Eens. Ook moeilijk voor hem omdat hij af en toe toch ook wel wat heldere momenten heeft.quote:Op maandag 29 april 2019 14:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat de medicijnen aanslaan, maar als dat niet zo is, dan is een opvang inderdaad beter. Hoe moeilijk dat ook voor je moeder zal zijn.
quote:Op maandag 29 april 2019 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
Wat vervelend. Veel sterkte met deze nare situatie; hopelijk is er iets aan te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het een idee dat je moeder in elk geval 1 nachtje elders slaapt om een beetje bij te tanken? Dat iemand anders bij je vader verblijft die nacht?quote:Op maandag 29 april 2019 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjewel allemaal.![]()
@:spijkerbroek we houden er zeker rekening mee. Huisarts denkt mee, eind deze week weer contact. Het lastige is nu alleen even dat de toegewezen casemanager vanuit de zorg en die mijn ouders begeleidt in dit traject deze week met vakantie is. Maar mijn moeder, broertje en ik hebben en houden intensief contact.
Ik ga dat voorstellen op het moment dat ze het aangeeft. Op dit moment wil ze dat nog niet.quote:Op maandag 29 april 2019 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is het een idee dat je moeder in elk geval 1 nachtje elders slaapt om een beetje bij te tanken? Dat iemand anders bij je vader verblijft die nacht?
Heel veel sterkte met deze zware situatiequote:Op maandag 29 april 2019 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga dat voorstellen op het moment dat ze het aangeeft. Op dit moment wil ze dat nog niet.
Ja, ik hoop dat jullie allemaal even rust krijgen om bij te komenquote:Op dinsdag 30 april 2019 07:24 schreef peaceman het volgende:
Morguh![]()
Gisteravond/vannacht geen telefoontje gekregen. Laten we hopen dat dat goed nieuws is.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 07:38 schreef livelink het volgende:
En natuurlijk goedemorgen ToT, Vout en peaceman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |