Om Poels geen kopman te maken?quote:Op zondag 28 april 2019 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we het allemaal toch wel eens dat dat een prima beslissing is van Sky?

Natuurlijk niet.quote:Op zondag 28 april 2019 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Om Poels geen kopman te maken?
Uiteraard. Zelfs als hij nu in topvorm zou zijn, zou hij inmiddels voorbij gestreefd zijn door Sivakov en die Brit met die onmogelijke naam.

Ik zou het waarderen (dit heeft overigens oprecht niks te maken met een bepaald spel waar ik deze mooie jongen heb gekocht, ik gun het hem gewoon)quote:

Hart is niet zo'n lastige naam.quote:Op zondag 28 april 2019 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Uiteraard. Zelfs als hij nu in topvorm zou zijn, zou hij inmiddels voorbij gestreefd zijn door Sivakov en die Brit met die onmogelijke naam.

Retweetquote:Op zondag 28 april 2019 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]

Hofstede is een beetje gefriendzoned toch?quote:Op zondag 28 april 2019 15:08 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat sluit ik niet uit, maar volgens mijn bronnen met Van Baarle en Hofstede.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |