abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 april 2019 @ 20:51:39 #276
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_186484905
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 20:48 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ook voor de mannen best matig prijzengeld overigens
Een van de 5 grootste eendagskoersen van het jaar. Ongelofelijk weinig voor een sport die door zoveel mensen bekeken wordt
  zondag 28 april 2019 @ 21:46:12 #277
194695 franklop
Fran knock
pi_186486261
mrconde twitterde op zondag 28-04-2019 om 17:32:37 Fuglsang to @JakobsenSanne after the race: “At one point before Redoute, Alaphilippe was next to me and knew he didn’t have it so he told me ‘I hope you win today’...” #LBL reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_186486265
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2019 20:28 schreef Pino112 het volgende:
thijszonneveld twitterde op zondag 28-04-2019 om 20:21:36 Prijzengeld Luik-Bastenaken-Luik, mannen en vrouwen: https://t.co/Sj6uFtAVmY reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet meer dan logisch dat daar verschil in zit. En nog steeds houdt het niet over inderdaad.
pi_186489141
De laatste 30 maar even terug gekeken. Aardige koers. Het is Fuglsang gegund, mooi voorjaar gereden!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 29 april 2019 @ 11:37:40 #280
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186493904
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 19:37 schreef Marcoss het volgende:
Greg Van Avermaet
met een derde plek bij de E3 en tweede in de Omloop is het een weinig fameus voorjaar van Van Avermaet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_186502045
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 11:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

met een derde plek bij de E3 en tweede in de Omloop is het een weinig fameus voorjaar van Van Avermaet
Fascineert me toch dat renners periodes extreem goed kunnen zijn, en andere periodes vrij matig. Meer dan bij andere sporten heb ik het idee.

Waarschuwingsbrieven van de UCI is de meest logische verklaring.
pi_186502831
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 19:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Fascineert me toch dat renners periodes extreem goed kunnen zijn, en andere periodes vrij matig. Meer dan bij andere sporten heb ik het idee.

Waarschuwingsbrieven van de UCI is de meest logische verklaring.
:z
pi_186504110
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 20:28 schreef showtimer het volgende:

[..]

:z
Is geen trollpost ofzo; hoewel ik graag zou willen zie ik niet een logischere verklaring. En het is zelfs niet cynisch, want aangezien het juridisch erg lastig blijkt te zijn notoire bloedschommelaars aan te pakken, vind ik een dergelijke afschrikmethode best te billijken, temeer daar je sport zelf kind van de rekening is van een transparant anti-dopingbeleid.

In andere sporten zie je wel regelmatig dat iemand voor een kortere periode erg goed is, zeg een jaar. In het wielrennen zie je veel meer langetermijnfluctuaties.
pi_186505049
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 21:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Is geen trollpost ofzo; hoewel ik graag zou willen zie ik niet een logischere verklaring. En het is zelfs niet cynisch, want aangezien het juridisch erg lastig blijkt te zijn notoire bloedschommelaars aan te pakken, vind ik een dergelijke afschrikmethode best te billijken, temeer daar je sport zelf kind van de rekening is van een transparant anti-dopingbeleid.

In andere sporten zie je wel regelmatig dat iemand voor een kortere periode erg goed is, zeg een jaar. In het wielrennen zie je veel meer langetermijnfluctuaties.
Niet cynisch? :') Dit is vrij zorgwekkend hoor.
Met welke sport zou je überhaupt willen vergelijken?
  maandag 29 april 2019 @ 22:07:40 #285
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_186505513
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 21:51 schreef showtimer het volgende:

[..]

Niet cynisch? :') Dit is vrij zorgwekkend hoor.
Met welke sport zou je überhaupt willen vergelijken?
Britse atleten op de OS 🙄
pi_186505860
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 21:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Is geen trollpost ofzo; hoewel ik graag zou willen zie ik niet een logischere verklaring. En het is zelfs niet cynisch, want aangezien het juridisch erg lastig blijkt te zijn notoire bloedschommelaars aan te pakken, vind ik een dergelijke afschrikmethode best te billijken, temeer daar je sport zelf kind van de rekening is van een transparant anti-dopingbeleid.

In andere sporten zie je wel regelmatig dat iemand voor een kortere periode erg goed is, zeg een jaar. In het wielrennen zie je veel meer langetermijnfluctuaties.
Ik denk vooral dat het komt doordat er erg veel renners mee rijden voor de overwinning. Het verschil tussen de nr 1 en 10 is minimaal. Als je dan even iets minder bent, wordt je plek direct opgevuld door 10 anderen.

In het verleden was de top veel minder breed. Dit is ook wat veel renners in interviews aangeven.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_186508202
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 22:20 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik denk vooral dat het komt doordat er erg veel renners mee rijden voor de overwinning. Het verschil tussen de nr 1 en 10 is minimaal. Als je dan even iets minder bent, wordt je plek direct opgevuld door 10 anderen.

In het verleden was de top veel minder breed. Dit is ook wat veel renners in interviews aangeven.
Ondanks dat veel ploegen het randje opzoeken en er zeker nog gebruikt wordt is het wielrennen wel enorm genivelleerd inderdaad. Winnaars als Bettiol in de Ronde zijn we toch nog niet echt gewend.

Ik denk dat het een goede zaak is, meerdere seizoenen op rij de beste zijn gaat steeds minder aan de orde zijn verwacht ik. Zie nu dit seizoen bijvoorbeeld Sagan die ook mens blijkt.
pi_186510361
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 22:20 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik denk vooral dat het komt doordat er erg veel renners mee rijden voor de overwinning. Het verschil tussen de nr 1 en 10 is minimaal. Als je dan even iets minder bent, wordt je plek direct opgevuld door 10 anderen.

In het verleden was de top veel minder breed. Dit is ook wat veel renners in interviews aangeven.
Daar zit wel wat in ja.
pi_186511054
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 23:50 schreef Ginettaccio_ het volgende:

[..]

Ondanks dat veel ploegen het randje opzoeken en er zeker nog gebruikt wordt is het wielrennen wel enorm genivelleerd inderdaad. Winnaars als Bettiol in de Ronde zijn we toch nog niet echt gewend.

Ik denk dat het een goede zaak is, meerdere seizoenen op rij de beste zijn gaat steeds minder aan de orde zijn verwacht ik. Zie nu dit seizoen bijvoorbeeld Sagan die ook mens blijkt.
Ja er zijn nog steeds veel ploegen die het randje opzoeken, misschien wel alle Protour ploegen, anders doe je niet mee.

Maar juist omdat er minder doping wordt gebruikt (neem ik aan) is er sprake van meer nivellering. Zonder doping is het gewoon veel moeilijker om langere tijd boven de rest uit te steken.
Maar ik kan 't mis hebben...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')