SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ik ga hem niet draaien though, niet vandaag iig, misschien bij een van de daadwerkelijke ESF uitzendingenquote:
ik ga om 0.00 kappen denk ikquote:Op zondag 28 april 2019 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga zo wel richting dromenland![]()
Nater denk jij ook even aan je nachtrust!
Ah, dat kan nog wel.quote:
Ok ok, had ik niet verwacht.quote:Op zondag 28 april 2019 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat ik fan ben ofzo, maar ik vind Eminem zeker wel oké. Echt zo'n artiest die ik niet vervelend vind om naar te luisteren, maar ik zou hem ook niet uit mezelf aanvragen bij zoiets.
Al vast slaap lekker!quote:Op zondag 28 april 2019 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga zo wel richting dromenland![]()
Nater denk jij ook even aan je nachtrust!
Dat gaat soms wat te snel voor mijn half-bejaarde oren, maar later zoek ik de songteksten wel op. Sowieso een genre wat meer draait om de teksten dan om de muziek. Maar ik vind het sowieso altijd wel fijn om te weten waar de tekst van een nummer over gaat.quote:Op zondag 28 april 2019 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok ok, had ik niet verwacht.Tof, luister als je hem hoort ook echt naar zijn teksten?
`slaap lekker hehquote:Op zondag 28 april 2019 23:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik luister deze nog af en dan ga ik naar bed
Trustenquote:Op zondag 28 april 2019 23:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik luister deze nog af en dan ga ik naar bed
luister je naar modeselektor?quote:
graag gedaanquote:Op zondag 28 april 2019 23:44 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ga nu écht slapen @:De_Nater ... dankjewel voor deze geweldige set!!
wat luister ik verkeerd nu danquote:Op zondag 28 april 2019 23:47 schreef De_Nater het volgende:
Boh, ik had gewoon ff random een track gekozen, ik ben er zo blij mee
een van de eerste dingen waar ik je op had gewezen vandaagquote:Op zondag 28 april 2019 23:49 schreef EggsTC het volgende:
Nee nu wel, jezus... zit ik met destiny's child...dit is betere shit ja
Welkom terug.quote:
Dank uquote:
Altijd fijn als hij hem weet te verslaan, is toch ff zweten elke keer of het gaat lukken.quote:Op zondag 28 april 2019 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank uBrendan Fraser heeft Imhotep verslagen, dus ik durf nu weer
Och, jong als Naat eruit ziet zou je kunnen zeggen dat hier ook een gup aan de knoppen zit.quote:Op zondag 28 april 2019 23:52 schreef EggsTC het volgende:
en gup draaide ook vrij goeden ineens hoor ik; DJJJJJJJJJ GOPPY, ik denk wtf
Ik had deze al een hele tijd niet gezien en er zaten meer mummies in dan ik me herinnerde, dus dat was wel even spannend jaquote:Op zondag 28 april 2019 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd fijn als hij hem weet te verslaan, is toch ff zweten elke keer of het gaat lukken.
Gewoon The Decline van NOFX instarten. Goeie track, duurt 18 minuten, kan je in die tijd mooi je biezen pakkenquote:Op zondag 28 april 2019 23:54 schreef De_Nater het volgende:
krijg van mn vrienden ineens tig verzoekjesNou, dat wordt om 2 uur slapen gok ik
@:eggstc kom maar door met wat verzoekjes ook
Mummy 2?quote:Op zondag 28 april 2019 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had deze al een hele tijd niet gezien en er zaten meer mummies in dan ik me herinnerde, dus dat was wel even spannend ja
Niks geen biezen pakken, doorgaan tot hij letterlijk in slaap valt.quote:Op zondag 28 april 2019 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon The Decline van NOFX instarten. Goeie track, duurt 18 minuten, kan je in die tijd mooi je biezen pakken
quote:Op zondag 28 april 2019 23:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, jong als Naat eruit ziet zou je kunnen zeggen dat hier ook een gup aan de knoppen zit.
Goede tipquote:Op zondag 28 april 2019 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon The Decline van NOFX instarten. Goeie track, duurt 18 minuten, kan je in die tijd mooi je biezen pakken
Dan ga ik gewoon voor de lange versie van Autobahnquote:Op zondag 28 april 2019 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, deel 1. Je hebt de hoofdmummy maar ook best wat hulpmummies. Die het overigens zelden langer dan een minuut volhouden, maar ze zijn er welquote:
Tof dat je dat weet!quote:Op zondag 28 april 2019 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat gaat soms wat te snel voor mijn half-bejaarde oren, maar later zoek ik de songteksten wel op. Sowieso een genre wat meer draait om de teksten dan om de muziek. Maar ik vind het sowieso altijd wel fijn om te weten waar de tekst van een nummer over gaat.
Daar ben ik als ESF'er ook gedreven in natuurlijk, want veel muziek is dan in een andere taal
Wie?quote:Op maandag 29 april 2019 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tof dat je dat weet!Het is niet alleen, Fuck you ho, slap your bitch ed....
Vandaar dat ik dat bij een andere user voor elkaar kreeg, zij kwam oorspronkelijk oa ook uit esf.
jahaaa, ik was niet gaan slapen als ik was gestopt, ik was dan gewoon naar Kevin gaan luisteren, maargoedquote:Op maandag 29 april 2019 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Naat, ga nou slapen johHoe graag ik ook naar je gesnater luister; je moet ook om jezelf denken.
Oh ja, natuurlijk. Ik was ff in de war.quote:Op maandag 29 april 2019 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, deel 1. Je hebt de hoofdmummy maar ook best wat hulpmummies. Die het overigens zelden langer dan een minuut volhouden, maar ze zijn er wel
Ben je stiekem vampier ofzo? Volgens mij slaap jij nooit.quote:Op maandag 29 april 2019 00:09 schreef De_Nater het volgende:
[..]
jahaaa, ik was niet gaan slapen als ik was gestopt, ik was dan gewoon naar Kevin gaan luisteren, maargoed
ik slaap in de ochtend doorgaansquote:Op maandag 29 april 2019 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben je stiekem vampier ofzo? Volgens mij slaap jij nooit.
Zeggen dat je gaat slapen als de zon op komt neemt de verdenking van vampier zijn niet echt weg natuurlijk.quote:
Dat zeker! ESF kom je uiteindeljk altijd weer tegenquote:Op maandag 29 april 2019 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar gaat t nu niet om. Vond alleen de overeenkomst wel leuk.
Ja... ik weet alleen niet of dat nou zo een goed ding is...quote:Op maandag 29 april 2019 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeker! ESF kom je uiteindeljk altijd weer tegen
ik drink geen bloed, al bijt ik wel mijn nagels tot bloedens toe...quote:Op maandag 29 april 2019 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeggen dat je gaat slapen als de zon op komt neemt de verdenking van vampier zijn niet echt weg natuurlijk.
En yeti's, terracottaleger en Jet Li in deel 3quote:Op maandag 29 april 2019 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Ik was ff in de war.
Hulpmummies in 1, leger van Anubis in 2.
Dan nog vind ik het knapquote:
En jij kan het weten, als Roger_Vampiralesquote:Op maandag 29 april 2019 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeggen dat je gaat slapen als de zon op komt neemt de verdenking van vampier zijn niet echt weg natuurlijk.
Je went er maar aanquote:Op maandag 29 april 2019 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja... ik weet alleen niet of dat nou zo een goed ding is...
Dat zegt niks.quote:Op maandag 29 april 2019 00:14 schreef De_Nater het volgende:
[..]
ik drink geen bloed, al bijt ik wel mijn nagels tot bloedens toe...
Lekker bloedsinaasappels leegzuigenquote:Op maandag 29 april 2019 00:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zegt niks.![]()
Je bent gewoon jong en "woke" en zo. Veganistische vampier, waarom ook niet, ik sta nergens meer van te kijken.
Ja, al vond ik deel 3 wel een beetje te uitmelkerig. Daarbij, ineens een andere actrice voor Evelyn.quote:Op maandag 29 april 2019 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En yeti's, terracottaleger en Jet Li in deel 3
Dit idd.quote:Op maandag 29 april 2019 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En jij kan het weten, als Roger_Vampirales
quote:
Oh dat zeg jequote:
Ik heb me kostelijk geamuseerd in de bioscoop en elke keer weer bij terugkijken op DVD. Wát een onzinquote:Op maandag 29 april 2019 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, al vond ik deel 3 wel een beetje te uitmelkerig. Daarbij, ineens een andere actrice voor Evelyn.
Het was ook gewoon vampier, hij probeert het gewoon te verbloemen.quote:
Nou, ik kan me voorstellen dat hij na al deze bedrijvigheid wel zin heeft als iemand bier voor hem haaltquote:Op maandag 29 april 2019 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het was ook gewoon vampier, hij probeert het gewoon te verbloemen.
quote:
Goedemorgen.quote:
Ja, nog steeds. Maar direct na de vakanties zijn de examens. De stress loopt hier wel op.quote:Op maandag 29 april 2019 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
De kinderen hebben nog vakantie bij jullie?
Dat wordt anderhalve week stressen dan.quote:Op maandag 29 april 2019 06:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nog steeds. Maar direct na de vakanties zijn de examens. De stress loopt hier wel op.
Ja, dat gunde ik haar wel. Maar nu dan ook echt aan de slag. Ik heb overwogen om deze week vrij te nemen, maar ik moet het loslaten en haar vertrouwen, dus ga ik toch maar werken.quote:Op maandag 29 april 2019 06:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt anderhalve week stressen dan.
Dan is het maar goed dat je dochter ook 's avonds Koningsdag nog gevierd heeft. Even ontspannen voor de stress begint.
Groot gelijk.quote:Op maandag 29 april 2019 07:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat gunde ik haar wel. Maar nu dan ook echt aan de slag. Ik heb overwogen om deze week vrij te nemen, maar ik moet het loslaten en haar vertrouwen, dus ga ik toch maar werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op maandag 29 april 2019 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan, vreselijk zeg.
Goedemorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vervelend Diaan. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie snel een goede oplossing vinden.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goedemorgen!
Wat heftig, sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Diaan73 op 29-04-2019 14:07:56 ]Make love, not war ☮
quote:Op maandag 29 april 2019 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjulliewel!
Ik hoop voor jullie dat de medicijnen aanslaan, maar als dat niet zo is, dan is een opvang inderdaad beter. Hoe moeilijk dat ook voor je moeder zal zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Eens. Ook moeilijk voor hem omdat hij af en toe toch ook wel wat heldere momenten heeft.quote:Op maandag 29 april 2019 14:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat de medicijnen aanslaan, maar als dat niet zo is, dan is een opvang inderdaad beter. Hoe moeilijk dat ook voor je moeder zal zijn.
Goedemorgen!
Wat vervelend. Veel sterkte met deze nare situatie; hopelijk is er iets aan te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het een idee dat je moeder in elk geval 1 nachtje elders slaapt om een beetje bij te tanken? Dat iemand anders bij je vader verblijft die nacht?quote:Op maandag 29 april 2019 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjewel allemaal.![]()
@:spijkerbroek we houden er zeker rekening mee. Huisarts denkt mee, eind deze week weer contact. Het lastige is nu alleen even dat de toegewezen casemanager vanuit de zorg en die mijn ouders begeleidt in dit traject deze week met vakantie is. Maar mijn moeder, broertje en ik hebben en houden intensief contact.
Ik ga dat voorstellen op het moment dat ze het aangeeft. Op dit moment wil ze dat nog niet.quote:Op maandag 29 april 2019 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is het een idee dat je moeder in elk geval 1 nachtje elders slaapt om een beetje bij te tanken? Dat iemand anders bij je vader verblijft die nacht?
Heel veel sterkte met deze zware situatiequote:Op maandag 29 april 2019 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga dat voorstellen op het moment dat ze het aangeeft. Op dit moment wil ze dat nog niet.
Ja, ik hoop dat jullie allemaal even rust krijgen om bij te komenquote:Op dinsdag 30 april 2019 07:24 schreef peaceman het volgende:
Morguh![]()
Gisteravond/vannacht geen telefoontje gekregen. Laten we hopen dat dat goed nieuws is.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 07:38 schreef livelink het volgende:
En natuurlijk goedemorgen ToT, Vout en peaceman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |