De Tapperij in Groningen toevallig? Die Turk die daar werkt als uitsmijter is een mongool eerste klasquote:Op woensdag 3 januari 2018 19:41 schreef Stillemeneer het volgende:
Ik met mijn maat lekker aan het stappen, mijn maatje was beetje door 't dolle heen van de drank, overal tegen aan trappe/slaan dus wij op de wc slaat die de spiegel van de muur. Ik maak daar oeen pmerking over "haha ga je aan de snuif jonge met die spiegel van de muur" ik loop de wc uit pakt een of andere gek mij bij mijn arm en zegt jij gaat eruit nu. (Mijn maatje lieten ze gewoon met rust)
Ik zo oké, is goed, rot op je hoeft me niet aan te raken kan zelf de uitgang wel vinden. Hij laat mij los en laat mij naar buiten lopen maar zodra ik 1stap buiten sta pakt die mij weer vast ik zeg wat is er nou ik ga echt niet terug naar binnen hoef niet meer in jou kut café te zijn ga maar lekker verder werken stumpert.
Zegt die gek tegen de uitsmijter dat hij mij zag dealen ik zo van wtf praat jij nou weer mafkees. Hij mij negeren en vraagt de portier wat hij ermee moet portier geeft antwoord met als je het zeker weet moet je de politie erbij halen zo niet moet je hem laten lopen, probeert die kneus mij nog te intimideren door te zeggen haal je zakken maar leeg ik heb 't al gezien dan laat ik je gaan.
Ik: vriend ik heb niks bij, ik heb mijn jas nog binnen hangen ga die maar halen anders ga ik naar de politie en melden dat je mijn spullen weigert terug te geven.
komt die netjes terug binnen 5min. Haha.
Klacht: valsbeschuldigd worden.
-o_quote:Op woensdag 3 januari 2018 20:50 schreef Pharkus het volgende:
Balen zeg. Toen in een andere tent gaan dealen?
De Tapperijquote:Op woensdag 3 januari 2018 20:08 schreef greyfacenospace het volgende:
[..]
De Tapperij in Groningen toevallig? Die Turk die daar werkt als uitsmijter is een mongool eerste klas
Wel een leuke kroeg idd, maar het stinkt er wel als de tering.quote:
Zo ruikt het in elke goede kroeg..!quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:02 schreef greyfacenospace het volgende:
[..]
Wel een leuke kroeg idd, maar het stinkt er wel als de tering.
Zelf Google vertaal geeft geen sjoege met deze straattaal. Dus om je 'klacht' nog een keer te kunnen lezen stel ik voor dat je het verhaaltje nog een keer overtypt in ABN.quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:41 schreef Stillemeneer het volgende:
Ik met mijn maat lekker aan het stappen, mijn maatje was beetje door 't dolle heen van de drank, overal tegen aan trappe/slaan dus wij op de wc slaat die de spiegel van de muur. Ik maak daar oeen pmerking over "haha ga je aan de snuif jonge met die spiegel van de muur" ik loop de wc uit pakt een of andere gek mij bij mijn arm en zegt jij gaat eruit nu. (Mijn maatje lieten ze gewoon met rust)
Ik zo oké, is goed, rot op je hoeft me niet aan te raken kan zelf de uitgang wel vinden. Hij laat mij los en laat mij naar buiten lopen maar zodra ik 1stap buiten sta pakt die mij weer vast ik zeg wat is er nou ik ga echt niet terug naar binnen hoef niet meer in jou kut café te zijn ga maar lekker verder werken stumpert.
Zegt die gek tegen de uitsmijter dat hij mij zag dealen ik zo van wtf praat jij nou weer mafkees. Hij mij negeren en vraagt de portier wat hij ermee moet portier geeft antwoord met als je het zeker weet moet je de politie erbij halen zo niet moet je hem laten lopen, probeert die kneus mij nog te intimideren door te zeggen haal je zakken maar leeg ik heb 't al gezien dan laat ik je gaan.
Ik: vriend ik heb niks bij, ik heb mijn jas nog binnen hangen ga die maar halen anders ga ik naar de politie en melden dat je mijn spullen weigert terug te geven.
komt die netjes terug binnen 5min. Haha.
Klacht: valsbeschuldigd worden.
...sinds het rookverbod voor de weke van gene, die opzich al geen moer in de kroeg te zoeken hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:23 schreef bamibij het volgende:
[..]
Zo ruikt het in elke goede kroeg..!
quote:Op zondag 28 april 2019 08:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet gewoon een mes bij hebben zodat je zulke mongolen neer kunt steken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |