quote:
Goedemorgen.quote:
Ja, nog steeds. Maar direct na de vakanties zijn de examens. De stress loopt hier wel op.quote:Op maandag 29 april 2019 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
De kinderen hebben nog vakantie bij jullie?
Dat wordt anderhalve week stressen dan.quote:Op maandag 29 april 2019 06:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nog steeds. Maar direct na de vakanties zijn de examens. De stress loopt hier wel op.
Ja, dat gunde ik haar wel. Maar nu dan ook echt aan de slag. Ik heb overwogen om deze week vrij te nemen, maar ik moet het loslaten en haar vertrouwen, dus ga ik toch maar werken.quote:Op maandag 29 april 2019 06:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt anderhalve week stressen dan.
Dan is het maar goed dat je dochter ook 's avonds Koningsdag nog gevierd heeft. Even ontspannen voor de stress begint.
Groot gelijk.quote:Op maandag 29 april 2019 07:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat gunde ik haar wel. Maar nu dan ook echt aan de slag. Ik heb overwogen om deze week vrij te nemen, maar ik moet het loslaten en haar vertrouwen, dus ga ik toch maar werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op maandag 29 april 2019 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan, vreselijk zeg.
Goedemorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vervelend Diaan. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie snel een goede oplossing vinden.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goedemorgen!
Wat heftig, sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Diaan73 op 29-04-2019 14:07:56 ]Make love, not war ☮
quote:Op maandag 29 april 2019 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjulliewel!
Ik hoop voor jullie dat de medicijnen aanslaan, maar als dat niet zo is, dan is een opvang inderdaad beter. Hoe moeilijk dat ook voor je moeder zal zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |