Ik vond mezelf wel echt lekker eruit zien toen ik in mijn comedown ging douchenquote:Op zondag 28 april 2019 16:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoe zie je uit naatje? ben je een beetje lkkr
wat had je opquote:Op zondag 28 april 2019 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vond mezelf wel echt lekker eruit zien toen ik in mijn comedown ging douchen
ja jammer manquote:Op zondag 28 april 2019 16:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gisteren gvd bijna 7 eu voor wodka cola moeten neerleggen
haha echt hequote:Op zondag 28 april 2019 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vond mezelf wel echt lekker eruit zien toen ik in mijn comedown ging douchen
ja en k had ook voor iemand anders gehaald. Zegt ie jaaa volgende ronde is voor mijquote:
Ik ging van alcohol overdag naar keta in de nacht, vervolgens kwartje 2cb op het einde ongeveer, meegegaan naar een after en daar wat ballonnetjes erbij, en tussendoor een beetje wiet ookquote:
Hahaha ik ook nietquote:Op zondag 28 april 2019 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ging van alcohol overdag naar keta in de nacht, vervolgens kwartje 2cb op het einde ongeveer, meegegaan naar een after en daar wat ballonnetjes erbij, en tussendoor een beetje wiet ook
Ik ga de komende 8 weken niets meer aanraken...
Lekker bezig vriendquote:Op zondag 28 april 2019 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ging van alcohol overdag naar keta in de nacht, vervolgens kwartje 2cb op het einde ongeveer, meegegaan naar een after en daar wat ballonnetjes erbij, en tussendoor een beetje wiet ook
Sinds je blauw bent ben jij je brave basisschool imago kwijt. 😐quote:Op zondag 28 april 2019 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik en braaf, hahaatjesquote:Op zondag 28 april 2019 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sinds je blauw bent ben jij je brave basisschool imago kwijt. 😐
En NIET GEROOKT, HIJ HOUDT HET VOLquote:Op zondag 28 april 2019 17:12 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb gisteren alleen sos, pep en g gehad
Uhhhhquote:Op zondag 28 april 2019 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En NIET GEROOKT, HIJ HOUDT HET VOL
Of was dat niet waar we het over wilden hebben
Wil ik ook wel doenquote:Op zondag 28 april 2019 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lol, interessante keuze.
Ik ging trouwens erg goed op de keta.
Lekker weekend gehad Haags?quote:
Hahahahahquote:Op zondag 28 april 2019 17:22 schreef Le_Professeur het volgende:
Hele tijd roeptoeteren en wanneer meneertje weer aan het paffen is hoor je m niet meer
Maar wel stoer hoorquote:Op zondag 28 april 2019 17:25 schreef scrupuleus het volgende:
Het begin van het einde voor onze Flam
Ja ga 't nog poging wagen..quote:
Gewoon een middenweg zoekenquote:Op zondag 28 april 2019 17:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja ga 't nog poging wagen..
Faal alleen in 't weekend
HAHAHAHAquote:Op donderdag 11 april 2019 19:35 schreef Solotovski het volgende:
Al bijna 2 maanden gestopt met roken
Gaat niet lukken als je drinkt.quote:Op zondag 28 april 2019 17:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wat een ei ben je dan zegquote:Op zondag 28 april 2019 17:28 schreef Chia het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)el-door-lachgas.html
je hoerenmoeder Chaiquote:
Zwakkelingquote:Op zondag 28 april 2019 17:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van die mensen die de een na de andere ballon opzuigen en daardoor geen normale lucht meer inademen.quote:
Lukte me eerst ookquote:Op zondag 28 april 2019 17:29 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Gaat niet lukken als je drinkt.
2 is wel de max ja.quote:Op zondag 28 april 2019 17:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van die mensen die de een na de andere ballon opzuigen en daardoor geen normale lucht meer inademen.
Gewoon dubbele patroon doen rechtstreeks uit zo'n spuitbusquote:Op zondag 28 april 2019 17:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van die mensen die de een na de andere ballon opzuigen en daardoor geen normale lucht meer inademen.
Bedanktquote:Op zondag 28 april 2019 17:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat ze nog zo lang zonder heeft gedaan mag een wonder heten
was t een leuke?quote:Op zondag 28 april 2019 17:42 schreef Myrr het volgende:
Hahahahaha
Echt 25 seconden te laat uit escaperoom gebroken.
Hoezo je bent toch ontsnapt hahaquote:Op zondag 28 april 2019 17:42 schreef Myrr het volgende:
Hahahahaha
Echt 25 seconden te laat uit escaperoom gebroken.
Neequote:Op zondag 28 april 2019 18:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verrassend, moet je nu de laserbehandeling terugbetalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |