quote:
rijden voor je geld hoerenquote:
Hij is een briljant strateegquote:Op zondag 28 april 2019 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe kan die VSC Vettel nou weer 2 seconden kosten?
29 hoorquote:
Niet bepaald "rich energy" nee.quote:Op zondag 28 april 2019 15:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Haas valt sinds Melbourne ook aardig door de mand zeg
Maar ze hadden het wel heel lastig hoor.quote:
Nope.quote:
Ferrari zag er erg snel uit dit weekend.quote:Op zondag 28 april 2019 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ze hadden het wel heel lastig hoor.
Liever gewoon samen met Hamilton dan.quote:
Yep, strategie van LEC verneukt en Vettel kan de druk weer eens niet aan.quote:Op zondag 28 april 2019 15:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ferrari zag er erg snel uit dit weekend.
En zeggen dat ze absoluut niet de favouriet zijn.quote:Op zondag 28 april 2019 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan Mercedes straks mooi zeggen dat Ferrari echt goed is
Ik vind 'm een irritante kerel maar als je vier keer wereldkampioen bent geworden zal druk het probleem wel niet zijn.quote:Op zondag 28 april 2019 15:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Yep, strategie van LEC verneukt en Vettel kan de druk weer eens niet aan.
Ik vraag me echt af wat Vettel nog in formule 1 doet.quote:Op zondag 28 april 2019 15:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bottas in de laatste rondequote:Op zondag 28 april 2019 15:32 schreef Embraer89 het volgende:
Ik zie ook nog wel een bandje ploffen op het eind ergens.
Lec had de strategie van Vettel verneukt met zijn crash, en reed op de strategie die hij zelf wilde. Pech dat die niet werkte.quote:Op zondag 28 april 2019 15:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet irritant. Qua gedrag zeker beter dan HAM. Hij verdient een 5e wereldtitel. Zeker omdat BOT 2017 en 2018 niet veel soeps was. RAI en LEC zijn dat wel.quote:Op zondag 28 april 2019 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'm een irritante kerel maar als je vier keer wereldkampioen bent geworden zal druk het probleem wel niet zijn.
Jij denkt dat het wijs is om 30 ronden op de rode softband te rijden?quote:Op zondag 28 april 2019 15:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wie zal dat niet doen. Dom rondjes rijden voor miljoenen per jaar.quote:Op zondag 28 april 2019 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'm een irritante kerel maar als je vier keer wereldkampioen bent geworden zal druk het probleem wel niet zijn.
Omdat Mercdes en Vettel niet voluit gingen.quote:Op zondag 28 april 2019 15:33 schreef VacaLoca het volgende:
Max kwam echt halve seconde per ronde dichterbij voor de vsc.
Hij zeurt gewoon te veel. Hij heeft wel een leuk gevoel voor humor, maar on-track is hij niet mijn favoriet.quote:Op zondag 28 april 2019 15:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind hem niet irritant. Qua gedrag zeker beter dan HAM. Hij verdient een 5e wereldtitel. Zeker omdat BOT 2017 en 2018 niet veel soeps was. RAI en LEC zijn dat wel.
Nee, die hebben alles weer opgeladen tijdens de vscquote:Op zondag 28 april 2019 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat Mercdes en Vettel niet voluit gingen.
Ja een groots spektakel waar je elke seconde van de race aan de buis gekluisterd zat.quote:
Tja, wat gepruts in de marge. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:
Net als Verstappen.quote:Op zondag 28 april 2019 15:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, die hebben alles weer opgeladen tijdens de vsc
Zeker niet als je kijkt hoe hij twee van die titels er uitgesleept heeft.quote:Op zondag 28 april 2019 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 april 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zeker niet als je kijkt hoe hij twee van die titels er uitgesleept heeft.
mee eensquote:Op zondag 28 april 2019 15:35 schreef Strani het volgende:
Olav Mol was leuk in de jaren 90, maar ik denk dat het wel eens tijd is voor wat verfrissing.
Toen was het nog een gezellige dikkerd ja.quote:Op zondag 28 april 2019 15:35 schreef Strani het volgende:
Olav Mol was leuk in de jaren 90, maar ik denk dat het wel eens tijd is voor wat verfrissing.
Uh huhquote:Op zondag 28 april 2019 15:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat heeft bij Mer en Fer veel meer effect altijd
Het heeft helemaal niets verandert.quote:
Hey Klaas, ik mis je deskundig commentaar in het Ajax topic de laatste tijd.quote:
Nee! Er komt geen TO! Ik hoop dat BOT van zich af bijt.quote:Op zondag 28 april 2019 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Bottas zal zo nog wel braaf opzij moeten voor Hamilton.
Het begint een beetje Herbert Dijkstra te worden.quote:Op zondag 28 april 2019 15:35 schreef Strani het volgende:
Is nu te laat, dan heb je weer een finish achter de SC,.quote:Op zondag 28 april 2019 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Doe even Spanje 2016, opflikkeren met dat !@#$ team.
Nee Doornbos is te vol van zichzelf.quote:Op zondag 28 april 2019 15:37 schreef danos het volgende:
[..]
Het begint een beetje Herbert Dijkstra te worden.
Zou Doornbos het niet kunnen?
Interesseert me geen zak, als dat !@#$ team maar verdwijnt.quote:Op zondag 28 april 2019 15:38 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Is nu te laat, dan heb je weer een finish achter de SC,.
Iig een co-commentator omdat olav 50% verkeerd ziet. Maar het ergste is Jack.quote:Op zondag 28 april 2019 15:37 schreef danos het volgende:
[..]
Het begint een beetje Herbert Dijkstra te worden.
Zou Doornbos het niet kunnen?
Ik gun het Bottas wel, maar Merc niet een 1-2 again.quote:Op zondag 28 april 2019 15:38 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Is nu te laat, dan heb je weer een finish achter de SC,.
quote:Op zondag 28 april 2019 15:38 schreef Pedroso het volgende:
Ik zag net het gras groeien naast de baan. Toch nog wat gezien.
Prettige gast om naar te luisteren wat mij betreft.quote:Op zondag 28 april 2019 15:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee Doornbos is te vol van zichzelf.
Die Red Bull is veel te traag op de softs daarvoor.quote:Op zondag 28 april 2019 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc gaat voor het punt.
Max kan het op zich ook wagen
ik ben er welquote:Op zondag 28 april 2019 15:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hey Klaas, ik mis je deskundig commentaar in het Ajax topic de laatste tijd.
Ja prima toevoeging.quote:
Hij laat mensen nooit uitpraten. Lijkt me een slechte eigenschap.quote:Op zondag 28 april 2019 15:39 schreef danos het volgende:
[..]
Prettige gast om naar te luisteren wat mij betreft.
Nee, Hamilton staat 6 punten voor.quote:Op zondag 28 april 2019 15:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Bottas gaat aan de leiding van het WK zo.
Doornbos deed het altijd prima als co-commentator bij de Indy500, maar als enige commentator wordt dat ook niet wat. Sowieso is 2 commentatoren veel beter bij F1, lijkt me..quote:Op zondag 28 april 2019 15:39 schreef danos het volgende:
[..]
Prettige gast om naar te luisteren wat mij betreft.
1e vs 2e is 7 punten.quote:Op zondag 28 april 2019 15:41 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Nee, Hamilton staat 6 punten voor.
Al het zo blijft Bottas bedoelt hijquote:Op zondag 28 april 2019 15:41 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Nee, Hamilton staat 6 punten voor.
Zeker, ben altijd vertrouwen in hem blijven houden. Van alle ervaren coureurs misschien wel dé meest verrassende coureur op dit moment!quote:Op zondag 28 april 2019 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel leuk dat BOT zo serieus mee kan doen (als het zo blijft)
Leclerc heeft zichzelf benadeeld door te crashen. Niet zulke domme dingen zeggen.quote:Op zondag 28 april 2019 15:43 schreef shiznuts het volgende:
En Ferrari heeft LEC weer benadeeld met een domme strategie
quote:Op zondag 28 april 2019 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Ondanks dat het een Merc is gun ik het Bottas wel.
