Los van Gesink:quote:Op zondag 28 april 2019 17:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje het tegenovergestelde van Mathieu
Of die Vingegaard.quote:Op zondag 28 april 2019 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Onvoorstelbaar dat Gesink meteen weer alles breekt inderdaad.
De Tier naar de Giro dan? Ben je als Roglic ook mooi klaar mee.
De Tier zou in eerste instantie naar de Giro gaan, maar verdwijnt inmiddels van alle startlijsten en is voor de Giro al vervangen door Leezer..quote:Op zondag 28 april 2019 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Onvoorstelbaar dat Gesink meteen weer alles breekt inderdaad.
De Tier naar de Giro dan? Ben je als Roglic ook mooi klaar mee.
Lindeman zou wel heel erg armoedig zijn. Dan heeft Jumbo plotseling een bijzonder matige ploeg.quote:Op zondag 28 april 2019 17:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Tier zou in eerste instantie naar de Giro gaan, maar verdwijnt inmiddels van alle startlijsten en is voor de Giro al vervangen door Leezer..
En volgens mij was BJ de 1e reserve, dus de eindzege kan Roglic niet meer ontgaan!
Vooral in het hooggebergte...Als je met 30 man vooruit bent, dan heb je nog minimaal 1 knecht nodig. Ik vraag me echt af of De Plus daar toe in staat is.quote:Op zondag 28 april 2019 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lindeman zou wel heel erg armoedig zijn. Dan heeft Jumbo plotseling een bijzonder matige ploeg.
De Plus is wel in orde, maar het is wel vrij armoedig dat hij de enige is die bergop zijn steentje bij kan dragen. De rest zit niet bij de eerste 100.quote:Op zondag 28 april 2019 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral in het hooggebergte...Als je met 30 man vooruit bent, dan heb je nog minimaal 1 knecht nodig. Ik vraag me echt af of De Plus daar toe in staat is.
Twan Tolhoek is er ook nog. Als die iets van vormt vindtquote:Op zondag 28 april 2019 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Plus is wel in orde, maar het is wel vrij armoedig dat hij de enige is die bergop zijn steentje bij kan dragen. De rest zit niet bij de eerste 100.
Zou me niks verbazen als Tolhoek ook gewoon opeens weer schroeit in de Giro.quote:Op zondag 28 april 2019 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Plus is wel in orde, maar het is wel vrij armoedig dat hij de enige is die bergop zijn steentje bij kan dragen. De rest zit niet bij de eerste 100.
Dumoulin won ook de Giro met nota bene ten Dam als beste knecht bergop, dus waar hebben we het over.quote:Op zondag 28 april 2019 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, het wordt toch achter Skytrain aan hobbelen
Kelderman doet goed zijn best.quote:Op zondag 28 april 2019 17:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Hoeveel renners kunnen we eigenlijk opnoemen met meer tegenslagen in hun carrière dan de Gees?
Die moet echt nog eens een etappe in de Tour winnen. Niet dat dat zaligmakend is (en de ritzege in Vuelta was al erg mooi), maar op het 'grootste podium' verdiend ie ook wat moois.quote:Op zondag 28 april 2019 17:42 schreef Momo... het volgende:
Godverdomme Gees.![]()
Ik gun die jongen echt alles na die pech van al die jaren.
twitter:wielerkrant twitterde op zondag 28-04-2019 om 18:29:15Boze Greg Van Avermaet: "Ik kon Matthews wel een klop geven" https://t.co/LWYSDtfroP reageer retweet
Had jij verwacht dat Tom podium/ top10 ging rijden? Ik niet iig.quote:Op zondag 28 april 2019 20:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Matige koers eerlijk gezegd. Op zich wel mooi dat Fuglsang heeft gewonnen, maar verder weinig speciaals. Dumoulin staat toch ver van de toppers voorlopig.
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 28-04-2019 om 20:21:36Prijzengeld Luik-Bastenaken-Luik, mannen en vrouwen: https://t.co/Sj6uFtAVmY reageer retweet
Ik had wel verwacht dat hij op zijn minst in het groepje met De Plus en Konrad zou zitten. Hij gaf zelf ook aan dat hij voorgaande jaren wel een stuk beter in Luik was.quote:Op zondag 28 april 2019 20:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat Tom podium/ top10 ging rijden? Ik niet iig.
Ook voor de mannen best matig prijzengeld overigensquote:Op zondag 28 april 2019 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 28-04-2019 om 20:21:36Prijzengeld Luik-Bastenaken-Luik, mannen en vrouwen: https://t.co/Sj6uFtAVmY reageer retweet
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |