Neequote:Op zondag 28 april 2019 18:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verrassend, moet je nu de laserbehandeling terugbetalen
Maar de baas vond jou ook weggegooid geldquote:
Hij was anders niet zo blij dat ik weggingquote:Op zondag 28 april 2019 18:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar de baas vond jou ook weggegooid geld
Ja maar niet binnen een uur. 1 uur en 25 seconden. Grens is grens. Echt jammer.quote:Op zondag 28 april 2019 18:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo je bent toch ontsnapt haha
O dat is wel lief.quote:Op zondag 28 april 2019 18:40 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hij was anders niet zo blij dat ik wegging
Vandaar de drugs, moeite met alle emoties.quote:Op zondag 28 april 2019 18:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja heb echt zoveel bloemen en shit gehad ook
Jammer dat er geen echte straf staat op het niet halen van zoiets eigenlijk, een forse geldboete of seks met vier lelijke en hoestende mannen of het eten van iets extreem ranzigs, in het algemeen dan he niet in jouw geval nu.quote:Op zondag 28 april 2019 18:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar niet binnen een uur. 1 uur en 25 seconden. Grens is grens. Echt jammer.
Ben je verkouden?quote:Op zondag 28 april 2019 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer dat er geen echte straf staat op het niet halen van zoiets eigenlijk, een forse geldboete of seks met vier lelijke en hoestende mannen of het eten van iets extreem ranzigs, in het algemeen dan he niet in jouw geval nu.
Ja dank jequote:Op zondag 28 april 2019 18:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vandaar de drugs, moeite met alle emoties.
Het mag er allemaal zijn waardevolle Flam.
Haha dat is wel lulligquote:Op zondag 28 april 2019 18:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar niet binnen een uur. 1 uur en 25 seconden. Grens is grens. Echt jammer.
Nice, zo komen wij ook nog eens aan de beurtquote:Op zondag 28 april 2019 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer dat er geen echte straf staat op het niet halen van zoiets eigenlijk, een forse geldboete of seks met vier lelijke en hoestende mannen of het eten van iets extreem ranzigs, in het algemeen dan he niet in jouw geval nu.
Ik ga echt geen seks hebben met drie andere lelijke hoestende mannen erbij, nog niet een beetje.quote:Op zondag 28 april 2019 18:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, zo komen wij ook nog eens aan de beurt
Je hoeft ze niet te pijpen ofzoquote:Op zondag 28 april 2019 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga echt geen seks hebben met drie andere lelijke hoestende mannen erbij, nog niet een beetje.
Beetje onzeker ofquote:Op zondag 28 april 2019 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga echt geen seks hebben met drie andere lelijke hoestende mannen erbij, nog niet een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |