Het heeft helemaal niets verandert.quote:
Hey Klaas, ik mis je deskundig commentaar in het Ajax topic de laatste tijd.quote:
Nee! Er komt geen TO! Ik hoop dat BOT van zich af bijt.quote:Op zondag 28 april 2019 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Bottas zal zo nog wel braaf opzij moeten voor Hamilton.
Het begint een beetje Herbert Dijkstra te worden.quote:Op zondag 28 april 2019 15:35 schreef Strani het volgende:
Olav Mol was leuk in de jaren 90, maar ik denk dat het wel eens tijd is voor wat verfrissing.
Is nu te laat, dan heb je weer een finish achter de SC,.quote:Op zondag 28 april 2019 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Doe even Spanje 2016, opflikkeren met dat !@#$ team.
Nee Doornbos is te vol van zichzelf.quote:Op zondag 28 april 2019 15:37 schreef danos het volgende:
[..]
Het begint een beetje Herbert Dijkstra te worden.
Zou Doornbos het niet kunnen?
Interesseert me geen zak, als dat !@#$ team maar verdwijnt.quote:Op zondag 28 april 2019 15:38 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Is nu te laat, dan heb je weer een finish achter de SC,.
Iig een co-commentator omdat olav 50% verkeerd ziet. Maar het ergste is Jack.quote:Op zondag 28 april 2019 15:37 schreef danos het volgende:
[..]
Het begint een beetje Herbert Dijkstra te worden.
Zou Doornbos het niet kunnen?
Ik gun het Bottas wel, maar Merc niet een 1-2 again.quote:Op zondag 28 april 2019 15:38 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Is nu te laat, dan heb je weer een finish achter de SC,.
quote:Op zondag 28 april 2019 15:38 schreef Pedroso het volgende:
Ik zag net het gras groeien naast de baan. Toch nog wat gezien.
Prettige gast om naar te luisteren wat mij betreft.quote:Op zondag 28 april 2019 15:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee Doornbos is te vol van zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |