Het is patat.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:10 schreef Ginettaccio_ het volgende:
https://www.ad.nl/wielren(...)t-bibberen~a3866e0c/
De verkenning van Thijs.
Erg leuk voor Mevr. van Zetten uit Tiel.quote:Op zondag 28 april 2019 10:46 schreef Jason22 het volgende:
Prachtig en nuttig interview van Dioon en Poels.![]()
Dioon: Het is echt de hele dag regen en koud ook!
Poels: Ja, misschien moeten we maar naar huis gaan...
Voor de rest volgt Wout een nieuwe Nextflix serie over wiet kweken (dat hij kreeg doorgestuurd van Danny van Poppel).
Oh ja, maandag moet Wout naar de tandarts!
Arnhem ligt net boven de rivieren, hier is het gewoon friet nog.quote:Op zondag 28 april 2019 10:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
Patat is voor Hollanders van boven de rivieren. Dus friet is correct en tevens juist.
Dan nemen we Arnhem vanaf nu niet meer serieus.quote:Op zondag 28 april 2019 10:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Arnhem ligt net boven de rivieren, hier is het gewoon friet nog.
Is Gesink al aan de achtervolging begonnen?quote:Op zondag 28 april 2019 11:29 schreef The_Undertone het volgende:
Calmejane mee in de vroege vlucht, die is toch ook op de dool.
Na zijn ritzege in de Tour is het er idd niet helemaal uitgekomen.quote:Op zondag 28 april 2019 11:29 schreef The_Undertone het volgende:
Calmejane mee in de vroege vlucht, die is toch ook op de dool.
In 2017 reed hij vooral een bizar sterk voorseizoen waarin hij diverse meerdaagse koersen won. Daarna heeft hij nooit meer dat niveau gehaald, al rijdt hij nog steeds wel ereplaatsen hier en daar.quote:Op zondag 28 april 2019 12:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Na zijn ritzege in de Tour is het er idd niet helemaal uitgekomen.
Slappelingquote:Op zondag 28 april 2019 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet deze on demand gaan kijken, ik ben helemaal naar de getver gegaan, dus ga nu slapen. Grgr
quote:
Dat wordt helemaal niks in de Giro.twitter:JumboVismaRoad twitterde op zondag 28-04-2019 om 13:29:21🇧🇪 #LBL @TolhoekAntwan has left the race. He suffered from the cold conditions. reageer retweet
quote:Op zondag 28 april 2019 13:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]Dat wordt helemaal niks in de Giro.twitter:JumboVismaRoad twitterde op zondag 28-04-2019 om 13:29:21🇧🇪 #LBL @:TolhoekAntwan has left the race. He suffered from the cold conditions. reageer retweet
Kindsoldaat heeft ook helemaal niets bij te zetten.quote:Op zondag 28 april 2019 13:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]Dat wordt helemaal niks in de Giro.twitter:JumboVismaRoad twitterde op zondag 28-04-2019 om 13:29:21🇧🇪 #LBL @:TolhoekAntwan has left the race. He suffered from the cold conditions. reageer retweet
Inderdaad, al was dat toen ook al een redelijk grote verrassing. Nog steeds de enige klassieker waarin hij uberhaupt top 10 heeft gereden volgens mij.quote:Op zondag 28 april 2019 13:36 schreef TLC het volgende:
Tegenwoordig kun je t bijna niet meer voorstellen dat nog niet zo lang geleden Twan Poels dit wist te winnen.
Als je de vijf monumenten als enige meetelt wel, maar in het jaar dat hij L-B-L won werd hij vierde in de Waalse Pijl.quote:Op zondag 28 april 2019 13:37 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Inderdaad, al was dat toen ook al een redelijk grote verrassing. Nog steeds de enige klassieker waarin hij uberhaupt top 10 heeft gereden volgens mij.
Ja, bedoelde alleen de monumenten eigenlijk. Maar zelfs in de Waalse Pijl of San Sebastian valt hij vaker tegen dan mee.quote:Op zondag 28 april 2019 13:41 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Als je de vijf monumenten als enige meetelt wel, maar in het jaar dat hij L-B-L won werd hij vierde in de Waalse Pijl.
Geen vet op de bottenquote:Op zondag 28 april 2019 13:33 schreef Pistolero het volgende:
Wat te denken van het WKquote:Op zondag 28 april 2019 13:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, bedoelde alleen de monumenten eigenlijk. Maar zelfs in de Waalse Pijl of San Sebastian valt hij vaker tegen dan mee.
Daar wilde ik het nog niet eens over hebbenquote:
Als wielervolger heb ik toch liever het weer van vorige zondag.quote:Op zondag 28 april 2019 14:06 schreef Marcoss het volgende:
Wel lekker weertje zeg.. zeker in vergelijking met afgelopen zondag
twitter:
twitter:UCI_WWT twitterde op zondag 28-04-2019 om 14:06:56🏁28 km: Van Vleuten is 35“ ahead of the 9 rider chase and 45“ ahead of a 2nd chase group with @marianne_vos. #UCIWWT #LBLWomen reageer retweet
geen fijne stem.quote:Op zondag 28 april 2019 14:11 schreef TLC het volgende:
Wat vinden we van Stef Clement als co-commentator ?
We kijken rally op EEN.quote:Op zondag 28 april 2019 14:11 schreef TLC het volgende:
Wat vinden we van Stef Clement als co-commentator ?
In dienst van Landa zal vast nog wel lukken (lol).quote:Op zondag 28 april 2019 14:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit komt voor de Giro ook niet meer goed me dunkt.
Dat snap ik ook niet.quote:Op zondag 28 april 2019 14:21 schreef TheArt het volgende:
Kunnen de meeste ploegen nu echt geen regenjasjes maken in de kleuren van de ploeg? De helft van het peloton is niet te herkennen zo.
Tweede peloton zit maar op 25 seoncondenquote:Op zondag 28 april 2019 14:19 schreef Pistolero het volgende:
Nog maar een kleine 30 man in het peloton
Vloek van regenboogtrui dit. Volgend jaar schroeit hij iedereen weer de moederquote:Op zondag 28 april 2019 14:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Twee jaar. Gaat toch door tot einde 2020?
Vraag me af of hij zichzelf niet grandioos voorbij is gereden deze winter door een soort bewijsdwang vanwege de wereldtitel. Hij schijnt zich voor zijn doen als een bezetene te hebben voorbereid. En hij heeft het al niet zo op stilzitten.quote:Op zondag 28 april 2019 14:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In dienst van Landa zal vast nog wel lukken (lol).
Dat zou wat zijn.quote:Op zondag 28 april 2019 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vloek van regenboogtrui dit. Volgend jaar schroeit hij iedereen weer de moeder
Het is Welles weer.quote:Op zondag 28 april 2019 14:24 schreef Marcoss het volgende:
Ook als het nu nog gewoon droog wordt en blijft, kun je al een half peloton afschrijven door de regen..
En Poels gaat uiteraard winnen
Teveel commerciële activiteiten en over de limiet qua training werden als mogelijke redenen al genoemd jaquote:Op zondag 28 april 2019 14:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vraag me af of hij zichzelf niet grandioos voorbij is gereden deze winter door een soort bewijsdwang vanwege de wereldtitel. Hij schijnt zich voor zijn doen als een bezetene te hebben voorbereid. En hij heeft het al niet zo op stilzitten.
Deignan is moeder geworden, heeft bij wijze van spreken anderhalf jaar met de voeten op tafel gezeten en lijkt op koersdag drie al op weg naar de tweede plek in Luik. Vrouwenwielrennen is geen sport.quote:Op zondag 28 april 2019 14:27 schreef LekkerWeertje het volgende:
Annemiek loopt alleen maar verder uit. Deignan op 55' en de achtervolgende groep al op 1'20.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op zondag 28 april 2019 14:42 schreef Ginettaccio_ het volgende:
Ik ben op visite, Formule 1 staat hier aan. Gadverdamme, geen koers.
Mackaij wutquote:Op zondag 28 april 2019 14:51 schreef TheArt het volgende:
1. Van Vleuten
2. Mackaij
3. Vollering
Sweep!
Floortje!quote:Op zondag 28 april 2019 14:51 schreef TheArt het volgende:
1. Van Vleuten
2. Mackaij
3. Vollering
Sweep!
Zuur dat ik Mackaij en Vollering reserve had staan.quote:Op zondag 28 april 2019 14:51 schreef TheArt het volgende:
1. Van Vleuten
2. Mackaij
3. Vollering
Sweep!
Onze Schansspringer heeft het wel vaker alleen opgeknaptquote:Op zondag 28 april 2019 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met een beetje pech dus geen Gesink in de Giro. De Roog heeft een groot probleem.
Gewoon underkuffer in de Sky-treinquote:Op zondag 28 april 2019 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig heeft Rogla nog zijn luxeknecht Laurens!
Met Columbiafan?quote:
Dat zegt me niet zoveel.quote:Op zondag 28 april 2019 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ulissi heeft nog nooit een uitslag van betekenis gereden in LBL.
Yepquote:Op zondag 28 april 2019 15:18 schreef meneerfiets het volgende:
Waren ze nu vol in beeld aan het pissen?
Goeie vraag. Al weet ik niet of Quick Step het aandurft met Gilbert en Mas.quote:Op zondag 28 april 2019 15:22 schreef TheArt het volgende:
Wie gaat er nu rijden in het echte peloton eigenlijk?
Lotto Soudal en Groupama is dus het antwoord.quote:Op zondag 28 april 2019 15:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Goeie vraag. Al weet ik niet of Quick Step het aandurft met Gilbert en Mas.
Nu vind ik vandaag niet zo'n referentie. Met de huidige weersomstandigheden had je op het oude parcours mogelijk net zo'n open wedstrijd gehad.quote:Op zondag 28 april 2019 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Imho wel positieve ontwikkeling dat de renners nu ook wat vaker knuppel in hoenderhok gooien en kijken hoe het verloopt ipv te wachten tot laatste kms
Akkoord.quote:Op zondag 28 april 2019 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu vind ik vandaag niet zo'n referentie. Met de huidige weersomstandigheden had je op het oude parcours mogelijk net zo'n open wedstrijd gehad.
Houden zo.quote:Op zondag 28 april 2019 15:30 schreef Chiappucci het volgende:
Die overwinning van Gerrans was ik al lang weer vergeten.
Antwan had wat extra laagjes aan moeten doen.twitter:TolhoekAntwan twitterde op zondag 28-04-2019 om 15:18:37Dat was mijn Luik.. Had m iets anders voorgesteld na een goeie hoogtestage. Geen excuses, te weinig kleding aangetrokken vanuit t vertrek en al vroeg verkleumd is exit met dit weer. https://t.co/hFul28Hko3 reageer retweet
Albasini zat blijkbaar mee in de grote kopgroep straks.quote:Op zondag 28 april 2019 15:33 schreef TheArt het volgende:
Heeft iemand de top 3 van de vorige regeneditie al opgemerkt? Poels, Albasini en Costa?
Wat een amateurquote:Op zondag 28 april 2019 15:34 schreef Pino112 het volgende:
Antwan had wat extra laagjes aan moeten doen.twitter:TolhoekAntwan twitterde op zondag 28-04-2019 om 15:18:37Dat was mijn Luik.. Had m iets anders voorgesteld na een goeie hoogtestage. Geen excuses, te weinig kleding aangetrokken vanuit t vertrek en al vroeg verkleumd is exit met dit weer. https://t.co/hFul28Hko3 reageer retweet
Antwan is geen helder licht.quote:Op zondag 28 april 2019 15:34 schreef Pino112 het volgende:
Antwan is echt mokerdom.quote:Op zondag 28 april 2019 15:34 schreef Pino112 het volgende:
Antwan is een volslagen debiel.quote:Op zondag 28 april 2019 15:34 schreef Pino112 het volgende:
Daar is ie nu weerquote:Op zondag 28 april 2019 15:34 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Albasini zat blijkbaar mee in de grote kopgroep straks.
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 28 april 2019 15:34 schreef Pino112 het volgende:
Ik juich deze ontwikkeling van harte toe.quote:Op zondag 28 april 2019 15:45 schreef Jason22 het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat Joris geen commentaar heeft gegeven bij een klassieker bij de NOS.
wtf, doet me denken aan die renner die zonnebrand vergeten was in de Tour. Wat een prutser, zelfs ik als matige toerder zorg dat ik altijd (te) warm ben aangekleed.quote:Op zondag 28 april 2019 15:34 schreef Pino112 het volgende:
Dat was Keldermanquote:Op zondag 28 april 2019 15:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
wtf, doet me denken aan die renner die zonnebrand vergeten was in de Tour. Wat een prutser, zelfs ik als matige toerder zorg dat ik altijd (te) warm ben aangekleed.
En trouwens, zo koud is het niet eens.
Vandaag Herbert, afgelopen woensdag Lippens.quote:Op zondag 28 april 2019 15:45 schreef Jason22 het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat Joris geen commentaar heeft gegeven bij een klassieker bij de NOS.
Zat op de motor, was Timmerman er niet ofzo?quote:Op zondag 28 april 2019 15:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vandaag Herbert, afgelopen woensdag Lippens.
Ze zijn niet helemaal overtuigd van Joris?
Da's geen competitie. Wint Kelderman met gemak.quote:Op zondag 28 april 2019 15:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat geloof je toch ook niet
Wie zou een grotere brekebeen zijn, Gesink of Kelderman?
Liep Poels zn contract af in 2016 ofzo? Sindsdien weinig meer van hem gezien.quote:Op zondag 28 april 2019 15:52 schreef Chiappucci het volgende:
Denk dat Poels al lang weer in de bezemwagen zit.
Antwan moet je vooraf gewoon aankleden, net als je met een 6 jarige doet.quote:Op zondag 28 april 2019 15:34 schreef Pino112 het volgende:
Die is lekker in vorm voor de Giro straks. Of te vroeg in vorm natuurlijk.quote:Op zondag 28 april 2019 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cattaneo wint de Ronde van de Apennijnen. Dit even tussendoor.
Hij wint af en toe nog z'n ritjes in Parijs-Nice, Baskenland, Valencia en Tour of Britain. Maar meestal is hij slaaf in de Sky-trein.quote:Op zondag 28 april 2019 15:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Liep Poels zn contract af in 2016 ofzo? Sindsdien weinig meer van hem gezien.
Hij hoeft maar één week per jaar goed te zijn. Zelfs drie weken Tour is teveel gevraagd.quote:Op zondag 28 april 2019 15:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Liep Poels zn contract af in 2016 ofzo? Sindsdien weinig meer van hem gezien.
Zou kunnen, al was Herbert ook een tijdje spoorloos bij het schaatsen en wielrennen eerder dit jaar, dus misschien moet hij die dat nu compenseren ofzo.quote:Op zondag 28 april 2019 15:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vandaag Herbert, afgelopen woensdag Lippens.
Ze zijn niet helemaal overtuigd van Joris?
Nee nee hij mag ooit echt een keer kopman zijn in een grote ronde!quote:Op zondag 28 april 2019 15:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hij wint af en toe nog z'n ritjes in Parijs-Nice, Baskenland, Valencia en Tour of Britain. Maar meestal is hij slaaf in de Sky-trein.
Inmiddels zijn we het allemaal toch wel eens dat dat een prima beslissing is van Sky?quote:Op zondag 28 april 2019 15:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee nee hij mag ooit echt een keer kopman zijn in een grote ronde!
Om Poels geen kopman te maken?quote:Op zondag 28 april 2019 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we het allemaal toch wel eens dat dat een prima beslissing is van Sky?
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 28 april 2019 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Om Poels geen kopman te maken?
Uiteraard. Zelfs als hij nu in topvorm zou zijn, zou hij inmiddels voorbij gestreefd zijn door Sivakov en die Brit met die onmogelijke naam.
Ik zou het waarderen (dit heeft overigens oprecht niks te maken met een bepaald spel waar ik deze mooie jongen heb gekocht, ik gun het hem gewoon)quote:
Hart is niet zo'n lastige naam.quote:Op zondag 28 april 2019 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Uiteraard. Zelfs als hij nu in topvorm zou zijn, zou hij inmiddels voorbij gestreefd zijn door Sivakov en die Brit met die onmogelijke naam.
Retweetquote:Op zondag 28 april 2019 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hofstede is een beetje gefriendzoned toch?quote:Op zondag 28 april 2019 15:08 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat sluit ik niet uit, maar volgens mijn bronnen met Van Baarle en Hofstede.
Dat weet ik, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Poels is een superieure klimmer tegenover Geoghegan Hart en over Sivakov en het echte hooggebergte bestaan ook de nodige twijfels. Hij heeft ook meer weg van een rouleur dan een pocketklimmer.quote:
Ik doelde meer op de wisselvalligheid van Poels.quote:Op zondag 28 april 2019 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, denk dat Juju iedereen uit het wiel knalt op La Roche aux Faucons.quote:Op zondag 28 april 2019 16:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees dat we straks met 20/25 man gaan sprinten in Luik.
Brenner heeft onlangs weer van alles gewonnen in Sachsenring en Schönaich. Ben echt reuze benieuwd wat hij waard is op de Altenberg in de Vredeskoers over twee weken.quote:
Hij was net weer boos dat de Honda het niet deed anders.quote:
Ben er ook niet echt fan vanquote:Op zondag 28 april 2019 16:22 schreef DeKleineTuinman het volgende:
Clement is echt een verschrikking.
Renaat en Jose geven commentaar op Sporzaquote:Op zondag 28 april 2019 16:22 schreef DeKleineTuinman het volgende:
De Clement show is echt mensonterend inderdaadquote:Op zondag 28 april 2019 16:22 schreef DeKleineTuinman het volgende:
Familieverplichtingen. Gelukkig kijkt opa wel koers, maar uitsluitend bij de NOS. De Belgen verstaat ie niet.quote:Op zondag 28 april 2019 16:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Renaat en Jose geven commentaar op Sporza
Met familieverplichtingen gewoon koers kunnen kijken is altijd fijn...dan desnoods maar op de NOS.quote:Op zondag 28 april 2019 16:27 schreef DeKleineTuinman het volgende:
[..]
Familieverplichtingen. Gelukkig kijkt opa wel koers, maar uitsluitend bij de NOS. De Belgen verstaat ie niet.
Zo lekker zat hij niet.quote:Op zondag 28 april 2019 16:28 schreef Steven184 het volgende:
Julian wordt in een zetel naar de finish gereden
Dan is-ie dement.quote:Op zondag 28 april 2019 16:27 schreef DeKleineTuinman het volgende:
[..]
Familieverplichtingen. Gelukkig kijkt opa wel koers, maar uitsluitend bij de NOS. De Belgen verstaat ie niet.
Hij heeft zelf 5 keer de Tour gereden dus ik heb ook weinig in te brengen.quote:Op zondag 28 april 2019 16:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met familieverplichtingen gewoon koers kunnen kijken is altijd fijn...dan desnoods maar op de NOS.
quote:Op zondag 28 april 2019 16:32 schreef DeKleineTuinman het volgende:
[..]
Hij heeft zelf 5 keer de Tour gereden dus ik heb ook weinig in te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |