door grote getalen wights met hun rug tegen de muur en dat ze dat overleven terwijl dat eigenlijk niet mogelijk zou moeten zijn.
Dan hadden we een tering saaie serie overgehouden waar Cersei wordt overrompelt door de NK en dan hadden we letterlijk nog 1 aflevering over gehad ofzo. Weet niet hoe je nog 3 episodes wil rekken zonder main characters naast Cersei.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186524226
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:08 schreef GreatKingRat het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat er ook zoveel gezeik was omtrent de grote slag in de LOTR movies.
Er zouden toen ook te veel hoofdrolspelers de slag overleeft hebben en ook op de strategie om die slag te voeren was enorm veel kritiek.
Eigenlijk zien we nu hetzelfde gebeuren bij GOT.
Iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen idee hoe zo'n grote slag gevoerd moet worden en ze kunnen helaas niet iedereen tevreden stellen.
Dat is wederom niet zo zeer 't probleem. Het gaat niet zo zeer om "tevreden stellen"
Je hebt daar een warcouncil met een lading van de beste bevelhebbers die er in Westeros rondlopen. Die komen tot het plan om hun cavalry zonder wapens waar ze wat mee kunnen tegen de wights (wtf?) vooruit te sturen het donker in (wtf again?), krijgen vervolgens een enorme golf van wights over zich heen, iedereen sterft behalve de belangrijke karakters want die kunnen er uiteraard tegen (WTF?)

Waar het om gaat is dat dit uiteindelijk neer komt op 13 in een dozijn Avengers style hollywood bs writing. Dat hoort gewoon echt in de verste verte niet thuis in Game of Thrones. Dus ja als je een serie die het moest hebben van zijn sterke karakters en goede ontwikkelingen degradeerd tot een soort hollywoord lots of 'splosions and cool fights dan ga je heel veel gezeik krijgen.

't is niet voor niets dat deze aflevering met afstand de laagste waardering heeft op RT van zo ongeveer heel game of thrones.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:15:49 #54
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186524229
Arya Stark the princess who was promised _O_


Arya Stark the princess who was promised _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186524238
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dan hadden we een tering saaie serie overgehouden waar Cersei wordt overrompelt door de NK en dan hadden we letterlijk nog 1 aflevering over gehad ofzo. Weet niet hoe je nog 3 episodes wil rekken zonder main characters naast Cersei.
Door de main characters niet in zo'n situatie te laten belanden.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_186524240
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dan hadden we een tering saaie serie overgehouden waar Cersei wordt overrompelt door de NK en dan hadden we letterlijk nog 1 aflevering over gehad ofzo. Weet niet hoe je nog 3 episodes wil rekken zonder main characters naast Cersei.
En nu hebben we een serie overgehouden met heel slecht schrijfwerk waar fans nu op afgeven.
pi_186524255
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:11 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Wat? Alles wat Bran wist, wisten ze allang joh of boeit geen kut.
Wie zijn 'ze'?

Denk dat als iedereen wist wat Bran wist dat ze Bran lekker aan zijn lot hadden overgelaten. Arya bovenin de boom hadden plaats laten nemen en laat dan de NK maar komen. Niks geen battle, nergens voor nodig want de NK zou toch dan en daar op die plek sterven.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:16:55 #58
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186524262
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:16 schreef opreis het volgende:

[..]

En nu hebben we een serie overgehouden met heel slecht schrijfwerk waar fans nu op afgeven.
Je bedoelt fans van de boeken.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186524279
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:15 schreef Harlon het volgende:

[..]

Dat is wederom niet zo zeer 't probleem. Het gaat niet zo zeer om "tevreden stellen"
Je hebt daar een warcouncil met een lading van de beste bevelhebbers die er in Westeros rondlopen. Die komen tot het plan om hun cavalry zonder wapens waar ze wat mee kunnen tegen de wights (wtf?) vooruit te sturen het donker in (wtf again?), krijgen vervolgens een enorme golf van wights over zich heen, iedereen sterft behalve de belangrijke karakters want die kunnen er uiteraard tegen (WTF?)

Waar het om gaat is dat dit uiteindelijk neer komt op 13 in een dozijn Avengers style hollywood bs writing. Dat hoort gewoon echt in de verste verte niet thuis in Game of Thrones. Dus ja als je een serie die het moest hebben van zijn sterke karakters en goede ontwikkelingen degradeerd tot een soort hollywoord lots of 'splosions and cool fights dan ga je heel veel gezeik krijgen.

't is niet voor niets dat deze aflevering met afstand de laagste waardering heeft op RT van zo ongeveer heel game of thrones.
Deze reactie is precies de kern van wat de 'klagers' bedoelen ja. Baas.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186524321
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Je bedoelt fans van de boeken.
Ik heb de boeken nooit gelezen en ik vind het schrijfwerk nu slecht.
Misschien dat je met fans van de boeken bedoelt 'fans van de serie die is gebaseerd op de boeken aka seizoen 1-5' en dat afzet tegen fans van de mooie plaatsjes die niks geven om het slechte schrijfwerk van D&D in seizoen 6-8?
pi_186524325
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:16 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wie zijn 'ze'?

Denk dat als iedereen wist wat Bran wist dat ze Bran lekker aan zijn lot hadden overgelaten. Arya bovenin de boom hadden plaats laten nemen en laat dan de NK maar komen. Niks geen battle, nergens voor nodig want de NK zou toch dan en daar op die plek sterven.
Iedereen wist toch al hoe de NK dood moest. Daar had Jon Brann niet voor nodig. En verder hebben ze er ook weinig aan gehad. Tormumd moest note bene vertellen dat ze er aankwamen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:19:44 #62
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186524335
Nouja prima, dan kijk je toch niet meer als je het verschrikkelijk geschreven vind?

Ja ik heb me zitten irriteren aan de inmens domme keuzes die Dany en Jon maakten, deze hele "aanval is de beste defense" was fucking bullcrap.

Daar kan ik me prima in vinden.

Maar om nou ineens te zeggen dat de hele show dit is geworden :'). Komop zeg. Overdrijven is ook een vak.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:20:15 #63
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186524346
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:19 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik heb de boeken nooit gelezen en ik vind het schrijfwerk nu slecht.
Misschien dat je met fans van de boeken bedoelt 'fans van de serie die is gebaseerd op de boeken aka seizoen 1-5' en dat afzet tegen fans van de mooie plaatsjes die niks geven om het slechte schrijfwerk van D&D in seizoen 6-8?
_O-

Hilarisch, wat een haat op mensen die het tof vinden.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186524354
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Je bedoelt fans van de boeken.
Mwah ook genoeg fans van de TV serie die zijn afgehaakt hoor. het zijn echt niet alleen de book fans die het niveau van het schrijfwerk hebben zien kelderen.

Het is niet voor niets dat bijvoorbeeld "Hold the door" zo enorm goed werd gevonden, het was eindelijk weer een aflevering met heel erg sterk schrijfwerk. Niet zo verrassend, want die kwam dan weer van de echte schrijver en niet van een stel prutsers uit hollywood.

De acteur van Bron omschreef 't trouwens behoorlijk goed :"Guys just chill, GoT is just a tv show about dragons and lots of tits". Dat is precies wat 't geworden is.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:21:02 #65
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186524360
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:20 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Doe dat dan ook eens.
Quote mij dan waar ik dat niet doe?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:21:03 #66
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186524362
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:15 schreef Harlon het volgende:

Waar het om gaat is dat dit uiteindelijk neer komt op 13 in een dozijn Avengers style hollywood bs writing. Dat hoort gewoon echt in de verste verte niet thuis in Game of Thrones.
Toch is dit al n paar seizoenen gaande. Dus heel verrassend is het mi allang niet meer.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_186524386
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:21 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Quote mij dan waar ik dat niet doe?
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:22:09 #68
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186524390
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:20 schreef Harlon het volgende:

[..]

Mwah ook genoeg fans van de TV serie die zijn afgehaakt hoor. het zijn echt niet alleen de book fans die het niveau van het schrijfwerk hebben zien kelderen.

Het is niet voor niets dat bijvoorbeeld "Hold the door" zo enorm goed werd gevonden, het was eindelijk weer een aflevering met heel erg sterk schrijfwerk. Niet zo verrassend, want die kwam dan weer van de echte schrijver en niet van een stel prutsers uit hollywood.

De acteur van Bron omschreef 't trouwens behoorlijk goed :"Guys just chill, GoT is just a tv show about dragons and lots of tits". Dat is precies wat 't geworden is.
Dat is absoluut niet wat het is, en dat heb ik je in het vorig topic ook al gepost door scenes uit de show te posten.

En aan te geven dat voor elke scene met een draak of een tiet, er 30 minuten aan gepraat is.

Dus dat is gewoon ronduit klets wat je verkondigt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186524403
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:19 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Iedereen wist toch al hoe de NK dood moest. Daar had Jon Brann niet voor nodig. En verder hebben ze er ook weinig aan gehad. Tormumd moest note bene vertellen dat ze er aankwamen.
Alleen Bran wist wanneer, hoe en door wie.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186524422
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:22 schreef Montagui het volgende:

[..]

Alleen Bran wist wanneer, hoe en door wie.
Mellisandre ook. Daar gaat die theorie. Bran is tot nu toe inderdaad volledig nutteloos gebleken zelfs die R+L=J had Sam ook ontdekt.
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:24:13 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186524428
Ze zijn al vanaf seizoen 1 bezig met die dagger en de vele foreshadowing dus dat zal ggrm echt wel voorzien hebben lijkt me, maar goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_186524444
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Mellisandre ook. Daar gaat die theorie. Bran is tot nu toe inderdaad volledig nutteloos gebleken zelfs die R+L=J had Sam ook ontdekt.
Nee. Melisandre had een vermoeden van wie. Samwell een vermoeden van hoe. Alleen Bran wist én wanneer én hoe én wie.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186524451
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:16 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wie zijn 'ze'?

Denk dat als iedereen wist wat Bran wist dat ze Bran lekker aan zijn lot hadden overgelaten. Arya bovenin de boom hadden plaats laten nemen en laat dan de NK maar komen. Niks geen battle, nergens voor nodig want de NK zou toch dan en daar op die plek sterven.
Iedereen wist toch al hoe de NK dood moest. Daar had Jon Brann niet voor nodig. En verder hebben ze er ook weinig aan gehad. Tormumd moest note bene vertellen dat ze er aankwamen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:22 schreef Montagui het volgende:

[..]

Alleen Bran wist wanneer, hoe en door wie.
Dat basseer je op? Hij verteld niemand wat. En iedereen moet er maar zelf achter komen. Misschien geeft hij nog wat uitleg, maar volgens mij is hij op R+J na compleet nutteloos gebleken.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186524483
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:25 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Iedereen wist toch al hoe de NK dood moest. Daar had Jon Brann niet voor nodig. En verder hebben ze er ook weinig aan gehad. Tormumd moest note bene vertellen dat ze er aankwamen.
[..]

Dat basseer je op? Hij verteld niemand wat. En iedereen moet er maar zelf achter komen. Misschien geeft hij nog wat uitleg, maar volgens mij is hij op R+J na compleet nutteloos gebleken.
Blijkbaar is die uitleg hard nodig. Hopelijk wordt het nog eens duidelijk voor je uitgelegd IN de serie.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186524484
Ik vond deze reeks voor ep03 een stuk leuker :')
  Forum Admin dinsdag 30 april 2019 @ 20:26:43 #76
35723 crew  GGMM
pi_186524500
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:21 schreef opreis het volgende:

[..]

_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 30 april 2019 @ 20:27:10 #77
35723 crew  GGMM
pi_186524507
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:26 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ik vond deze reeks voor ep03 een stuk leuker :')
Ik de serie ook. (lol)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186524526
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186524533
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:24 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee. Melisandre had een vermoeden van wie. Samwell een vermoeden van hoe. Alleen Bran wist én wanneer én hoe én wie.
Wat een dom gelul man. Melisandre zegt letterlijk dat Arya ook blauwe ogen gaat sluiten. Dat noem je een vermoeden? Zeker net zoals ze vermoede dat ze dood zou gaan na de battle...

Dat van Sam is nog veel minder vermoeden, hij heeft nota bene zwart op wit gelezen dat het zo is. Gewoon opletten de volgende keer dat je serie kijkt misschien dat je dan ook meekrijgt wat er gebeurt. Of als je het engels nog niet zo machtig bent kun je bijvoorbeeld ondertitels gebruiken.
pi_186524591
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:22 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat is absoluut niet wat het is, en dat heb ik je in het vorig topic ook al gepost door scenes uit de show te posten.

En aan te geven dat voor elke scene met een draak of een tiet, er 30 minuten aan gepraat is.

Dus dat is gewoon ronduit klets wat je verkondigt.
K dan gaan we ff wat dingen voor je uitschrijven als je per se voorbeelden wilt hebben.

Robb maakt een goede beslissing door 2000 man naar hun dood te sturen, maar daardoor weet hij de Lannisters te verslaan. Vervolgens maakt hij een grote fout en het moment dat hij de fout in gaat zijn de Boltons direct bezig om de positie van de Starks over te nemen.

Paar seizoenen later is er opeens een of andere bastaard hoer (dus zonder enige familie naam) die de behoorlijk geliefde Prince of Dorne de keel afsnijdt en zichzelf vervolgens Queen of Dorne noemt. Uiteraard accepteren alle belangrijke families uit Dorne dat want dat past supergoed in de setting van Game of Thrones toch?

De voorbeelden zijn letterlijk legio waarin D&D gewoon een loopje nemen in gaan tegen alles wat in Game of Thrones zou kunnen of juist niet zou kunnen. Je kon vanaf het moment dat het overging van boeken naar screenwriters het echt zo overduidelijk merken en het niveau tijdens afleveringen begon daardoor heel erg hard te schommelen. Nu schommelt het tenminste niet meer, het verhaal is constant gewoon rete slecht.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_186524596
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:26 schreef Montagui het volgende:

[..]

Blijkbaar is die uitleg hard nodig. Hopelijk wordt het nog eens duidelijk voor je uitgelegd IN de serie.
Wat een gebakken lucht.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186524601
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Wat een dom gelul man. Melisandre zegt letterlijk dat Arya ook blauwe ogen gaat sluiten. Dat noem je een vermoeden? Zeker net zoals ze vermoede dat ze dood zou gaan na de battle...

Dat van Sam is nog veel minder vermoeden, hij heeft nota bene zwart op wit gelezen dat het zo is. Gewoon opletten de volgende keer dat je serie kijkt misschien dat je dan ook meekrijgt wat er gebeurt. Of als je het engels nog niet zo machtig bent kun je bijvoorbeeld ondertitels gebruiken.
Na je eerste 5 woorden heb ik niet meer verder gelezen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186524604
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:25 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Iedereen wist toch al hoe de NK dood moest. Daar had Jon Brann niet voor nodig. En verder hebben ze er ook weinig aan gehad. Tormumd moest note bene vertellen dat ze er aankwamen.
[..]

Dat basseer je op? Hij verteld niemand wat. En iedereen moet er maar zelf achter komen. Misschien geeft hij nog wat uitleg, maar volgens mij is hij op R+J na compleet nutteloos gebleken.
Nee dat wisten ze niet. Ze dachten dat de NK met draken vuur dood kon, daarom was het plan om Jon en Dany bij de tuin met bran te laten wachten tot de NK daar was. Ook Dany probeerde nog op die draak hem te doden met drakenvuur. Als Bran dat wist had hij dat wel mogen delen lijkt me?

D&D zeggen zelf dat de enige manier was om de NK te doden was om hem te steken met een valyrian steel wapen op de plek waar de CotF hem staken met dragonglass. Maar daar is in de serie met geen woord over gesproken.
pi_186524633
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:31 schreef opreis het volgende:

[..]

Nee dat wisten ze niet. Ze dachten dat de NK met draken vuur dood kon, daarom was het plan om Jon en Dany bij de tuin met bran te laten wachten tot de NK daar was. Ook Dany probeerde nog op die draak hem te doden met drakenvuur. Als Bran dat wist had hij dat wel mogen delen lijkt me?

D&D zeggen zelf dat de enige manier was om de NK te doden was om hem te steken met een valyrian steel wapen op de plek waar de CotF hem staken met dragonglass. Maar daar is in de serie met geen woord over gesproken.
Als dat zo is maakt het het allemaal nog onduidelijker, lol.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186524634
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:21 schreef EP3 het volgende:

[..]

Toch is dit al n paar seizoenen gaande. Dus heel verrassend is het mi allang niet meer.
nee dat is het niet meer, maar je blijft hopen dat ze de race to the bottom niet door blijven zetten. Echter elke keer als je denkt van "dieper dan dit kan 't echt niet meer" weten ze wel weer een nieuw dieptepunt erin te schrijven
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_186524678
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:32 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Als dat zo is maakt het het allemaal nog onduidelijker, lol.
Dat is waarschijnlijk waarom er zo veel mensen nu klagen over het slechte schrijfwerk
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:34:59 #87
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186524682
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:30 schreef Harlon het volgende:

[..]

De voorbeelden zijn letterlijk legio waarin D&D gewoon een loopje nemen in gaan tegen alles wat in Game of Thrones zou kunnen of juist niet zou kunnen. Je kon vanaf het moment dat het overging van boeken naar screenwriters het echt zo overduidelijk merken en het niveau tijdens afleveringen begon daardoor heel erg hard te schommelen. Nu schommelt het tenminste niet meer, het verhaal is constant gewoon rete slecht.
Die mening mag je toebedeeld zijn. Ik en vele anderen delen die mening echter niet.

En ik reageerde puur op dat je aangeeft dat de show nu 1 en al dragons, tits en actie is geworden.

Dat vond ik bullcrap :)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186524781
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Die mening mag je toebedeeld zijn. Ik en vele anderen delen die mening echter niet.

En ik reageerde puur op dat je aangeeft dat de show nu 1 en al dragons, tits en actie is geworden.

Dat vond ik bullcrap :)
dat mag je vinden, neemt niet weg dat hoe je het ook went of keert, het schrijfniveau en het verhaal een enorme duikeling heeft genomen en vaak zelfs lijnrecht ingaat tegen wat de norm is in de eerdere seizoenen.

tuurlijk zullen er genoeg mensen zijn die het ontzettend leuk vinden, Avengers bijvoorbeeld is ook een gegarandeerde blockbuster. Maar om nou GoT tot een soort van Avengers niveau te degraderen is dan wel een klein beetje jammer

En verder: Ep 03 is niet voor niets een van de slechtst gerate afleveringen op Rotten Tomatoes. Dat komt niet zomaar uit de lucht vallen
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:41:26 #89
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186524861
Ik heb nog nooit een score bekeken van een GoT episode, vind ik echt totaal niet boeiend.

Dat het nu bij RT slecht beoordeeld wordt vind ik ook niet zo gek, er vallen zeker wel op veel punten iets aan te merken.

Maar heb alsnog gewoon goed genoten, zat echt op het puntje van mn stoel in spanning want voor mijn gevoel kunnen er nog steeds ( zeker in die situatie ) veel doden vallen.

Het viel gelukkig voor de MC's mee, en ja dat is in zekere zin wel een beetje lame.

Maar toch ben ik blij dat het niet eindigde met een overwinning van de NK.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:41:56 #90
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_186524872
Ik vond het een geweldige aflevering. Tuurlijk had ik liever gezien dat de battle nog even doorging en dat Cersei uiteindelijk kwam opdraven om met haar leger om mee te knokken. Maar helaas nu na bijna 1,5 uur is het al gedaan met de NK. Hier hebben we dan 1,5 jaar op gewacht.
Toch verwacht ik nog wel een mooi spektakel de komende afleveringen. Misschien ook wel mooi dat dit juist totaal onverwacht is wat er gebeurd allemaal.
pi_186524912
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:41 schreef egelhond het volgende:
Ik vond het een geweldige aflevering. Tuurlijk had ik liever gezien dat de battle nog even doorging en dat Cersei uiteindelijk kwam opdraven om met haar leger om mee te knokken. Maar helaas nu na bijna 1,5 uur is het al gedaan met de NK. Hier hebben we dan 1,5 jaar op gewacht.
Toch verwacht ik nog wel een mooi spektakel de komende afleveringen. Misschien ook wel mooi dat dit juist totaal onverwacht is wat er gebeurd allemaal.
1.5 jaar? Letterlijk de eerste scene van de show 8 jaar geleden ging over de WW's.
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:47:05 #92
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_186525011
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:43 schreef opreis het volgende:

[..]

1.5 jaar? Letterlijk de eerste scene van de show 8 jaar geleden ging over de WW's.
Ik gok dat het gaat om de tijd tussen seizoen 7 en 8
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:47:51 #93
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186525027
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:43 schreef opreis het volgende:

[..]

1.5 jaar? Letterlijk de eerste scene van de show 8 jaar geleden ging over de WW's.
oh ik dacht dat het over the game of thrones ging, mijn fout
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_186525063
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:47 schreef Re het volgende:

[..]

oh ik dacht dat het over the game of thrones ging, mijn fout
Het 1 sluit het ander niet uit
  PR en moderator dinsdag 30 april 2019 @ 20:50:02 #95
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_186525075
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:49 schreef opreis het volgende:

[..]

Het 1 sluit het ander niet uit
opreis _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_186525238
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:41 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb nog nooit een score bekeken van een GoT episode, vind ik echt totaal niet boeiend.

Dat het nu bij RT slecht beoordeeld wordt vind ik ook niet zo gek, er vallen zeker wel op veel punten iets aan te merken.

Maar heb alsnog gewoon goed genoten, zat echt op het puntje van mn stoel in spanning want voor mijn gevoel kunnen er nog steeds ( zeker in die situatie ) veel doden vallen.

Het viel gelukkig voor de MC's mee, en ja dat is in zekere zin wel een beetje lame.

Maar toch ben ik blij dat het niet eindigde met een overwinning van de NK.
Een overwinning van de NK was natuurlijk ook geen optie.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:55:45 #97
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186525284
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:49 schreef opreis het volgende:

[..]

Het 1 sluit het ander niet uit
Nee maar ik zie liever het gevecht om de troon in kingslanding. Hoe had het dan gemoeten?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_186525435
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:55 schreef Re het volgende:

[..]

Nee maar ik zie liever het gevecht om de troon in kingslanding. Hoe had het dan gemoeten?
Waarom moet ik een verhaal bedenken dat aan jouw wensen voldoet? :s
  dinsdag 30 april 2019 @ 21:01:46 #99
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186525485
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:00 schreef opreis het volgende:

[..]

Waarom moet ik een verhaal bedenken dat aan jouw wensen voldoet? :s
Tegen beter weten in 8)7

Hij vraagt toch gewoon of jij nog een ander leuk alternatief einde voor ogen had. Niemand vraagt je om een heel verhaal te verzinnen. Hij vraagt je ook niet iets te posten wat aan zijn wensen voldoet. Hij vraagt wat had jij dan graag gezien.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 april 2019 @ 21:02:41 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186525517
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:00 schreef opreis het volgende:

[..]

Waarom moet ik een verhaal bedenken dat aan jouw wensen voldoet? :s
Mijn wensen? Ik ben zeer tevreden met hoe het verhaal zich ontwikkelt. Beetje reflectie foutje
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 30 april 2019 @ 21:02:55 #101
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186525524
quote:
Bedankt, mijn zak is weer leeg.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 30 april 2019 @ 21:20:34 #102
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_186526165
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:47 schreef zalkc het volgende:

[..]

Ik gok dat het gaat om de tijd tussen seizoen 7 en 8
Idd
pi_186527691
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Bedankt, mijn zak is weer leeg.
jij hebt ook niet veel beeld nodig
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 30 april 2019 @ 22:35:07 #104
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186528663
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 22:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

jij hebt ook niet veel beeld nodig
Een plaatje van Maisie Williams is al genoeg. :9~
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186529194
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:43 schreef opreis het volgende:

[..]

1.5 jaar? Letterlijk de eerste scene van de show 8 jaar geleden ging over de WW's.
En dat is ook meteen het probleem. De toenmalige schrijvers (geen idee of dat nog steeds de zelfde zijn) begonnen aan een verhaallijn uit de boeken die nog niet af was, in de hoop dat die af zou zijn voor de serie eindigde. En oeps, GRRM blijkt niet zo'n snelle schrijver, dus toen kwamen ze ineens in de situatie dat ze een bestaande verhaallijn moesten afmaken waarvan ze geen idee hadden waar het heen ging. En dan krijg je dus een aflevering als dit. Anderhalf uur prachtig spektakel om te maskeren dat ze eigenlijk geen idee hadden hoe ze zich uit de kuil moesten redden waar ze zich in hadden geschreven.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186530051
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Bedankt, mijn zak is weer leeg.
De nada
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 1 mei 2019 @ 00:04:06 #107
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_186531197
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 22:51 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

En dat is ook meteen het probleem. De toenmalige schrijvers (geen idee of dat nog steeds de zelfde zijn) begonnen aan een verhaallijn uit de boeken die nog niet af was, in de hoop dat die af zou zijn voor de serie eindigde. En oeps, GRRM blijkt niet zo'n snelle schrijver, dus toen kwamen ze ineens in de situatie dat ze een bestaande verhaallijn moesten afmaken waarvan ze geen idee hadden waar het heen ging. En dan krijg je dus een aflevering als dit. Anderhalf uur prachtig spektakel om te maskeren dat ze eigenlijk geen idee hadden hoe ze zich uit de kuil moesten redden waar ze zich in hadden geschreven.
Maar dat verklaart alsnog niet de vele fouten, inconsistente karakters en het negeren van de GoT regels uit eerdere seizoenen en hun eigen afleveringen. Je kan niet een heel Dothraki leger laten sterven in vijftien seconden op de meest domme manier ooit (lees het interview op vox.com met de twee militaire experts) en vervolgens al je karakters die letterlijk in de frontlinie vechten het laten overleven en andere weer niet. Jamie, Brienne en zeker Sam waren minstens zo kansloos als Beric en Theon.

Jon die off screen een heel leger doden compleet omsingeld afslacht terwijl de NK er lang over doet om bij Bran te komen? De vele ex machinas. Kom op man, je bent een fucking professionele schrijver. Ga zitten en denk na. Dit is echt super slecht. Zelfs als ze niet weten hoe ze verder moeten en wat het einde wordt, welke worsteling legitiem is, kan je niet ook nog draken (pun intended) van inconsistenties gaan creëren. En de enige reden dat mensen het goed vinden is het visuele spektakel lijkt het wel.
pi_186531288
Game of Thrones is al enkele seizoenen beïnvloed door wat veel series erg slecht maakt, het te lang door laten gaan van de show zelf.

Dexter, Heroes, 24 ect ect gingen ook veel te lang door, en maar uitmelken omdat het zo goed ging of was.

De acteurs die erg geliefd zijn worden gewoonweg niet meer omgebracht, dit is om een of andere reden uit coulance met de acteurs of contractueel vastgesteld. Raar is hoe dat zelfs in dit soort series van kracht kan worden waar je denkt dat iedereen dood kan.

Maar nee, John Snow bijvoorbeeld is ook zo'n geliefd iemand waar ze weten dat "kuch" veel kijkers gek van zijn, of dan wel de andere hoofdrolspelers. Echter door dit soort figuren oneindig te laten leven in een show waar het gewoonweg om het verhaal gaat sloop je de serie. John Snow heeft niet eens gevochten met de NK of wat dan ook, compleet nutteloos.

Waar ze nu naar toe streven is een soort van "happy ending" waarin niemand van de grotere acteurs dood gaat tot aan de laatste episode, om dan te denken dat ze de prijzen binnen slepen. Het is een kliekje geworden die een eigen spin aan het verhaal hebben gegeven in mijn ogen.

Serie had veel meer kunnen zijn! Denk aan Breaking Bad en bijvoorbeeld de Spin off Better Call Saul die weer insteekt op het Breaking Bad verhaal, had veel beter gepast in deze serie, dan had je een deel kunnen laten aansluiten op het verhaal en in de spinoff lekker je fanfiction kunnen maken.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 1 mei 2019 @ 00:37:44 #109
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186531770
Net pas de aflevering gekeken, op vakantie en Ajax.. maar *O*

Yes yes, nog drie afleveringen game of thrones en geen battle om the NK *O* *O* *O*

En nu ff teruglezen!!!
  woensdag 1 mei 2019 @ 00:39:03 #110
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186531794
Weer dat gezeur dat Aegon nutteloos was :')

Deze mensen letten echt niet op
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 1 mei 2019 @ 00:39:11 #111
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186531796
O fuck, dat zijn vier topics...

-O-
  woensdag 1 mei 2019 @ 00:40:43 #112
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186531820
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 00:39 schreef ootjekatootje het volgende:
O fuck, dat zijn vier topics...

-O-
Je was 1 dag op vakantie?
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 00:45:34 #113
35723 crew  GGMM
pi_186531888
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 00:37 schreef ootjekatootje het volgende:

En nu ff teruglezen!!!
Veel plezier! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 1 mei 2019 @ 01:09:13 #114
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_186532081
Ik schaam me om het te zeggen, maar ik heb de afgelopen paar topics teruggelezen. Wat een meltdown- en flamewargenot. Veel ijzige replies, vlammen, sneren en steken. Ja, de grote cyber battle of winterfell was het lezen wel waard. :P

Ik vind het zelf ook best een groot zwaktebod dat niemand belangrijks dood ging, maar misschien is dit juist een valse move van de makers om iedereen op het verkeerde been te zetten. In een serie als GoT is het gewoon wel iets te toevallig dat het allemaal van een leiden dakje loopt en mensen 'safe zijn'. Dit seizoen moet het absolute hoogtepunt van de serie zijn en dus verwacht ik nog een absolute knaller.

Ik schat dus dat we nog een onvervalst GoT bloedbad krijgen en ieders favos alsnog (op gruwelijke wijze) het loodje leggen of keihard tegen elkaar komen te staan. Met de veranderde machtsverhoudingen is het mogelijk weer ieder voor zich. Misschien is de grote les dan ook dat de mensheid in feite het grootste kwaad is en dat ze nooit hun lesje leren. Let maar op, het gaat nog flink mis. :)
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 1 mei 2019 @ 01:11:58 #115
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186532096
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 01:09 schreef VeX- het volgende:
Ik schaam me om het te zeggen, maar ik heb de afgelopen paar topics teruggelezen. Wat een meltdown- en flamewargenot. Veel ijzige replies, vlammen, sneren en steken. Ja, de grote cyber battle of winterfell was het lezen wel waard. :P

Ik vind het zelf ook best een groot zwaktebod dat niemand belangrijks dood ging, maar misschien is dit juist een valse move van de makers om iedereen op het verkeerde been te zetten. In een serie als GoT is het gewoon wel iets te toevallig dat het allemaal van een leiden dakje loopt en mensen 'safe zijn'. Dit seizoen moet het absolute hoogtepunt van de serie zijn en dus verwacht ik nog een absolute knaller.

Ik schat dus dat we nog een onvervalst GoT bloedbad krijgen en ieders favos alsnog (op gruwelijke wijze) het loodje leggen of keihard tegen elkaar komen te staan. Met de veranderde machtsverhoudingen is het mogelijk weer ieder voor zich. Misschien is de grote les dan ook dat de mensheid in feite het grootste kwaad is en dat ze nooit hun lesje leren. Let maar op, het gaat nog flink mis. :)
Uhm, nee, ik denk nog een Final Battle met Cersei, verdeling van Noord en Zuid. Kan wat soapy worden. :D
  woensdag 1 mei 2019 @ 01:25:00 #116
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_186532194
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 00:08 schreef epicbeardman het volgende:
Game of Thrones is al enkele seizoenen beïnvloed door wat veel series erg slecht maakt, het te lang door laten gaan van de show zelf.

Dexter, Heroes, 24 ect ect gingen ook veel te lang door, en maar uitmelken omdat het zo goed ging of was.

De acteurs die erg geliefd zijn worden gewoonweg niet meer omgebracht, dit is om een of andere reden uit coulance met de acteurs of contractueel vastgesteld. Raar is hoe dat zelfs in dit soort series van kracht kan worden waar je denkt dat iedereen dood kan.

Maar nee, John Snow bijvoorbeeld is ook zo'n geliefd iemand waar ze weten dat "kuch" veel kijkers gek van zijn, of dan wel de andere hoofdrolspelers. Echter door dit soort figuren oneindig te laten leven in een show waar het gewoonweg om het verhaal gaat sloop je de serie. John Snow heeft niet eens gevochten met de NK of wat dan ook, compleet nutteloos.

Waar ze nu naar toe streven is een soort van "happy ending" waarin niemand van de grotere acteurs dood gaat tot aan de laatste episode, om dan te denken dat ze de prijzen binnen slepen. Het is een kliekje geworden die een eigen spin aan het verhaal hebben gegeven in mijn ogen.

Serie had veel meer kunnen zijn! Denk aan Breaking Bad en bijvoorbeeld de Spin off Better Call Saul die weer insteekt op het Breaking Bad verhaal, had veel beter gepast in deze serie, dan had je een deel kunnen laten aansluiten op het verhaal en in de spinoff lekker je fanfiction kunnen maken.
Breaking Bad. Over een uitgemolken serie gesproken.
Dit, dus.
pi_186532218
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 01:11 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Uhm, nee, ik denk nog een Final Battle met Cersei, verdeling van Noord en Zuid. Kan wat soapy politiek worden. :D
hopelijk weer politiek zodat de dwerg en de gecastreerde ook weer leuke rollen krijgen, maar dat zal wel ijdele hoop zijn met nog maar 3 afleveringen....

Maar goed, zo geniet ik ook, gewoon laten meeslepen en niet overanalyseren. Wel jammer dat er niet een echte MC ten onder is gegaan...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  woensdag 1 mei 2019 @ 01:32:48 #118
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186532238
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 01:30 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

hopelijk weer politiek zodat de dwerg en de gecastreerde ook weer leuke rollen krijgen, maar dat zal wel ijdele hoop zijn met nog maar 3 afleveringen....

Maar goed, zo geniet ik ook, gewoon laten meeslepen en niet overanalyseren. Wel jammer dat er niet een echte MC ten onder is gegaan...
Politiek is een soap :P Ik geniet ook hoor 8-)
  woensdag 1 mei 2019 @ 01:45:00 #119
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_186532298
Strategisch was het natuurlijk allemaal slecht, maar hoe verwacht men dat ze vluchten en ergens anders een last stand maken? Bij hoeveel verliezen vluchten ze dan? Wat hebben ze over, wat komt erbij om wel te winnen?

Daarnaast strategie is prima, haal er militaire experts bij als je wil. Vraag ze ook even hoe wat hun strategie is tegen een vijand die niet bang is om te sterven, die op een brandend vuur gaat liggen en waarvan de rangen aangevuld worden door je eigen doden.

Mensen zijn ineens boos omdat een propecy niet uitkomt, heb je nog nooit GoT gekeken? Niets gaat zoals het hoort. Stannis offert ze eigen dochter op en ze god laat hem lekker in de steek. Dat klopt niet met de rest wat er gebeurt, maar het gebeurt toch.

Prima aflevering, met een een mooie payoff.

Mensen die een lange oorlog verwachten tegen een leger dat geen verliezen lijdt zijn niet wijs.
pi_186532486
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 01:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Breaking Bad. Over een uitgemolken serie gesproken.
Die serie is juist een voorbeeld hoe je een super sterke serie succesvol vervolg geeft.
Daarbij stopte die serie op het hoogtepunt niet jaren erna.
  FOK!fotograaf woensdag 1 mei 2019 @ 05:35:21 #121
364681 over_hedge
pi_186533081
Wat een stelletje zeikerds hier zeg :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 1 mei 2019 @ 06:07:04 #122
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_186533256
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 05:35 schreef over_hedge het volgende:
Wat een stelletje zeikerds hier zeg :D
Oh dus je mag geen kritiek hebben op zeer slechte schrijvers, plotholes en inconsistente karakters?
pi_186533275
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 06:07 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Oh dus je mag geen kritiek hebben op zeer slechte schrijvers, plotholes en inconsistente karakters?
Dat mag. Ik heb er geen problemen mee. Ieder zijn dingetje zeg maar. Ik vermaak me kostelijk. Om GOT en toch ook om dit draadje de afgelopen 2 dagen. Natuurlijk zijn er wat zaakjes die (nog) wat ontevredenheid kunnen opleveren, maar totaal afbranden wat sommige doen gaat me veel te ver. Ik wens je in ieder geval nog veel kijkgenot of niet-kijk quality time met wat anders. 😊
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 1 mei 2019 @ 06:22:13 #124
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_186533290
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 06:17 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dat mag. Ik heb er geen problemen mee. Ieder zijn dingetje zeg maar. Ik vermaak me kostelijk. Om GOT en toch ook om dit draadje de afgelopen 2 dagen. Natuurlijk zijn er wat zaakjes die (nog) wat ontevredenheid kunnen opleveren, maar totaal afbranden wat sommige doen gaat me veel te ver. Ik wens je in ieder geval nog veel kijkgenot of niet-kijk quality time met wat anders. 😊
Ik ga zeker kijken ja.
pi_186533604
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 01:09 schreef VeX- het volgende:
Ik schaam me om het te zeggen, maar ik heb de afgelopen paar topics teruggelezen. Wat een meltdown- en flamewargenot. Veel ijzige replies, vlammen, sneren en steken. Ja, de grote cyber battle of winterfell was het lezen wel waard. :P

Ik vind het zelf ook best een groot zwaktebod dat niemand belangrijks dood ging, maar misschien is dit juist een valse move van de makers om iedereen op het verkeerde been te zetten. In een serie als GoT is het gewoon wel iets te toevallig dat het allemaal van een leiden dakje loopt en mensen 'safe zijn'. Dit seizoen moet het absolute hoogtepunt van de serie zijn en dus verwacht ik nog een absolute knaller.

Ik schat dus dat we nog een onvervalst GoT bloedbad krijgen en ieders favos alsnog (op gruwelijke wijze) het loodje leggen of keihard tegen elkaar komen te staan. Met de veranderde machtsverhoudingen is het mogelijk weer ieder voor zich. Misschien is de grote les dan ook dat de mensheid in feite het grootste kwaad is en dat ze nooit hun lesje leren. Let maar op, het gaat nog flink mis. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 07:26:35 #126
35723 crew  GGMM
pi_186533722
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 1 mei 2019 @ 08:02:18 #128
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_186533863
quote:
Must-watch voor alle CGI ophemelaars die minder lijken te geven om een goed, consistent verhaal. Serieus, ik denk dat niemand de zwakke plots nog kan verdedigen na het zien van een Preston review.

The Bran 9000 blijft hun ultieme line _O-
  woensdag 1 mei 2019 @ 08:19:52 #129
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_186534027
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 02:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Die serie is juist een voorbeeld hoe je een super sterke serie succesvol vervolg geeft.
Daarbij stopte die serie op het hoogtepunt niet jaren erna.
Nee, ook die serie werd ongelofelijk langdradig en saai.
Dit, dus.
pi_186534103
Sommige scenes waren echt zo hard. Wel blij dat we van de zombies af zijn want dat vind ik nog steeds de minst interessante verhaallijn maar dat deeds niks af aan de aflevering die ik heb gezien. De muziek, het vuur, de blikken van de acteurs. O+
Tof ook dat Carice zoveel betekenis heeft in de serie. Ze heeft echt goed werk geleverd.

[ Bericht 25% gewijzigd door Mike op 01-05-2019 08:32:53 ]
Go hard or go home
  woensdag 1 mei 2019 @ 08:48:35 #131
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_186534273
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2019 08:29 schreef Noek het volgende:

Sommige scenes waren echt zo hard. Wel blij dat we van de zombies af zijn want dat vind ik nog steeds de minst interessante verhaallijn maar dat deeds niks af aan de aflevering die ik heb gezien. De muziek, het vuur, de blikken van de acteurs. O+
Tof ook dat Carice zoveel betekenis heeft in de serie. Ze heeft echt goed werk geleverd.
De zombies hadden interessanter kunnen worden als er iets meer aan karakterontwikkeling was gedaan bij de NK en zijn luitenanten. Maarja, dat is aan D&D niet besteed.
pi_186534401
  woensdag 1 mei 2019 @ 09:04:41 #133
1234 HiZ
Istanbullu
pi_186534421
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:08 schreef GreatKingRat het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat er ook zoveel gezeik was omtrent de grote slag in de LOTR movies.
Er zouden toen ook te veel hoofdrolspelers de slag overleeft hebben en ook op de strategie om die slag te voeren was enorm veel kritiek.
Eigenlijk zien we nu hetzelfde gebeuren bij GOT.
Iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen idee hoe zo'n grote slag gevoerd moet worden en ze kunnen helaas niet iedereen tevreden stellen.
De slag was natuurlijk een drama. Maar ik denk dat als je je hersenen een beetje gebruikt (wat ik trouwens tijdens de eerste keer kijken ook niet deed), dat die epic fail een betekenis heeft voor het vervolg. Ja, de NK is verslagen. Maar letterlijk niemand behalve Arya heeft daar een relevante bijdrage aan geleverd. Integendeel zelfs. Wie van de bevelhebbers is geschikt om meer dan een kleine schapenboerderij te besturen?
  woensdag 1 mei 2019 @ 09:09:39 #134
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_186534484
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 09:04 schreef HiZ het volgende:

[..]

De slag was natuurlijk een drama. Maar ik denk dat als je je hersenen een beetje gebruikt (wat ik trouwens tijdens de eerste keer kijken ook niet deed), dat die epic fail een betekenis heeft voor het vervolg. Ja, de NK is verslagen. Maar letterlijk niemand behalve Arya heeft daar een relevante bijdrage aan geleverd. Integendeel zelfs. Wie van de bevelhebbers is geschikt om meer dan een kleine schapenboerderij te besturen?
Dit is weer zoeken naar iets wat er niet is. Wijze waarop de strijd gevoerd hebben gaat echt geen gevolgen hebben.,
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 1 mei 2019 @ 09:12:15 #135
1234 HiZ
Istanbullu
pi_186534508
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 06:17 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dat mag. Ik heb er geen problemen mee. Ieder zijn dingetje zeg maar. Ik vermaak me kostelijk. Om GOT en toch ook om dit draadje de afgelopen 2 dagen. Natuurlijk zijn er wat zaakjes die (nog) wat ontevredenheid kunnen opleveren, maar totaal afbranden wat sommige doen gaat me veel te ver. Ik wens je in ieder geval nog veel kijkgenot of niet-kijk quality time met wat anders. 😊
Ik denk dat de woede vooral voortkomt uit het gigantische opbouwen van de NK in de fan theorieën. Maandag kregen al die mensen in hun gezicht gegooid: guess what? It doesn't really matter. Het grappige is dan weer wel dat diezelfde mensen ooit GoT zo bijzonder vonden omdat Ned Stark tegen alle verwachtingen in werd onthoofd.

Overigens denk ik ook wel dat een paar karakters gewoon logisch gezien niet meer in leven hadden kunnen zijn.
  woensdag 1 mei 2019 @ 09:14:00 #136
1234 HiZ
Istanbullu
pi_186534529
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 09:09 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dit is weer zoeken naar iets wat er niet is. Wijze waarop de strijd gevoerd hebben gaat echt geen gevolgen hebben.,
Tuurlijk wel. Jon en Daenerys hebben de strategie bedacht. Het zegt iets over hun geschiktheid als leiders.
pi_186534612
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 00:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Maar dat verklaart alsnog niet de vele fouten, inconsistente karakters en het negeren van de GoT regels uit eerdere seizoenen en hun eigen afleveringen. Je kan niet een heel Dothraki leger laten sterven in vijftien seconden op de meest domme manier ooit (lees het interview op vox.com met de twee militaire experts) en vervolgens al je karakters die letterlijk in de frontlinie vechten het laten overleven en andere weer niet. Jamie, Brienne en zeker Sam waren minstens zo kansloos als Beric en Theon.

Jon die off screen een heel leger doden compleet omsingeld afslacht terwijl de NK er lang over doet om bij Bran te komen? De vele ex machinas. Kom op man, je bent een fucking professionele schrijver. Ga zitten en denk na. Dit is echt super slecht. Zelfs als ze niet weten hoe ze verder moeten en wat het einde wordt, welke worsteling legitiem is, kan je niet ook nog draken (pun intended) van inconsistenties gaan creëren. En de enige reden dat mensen het goed vinden is het visuele spektakel lijkt het wel.
Helemaal eens, maar ook dat komt in de kern omdat ze geen referentie materiaal meer hebben. In essentie hebben ze wat... 5 seizoenen kunnen teren op de boeken? Ze hoefde eigenlijk niet meer te doen dan de letters om te zetten in beelden zonder zich daarbij af te vragen of het logisch was. Toen viel dat referentie materiaal weg omdat de boeken niet af waren en Georgie het ook nog niet had uitgedacht en/of het niet wilde delen omdat het nog niet af was.

Dan kom je dus in een situatie waar Hollywood schrijvers ineens zelf verhalen moeten gaan bedenken en dat is doorgaans waar het fout gaat :D Ineens is er allerlei druk, want de boeken lopen achter, GRRM trekt zijn handen er gaandeweg vanaf en op gegeven moment wordt besloten dat de serie moet eindigen (want ondanks de fuckups zagen ze dit probleem zelf ook wel). Vervolgens ligt de druk op de schrijvers om in 13 afleveringen alle lopende verhaallijnen af te ronden, en feitelijk is dat gewoon te weinig om het netjes te doen.

De juiste oplossing daarvoor was geweest om de twee verhaallijnen die nog open stonden (Night King en Iron Throne) met elkaar te verweven zoals ook bijna gebeurde toen ze Cersei om hulp vroegen. In plaats daarvan is gekozen om het gescheiden te houden, waardoor we nu een enorm plotseling en ongepast einde hebben van één verhaallijn waarbij is gekozen voor de makkelijkste uitweg, gewoon de bad guy en alle losse eindjes die te lang zouden duren om op te lossen uit het verhaal schrijven ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 1 mei 2019 @ 09:25:39 #138
211083 Angelof9
I must go first
pi_186534649
Het zou allemaal niet zo erg zijn als ik nog enige hoop had dat GRRM die boeken nog ging schrijven.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 09:31:24 #139
35723 crew  GGMM
pi_186534711
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 09:03 schreef Vjenne12345 het volgende:

[ afbeelding ]
_O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 1 mei 2019 @ 09:36:32 #140
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_186534791
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 09:14 schreef HiZ het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Jon en Daenerys hebben de strategie bedacht. Het zegt iets over hun geschiktheid als leiders.
En omdat we op Fok, als kenners van oorlogen tegen bovennatuurlijke vijanden, vinden dat ze het verkeerd hebben aangepakt gaan zij geslachtofferd worden?
Neem van mij aan dat het niet gaat gebeuren. Als er iemand is geweest die verkeerder inschattingen gemaakt hebben zijn het de schrijvers die onlogische keuzes gemaakt hebben in het scenario. In de serie zijn zij gewoon de leiders die de NK verslagen hebben.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 1 mei 2019 @ 09:38:18 #141
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_186534820
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 09:22 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Helemaal eens, maar ook dat komt in de kern omdat ze geen referentie materiaal meer hebben. In essentie hebben ze wat... 5 seizoenen kunnen teren op de boeken? Ze hoefde eigenlijk niet meer te doen dan de letters om te zetten in beelden zonder zich daarbij af te vragen of het logisch was. Toen viel dat referentie materiaal weg omdat de boeken niet af waren en Georgie het ook nog niet had uitgedacht en/of het niet wilde delen omdat het nog niet af was.

Dan kom je dus in een situatie waar Hollywood schrijvers ineens zelf verhalen moeten gaan bedenken en dat is doorgaans waar het fout gaat :D Ineens is er allerlei druk, want de boeken lopen achter, GRRM trekt zijn handen er gaandeweg vanaf en op gegeven moment wordt besloten dat de serie moet eindigen (want ondanks de fuckups zagen ze dit probleem zelf ook wel). Vervolgens ligt de druk op de schrijvers om in 13 afleveringen alle lopende verhaallijnen af te ronden, en feitelijk is dat gewoon te weinig om het netjes te doen.

De juiste oplossing daarvoor was geweest om de twee verhaallijnen die nog open stonden (Night King en Iron Throne) met elkaar te verweven zoals ook bijna gebeurde toen ze Cersei om hulp vroegen. In plaats daarvan is gekozen om het gescheiden te houden, waardoor we nu een enorm plotseling en ongepast einde hebben van één verhaallijn waarbij is gekozen voor de makkelijkste uitweg, gewoon de bad guy en alle losse eindjes die te lang zouden duren om op te lossen uit het verhaal schrijven ^O^
George heeft ze het einde verteld. Hij heeft zich inderdaad wel teruggetrokken. Waar ik vind dat het fout is gegaan is dat ze te veel geld aan CGI gingen besteden en te weinig aan het verhaal. Ze hadden adviseurs en extra schrijvers, desnoods experts van de boeken, kunnen inhuren om van "hier staan we nu en dit wordt het einde globaal gezien" nog wat te maken. Die hadden ze kunnen vertellen hoe de karakters zich zouden moeten gedragen (dus niet zoals Littlefinger, Tyrion en Varys in seizoen 6/7). Het had ze ook meer tijd gegeven om een verhaal te creëeren meer in lijn met de voorgaande seizoenen en de regels van de interne logica van de wereld. Serieus, zet een expert in logica in je team die je vertelt wat de axioma's van de wereld zijn waar je je aan moet houden. Je hebt zoveel budget, al hadden ze maar 10 procent daarvan besteed aan extra adviseurs en schrijvers had je een consistenter verhaal dan de Deus ex Machina CGI gallore van nu.

Je ziet namelijk ook dat ze geen tijd hebben gestopt in de dialogen. Varys zegt niks meer. Tyrion met Bron in seizoen 7 was fucking slecht. Etc. Etc.
  woensdag 1 mei 2019 @ 09:40:04 #142
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_186534846
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 09:25 schreef Angelof9 het volgende:
Het zou allemaal niet zo erg zijn als ik nog enige hoop had dat GRRM die boeken nog ging schrijven.
Het zou me ergens niet verbazen als die dikke een deal heeft met HBO om het boek te publiceren na de serie. Levert hem veeeeeel geld op en iedereen kan niet wachten om het boek te lezen na deze blamage. Krijgt hij automatisch ook nog meer krediet. Of daarmee deel 7 ook nog komt... Deel 6 komt sowieso wel.
pi_186535677
Man man man waarom kijken zoveel lui nog als ze het zo kut vinden? Als ik een serie kut vind stop ik met kijken en ga ik iets anders doen met mijn tijd.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 10:27:06 #144
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186535685
Wat een aflevering _O_ _O_ _O_

Ik geef mezelf hier een punt voor :@

quote:
10s.gif Op zaterdag 27 april 2019 15:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wel een verrassende wending. Leger komt op Winterfell af, Arya jaagt een pijl van dragonglass door zijn ondode bakkes en het hele leger lost op, vijf minuten na het begin van aflevering drie.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 10:30:15 #145
35723 crew  GGMM
pi_186535743
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:26 schreef Nielsch het volgende:
Man man man waarom kijken zoveel lui nog als ze het zo kut vinden? Als ik een serie kut vind stop ik met kijken en ga ik iets anders doen met mijn tijd.
Dit is al meerdere keren gevraagd en beantwoord.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 10:31:31 #146
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186535758
Wel jammer dat er nu nog drie afleveringen zijn zonder het Night King-gebeuren, dus met ongetwijfeld weer het geneuzel rondom Cersei }:|
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186535768
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:27 schreef heywoodu het volgende:
Wat een aflevering _O_ _O_ _O_

Ik geef mezelf hier een punt voor :@
[..]

Waarom, je hebt praktisch alles fout.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186535770
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dit is al meerdere keren gevraagd en beantwoord.
Niet echt. Als je een serie kut vindt omdat je een boekfanaat bent, dan heb je echt 0 te zoeken in dit topic en hoor je gewoon vriendelijk doch dringend op te tyfen. Ga maar lekker je moeder vervelen met verhalen over de boeken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 10:33:15 #149
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186535806
quote:
11s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom, je hebt praktisch alles fout.
Daarom blijft het bij één punt: de juiste persoon die de Night King naar het hiernamaals helpt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186535825
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:31 schreef heywoodu het volgende:
Wel jammer dat er nu nog drie afleveringen zijn zonder het Night King-gebeuren, dus met ongetwijfeld weer het geneuzel rondom Cersei }:|
Je krijgt wss nog een aflevering waarin ze even bijkomen van het gevecht, hergroeperen en richting Kings Landing trekken, één aflevering gevechten rondom Kings Landing en de uitslag of Dany ja al dan nee op de troon gaat zitten en één aflevering waarin iedereen zijn nieuwe plekje in de wereld vindt, dus dat is maar weinig echt Cersei-geneuzel al met al. Dat scheelt!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 10:34:28 #151
35723 crew  GGMM
pi_186535842
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Niet echt. Als je een serie kut vindt omdat je een boekfanaat bent, dan heb je echt 0 te zoeken in dit topic en hoor je gewoon vriendelijk doch dringend op te tyfen. Ga maar lekker je moeder vervelen met verhalen over de boeken.
Ik heb nog nooit iets over de boeken verteld.

Misschien kan je je ergens in verdiepen voordat je reageert, je komt nogal dom over nu.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 10:34:56 #152
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186535849
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je krijgt wss nog een aflevering waarin ze even bijkomen van het gevecht, hergroeperen en richting Kings Landing trekken, één aflevering gevechten rondom Kings Landing en de uitslag of Dany ja al dan nee op de troon gaat zitten en één aflevering waarin iedereen zijn nieuwe plekje in de wereld vindt, dus dat is maar weinig echt Cersei-geneuzel al met al. Dat scheelt!
Dat zou mooi zijn :9

Nu nog even afwachten wie er uiteindelijk een einde gaat maken aan The Mountain, want Beric Dondarion gaat het niet doen, vermoed ik :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186535864
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn :9

Nu nog even afwachten wie er uiteindelijk een einde gaat maken aan The Mountain, want Beric Dondarion gaat het niet doen, vermoed ik :+
Er komt geen einde aan the Mountain. Hij en zijn broer zien elkaar, en dan beseffen ze dat broederliefde sterker is dan de loyaliteit aan een familie die niet de jouwe is waarna ze elkaar huilend in de armen vallen en samen afscheid nemen van de wapenen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 10:38:33 #154
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186535916
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Er komt geen einde aan the Mountain. Hij en zijn broer zien elkaar, en dan beseffen ze dat broederliefde sterker is dan de loyaliteit aan een familie die niet de jouwe is waarna ze elkaar huilend in de armen vallen en samen afscheid nemen van de wapenen.
Als dat gebeurt eet ik deze post op.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 1 mei 2019 @ 10:39:44 #155
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_186535937
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:31 schreef heywoodu het volgende:
Wel jammer dat er nu nog drie afleveringen zijn zonder het Night King-gebeuren, dus met ongetwijfeld weer het geneuzel rondom Cersei }:|
Hoewel ik het ook een beetje zonde vind, bekijk ik het maar aan de positieve kant: we hoeven de brightness voortaan niet meer op max te zetten :P
pi_186535938
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iets over de boeken verteld.

Misschien kan je je ergens in verdiepen voordat je reageert, je komt nogal dom over nu.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 16:39 schreef GGMM het volgende:
Misschien komt in de boeken Jon wel helemaal niet terug.
Pijnlijk dit.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186535939
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Als dat gebeurt eet ik deze post op.
Vlak daarna krijg je het verhaal over hoe Cersei haar fouten inziet, waarna ook zij gerehabiliteerd wordt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 10:40:24 #158
35723 crew  GGMM
pi_186535945
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn :9

Nu nog even afwachten wie er uiteindelijk een einde gaat maken aan The Mountain, want Beric Dondarion gaat het niet doen, vermoed ik :+
Cleganebowl, duh. :+

The Houd wint maar is zo verwond dat Arya hem uit zijn lijden verlost, ofzo. Iets in die geest.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 10:41:02 #159
35723 crew  GGMM
pi_186535953
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

[..]

Pijnlijk dit.
Dat was een reactie op iemand die het boek aanhaalde, dat is nooit een argument geweest waarom ik de serie niet meer leuk vind.

Je kan proberen bijdehand te doen, maar zonder inhoud en context gaat dat lastig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186535967
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat was een reactie op iemand die het boek aanhaalde, dat is nooit een argument geweest waarom ik de serie niet meer leuk vindt.

Je kan proberen bijdehand te doen, maar zonder inhoud en context gaat dat lastig.
Dat is dan ook niet wat je stelde. Wederom een pijnlijke uitglijder. Je stelde dat je nooit over de boeken hebt verteld terwijl een simpele zoekopdracht je hele stelling onderuit haalde.

Je geloofwaardigheid loopt wederom een deuk op.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 10:42:35 #161
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186535978
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:39 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Hoewel ik het ook een beetje zonde vind, bekijk ik het maar aan de positieve kant: we hoeven de brightness voortaan niet meer op max te zetten :P
Deed ik ook niet, maar uiteraard wel alle gordijnen dicht enzo :+

Gelukkig is het vandaag geen zonnige dag, 's avonds kijken wordt 'm helaas niet dus het moest nu wel :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 10:43:23 #162
35723 crew  GGMM
pi_186535992
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet wat je stelde. Wederom een pijnlijke uitglijder. Je stelde dat je nooit over de boeken hebt verteld terwijl een simpele zoekopdracht je hele stelling onderuit haalde.

Je geloofwaardigheid loopt wederom een deuk op.
Jij kwam met een post "als je de serie kut vindt omdat je een boekfanaat bent..." daar reageerde ik op. Dat is en blijft dus niet de reden. Oftewel jij zat fout.

Maar blijf vooral herhalen dat iemand uitglijdt, dat maakt je gebrek aan argumenten minder dom.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186535999
GGMM wordt hier even gedold.

Witregel, tweede alinea.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 1 mei 2019 @ 10:43:44 #164
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186536000
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Niet echt. Als je een serie kut vindt omdat je een boekfanaat bent, dan heb je echt 0 te zoeken in dit topic en hoor je gewoon vriendelijk doch dringend op te tyfen. Ga maar lekker je moeder vervelen met verhalen over de boeken.
Vies mad
Laffe huichelaar
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 10:43:52 #165
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186536003
Ik had na al het gesufkut van Bran trouwens nog even de hoop op iets bazigs in deze aflevering, maar nee hoor. Hij zit te wachten, bestuurt even wat vogels en blijft zitten wachten. Matig, slecht.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 1 mei 2019 @ 10:46:13 #166
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186536030
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Cleganebowl, duh. :+

The Houd wint maar is zo verwond dat Arya hem uit zijn lijden verlost, ofzo. Iets in die geest.
Die plant een stuk dragonglass in zijn hart en dan wordt hij de nieuwe NK, iedereen tevreden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 mei 2019 @ 10:46:55 #167
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186536037
Het is jammer dat Cercei de sept al opgeblazen heeft twee seizoenen terug.

Dat had me een mooi einde geleken joh, een episch gevecht waarin haar troepen uiteindelijk helemaal tot de red keep teruggedrongen worden, reddeloos verloren, alleen om full mad king de hele stad met driekwart van de hoofdrolspelers erin op te blazen. Maar dat hebben we nu al gezien
Laffe huichelaar
  woensdag 1 mei 2019 @ 10:49:25 #168
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_186536067
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:46 schreef timmmmm het volgende:
Het is jammer dat Cercei de sept al opgeblazen heeft twee seizoenen terug.

Dat had me een mooi einde geleken joh, een episch gevecht waarin haar troepen uiteindelijk helemaal tot de red keep teruggedrongen worden, reddeloos verloren, alleen om full mad king de hele stad met driekwart van de hoofdrolspelers erin op te blazen. Maar dat hebben we nu al gezien
Was dat alle resterende Wildfire ja? Dacht dat in heel die stad nog vol lag met dat spul.
  woensdag 1 mei 2019 @ 10:50:11 #169
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186536080
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:49 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Was dat alle resterende Wildfire ja? Dacht dat in heel die stad nog vol lag met dat spul.
Ja vast, het zou ook nog wel kunnen, maar nu lijkt het me geen mooi einde meer want dat hebben we al gezien
Laffe huichelaar
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 10:52:36 #170
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186536124
Night King was trouwens ook niet de meest snuggere he? Staat 'ie na duizenden jaren eindelijk met dé kans om zijn aartsvijand definitief om te leggen, gaat hij eerst even een tijdje staan staren en wachten :|W
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 1 mei 2019 @ 10:54:12 #171
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186536149
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:52 schreef heywoodu het volgende:
Night King was trouwens ook niet de meest snuggere he? Staat 'ie na duizenden jaren eindelijk met dé kans om zijn aartsvijand definitief om te leggen, gaat hij eerst even een tijdje staan staren en wachten :|W
nou ja, niets menselijk om ff te genieten van de overwinning, beetje Oberyn achtig...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 mei 2019 @ 10:54:37 #172
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186536158
quote:
3s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:53 schreef Re het volgende:

[..]

ik had geen tijd meer ;(

mod die zooi van persoonlijke aanvallen toch lekker weg, echt veel leesplezier is er zo niet echt, maar goed dat is ook wel te verwachten tussen users die de serie nog wel leuk vinden en users die daar kritiek op hebben
Dat laat ik aan de TV-mods over. Ik vind het Droppies (mislukte) pogingen GGMM te trollen wel vermakelijk. MAar wees gerust, in NWS Night King ik ze de moeder en steek ik ze dood
Laffe huichelaar
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 10:55:31 #173
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186536179
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat laat ik aan de TV-mods over. Ik vind het Droppies (mislukte) pogingen GGMM te trollen wel vermakelijk. MAar wees gerust, in NWS Night King ik ze de moeder en steek ik ze dood
Wel uitkijken voor kleine meisjes achter je.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 1 mei 2019 @ 10:56:08 #174
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186536192
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wel uitkijken voor kleine meisjes achter je.
Ik kijk altijd uit naar kleine meisjes
Laffe huichelaar
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 10:56:31 #175
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186536199
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik kijk altijd uit naar kleine meisjes
timmmmm Frey
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186536225
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Quote me niet meer als je het niet tegen mij hebt dan.

Thnx.
Mooi weer he

[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 01-05-2019 11:55:56 (hoe de fuck werkt quoten :')) ]
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 10:59:09 #177
35723 crew  GGMM
pi_186536245
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mooi weer he
Dit ging niet helemaal goed.

Laten we het weer over GOT hebben! :) Wat denk jij dat er met The Mountain gebeurt?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 1 mei 2019 @ 10:59:11 #178
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186536246
quote:
9s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]

timmmmm Frey
Eerder Gendry stylo
Laffe huichelaar
pi_186536257
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dit ging niet helemaal goed.

Laten we het weer over GOT hebben! :) Wat denk jij dat er met The Mountain gebeurt?
Epische faal is episch.

Mountain wint van The Hound.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 1 mei 2019 @ 11:00:57 #180
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186536276
aan de ene kant hoop ik toch dat er wat achtergrond gaat komen in de aflevering over waarom Bran de hele episode gewarged is, volgt hij Arya/NK om er voor te zorgen dat ze uiteindelijk bij elkaar komen, gaat hij naar het verlden om bepaalde dingen te sturen rond de dagger die wel vanaf S01 een belangrijke rol heft... denk dat er te weinig tijd voor is.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 11:03:09 #181
35723 crew  GGMM
pi_186536313
quote:
3s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:00 schreef Re het volgende:
aan de ene kant hoop ik toch dat er wat achtergrond gaat komen in de aflevering over waarom Bran de hele episode gewarged is, volgt hij Arya/NK om er voor te zorgen dat ze uiteindelijk bij elkaar komen, gaat hij naar het verlden om bepaalde dingen te sturen rond de dagger die wel vanaf S01 een belangrijke rol heft... denk dat er te weinig tijd voor is.
Mwa, er zijn nog 3 afleveringen. Moet kunnen.

Hoop wel dat dat wargen überhaupt ergens op sloeg, ja. Dat er nog een uitleg komt. Dat was bijzonder.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 11:04:20 #182
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186536339
Kwam het er niet op neer dat Bran gewoon even met die volgens langs Night King kwam vliegen zodat hij ipv lekker chill boven het slagveld hangen naar Bran zou komen? Beetje suf wel om daar zo lang over te doen, maar goed.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186536377
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:04 schreef heywoodu het volgende:
Kwam het er niet op neer dat Bran gewoon even met die volgens langs Night King kwam vliegen zodat hij ipv lekker chill boven het slagveld hangen naar Bran zou komen? Beetje suf wel om daar zo lang over te doen, maar goed.
Brann is werkelijk waar de meest waardeloze character op dit moment. Wat een luie donder.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186536390
Ik hoop dat Cersei snel ten onder gaat met haar zure smoel, ik vind het echt teleurstellend dat deze serie straks uitdraait op een 50/50 gevecht tussen alles en iedereen versus dat zeikwijf. Wie er dan verder wint of overblijft zal me aan de reet roesten.
pi_186536479
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Brann is werkelijk waar de meest waardeloze character op dit moment. Wat een luie donder.
Ja, die was even weg. Nou, als iemand een korte nacht had. Beetje trippen en toen was de nacht al om.
Go hard or go home
  woensdag 1 mei 2019 @ 11:11:33 #186
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_186536488
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Eerder Gendry stylo
Nah Frey had ook nogal een diepe gifbeker.
And so is the past
pi_186536533
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:07 schreef Harmankardon het volgende:
Ik hoop dat Cersei snel ten onder gaat met haar zure smoel, ik vind het echt teleurstellend dat deze serie straks uitdraait op een 50/50 gevecht tussen alles en iedereen versus dat zeikwijf. Wie er dan verder wint of overblijft zal me aan de reet roesten.
50/50? Ik denk dat als je Cersei 1% kans geeft je erg royaal bent.
pi_186536555
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:52 schreef heywoodu het volgende:
Night King was trouwens ook niet de meest snuggere he? Staat 'ie na duizenden jaren eindelijk met dé kans om zijn aartsvijand definitief om te leggen, gaat hij eerst even een tijdje staan staren en wachten :|W
Dat heet lachwekkend schrijfwerk.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 11:16:37 #189
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186536585
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:07 schreef Harmankardon het volgende:
Ik hoop dat Cersei snel ten onder gaat met haar zure smoel, ik vind het echt teleurstellend dat deze serie straks uitdraait op een 50/50 gevecht tussen alles en iedereen versus dat zeikwijf. Wie er dan verder wint of overblijft zal me aan de reet roesten.
Met de Golden Company, aangevoerd door :') Harry Strickland :')

Echt de meest niet-Game of Thrones-naam ooit in Game of Thrones. Harry Strickland, godverdomme zeg.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 1 mei 2019 @ 11:31:45 #190
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186536891
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:15 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat heet lachwekkend schrijfwerk.
ja oberyn was ook al zo kut geschreven ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 11:34:09 #191
35723 crew  GGMM
pi_186536933
quote:
3s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:31 schreef Re het volgende:

[..]

ja oberyn was ook al zo kut geschreven ...
Nee, het viel binnen Oberyn zijn character.

De night king is volgens iedereen hier een emotieloos wapen zonder motivatie of eigen wil.

Dan is het nogal raar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186536965
Bij Oberyn was het logisch, hij was aan het taunten en dacht dat hij zijn tegenstander al dood had. Dat paste ook bij zijn karakter het was een arrogante dude en hij wilde rechtvaardigheid voor zijn familie.

Wat was de NK aan het doen? Aan het treuzelen zonder reden nadat hij haast heeft gemaakt om bij Bran te komen zonder reden.
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 11:36:35 #193
35723 crew  GGMM
pi_186536973
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bij Oberyn was het logisch, hij was aan het taunten en dacht dat hij zijn tegenstander al dood had. Dat paste ook bij zijn karakter het was een arrogante dude en hij wilde rechtvaardigheid voor zijn familie.

Wat was de NK aan het doen? Aan het treuzelen zonder reden nadat hij haast heeft gemaakt om bij Bran te komen zonder reden.
Dat.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186537063
Was dat ook niet gewoon in een soort halve slowmotion net zoals de paar minuten daarvoor?
What Would Goku Do
pi_186537192
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:42 schreef viagraap het volgende:
Was dat ook niet gewoon in een soort halve slowmotion net zoals de paar minuten daarvoor?
Wat is dat?
pi_186537221
quote:
3s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:31 schreef Re het volgende:

[..]

ja oberyn was ook al zo kut geschreven ...
Een machine treuzelt niet. Die moord gewoon. Oberyn was geen machine.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  woensdag 1 mei 2019 @ 11:58:09 #197
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186537402
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, het viel binnen Oberyn zijn character.

De night king is volgens iedereen hier een emotieloos wapen zonder motivatie of eigen wil.

Dan is het nogal raar.
emotieloos zou ik niet willen zeggen, hij staat op het punt om mankind uit te wissen (nou ja westeros dan), dus zo vreemd vind ik het niet dat hij daar de tijd voor neemt vooral omdat hij er al 8000 jaar op wacht, als dat kritiek is op het slechte scrijven vind ik dat zelf ook een mager argument
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 mei 2019 @ 11:59:13 #198
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186537425
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:51 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Een machine treuzelt niet. Die moord gewoon. Oberyn was geen machine.
en de NK geen machine...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 12:00:01 #199
35723 crew  GGMM
pi_186537450
quote:
3s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:58 schreef Re het volgende:

[..]

emotieloos zou ik niet willen zeggen, hij staat op het punt om mankind uit te wissen (nou ja westeros dan), dus zo vreemd vind ik het niet dat hij daar de tijd voor neemt vooral omdat hij er al 8000 jaar op wacht, als dat kritiek is op het slechte scrijven vind ik dat zelf ook een mager argument
Nou ja, op mij kwam het een beetje typisch hollywood over, ja.

Vind het grote verschil met Oberyn wel dat Oberyn echt zo'n persoonlijkheid had waarin dat paste én dat Oberyn dacht dat hij gewonnen had.

Maar goed, er valt wat voor te zeggen wat jij aangeeft.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186537451
quote:
3s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:59 schreef Re het volgende:

[..]

en de NK geen machine...
Maak dat D&D maar wijs.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  woensdag 1 mei 2019 @ 12:00:13 #201
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186537456
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:42 schreef viagraap het volgende:
Was dat ook niet gewoon in een soort halve slowmotion net zoals de paar minuten daarvoor?
ja dat ook, opname was slow motion
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_186537464
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Cleganebowl, duh. :+

The Houd wint maar is zo verwond dat Arya hem uit zijn lijden verlost, ofzo. Iets in die geest.
Brienne heeft The Hound al eens verslagen, of de Hound verliest bijna maar Brienne grijpt in en verslaat The Mountain.
  woensdag 1 mei 2019 @ 12:01:37 #203
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186537494
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 12:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nou ja, op mij kwam het een beetje typisch hollywood over, ja.

Vind het grote verschil met Oberyn wel dat Oberyn echt zo'n persoonlijkheid had waarin dat paste én dat Oberyn dacht dat hij gewonnen had.

Maar goed, er valt wat voor te zeggen wat jij aangeeft.
het ging meer om het niet direct termineren van de tegenstander, zoveel tijd zat er ook niet tussen en hij had nou ook geen haast toch, gewonnen had hij al...


had dan ook idd wel iets meer karakterontwikkeling willen zien van de NK
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 mei 2019 @ 12:05:42 #204
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186537573
Het is wel zo dat de NK overal de tijd voor nam. Ik zou m niet achter de lopende band zetten, zeg maar.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_186537610
Juist wel: the dead never tire. Als je zo'n lopende band in Azië ziet vallen de productiemedewerkers erachter in slaap
  woensdag 1 mei 2019 @ 12:21:43 #206
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_186537880
De NK nam inderdaad wel overal de tijd voor. Oberyn was een typische zeer cocky maar wel likeable dude die zijn tegenstander verslagen dacht te hebben en even zijn gram wilde halen voor iedereen. Niks slecht geschreven bij Oberyn. Dat was overigens in zijn geheel een uitstekend seizoen.
  woensdag 1 mei 2019 @ 12:24:42 #207
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186537928
Hopelijk zien we Hot Pie nog.

What is Hot may never Pie
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_186538146
Ik zet mijn mening even in een spoiler, just in case:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb ik de komende 3 afleveringen vrij. dus kan heerlijk op het gemakje kijken zonder kans op een spoiler op het werk
pi_186539296
quote:
3s.gif Op woensdag 1 mei 2019 11:58 schreef Re het volgende:

[..]

emotieloos zou ik niet willen zeggen, hij staat op het punt om mankind uit te wissen (nou ja westeros dan), dus zo vreemd vind ik het niet dat hij daar de tijd voor neemt vooral omdat hij er al 8000 jaar op wacht, als dat kritiek is op het slechte scrijven vind ik dat zelf ook een mager argument
Hij stond op het punt om Bran uit te wissen. Een invalide autistische puber die niet eens een normaal gesprek kan voeren en liever zijn tijd spendeerd met vogeltjes.
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:24:53 #210
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186539359
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:21 schreef opreis het volgende:

[..]

Hij stond op het punt om Bran uit te wissen. Een invalide autistische puber die niet eens een normaal gesprek kan voeren en liever zijn tijd spendeerd met vogeltjes.
ja nou en…, je pogingen om een discusssie te willen, falen wel, doe toch rustig knul, snap niet wat je nu wil bereiken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:26:27 #211
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186539388
hoe staan jullie er in om Cersei te zien winnen uiteindelijk?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_186539396
quote:
3s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:24 schreef Re het volgende:

[..]

ja nou en…, je pogingen om een discusssie te willen, falen wel, doe toch rustig knul, snap niet wat je nu wil bereiken
Mijn punt is dat de NK en 3ER slecht geschreven waren :) Wat mij betreft hoeft daar geen discussie over te bestaan. Dat ziet iedereen wel denk ik
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:28:55 #213
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186539427
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:26 schreef opreis het volgende:

[..]

Mijn punt is dat de NK en 3ER slecht geschreven waren :) Wat mij betreft hoeft daar geen discussie over te bestaan. Dat ziet iedereen wel denk ik
drogredenatie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_186539442
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:26 schreef opreis het volgende:

[..]

Mijn punt is dat de NK en 3ER slecht geschreven waren :) Wat mij betreft hoeft daar geen discussie over te bestaan. Dat ziet iedereen wel denk ik
Vind weinig slecht aan de NK eigenlijk.
Hoe die dood ging ook niet, er is een main character ongeveer 6 seizoen in training om een deadly assassin te worden. Met een wapen wat ze 2 seizoenen geleden kreeg.
Over buildup gesproken.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:29:46 #215
211083 Angelof9
I must go first
pi_186539444
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
hoe staan jullie er in om Cersei te zien winnen uiteindelijk?
Het is mogelijk. Maar ik denk dat ik wel iets zwaars naar mijn tv smijt als dat gebeurt.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:31:59 #216
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186539487
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:29 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Het is mogelijk. Maar ik denk dat ik wel iets zwaars naar mijn tv smijt als dat gebeurt.
Ik ook.
Ben al 7 seizoenen lang het hopen dat die smug face van haar romp afgehakt wordt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:32:06 #217
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186539492
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:29 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Het is mogelijk. Maar ik denk dat ik wel iets zwaars naar mijn tv smijt als dat gebeurt.
twee plots die ik wel zou waarderen, is als Cersei zou winnen.

mocht dat niet gebeuren hoop ik dat Jaimie Cersei afmaakt
Tyrion, Dany verraad net voordat ze "madd" gaat en moet worden gedood door John
John overleeft het uiteindelijk ook niet, waardoor Gendry samen Arya de iron throne beklimt en Sansa de North krijgt samen met Tyrion.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_186539499
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:29 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Vind weinig slecht aan de NK eigenlijk.
Hoe die dood ging ook niet, er is een main character ongeveer 6 seizoen in training om een deadly assassin te worden. Met een wapen wat ze 2 seizoenen geleden kreeg.
Over buildup gesproken.
Ik vind Arya prima geschreven, heb er ook prima vrede mee dat zij degene is die de NK doodt. Misschien klein puntje van kritiek is dat ze blijkbaar uit het niets met een enorme sprong de NK aanvalt, zogenaamd sneaky maar toch ook schreeuwend.
De NK en de 3ER waren slecht geschreven.
pi_186539522
Gemenge gevoelens over de dood van The Night King.
pi_186539638
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
hoe staan jullie er in om Cersei te zien winnen uiteindelijk?
Het heeft mijn voorkeur maar ik zie het absoluut niet gebeuren.
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:40:10 #221
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186539649
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Het heeft mijn voorkeur maar ik zie het absoluut niet gebeuren.
wat mij betreft het beste einde mogelijk.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:42:36 #222
211083 Angelof9
I must go first
pi_186539695
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:32 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

mocht dat niet gebeuren hoop ik dat Jaimie Cersei afmaakt
Tyrion, Dany verraad net voordat ze "madd" gaat en moet worden gedood door John
John overleeft het uiteindelijk ook niet, waardoor Gendry samen Arya de iron throne beklimt en Sansa de North krijgt samen met Tyrion.
Ik hoop ook op Jaimie. Wil haar smoelwerk zien als hij een mes in haar hart ramt.

Sansa als eind boss. "Then comes another, younger, more beautiful, to cast you down and take all you hold dear.”
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:43:05 #223
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_186539709
Wat een aflevering...
maar godskolere wat een donkere scenes.
Zit nu offshore, heb em op mn laptop gekeken.
Wat een drama haha
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:45:23 #224
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186539758
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat een aflevering...
maar godskolere wat een donkere scenes.
Zit nu offshore, heb em op mn laptop gekeken.
Wat een drama haha
4k oled, niet om te pochen, maar ik snap werkelijk niks van het gezeik over "te donker".
natuurlijk heb ik liever alles in daglicht, maar het is the long dark, wat verwacht je dan.
uberhaupt kijk ik elke serie in het donker, mede omdat ik pas savonds tijd heb, maar ook omdat je alles gewoon altijd beter ziet zonder lampen of zonlicht op je scherm.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:46:22 #225
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186539783
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:32 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

twee plots die ik wel zou waarderen, is als Cersei zou winnen.

mocht dat niet gebeuren hoop ik dat Jaimie Cersei afmaakt
Tyrion, Dany verraad net voordat ze "madd" gaat en moet worden gedood door John
John overleeft het uiteindelijk ook niet, waardoor Gendry samen Arya de iron throne beklimt en Sansa de North krijgt samen met Tyrion.
of

Nipte strijd, daenarys wint zeer nipt met veel doden waaronder Jon waardoor ze full mad queen wordt en Cercei op de meest gruwelijke manier doodt, waardoor Jaime haar verraadt en haar ook doodsteekt.

Mogelijkheden genoeg. Ik heb er in ieder geval veel meer zin in dan in dat domme gevecht met de Night King, waar ook weinig potentieel in zat (door hoe ze het uitgewerkt hebben)
Laffe huichelaar
pi_186539787
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:40 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

wat mij betreft het beste einde mogelijk.
Zo lang Dany maar niet op de troon eindigt vind ik alles best. Dat mens was altijd al onuitstaanbaar maar de laatste seizoenen is ze ook nog totaal incompetent. Ze heeft nu een groot gedeelte van haar leger weggegooid zonder echte reden en ze heeft ook 0,0 haar best gedaan om ook maar enige alliantie te smeden in Westeros. Daarbij heeft ze ook niet eens recht op de troon, terwijl dat altijd haar reden was om het te claimen. Als Cersei haar een toontje lager laat zingen is dat O+
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:48:13 #227
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186539814
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

of

Nipte strijd, daenarys wint zeer nipt met veel doden waaronder Jon waardoor ze full mad queen wordt en Cercei op de meest gruwelijke manier doodt, waardoor Jaime haar verraadt en haar ook doodsteekt.

Mogelijkheden genoeg. Ik heb er in ieder geval veel meer zin in dan in dat domme gevecht met de Night King, waar ook weinig potentieel in zat (door hoe ze het uitgewerkt hebben)
ik verwacht eerder dat Tyrion haar verraad, never trust a lannister.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:49:27 #228
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186539839
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Zo lang Dany maar niet op de troon eindigt vind ik alles best. Dat mens was altijd al onuitstaanbaar maar de laatste seizoenen is ze ook nog totaal incompetent. Ze heeft nu een groot gedeelte van haar leger weggegooid zonder echte reden en ze heeft ook 0,0 haar best gedaan om ook maar enige alliantie te smeden in Westeros. Daarbij heeft ze ook niet eens recht op de troon, terwijl dat altijd haar reden was om het te claimen. Als Cersei haar een toontje lager laat zingen is dat O+
Was er vorig seizoen niet een alliantie met het Noorden, de Tyrells en Dorne? Da's de helft van de great houses
Laffe huichelaar
pi_186539861
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:49 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Was er vorig seizoen niet een alliantie met het Noorden, de Tyrells en Dorne? Da's de helft van de great houses
Niet echt een alliantie te noemen. Ze zegt gewoon ik ben jullie koningin volg mij of sterf. Een alliantie smeden heb je wederzijds respect voor nodig. Niet alleen een bende Dothraki, Unsullied en draken.
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:51:57 #230
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186539882
Dany zie ik onmogelijk winnen, die leunt te veel op domme kracht en hoeveelheid poppetjes in haar leger.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:52:04 #231
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186539887
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Niet echt een alliantie te noemen. Ze zegt gewoon ik ben jullie koningin volg mij of sterf. Een alliantie smeden heb je wederzijds respect voor nodig. Niet alleen een bende Dothraki, Unsullied en draken.
Ze zei meer zullen we samen Cercei doodmaken. Die alliantie werd vooral gedreven door wraak
Laffe huichelaar
pi_186539921
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ze zei meer zullen we samen Cercei doodmaken. Die alliantie werd vooral gedreven door wraak
Goede alliantie wel met de Tyrells die niet eens meer bestaan, de Martells die niet meer bestaan en het Noorden dat haar niet echt vertrouwt.
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:55:11 #233
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186539941
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Goede alliantie wel met de Tyrells die niet eens meer bestaan, de Martells die niet meer bestaan en het Noorden dat haar niet echt vertrouwt.
Een kutalliantie, klopt. Die zijn allemaal vernietigd sinds de alliantie. Maar jij zegt dat ze 0,0 haar best heeft gedaan allianties te smeden en dat is dus onwaar
Laffe huichelaar
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 13:58:24 #234
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186539983
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
hoe staan jullie er in om Cersei te zien winnen uiteindelijk?
Cersei mag wel op dezelfde manier eindigen als Oberyn ofzo, of Dolorous Edd, vrede zij met hem.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186539986
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Een kutalliantie, klopt. Die zijn allemaal vernietigd sinds de alliantie. Maar jij zegt dat ze 0,0 haar best heeft gedaan allianties te smeden en dat is dus onwaar
Nee hoor dat klopt gewoon al die families hadden al ruzie met Cersei/Lannisters. Het enige wat Dany deed was zeggen ik heb een groter leger dan jullie.
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:59:40 #236
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186540001
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:51 schreef mokkiemok het volgende:
Dany zie ik onmogelijk winnen, die leunt te veel op domme kracht en hoeveelheid poppetjes in haar leger.
Ze heeft geen leger meer
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 1 mei 2019 @ 13:59:46 #237
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186540004
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Nee hoor dat klopt gewoon al die families hadden al ruzie met Cersei/Lannisters. Het enige wat Dany deed was zeggen ik heb een groter leger dan jullie.
Nou oke, wat jij wil
Laffe huichelaar
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 13:59:56 #238
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186540008
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:32 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik vind Arya prima geschreven, heb er ook prima vrede mee dat zij degene is die de NK doodt. Misschien klein puntje van kritiek is dat ze blijkbaar uit het niets met een enorme sprong de NK aanvalt, zogenaamd sneaky maar toch ook schreeuwend.
De NK en de 3ER waren slecht geschreven.
Het leek ook wel alsof ze met de geluidssnelheid voorbij die andere white walkers kwam, want één van hen voelde duidelijk een windvlaagje en keek ook even opzij, direct voor Arya de Night King te grazen nam :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:00:16 #239
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186540017
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ze heeft geen leger meer
volgens mij zijn er meer over dan wij denken, en ik hoor geruchten of Daario Nahaaris die het restant komt bezorgen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:01:13 #240
211083 Angelof9
I must go first
pi_186540030
Gandalf is nog onderweg met z'n elven.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 14:02:17 #241
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186540048
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ze heeft geen leger meer
Volgens mij zijn er nog zeker een stuk of vier Dothraki over.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 14:02:44 #242
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186540057
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:00 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

volgens mij zijn er meer over dan wij denken, en ik hoor geruchten of Daario Nahaaris die het restant komt bezorgen.
Gadverdamme nee, opflikkeren met Daario Nahaaris. Enge gladjoekel dat het is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186540063
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:32 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

twee plots die ik wel zou waarderen, is als Cersei zou winnen.

mocht dat niet gebeuren hoop ik dat Jaimie Cersei afmaakt
Tyrion, Dany verraad net voordat ze "madd" gaat en moet worden gedood door John
John overleeft het uiteindelijk ook niet, waardoor Gendry samen Arya de iron throne beklimt en Sansa de North krijgt samen met Tyrion.
Nu de Night King dood is en Jon meer recht op de Iron Throne heeft dan Dany valt de basis voor voor de Jon/Dany alliantie weg. Sansa, die letterlijk littlefinger als leermeester heeft gehad zal in zijn goede traditie Jon en Dany uit elkaar gaan drijven en Tyrion naar haar kamp toetrekken. Dany, Greyworm en de chick waar ik altijd de naam van vergeet worden gedood door de Starks.

Wat er over is van Dany's leger wordt geïntegreerd in het leger van het Noorden en trek op onder Jon's leiding naar Kingslanding. In de slag om kingslanding wordt Jon finaal in de pan gehakt. Jon heeft tenslotte nog geen enkele veldslag zelfstandig gewonnen. Hij moest door Stannis gered worden van het leger van Mance, Littlefinger moest Jon redden van de suprieure Ramsey Bolton en Arya heeft zijn huid gered van het leger van de doden.

Terwijl Jon in de pan wordt gehakt veroverd Euron Winterfell en worden de laatste Starks uitgemoord. Met de hoofden van Arya en Sansa op zak gaat Euron terug om zijn prijs op te halen bij Cersei. Het blijft echter Cersei en al haar vijanden zijn verslagen dus Euron heeft geen waarde meer en en zombie mountain hakt hem doormidden. Aan het einde van de serie leeft Cersei nog lang maar doodongelukkig :)
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:04:55 #244
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186540106
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:02 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Nu de Night King dood is en Jon meer recht op de Iron Throne heeft dan Dany valt de basis voor voor de Jon/Dany alliantie weg. Sansa, die letterlijk littlefinger als leermeester heeft gehad zal in zijn goede traditie Jon en Dany uit elkaar gaan drijven en Tyrion naar haar kamp toetrekken. Dany, Greyworm en de chick waar ik altijd de naam van vergeet worden gedood door de Starks.

Wat er over is van Dany's leger wordt geïntegreerd in het leger van het Noorden en trek op onder Jon's leiding naar Kingslanding. In de slag om kingslanding wordt Jon finaal in de pan gehakt. Jon heeft tenslotte nog geen enkele veldslag zelfstandig gewonnen. Hij moest door Stannis gered worden van het leger van Mance, Littlefinger moest Jon redden van de suprieure Ramsey Bolton en Arya heeft zijn huid gered van het leger van de doden.

Terwijl Jon in de pan wordt gehakt veroverd Euron Winterfell en worden de laatste Starks uitgemoord. Met de hoofden van Arya en Sansa op zak gaat Euron terug om zijn prijs op te halen bij Cersei. Het blijft echter Cersei en al haar vijanden zijn verslagen dus Euron heeft geen waarde meer en en zombie mountain hakt hem doormidden. Aan het einde van de serie leeft Cersei nog lang maar doodongelukkig :)
je begon goed
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_186540107
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou oke, wat jij wil
Wat heeft ze volgens jou dan allemaal gedaan voor de Martells en de Tyrells?

Bij het Noorden kun je tenminste nog zien dat ze iets ervoor deed door haar leger erheen te sturen. Maar ook daar zie je in haar interactie met Sansa dat ze niet geïnteresseerd is in daadwerkelijk een alliantie smeden, het is allemaal Danerys voor Danerys na.
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:05:37 #246
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186540118
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Wat heeft ze volgens jou dan allemaal gedaan voor de Martells en de Tyrells?

Bij het Noorden kun je tenminste nog zien dat ze iets ervoor deed door haar leger erheen te sturen. Maar ook daar zie je in haar interactie met Sansa dat ze niet geïnteresseerd is in daadwerkelijk een alliantie smeden, het is allemaal Danerys voor Danerys na.
misschien kan ze dr kleren nog eens uittrekken
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:07:05 #247
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186540145
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Wat heeft ze volgens jou dan allemaal gedaan voor de Martells en de Tyrells?

Bij het Noorden kun je tenminste nog zien dat ze iets ervoor deed door haar leger erheen te sturen. Maar ook daar zie je in haar interactie met Sansa dat ze niet geïnteresseerd is in daadwerkelijk een alliantie smeden, het is allemaal Danerys voor Danerys na.
Beste vriend, het is geenszins mijn intentie jou van mijn mening te overtuigen. Daarvoor is jouw mening me veel te onbelangrijk. Jij zei iets wat volgens mij niet klopte, ik corrigeerde dat en dat was het.

Ik vind dat het je allemaal wat te belangrijk lijkt dat ik het met je eens ben, het is maar een topic op internet over een show op televisie he?
Laffe huichelaar
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:09:20 #248
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_186540193
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:31 schreef opreis het volgende:

[..]

Nee dat wisten ze niet. Ze dachten dat de NK met draken vuur dood kon, daarom was het plan om Jon en Dany bij de tuin met bran te laten wachten tot de NK daar was. Ook Dany probeerde nog op die draak hem te doden met drakenvuur. Als Bran dat wist had hij dat wel mogen delen lijkt me?

D&D zeggen zelf dat de enige manier was om de NK te doden was om hem te steken met een valyrian steel wapen op de plek waar de CotF hem staken met dragonglass. Maar daar is in de serie met geen woord over gesproken.
Dat stuk heb ik gemist? Waar is hij tot leven gekomen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:09:33 #249
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186540196
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2019 13:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Zo lang Dany maar niet op de troon eindigt vind ik alles best.
Dany dood. Jon geen interesse. Tyrion op de troon.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:10:27 #250
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186540215
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:09 schreef EP3 het volgende:

[..]

Dany dood. Jon geen interesse. Tyrion op de troon.
dan nog eerder Gendry

Tyrion heeft geen aanspraak op de throne what so ever.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:12:56 #251
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186540258
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:10 schreef mokkiemok het volgende:

Tyrion heeft geen aanspraak op de throne what so ever.
[mysterieus deuntje]Dat is nog maar de vraag, hè... [/mysterieus deuntje]
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_186540272
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind dat het je allemaal wat te belangrijk lijkt dat ik het met je eens ben, het is maar een topic op internet over een show op televisie he?
We hoeven het niet eens te worden, ik ben gewoon benieuwd waarom je denkt wat je denkt. Flauw dat je niet een klein beetje durft uit te wijden.

quote:
Beste vriend, het is geenszins mijn intentie jou van mijn mening te overtuigen. Daarvoor is jouw mening me veel te onbelangrijk. Jij zei iets wat volgens mij niet klopte, ik corrigeerde dat en dat was het.
Ik zei iets wat klopte. Jij dacht dat omdat je mening zo belangrijk is dat jouw mening een feit is. Maar voor een correctie moet je iets verbeteren. Dat heb je geenszins gedaan, mijn uitspraak dat Dany geen zak voor haar allianties in Westeros heeft gedaan staat in tegenstelling tot jouw 'correctie'.
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:13:49 #253
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186540274
quote:
4s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:12 schreef EP3 het volgende:

[..]

[mysterieus deuntje]Dat is nog maar de vraag, hè... [/mysterieus deuntje]
Dat Tyrion is een Targaryan riedeltje is zo ver gezocht.
ook is hij geen leader material, maakt zo veel domme keuzes.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:15:06 #254
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186540301
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

We hoeven het niet eens te worden, ik ben gewoon benieuwd waarom je denkt wat je denkt. Flauw dat je niet een klein beetje durft uit te wijden.
[..]

Ik zei iets wat klopte. Jij dacht dat omdat je mening zo belangrijk is dat jouw mening een feit is. Maar voor een correctie moet je iets verbeteren. Dat heb je geenszins gedaan, mijn uitspraak dat Dany geen zak voor haar allianties in Westeros heeft gedaan staat in tegenstelling tot jouw 'correctie'.
Je hebt helemaal gelijk vriend :)
Laffe huichelaar
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 14:15:41 #255
35723 crew  GGMM
pi_186540317
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:10 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dan nog eerder Gendry

Tyrion heeft geen aanspraak op de throne what so ever.
Dat had Cersei ook niet, blijkbaar boeit dat niets.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:16:15 #256
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186540334
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat had Cersei ook niet, blijkbaar boeit dat niets.
dar zit nog wel een verschil, zij was al queen
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_186540358
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat had Cersei ook niet, blijkbaar boeit dat niets.
Robert baratheon ook niet. Wie de troon grijpt is koning.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 14:17:41 #258
35723 crew  GGMM
pi_186540367
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:16 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dar zit nog wel een verschil, zij was al queen
Uh... dat was Margaery toch?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186540371
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:09 schreef EP3 het volgende:

[..]

Dany dood. Jon geen interesse. Tyrion op de troon.
Dan kunnen Sansa en hij ook een tweede huwelijk beginnen en eindigt de serie met Tyrion dronken met een mond om zijn lul. Lijkt me niet dat zoiets te toppen valt.
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:18:13 #260
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186540376
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

Robert baratheon ook niet. Wie de troon grijpt is koning.
Robert, being a descendant of Rhaelle Targaryen has stronger claim to the throne than Jon Arryn, Ned, or other house that's why he became the King.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:18:47 #261
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186540393
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Uh... dat was Margaery toch?
nah dat was enkel op papier, toen had Cersei alle touwtjes al in handen.
Queen mother
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 14:19:27 #262
35723 crew  GGMM
pi_186540404
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

Robert baratheon ook niet. Wie de troon grijpt is koning.
Ja, maar die nam de troon en had genoeg huizen die hem steunden.

Cersei nam de troon maar is dat gewoon gaan zitten zonder dat iemand haar ook maar steunt. (ja een gedeelte van de Ironborn)
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:18 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

nah dat was enkel op papier, toen had Cersei alle touwtjes al in handen.
Queen mother
Queen mother ja.

Maar "de touwtjes in handen"... nee.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:21:30 #263
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186540438
Robert die het "gewoon nam" hij is een targaryan.....

Cersei was queens mother, natuurlijk heeft die recht op de troon als de koning dan uit z'n raam springt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 1 mei 2019 @ 14:26:45 #264
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186540548
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dan kunnen Sansa en hij ook een tweede huwelijk beginnen en eindigt de serie met Tyrion dronken met een mond om zijn lul. Lijkt me niet dat zoiets te toppen valt.
Ik teken ervoor.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 14:27:52 #265
35723 crew  GGMM
pi_186540575
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:21 schreef mokkiemok het volgende:
Robert die het "gewoon nam" hij is een targaryan.....

Cersei was queens mother, natuurlijk heeft die recht op de troon als de koning dan uit z'n raam springt.
Nee, dat heeft ze niet.

Zie hier, ergens. Vanaf 05:05

Het klopt gewoon niet, en dat maakt niet uit verder, maar als je de "logica" van de show hanteert kan net zo goed Tyron de troon nemen want "familie van".
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186540606
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat stuk heb ik gemist? Waar is hij tot leven gekomen.
In een flashback van Bran zie je dat de CotF een dragonglass dolk in de borst van een man steken. Die vervolgens tot de conclusie komt dat zo de NK gemaakt is. De 3ER en de CotF bevestigen dit ook.

Dat de NK alleen door een valerian steel wapen op de plek waar die dolk was gestoken kon worden gedood wordt gezegt in deze 'inside the episode' over deze aflevering.


Blijkbaar vonden D&D het niet belangrijk om dit in de serie zelf aan bod te laten komen en dachten zij dat zelfs de characters in de serie naar de making offs keken om zo erachter te komen hoe de NK dood moest. Ofzo.
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 14:30:28 #267
35723 crew  GGMM
pi_186540629
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:29 schreef opreis het volgende:

[..]

In een flashback van Bran zie je dat de CotF een dragonglass dolk in de borst van een man steken. Die vervolgens tot de conclusie komt dat zo de NK gemaakt is. De 3ER en de CotF bevestigen dit ook.

Dat de NK alleen door een valerian steel wapen op de plek waar die dolk was gestoken kon worden gedood wordt gezegt in deze 'inside the episode' over deze aflevering.


Blijkbaar vonden D&D het niet belangrijk om dit in de serie zelf aan bod te laten komen en dachten zij dat zelfs de characters in de serie naar de making offs keken om zo erachter te komen hoe de NK dood moest. Ofzo.
Eerlijk gezegd is dit mij ook geheel ontgaan. Ik kijk die making offs ook niet.

Erg irritant om dit soort cruciale informatie te benoemen in making offs en niet in de serie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186540679
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd is dit mij ook geheel ontgaan. Ik kijk die making offs ook niet.

Erg irritant om dit soort cruciale informatie te benoemen in making offs en niet in de serie.
Ik kijk ze normaal ook niet. Ik vroeg me alleen af wat de makers dachten bij het maken van deze aflevering, dus daarom keek ik hier naar op zoek naar antwoorden.
Ik weet nog steeds niet wat ze dachten
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 14:33:47 #269
35723 crew  GGMM
pi_186540698
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:32 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik kijk ze normaal ook niet. Ik vroeg me alleen af wat de makers dachten bij het maken van deze aflevering, dus daarom keek ik hier naar op zoek naar antwoorden.
Ik weet nog steeds niet wat ze dachten
:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186540932
AH, zijn we drie dagen verder nog steeds aan het zaniken? :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 14:54:28 #271
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186541131
quote:
12s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
AH, zijn we drie dagen verder nog steeds aan het zaniken? :P
Zaniken? Nee man, dit was een topshow van de bovenste plank :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 mei 2019 @ 14:55:16 #272
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186541148
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd is dit mij ook geheel ontgaan. Ik kijk die making offs ook niet.

Erg irritant om dit soort cruciale informatie te benoemen in making offs en niet in de serie.
Nou inderdaad, als iets belangrijk is mag het wel gewoon in de serie zitten. Hoe de NK dood moet is toch wel van belang, lijkt me.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186541385
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou inderdaad, als iets belangrijk is mag het wel gewoon in de serie zitten. Hoe de NK dood moet is toch wel van belang, lijkt me.
Ik weet niet hoor een offscreen death was wel onverwachts geweest.
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:10:59 #274
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_186541421
Gossiemijne. Is er een samenvatting van de afgelopen 6!!!! topics. Want het is behoorlijk 'tldr' :{w

Verder; is het al bijna maandag? *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_186541446
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Wat heeft ze volgens jou dan allemaal gedaan voor de Martells en de Tyrells?

Bij het Noorden kun je tenminste nog zien dat ze iets ervoor deed door haar leger erheen te sturen. Maar ook daar zie je in haar interactie met Sansa dat ze niet geïnteresseerd is in daadwerkelijk een alliantie smeden, het is allemaal Danerys voor Danerys na.
Die families waren vanuit het verleden al verbonden en loyaal aan de Targaryans.
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 15:13:12 #276
35723 crew  GGMM
pi_186541453
quote:
11s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:10 schreef Vlindur het volgende:
Gossiemijne. Is er een samenvatting van de afgelopen 6!!!! topics. Want het is behoorlijk 'tldr' :{w

Mensen die voor het verhaal kijken vinden de laatste aflevering stom.

Mensen die voor de coole special effects kijken vinden de laatste aflevering leuk.

Graag gedaan. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:13:30 #277
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186541458
quote:
11s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:10 schreef Vlindur het volgende:
Gossiemijne. Is er een samenvatting van de afgelopen 6!!!! topics.
Wat n kutepisode!

Echt niet!
Echt wel!
Echt niet!
Echt wel!

Ja, doei!
Ok, doei!
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_186541557
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Mensen die voor het verhaal kijken vinden de laatste aflevering stom.

Mensen die voor de coole special effects kijken vinden de laatste aflevering leuk.

Graag gedaan. :)
Hier ben ik het mee eens.
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:25:11 #279
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186541645
ik kijk voor het verhaal en de special effects, ik vond de laatste aflevering zeer goed. statement ontkracht.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:26:39 #280
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_186541668
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 14:32 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik kijk ze normaal ook niet. Ik vroeg me alleen af wat de makers dachten bij het maken van deze aflevering, dus daarom keek ik hier naar op zoek naar antwoorden.
Ik weet nog steeds niet wat ze dachten
_O-

Naja, om advocaat van de duivel te spelen: Tijdens Hardhome kwam Jon Snow per ongeluk achter dat een WW kwetsbaar is voor Valyrian steel. Met zijn zwaard doodde hij namelijk zo'n WW. Vandaar waarschijnlijk de aanname dat de NK daar ook aan kan sterven.
pi_186541677
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:25 schreef mokkiemok het volgende:
ik kijk voor het verhaal en de special effects, ik vond de laatste aflevering zeer goed. statement ontkracht.
Ho ho, dat gaat zomaar niet :{w
Je kiest godverdomme gewoon een kant!
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:28:35 #282
211083 Angelof9
I must go first
pi_186541703
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:25 schreef mokkiemok het volgende:
ik kijk voor het verhaal en de special effects, ik vond de laatste aflevering zeer goed. statement ontkracht.
Ik kijk meer vor het verhaal, de special effects boeien me niet zo. En ik vond het ook een steengoede aflevering :D

(tuurlijk waren er plotholes, maar daar kun je je ook niet druk om maken)
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  Moderator woensdag 1 mei 2019 @ 15:30:38 #283
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_186541736
Ik vond het, ondanks ook zeker wat kritiekpunten, toch een prima aflevering.

Op Rotten Tomatoes staat de aflevering nu op 75%. Dat is voor GoT vrij laag, zeker voor een aflevering die episch zou moeten zijn, dus ook daar zit, hoewel in de minderheid, wel wat teleurstelling tussen de recensies.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:32:28 #284
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_186541766
Ah. Dank u. Niks gemist dus.

De enige (En terechte )klacht die ik heb is dat ie te donker was. Maar dat is gewoon een feit :P )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:33:35 #285
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186541793
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:32 schreef Vlindur het volgende:
Ah. Dank u. Niks gemist dus.

De enige (En terechte )klacht die ik heb is dat ie te donker was. Maar dat is gewoon een feit :P )
geen feit, want ik had er geen last van.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_186541807
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:32 schreef Vlindur het volgende:
Ah. Dank u. Niks gemist dus.

De enige (En terechte )klacht die ik heb is dat ie te donker was. Maar dat is gewoon een feit :P )
Hier nog iemand die er totaal geen last van had.
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:35:00 #287
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_186541816
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:33 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

geen feit, want ik had er geen last van.
Ik kon mn beeld ook wel aanpassen, maar toen werd het vlekkerig }:|

Ik vond de scenes van Sansa en Tyrion trouwens heel mooi O+ Zo lief en oprecht :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:38:55 #288
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186541888
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:35 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik kon mn beeld ook wel aanpassen, maar toen werd het vlekkerig }:|

Ik vond de scenes van Sansa en Tyrion trouwens heel mooi O+ Zo lief en oprecht :Y
heb mijn beeld niet hoeven aanpassen, staat altijd op (ik geloof) gaming.

is een 4k oled en zoals ik eerder al zei kijk ik series en films ALTIJD savonds, mede omdat ik dan pas tijd heb.

mensen die overdag kijken met zonlicht op hun scherm, en dan klagen dat het te donker is neem ik niet serieus. (dit is een algemene stelling niet doelend op Vlindur)

de ep heet " the Long Dark" wat verwacht je dan....
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 15:41:56 #289
35723 crew  GGMM
pi_186541943
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:38 schreef mokkiemok het volgende:
de ep heet " the Long Dark" wat verwacht je dan....
Hij heet "the long night".

Al was dat een betere naam geweest ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:43:21 #290
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186541973
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hij heet "the long night".

Al was dat een betere naam geweest ja.
excuus zat aan de telefoon met iemand, dat was hem inderdaad.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:46:22 #291
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186542031
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:30 schreef Mike het volgende:
Ik vond het, ondanks ook zeker wat kritiekpunten, toch een prima aflevering.

Op Rotten Tomatoes staat de aflevering nu op 75%. Dat is voor GoT vrij laag, zeker voor een aflevering die episch zou moeten zijn, dus ook daar zit, hoewel in de minderheid, wel wat teleurstelling tussen de recensies.
Ze hadden er ook niet zo heel veel meer van kunnen maken.

Zielloze zombies zijn niet zo leuk als tegenspelers hè want daar kan je niet zo veel mee. Een epische strijd als Oberyn vs Mountain of het psychologische spel Jon vs Ramsay kan je niet doen als een van de twee een willoze drone is die alleen maar dood en verderf wil zaaien.

Hier had wel een rol kunnen liggen voor de white walkers, maar we hebben eigenlijk alleen maar strijd gezien tegen wights. Ja dan is het nooit heel spectaculair en blijft het hangen op een solide zeven ofzo. Dat is niet echt hoog voor GoT en ronduit laag voor hoe ze het hebben aangekondigd
Laffe huichelaar
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:48:08 #292
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_186542067
quote:
19s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:38 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

heb mijn beeld niet hoeven aanpassen, staat altijd op (ik geloof) gaming.

is een 4k oled en zoals ik eerder al zei kijk ik series en films ALTIJD savonds, mede omdat ik dan pas tijd heb.

mensen die overdag kijken met zonlicht op hun scherm, en dan klagen dat het te donker is neem ik niet serieus. (dit is een algemene stelling niet doelend op Vlindur)

de ep heet " the Long Dark" wat verwacht je dan....
Ik kijk ook altijd 's avonds, maar toch. Je hebt wat gezellige lampjes aan links en rechts en dan wordt het al gauw onoverzichtelijk. Maar het is wel wat je zegt ja. Donkere setting en het maakt het wel spannend. Maar dat sommige het gewoon echt niet kunnen zien geloof ik wel :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:48:34 #293
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_186542081
Maakt de volgende TS wel even een leuke TT?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:49:14 #294
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186542091
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ze hadden er ook niet zo heel veel meer van kunnen maken.

Zielloze zombies zijn niet zo leuk als tegenspelers hè want daar kan je niet zo veel mee. Een epische strijd als Oberyn vs Mountain of het psychologische spel Jon vs Ramsay kan je niet doen als een van de twee een willoze drone is die alleen maar dood en verderf wil zaaien.

Hier had wel een rol kunnen liggen voor de white walkers, maar we hebben eigenlijk alleen maar strijd gezien tegen wights. Ja dan is het nooit heel spectaculair en blijft het hangen op een solide zeven ofzo. Dat is niet echt hoog voor GoT en ronduit laag voor hoe ze het hebben aangekondigd
had wel een *insert Valyrian steel drager* vs White walker ingezeten inderdaad.

een briene of jaimie had mooi geweest.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  Forum Admin woensdag 1 mei 2019 @ 15:49:34 #295
35723 crew  GGMM
pi_186542101
Ik vind wel, ondanks dat ik er zelf niet zo'n last van had, dat als 50% van de mensen klaagt dat het te donker is, dat het ook gewoon té donker is. Dus dat ze dat beter hadden moeten doen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:50:45 #296
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186542126
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
Ik vind wel, ondanks dat ik er zelf niet zo'n last van had, dat als 50% van de mensen klaagt dat het te donker is, dat het ook gewoon té donker is. Dus dat ze dat beter hadden moeten doen.
Ja, maar dat zullen ze wel met een reden gedaan hebben
Laffe huichelaar
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:51:07 #297
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186542134
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
Ik vind wel, ondanks dat ik er zelf niet zo'n last van had, dat als 50% van de mensen klaagt dat het te donker is, dat het ook gewoon té donker is. Dus dat ze dat beter hadden moeten doen.
het was ook donker, hoor je mij niet ontkennen. te donker, ben ik niet mee eens.

je had nu duidelijk een perspectief hoe de deelnemen personen dit ervaren, die zagen ook geen hand voor ogen. Ik had juist mede doordat het zo donker was een bepaalde sfeergevoel bij de scenes.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:51:47 #298
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_186542152
quote:
9s.gif Op woensdag 1 mei 2019 15:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja, maar dat zullen ze wel met een reden gedaan hebben
Dat het realistisch was toch? Ze zouden elkaar dus ook niet kunnen zien. Net als wij hun niet
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:52:03 #299
211083 Angelof9
I must go first
pi_186542160
En niet te vergeten de muziek. Die was zo goed, maakte alles sfeervol en mooi en emotioneel.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:53:17 #300
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186542185
heel veel van die klagers zijn ook butthurt omdat ze weer een plot niet hebben voorspelt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 1 mei 2019 @ 15:54:04 #301
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_186542208
dicht
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')