abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176266222
Ik met mijn maat lekker aan het stappen, mijn maatje was beetje door 't dolle heen van de drank, overal tegen aan trappe/slaan dus wij op de wc slaat die de spiegel van de muur. Ik maak daar oeen pmerking over "haha ga je aan de snuif jonge met die spiegel van de muur" ik loop de wc uit pakt een of andere gek mij bij mijn arm en zegt jij gaat eruit nu. (Mijn maatje lieten ze gewoon met rust)

Ik zo oké, is goed, rot op je hoeft me niet aan te raken kan zelf de uitgang wel vinden. Hij laat mij los en laat mij naar buiten lopen maar zodra ik 1stap buiten sta pakt die mij weer vast ik zeg wat is er nou ik ga echt niet terug naar binnen hoef niet meer in jou kut café te zijn ga maar lekker verder werken stumpert.

Zegt die gek tegen de uitsmijter dat hij mij zag dealen ik zo van wtf praat jij nou weer mafkees. Hij mij negeren en vraagt de portier wat hij ermee moet portier geeft antwoord met als je het zeker weet moet je de politie erbij halen zo niet moet je hem laten lopen, probeert die kneus mij nog te intimideren door te zeggen haal je zakken maar leeg ik heb 't al gezien dan laat ik je gaan.
Ik: vriend ik heb niks bij, ik heb mijn jas nog binnen hangen ga die maar halen anders ga ik naar de politie en melden dat je mijn spullen weigert terug te geven.
komt die netjes terug binnen 5min. Haha.

Klacht: valsbeschuldigd worden.
  Moderator woensdag 3 januari 2018 @ 19:42:57 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176266263
Nou nou, flink hoor.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_176266337
En toen werd je wakker
pi_176266893
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:41 schreef Stillemeneer het volgende:
Ik met mijn maat lekker aan het stappen, mijn maatje was beetje door 't dolle heen van de drank, overal tegen aan trappe/slaan dus wij op de wc slaat die de spiegel van de muur. Ik maak daar oeen pmerking over "haha ga je aan de snuif jonge met die spiegel van de muur" ik loop de wc uit pakt een of andere gek mij bij mijn arm en zegt jij gaat eruit nu. (Mijn maatje lieten ze gewoon met rust)

Ik zo oké, is goed, rot op je hoeft me niet aan te raken kan zelf de uitgang wel vinden. Hij laat mij los en laat mij naar buiten lopen maar zodra ik 1stap buiten sta pakt die mij weer vast ik zeg wat is er nou ik ga echt niet terug naar binnen hoef niet meer in jou kut café te zijn ga maar lekker verder werken stumpert.

Zegt die gek tegen de uitsmijter dat hij mij zag dealen ik zo van wtf praat jij nou weer mafkees. Hij mij negeren en vraagt de portier wat hij ermee moet portier geeft antwoord met als je het zeker weet moet je de politie erbij halen zo niet moet je hem laten lopen, probeert die kneus mij nog te intimideren door te zeggen haal je zakken maar leeg ik heb 't al gezien dan laat ik je gaan.
Ik: vriend ik heb niks bij, ik heb mijn jas nog binnen hangen ga die maar halen anders ga ik naar de politie en melden dat je mijn spullen weigert terug te geven.

De Tapperij in Groningen toevallig? Die Turk die daar werkt als uitsmijter is een mongool eerste klas :')
"Er moet geneukt worden en bier gezopen worden, maar er wordt toch niet geneukt dus moet er meer bier gedronken worden!"
  Forum Admin woensdag 3 januari 2018 @ 20:50:17 #5
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176267896
Balen zeg. Toen in een andere tent gaan dealen?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_176268123
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:50 schreef Pharkus het volgende:
Balen zeg. Toen in een andere tent gaan dealen?
-o_

Laat maar.

Edit: aaahhhh _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door robijntjestralendwit op 03-01-2018 21:06:57 ]
Weggegaan en opgerot
pi_176269848
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:08 schreef greyfacenospace het volgende:

[..]

De Tapperij in Groningen toevallig? Die Turk die daar werkt als uitsmijter is een mongool eerste klas :')
De Tapperij _O_
pi_176270005
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:57 schreef bamibij het volgende:

[..]

De Tapperij _O_
Wel een leuke kroeg idd, maar het stinkt er wel als de tering. :P
"Er moet geneukt worden en bier gezopen worden, maar er wordt toch niet geneukt dus moet er meer bier gedronken worden!"
pi_176270549
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:02 schreef greyfacenospace het volgende:

[..]

Wel een leuke kroeg idd, maar het stinkt er wel als de tering. :P
Zo ruikt het in elke goede kroeg..!
pi_176270870
Dan ga je toch terug naar binnen?
pi_176276050
quote:

Ik: vriend ik heb niks bij
Kut marokkaan.
pi_176279078
Hoeveel voor een gram?
pi_176280035
quote:

Zelf Google vertaal geeft geen sjoege met deze straattaal. Dus om je 'klacht' nog een keer te kunnen lezen stel ik voor dat je het verhaaltje nog een keer overtypt in ABN.
pi_176280285
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:23 schreef bamibij het volgende:

[..]

Zo ruikt het in elke goede kroeg..!
...sinds het rookverbod voor de weke van gene, die opzich al geen moer in de kroeg te zoeken hebben.
pi_176280355
_O_
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_176280365
Goed topic weer wickedmen
pi_176280380
Zonder rede?
pi_176287092
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:11 schreef Flitskikker het volgende:
Hoeveel voor een gram?
Gram van wat?
pi_186471302
Goed topique Vogeltjesdans
  zondag 28 april 2019 @ 03:10:39 #20
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_186471341
Je spiegelbeeld je vriend noemen :')
pi_186471756
Hoe duur is 10 gram dextro bij TS? :')
metal up your ass
  zondag 28 april 2019 @ 07:45:41 #22
476281 Butjekef
Put met keren
pi_186471781
Niet eens je blaffer pakken. Man man man.
  zondag 28 april 2019 @ 08:20:35 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186471949
Kroegen en caf'es :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 28 april 2019 @ 08:57:28 #24
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_186472218
Niet gewoon een mes bij hebben zodat je zulke mongolen neer kunt steken. :')
pindazakje
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 09:26:33 #25
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_186472494
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 08:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet gewoon een mes bij hebben zodat je zulke mongolen neer kunt steken. :')
_O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')