+1quote:Op zondag 28 april 2019 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Ondanks dat het een Merc is gun ik het Bottas wel.
Laten we het hopen, want Ferrari is simpelweg niet snel genoeg.quote:Op zondag 28 april 2019 15:45 schreef Gezicht het volgende:
Zou Bottas het dit jaar toch echt moeilijk kunnen maken voor Hamilton dan?
Do you even race, bro?quote:
Best crowd ever.quote:Op zondag 28 april 2019 15:46 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
~Komt door het geweldige publiek denk ik.
Er is een speciale plek in de hel voor mensen die hun steak well done etenquote:Op zondag 28 april 2019 15:46 schreef shiznuts het volgende:
How you like your steak, Valteri?
WELL DONE
Volgend weekend weer MotoGPquote:Op zondag 28 april 2019 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een saaie kutsport zo, eigenlijk
Had deze race veel meer crashes etc verwacht. Helaas...quote:Op zondag 28 april 2019 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die denke ... Teh sky is zhe limitquote:Op zondag 28 april 2019 15:47 schreef Fir3fly het volgende:
Sky die nog even roept dat Vettel en Verstappen een kans op de overwinning hadden.
Niks. Dit verneukt de F1 ook behoorlijk imo.quote:Op zondag 28 april 2019 15:47 schreef Bolasie het volgende:
Wat is er nou leuk aan Mercedes dat alles wint?
Altijd mooi, propagandaquote:Op zondag 28 april 2019 15:47 schreef Fir3fly het volgende:
Sky die nog even roept dat Vettel en Verstappen een kans op de overwinning hadden.
Gasly of Perezquote:Op zondag 28 april 2019 15:48 schreef Jane het volgende:
Ik vind Leclerc nu niet echt de DOTD, maar goed...
Niksquote:Op zondag 28 april 2019 15:47 schreef Bolasie het volgende:
Wat is er nou leuk aan Mercedes dat alles wint?
quote:Op zondag 28 april 2019 15:48 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Niks. Dit verneukt de F1 ook behoorlijk imo.
En toch blijven jullie natuurlijk kijken.quote:Op zondag 28 april 2019 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inderdaad wat triest. Van 10 naar 6 in zo'n auto... Zou nog achter Gasly zitten als die niet was uitgevallen.quote:
Op geel was hij goed net als de andere toppers.quote:Op zondag 28 april 2019 15:48 schreef Jane het volgende:
Ik vind Leclerc nu niet echt de DOTD, maar goed...
Andere jaren was het al irritant maar nu is het echt gewoon belachelijk met 4 keer op rij een onbedreigde 1-2quote:Op zondag 28 april 2019 15:48 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Red Bull is veeeeel langzamer dan Ferrari op de softs. Had geen zin.quote:Op zondag 28 april 2019 15:48 schreef beantherio het volgende:
Waarom niet Verstappen nog een keer laten wisselen? Hij had marge genoeg.
Het maakt het inderdaad niet leuker om te kijken zo.quote:Op zondag 28 april 2019 15:48 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Monaco, 1equote:Op zondag 28 april 2019 15:49 schreef PzKpfw het volgende:
Zal Max dit seizoen überhaupt nog een keer op het podium finishen?
Het is wel een risico dat je neemt, mogelijkheid dat je de vierde plek verliest om 1 puntje te scoren.quote:Op zondag 28 april 2019 15:48 schreef beantherio het volgende:
Ferrari circle jerk natuurlijk.quote:
Of van het niveau Prost, Piquet, Vettel...quote:Op zondag 28 april 2019 15:49 schreef TAV74 het volgende:
Mweh, anti climax dit toch wel, had hier veel meer van verwacht maar Mercedes is te snel. En nu Bottas een beetje gefocused is wordt maar weer eens duidelijk dat Hamilton echt niet van niveau Schumacher/Senna is.
Ja natuurlijk, je had altijd wel een team wat sterk overheerste, dus er komt ooit wel een team terug die net weer wat sneller is.quote:Op zondag 28 april 2019 15:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
En toch blijven jullie natuurlijk kijken.
Met Ferrari-startegiën van een ezel, surequote:Op zondag 28 april 2019 15:49 schreef PzKpfw het volgende:
Haalt er uit wat er in zit en is foutloos, als je daarmee niet in gevecht komt is het al snel saai.quote:
Opvallend dat in dit soort lijstjes (ook door mij) Stewart altijd wordt vergeten.quote:Op zondag 28 april 2019 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of van het niveau Prost, Piquet, Vettel...
Vorig jaar had ie nauwelijks top10 finishes op dit punt. Als horner en en vooral marko voor de verandering niet totale bs verkondigen moet het nog wel te lukken zijn.quote:Op zondag 28 april 2019 15:49 schreef PzKpfw het volgende:
Eensch.quote:Op zondag 28 april 2019 15:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
Er is een speciale plek in de hel voor mensen die hun steak well done eten
Je hebt de afgelopen vijf jaar het een en ander gemist rondom Renault.quote:Op zondag 28 april 2019 15:50 schreef THEFXR het volgende:
krijgt Mol geld van Honda? motor ploft en geen woord erover, als het ene renault was, zeikt ie er altijd overheen
Jij kijkt ook nog steeds voetbal waar Spaanse ploegen al jaren alles winnen.quote:Op zondag 28 april 2019 15:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
En toch blijven jullie natuurlijk kijken.
Geen risico nemen. RB doet het voor het eerst redelijk tot goed in de eerste races. P4 pakken nu elke keer is beter dan wat je deed voorgaande jaren.quote:Op zondag 28 april 2019 15:48 schreef beantherio het volgende:
Vettel laat ook bar weinig zien.quote:Op zondag 28 april 2019 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hamilton is zeker beter dan Piquet en Vettel.quote:Op zondag 28 april 2019 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Aandrijfas, geen Honda motor, volgens red bull Twitter..quote:Op zondag 28 april 2019 15:50 schreef THEFXR het volgende:
krijgt Mol geld van Honda? motor ploft en geen woord erover, als het ene renault was, zeikt ie er altijd overheen
Dat maar het moet wel stoppenquote:Op zondag 28 april 2019 15:52 schreef Lotusss het volgende:
Jammer dat Mercedes weer 1-2 heeft.
Maar ik gun het BOT zeker 10x meer dan HAM!
Beste band was die gele daar heeft hij veel profijt van gehad in het begin maar zelfs met rode erna was hij nog niet sneller dan Verstappen pas na zijn 2e stop en reken er maar op dat ze zijn motor hebben opengezet. Top 3 wagen en 5e eindigen, Max heeft een auto voor plek 5/6 en eindigt altijd hoger, ook dat gehuil op sociale media nu dat Ferrari opzettelijk zijn strategie verknalt heeft, had zeker op ronde 15 al moeten overstappen naar de rode band.quote:Op zondag 28 april 2019 15:48 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Inderdaad wat triest. Van 10 naar 6 in zo'n auto... Zou nog achter Gasly zitten als die niet was uitgevallen.
Dit soort circuits helpen ook niet echt mee..quote:Op zondag 28 april 2019 15:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het maakt het inderdaad niet leuker om te kijken zo.
kan het Mercedes natuurlijk niet verwijten dat ze hun zaakjes op orde hebben.
?quote:
Ja ga nou maar weer gewoon terug naar VBL.quote:Op zondag 28 april 2019 15:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan beter stoppen,lijkt nergens meer op.
klopt niet, want je hoort de motor verrot lopen. hij zei no power ipv no drive, wanneer het een aandrijfas isquote:Op zondag 28 april 2019 15:53 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Aandrijfas, geen Honda motor, volgens red bull Twitter..
Eerste van het seizoen, als het de motor zelf was.quote:Op zondag 28 april 2019 15:50 schreef THEFXR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |