quote:
rijden voor je geld hoerenquote:
Hij is een briljant strateegquote:Op zondag 28 april 2019 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe kan die VSC Vettel nou weer 2 seconden kosten?
29 hoorquote:
Niet bepaald "rich energy" nee.quote:Op zondag 28 april 2019 15:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Haas valt sinds Melbourne ook aardig door de mand zeg
Maar ze hadden het wel heel lastig hoor.quote:
Nope.quote:
Ferrari zag er erg snel uit dit weekend.quote:Op zondag 28 april 2019 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ze hadden het wel heel lastig hoor.
Liever gewoon samen met Hamilton dan.quote:
Yep, strategie van LEC verneukt en Vettel kan de druk weer eens niet aan.quote:Op zondag 28 april 2019 15:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ferrari zag er erg snel uit dit weekend.
En zeggen dat ze absoluut niet de favouriet zijn.quote:Op zondag 28 april 2019 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan Mercedes straks mooi zeggen dat Ferrari echt goed is
Ik vind 'm een irritante kerel maar als je vier keer wereldkampioen bent geworden zal druk het probleem wel niet zijn.quote:Op zondag 28 april 2019 15:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Yep, strategie van LEC verneukt en Vettel kan de druk weer eens niet aan.
Ik vraag me echt af wat Vettel nog in formule 1 doet.quote:Op zondag 28 april 2019 15:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bottas in de laatste rondequote:Op zondag 28 april 2019 15:32 schreef Embraer89 het volgende:
Ik zie ook nog wel een bandje ploffen op het eind ergens.
Lec had de strategie van Vettel verneukt met zijn crash, en reed op de strategie die hij zelf wilde. Pech dat die niet werkte.quote:Op zondag 28 april 2019 15:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet irritant. Qua gedrag zeker beter dan HAM. Hij verdient een 5e wereldtitel. Zeker omdat BOT 2017 en 2018 niet veel soeps was. RAI en LEC zijn dat wel.quote:Op zondag 28 april 2019 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'm een irritante kerel maar als je vier keer wereldkampioen bent geworden zal druk het probleem wel niet zijn.
Jij denkt dat het wijs is om 30 ronden op de rode softband te rijden?quote:Op zondag 28 april 2019 15:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wie zal dat niet doen. Dom rondjes rijden voor miljoenen per jaar.quote:Op zondag 28 april 2019 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'm een irritante kerel maar als je vier keer wereldkampioen bent geworden zal druk het probleem wel niet zijn.
Omdat Mercdes en Vettel niet voluit gingen.quote:Op zondag 28 april 2019 15:33 schreef VacaLoca het volgende:
Max kwam echt halve seconde per ronde dichterbij voor de vsc.
Hij zeurt gewoon te veel. Hij heeft wel een leuk gevoel voor humor, maar on-track is hij niet mijn favoriet.quote:Op zondag 28 april 2019 15:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind hem niet irritant. Qua gedrag zeker beter dan HAM. Hij verdient een 5e wereldtitel. Zeker omdat BOT 2017 en 2018 niet veel soeps was. RAI en LEC zijn dat wel.
Nee, die hebben alles weer opgeladen tijdens de vscquote:Op zondag 28 april 2019 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat Mercdes en Vettel niet voluit gingen.
Ja een groots spektakel waar je elke seconde van de race aan de buis gekluisterd zat.quote:
Tja, wat gepruts in de marge. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:
Net als Verstappen.quote:Op zondag 28 april 2019 15:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, die hebben alles weer opgeladen tijdens de vsc
Zeker niet als je kijkt hoe hij twee van die titels er uitgesleept heeft.quote:Op zondag 28 april 2019 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 april 2019 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zeker niet als je kijkt hoe hij twee van die titels er uitgesleept heeft.
mee eensquote:Op zondag 28 april 2019 15:35 schreef Strani het volgende:
Olav Mol was leuk in de jaren 90, maar ik denk dat het wel eens tijd is voor wat verfrissing.
Toen was het nog een gezellige dikkerd ja.quote:Op zondag 28 april 2019 15:35 schreef Strani het volgende:
Olav Mol was leuk in de jaren 90, maar ik denk dat het wel eens tijd is voor wat verfrissing.
Uh huhquote:Op zondag 28 april 2019 15:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat heeft bij Mer en Fer veel meer effect altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |