quote:Op zondag 28 april 2019 23:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, jong als Naat eruit ziet zou je kunnen zeggen dat hier ook een gup aan de knoppen zit.
Goede tipquote:Op zondag 28 april 2019 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon The Decline van NOFX instarten. Goeie track, duurt 18 minuten, kan je in die tijd mooi je biezen pakken
Dan ga ik gewoon voor de lange versie van Autobahnquote:Op zondag 28 april 2019 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon The Decline van NOFX instarten. Goeie track, duurt 18 minuten, kan je in die tijd mooi je biezen pakken
Nee, deel 1. Je hebt de hoofdmummy maar ook best wat hulpmummies. Die het overigens zelden langer dan een minuut volhouden, maar ze zijn er welquote:
Tof dat je dat weet!quote:Op zondag 28 april 2019 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat gaat soms wat te snel voor mijn half-bejaarde oren, maar later zoek ik de songteksten wel op. Sowieso een genre wat meer draait om de teksten dan om de muziek. Maar ik vind het sowieso altijd wel fijn om te weten waar de tekst van een nummer over gaat.
Daar ben ik als ESF'er ook gedreven in natuurlijk, want veel muziek is dan in een andere taal
Wie?quote:Op maandag 29 april 2019 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tof dat je dat weet!Het is niet alleen, Fuck you ho, slap your bitch ed....
Vandaar dat ik dat bij een andere user voor elkaar kreeg, zij kwam oorspronkelijk oa ook uit esf.
jahaaa, ik was niet gaan slapen als ik was gestopt, ik was dan gewoon naar Kevin gaan luisteren, maargoedquote:Op maandag 29 april 2019 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Naat, ga nou slapen johHoe graag ik ook naar je gesnater luister; je moet ook om jezelf denken.
Oh ja, natuurlijk. Ik was ff in de war.quote:Op maandag 29 april 2019 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, deel 1. Je hebt de hoofdmummy maar ook best wat hulpmummies. Die het overigens zelden langer dan een minuut volhouden, maar ze zijn er wel
Ben je stiekem vampier ofzo? Volgens mij slaap jij nooit.quote:Op maandag 29 april 2019 00:09 schreef De_Nater het volgende:
[..]
jahaaa, ik was niet gaan slapen als ik was gestopt, ik was dan gewoon naar Kevin gaan luisteren, maargoed
ik slaap in de ochtend doorgaansquote:Op maandag 29 april 2019 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben je stiekem vampier ofzo? Volgens mij slaap jij nooit.
Zeggen dat je gaat slapen als de zon op komt neemt de verdenking van vampier zijn niet echt weg natuurlijk.quote:
Dat zeker! ESF kom je uiteindeljk altijd weer tegenquote:Op maandag 29 april 2019 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar gaat t nu niet om. Vond alleen de overeenkomst wel leuk.
Ja... ik weet alleen niet of dat nou zo een goed ding is...quote:Op maandag 29 april 2019 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeker! ESF kom je uiteindeljk altijd weer tegen
ik drink geen bloed, al bijt ik wel mijn nagels tot bloedens toe...quote:Op maandag 29 april 2019 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeggen dat je gaat slapen als de zon op komt neemt de verdenking van vampier zijn niet echt weg natuurlijk.
En yeti's, terracottaleger en Jet Li in deel 3quote:Op maandag 29 april 2019 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Ik was ff in de war.
Hulpmummies in 1, leger van Anubis in 2.
Dan nog vind ik het knapquote:
En jij kan het weten, als Roger_Vampiralesquote:Op maandag 29 april 2019 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeggen dat je gaat slapen als de zon op komt neemt de verdenking van vampier zijn niet echt weg natuurlijk.
Je went er maar aanquote:Op maandag 29 april 2019 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja... ik weet alleen niet of dat nou zo een goed ding is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |